Ik gok dat er maar bar weinig mensen in POL zijn met een lasdiploma.quote:

Ik heb wel een keer gelast. Denk ik tenminste. Of het was met zo'n ander ding. Solderen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gok dat er maar bar weinig mensen in POL zijn met een lasdiploma.

Solderen kan iedereen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gelast. Denk ik tenminste. Of het was met zo'n ander ding. Solderen.

Je werkt en studeert in de vakantie?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:31 schreef Tamashii het volgende:
Dankjulliewel.
Asap, maar wel na de vakantie anders kom ik in de knoop met mijn werk en studie nu.

Is inderdaad totaal niet hezelfde.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Solderen kan iedereen.
Maar dat lassen noemen is nogal vergaand.
 hahaha
 hahaha

That's the spirit!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat niet.
Een passende interessante baan is al een ander verhaal tegenwoordig.

Ik werk dan ja. Vakantiebaantje. Bovendien wil ik naar mijn familie zo'n 6 weken.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je werkt en studeert in de vakantie?
Anders kan 't ook wel in je vakantie, o zo, luilak.

Niet weer je knie, he?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef betyar het volgende:
Zo, mijn eerste bedrijfsongeval heb ik ook al gehad.

quote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef betyar het volgende:

Je hebt overal tegenwoordig een opleiding voor, zat laatst beetje rond te kijken, schijnbaar moet je zelfs gediplomeerd zijn voor hovenier. Whats next, small business & retail management nodig voor kassiere?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef waht het volgende:
Met lassen is het net als andere vakken: fake it till you make it.

Waar wonen die wel niet?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik werk dan ja. Vakantiebaantje. Bovendien wil ik naar mijn familie zo'n 6 weken.

Wel een ziektekosten- en verzuimverzekering afgesloten?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef betyar het volgende:

Auw..quote:Op donderdag 19 april 2012 11:37 schreef betyar het volgende:
De beschermkap van de beitels veerde niet terug en ik pak recht in de roterende beitels.

Zit een eigen risico van 30 dagen op. Daarnaast moet ik bij ziekte het UWV inlichten.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel een ziektekosten- en verzuimverzekering afgesloten?

Oh, dan valt 't ook wel weer mee dus.quote:

Pijn is relatief.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, dan valt 't ook wel weer mee dus.

Werkzaam in Duitsland?quote:

Dacht dat je vingertopjes eraf lagen.quote:

Scherp.quote:

Staat dunner he. Net of er een kaasschaaf 50 keer overheen is gegaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dacht dat je vingertopjes eraf lagen.

Dan houd je weinig vinger meer over.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Staat dunner he. Net of er een kaasschaaf 50 keer overheen is gegaan.

Groeit vanzelf weer aan. Is trouwens niet de eerste keer dat ik wat aan mijn vingertjes heb, van vingers vastschieten tot een stanleymes die mijn duim in opsplitste. Ben wel wat gewend zeg maar.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan houd je weinig vinger meer over.

Blij dat ik een carrière als pennenlikker in het vooruitzicht heb.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Groeit vanzelf weer aan. Is trouwens niet de eerste keer dat ik wat aan mijn vingertjes heb, van vingers vastschieten tot een stanleymes die mijn duim in opsplitste. Ben wel wat gewend zeg maar.

Hoe en wat bedoel je? Ik vind mensen om me heen wel gezellig ja, maar om nu iedere dag mijn huis vol te hebben.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
Bet is echt zo'n familieman die de halve club dagelijks thuis heeft zitten.

Waarschijnlijk omdat die mensen niet kunnen rondkomen van het minimumloon.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:56 schreef GSbrder het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het gemiddelde salaris in een sociale werkplaats 120 % van het WML bedraagt?

Las iets over je schoonmoeder. Toen sprong die gedachte direct in mn hoofd. Ik zie jouw huis a la Full House tot de nok gevuld zijn met familieledenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe en wat bedoel je? Ik vind mensen om me heen wel gezellig ja, maar om nu iedere dag mijn huis vol te hebben.

Omdat een begeleider meer verdient dan die dozenvouwers.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:56 schreef GSbrder het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het gemiddelde salaris in een sociale werkplaats 120 % van het WML bedraagt?

Kan iemand mij uitleggen waarom werknemers uberhaupt meer dan twee euro per uur krijgen?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:56 schreef GSbrder het volgende:

Die woont langs ons.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Las iets over je schoonmoeder. Toen sprong die gedachte direct in mn hoofd. Ik zie jouw huis a la Full House tot de nok gevuld zijn met familieleden

Laat dat zw niet horen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die mensen niet kunnen rondkomen van het minimumloon.

Vooral om de autoriteiten te plezieren.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom werknemers uberhaupt meer dan twee euro per uur krijgen?

Consumeren, consumeren, consumeren!!!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:01 schreef waht het volgende:
[..]
Vooral om de autoriteiten te plezieren.

Inderdaad, 90% van ons inkomen wordt besteed aan prullaria.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Consumeren, consumeren, consumeren!!!

Bier, vreten en allerhande rommel.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:04 schreef waht het volgende:
[..]
Inderdaad, 90% van ons inkomen wordt besteed aan prullaria.

Netto-inkomen welteverstaan. De rest wordt GESTOLEN door de overheid.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bier, vreten en allerhande rommel.

Belasting == DIEFSTALquote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Netto-inkomen welteverstaan. De rest wordt GESTOLEN door de overheid.

Een schande inderdaad. Denk dat ik maar in Somalie ga wonen, daar betaal je helemaal geen belasting.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Netto-inkomen welteverstaan. De rest wordt GESTOLEN door de overheid.

Hong Kong. Vlaktaks van 15% volgens mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een schande inderdaad. Denk dat ik maar in Somalie ga wonen, daar betaal je helemaal geen belasting.

.
.

Ik geloof dat men daar ook een soort belasting moet betalen aan de heersende groep.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een schande inderdaad. Denk dat ik maar in Somalie ga wonen, daar betaal je helemaal geen belasting.

En de journalist is er de meest geleerde man van het dorp.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]

Mooi hè, communisme?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hong Kong. Vlaktaks van 15% volgens mij.

Precies.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie moeten gewoon niet zo zeiken. Je moet er gewoon voor zorgen dat je veel verdient, dan houd je ook meer over.
Kutsloebers.

Vanwaar toch altijd dat neerbuigende toontje richting journalisten?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En de journalist is er de meest geleerde man van het dorp.

Dat is doorgaans een buitenlander. Een soort Karskens.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En de journalist is er de meest geleerde man van het dorp.

Het moet meer zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie moeten gewoon niet zo zeiken. Je moet er gewoon voor zorgen dat je veel verdient, dan houd je ook meer over.

Heb je je eigen toontje jegens sloebers wel gehoord?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanwaar toch altijd dat neerbuigende toontje richting journalisten?

Heel goed, aan pakken die republikeinen!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:17 schreef remlof het volgende:
Missen we iemand in NWS? Man opgepakt om bedreiging via internet

Hong Kong is autoritair, maar niet communistischquote:

Ik ben links en heb dus heb het beste voor met die groep.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heb je je eigen toontje jegens sloebers wel gehoord?

Daarom haal ik die meuk ook weg.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:17 schreef remlof het volgende:
Missen we iemand in NWS? Man opgepakt om bedreiging via internet

Jij stemt links uit gewoonte, niet uit overtuiging.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben links en heb dus heb het beste voor met die groep.

U is te goed voor sommige FOK!kers.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom haal ik die meuk ook weg.

Fok is gebonden aan de wet, en majesteitsschennis en bedreigingen aan haar adres zijn verboden.quote:

Ja en nee. Ik ben groot voorstander van zelfredzaamheid en vind dat iemand die kan werken ook moet werken. Daar tegenover staat dat ik wel mijn bedenkingen heb bij de macht van het kapitaal en de uitwassen van de huidige op geld gerichte maatschappij.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef waht het volgende:
[..]
Jij stemt links uit gewoonte, niet uit overtuiging.

Bezorg mij dan eens een goed inkomen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben links en heb dus heb het beste voor met die groep.

Die bedenkingen heb ik ook, maar voornamelijk als ik kijk naar Amerika, Rusland, China of noem een willekeurig land dat niet bij de beschavingen van west- en noord-Europa hoort.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben groot voorstander van zelfredzaamheid en vind dat iemand die kan werken ook moet werken. Daar tegenover staat dat ik wel mijn bedenkingen heb bij de macht van het kapitaal en de uitwassen van de huidige op geld gerichte maatschappij.

O.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben groot voorstander van zelfredzaamheid en vind dat iemand die kan werken ook moet werken.

Ik vind dan ook niet dat wel teveel de kant van de VS op moeten schuiven, iets wat met name een VVD wel lijkt te willen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:30 schreef waht het volgende:
[..]
Die bedenkingen heb ik ook, maar voornamelijk als ik kijk naar Amerika, Rusland, China of noem een willekeurig land dat niet bij de beschavingen van west- en noord-Europa hoort.

quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef waht het volgende:
Trouwens, Koos:
Studiereis 'Achter het nieuws in Israel' voor beginnende journalisten

Dat trekt me dus echt nietquote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef waht het volgende:
Trouwens, Koos:

Leuk, zo'n propagandareisje gefinancierd door de geldschieters van Wilders.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef waht het volgende:
Trouwens, Koos:

Dat wil ik wel, maar ik kom niet in aanmerking.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef waht het volgende:
Trouwens, Koos:

Same here.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar ik kom niet in aanmerking.

Ik wil ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar ik kom niet in aanmerking.

In deze reis zal aandacht zijn voor Israelische politici van diverse pluimage, Israelische en Palestijnse journalisten van verschillende media, Joodse en Arabische Israeli’s en subgroepen binnen de Israelische samenleving, geschiedenis en cultuur. We zullen ook Palestijnse politici, journalisten en anderen op de Westbank bezoeken.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuk, zo'n propagandareisje gefinancierd door de geldschieters van Wilders.

Propaganda, TitusPullo.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In deze reis zal aandacht zijn voor Israelische politici van diverse pluimage, Israelische en Palestijnse journalisten van verschillende media, Joodse en Arabische Israeli’s en subgroepen binnen de Israelische samenleving, geschiedenis en cultuur. We zullen ook Palestijnse politici, journalisten en anderen op de Westbank bezoeken.

Denk maar niet dat dat willekeurige Palestijnen zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In deze reis zal aandacht zijn voor Israelische politici van diverse pluimage, Israelische en Palestijnse journalisten van verschillende media, Joodse en Arabische Israeli’s en subgroepen binnen de Israelische samenleving, geschiedenis en cultuur. We zullen ook Palestijnse politici, journalisten en anderen op de Westbank bezoeken.

Zie je wel, geen Gaza bezoek!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]

Dan heb je meer dan twee weken nodig.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk maar niet dat dat willekeurige Palestijnen zijn.
Je kan beter op eigen houtje gaan als je een tweezijdig beeld wil krijgen.

Ja want op eigen houtje kan je ook met Palestijnse politici en Israelische politici spreken in je hula-shirt.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]

Jammer, ik zag ons al in Jeruzalem falafel eten.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik mag graag reizen, maar heb echt totaal geen behoefte om naar Israel te gaan. Tenzij me wordt aangeboden om gratis en voor niets die kant op te gaan.

500 Euro is zo goed als gratis.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik mag graag reizen, maar heb echt totaal geen behoefte om naar Israel te gaan. Tenzij me wordt aangeboden om gratis en voor niets die kant op te gaan.

Dat zal best, maar het CIDI staat vrij ver af van Wilders.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]

Klopt. Ik mag ze welquote:Op donderdag 19 april 2012 12:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het CIDI staat vrij ver af van Wilders.

Liever kebab in Cairo.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef waht het volgende:
[..]
Jammer, ik zag ons al in Jeruzalem falafel eten.

Het is niet veel nee, maar ik doe toch liever wat anders met mn centen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
500 Euro is zo goed als gratis.

Dat kan best als je van te voren contact met ze legt via internet.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want op eigen houtje kan je ook met Palestijnse politici en Israelische politici spreken in je hula-shirt.

Laat je vriendin maar thuis.quote:

Wel eerst zo'n theedoek op doen, anders gaan ze met stenen op je gooien.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan best als je van te voren contact met ze legt via internet.

Die wikkel je gewoon in een lading doeken.quote:

Nee, het ging over zelfredzaamheid en jij laat nu het hoofd hangen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
En weer gaat het over Israel. Bedankt, waht.

No problem.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel eerst zo'n theedoek op doen, anders gaan ze met stenen op je gooien.

Geen dank. Ik praat er graag over.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
En weer gaat het over Israel. Bedankt, waht.

Hah, Israels kleuren, goed zo.quote:

Kun je meteen door naar Somalie.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die wikkel je gewoon in een lading doeken.

Dan moet je haar eerst ook besnijden nog.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kun je meteen door naar Somalie.

Het topic werd gisteravond ook al naar de klote geholpen door Israel. Remlof ging op de radicale toer.quote:

Kut, ik heb weer vele notebare posts gemist dus?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het topic werd gisteravond ook al naar de klote geholpen door Israel. Remlof ging op de radicale toer.

Ik heb geen serieuze notes meer gekregen sinds ik mod ben.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Note je jezelf ook wel eens, VS? Bijvoorbeeld als je weer niggers loopt te haten?

Ik heb er al vier bij in de laatste paar dagenquote:Op donderdag 19 april 2012 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kut, ik heb weer vele notebare posts gemist dus?
Ik wil remlof naar de 100+ Israël notes helpen.

quote:Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er al vier bij in de laatste paar dagen

Jawel, één van mij, maar die heb ik weggehaald toen je begon te huilen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen serieuze notes meer gekregen sinds ik mod ben.

Dat kan ook in Rotterdam.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef waht het volgende:
[..]
Jammer, ik zag ons al in Jeruzalem falafel eten.

quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, één van mij, maar die heb ik weggehaald toen je begon te huilen.

Narcisme is een deugd.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
VS kan slecht tegen onrecht als hij er zelf het slachtoffer is maar verder is het geen probleem

quote:Op donderdag 19 april 2012 12:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Leuk detail over Brinkman: hij weigert het woord "PVV" in de mond te nemen. Hij heeft het consequent over "de partij van de heer Wilders".

Ik vond het anders zeer plezierig. Jullie zullen het ook wel fijn vinden om met mij hierover te converseren.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het topic werd gisteravond ook al naar de klote geholpen door Israel. Remlof ging op de radicale toer.

Als ik de 200 notes heb gehaald, stop ik met FOK!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen serieuze notes meer gekregen sinds ik mod ben.

Bij snackbar Sultan.quote:

Haha.quote:

Neuh, las de woorden Israel en experiment en ben op de bank gaan liggen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:54 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vond het anders zeer plezierig. Jullie zullen het ook wel fijn vinden om met mij hierover te converseren.

Of gewoon een aantal extra inkomstenbronnen naast je gewone inkomen opbouwen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Kutsloebers.

Het zijn ook weer de vrouwen die negatief reageren onder die foto.quote:

Dat kwam van remlof. Beetje jammer inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, las de woorden Israel en experiment en ben op de bank gaan liggen.

Nouja, puur psychologisch is het natuurlijk ook een schande.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn ook weer de vrouwen die negatief reageren onder die foto.
Vrouwen.

Israël is dan ook een mislukt experiment. Maar ik ga die discussie van gister niet herhalen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:57 schreef waht het volgende:
[..]
Dat kwam van remlof. Beetje jammer inderdaad.

Ik zou het niet doen, maar grappig is het wel.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, puur psychologisch is het natuurlijk ook een schande.

Zinloos inderdaad, Israël gaat lekker door.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Israël is dan ook een mislukt experiment. Maar ik ga die discussie van gister niet herhalen.

quote:Op donderdag 19 april 2012 13:00 schreef waht het volgende:
[..]
Zinloos inderdaad, Israël gaat lekker door.

quote:Op donderdag 19 april 2012 12:58 schreef remlof het volgende:
Slob: 'Er gaat een gedrocht uit het Catshuis komen'
Het akkoord wordt naar verwachting begin volgende week gepresenteerd, dus debat komt dinsdag of woensdag. Dat wordt smullen
Hier heeft Slobber natuurlijk helemaal gelijk mee.quote:'Ik denk dat er een gedrocht uit het Catshuis komt. De drie partijen zijn nog niet in staat gebleken om een samenhangende visie te ontwikkelen. Ik verwacht dat het schrapen zonder visie wordt, met een scalp voor Wilders in de vorm van de korting op ontwikkelingssamenwerking.'

Hmm, de muziek is wel vervelend.quote:

Uiteraard, niemand krijgt precies wat hij zou willen.quote:UTRECHT - Premier Mark Rutte en de onderhandelaars zijn ''behoorlijk gaar'' van het Catshuisberaad.

Mark Rutte was bij geboorte al een mislukt experiment, wat een kansloze mannetje is het. Maar alle kansloze mannetje's in Nederland rennen achter hem aan.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:01 schreef remlof het volgende:
Net als dit minderheidskabinet. Dat is ook een mislukt experiment.

Iemand met de ruggegraat van een rubberen fopeend en de kringspier waar de gehele PVV-fractie tegelijk in past.quote:

Het is maar waar je om wil lachen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef remlof het volgende:
Brinkman bekritiseert de PVV. Hij zegt dat het 'laf' en 'duikgedrag' is om je als partij te verschuilen achter een referendum. 'Geen raadpleging over kernenergie in Zeeland, maar wel over de hedwigepolder', aldus Brinkman.
De Mos bij de interruptiemicrofoon: 'Stukje frustratie'.
Brinkman: 'De Mos moet volgende keer een ander pilletje nemen want hij was wel erg opstandig vandaag.'
De Kamervoorzitter: 'Wilt u het niet zo persoonlijk maken alstublieft.'
 fuck that shit, Den Haag lijkt wel een sociale werkplaats.
 fuck that shit, Den Haag lijkt wel een sociale werkplaats.

Democratie.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef remlof het volgende:
Brinkman bekritiseert de PVV. Hij zegt dat het 'laf' en 'duikgedrag' is om je als partij te verschuilen achter een referendum. 'Geen raadpleging over kernenergie in Zeeland, maar wel over de hedwigepolder', aldus Brinkman.
Brinkman: 'De Mos moet volgende keer een ander pilletje nemen want hij was wel erg opstandig vandaag.'

Afschaffen.quote:

Alsof een zakenkabinet instemt met dat soort megalomane bouwprojecten.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Afschaffen.
Koning Wimlex aan de macht, met daaronder ministers die tenminste 30+ jaar werkervaring hebben op hoog niveau. Linkse partijen verbieden en Westerbork opnieuw opbouwen.

Triest.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef remlof het volgende:

De Veluwe kunnen we ook wel omtoveren tot massagraf.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alsof een zakenkabinet instemt met dat soort megalomane bouwprojecten.

In het geval van de Mos zou ik zeggen dat het predicaat al vervat ligt in het begrip.quote:

Maar je kan wel maatregelen invoeren die de economie niet direct treffen en maatregelen nemen om toekomstige economie te stimuleren.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
Boeiend.
Linksom of rechtsom, we're fucked met deze economie.

Zie je, je kunt het wel, goede alternatieven verzinnen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Afschaffen.
Koning Wimlex aan de macht, met daaronder ministers die tenminste 30+ jaar werkervaring hebben op hoog niveau. Linkse partijen verbieden en Westerbork opnieuw opbouwen. Oh en natuurlijk alle besparingen naar het leger sluizen, voor het geval hippies gaan rellen.

Verlicht ons eens met alternatieve maatregelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je kan wel maatregelen invoeren die de economie niet direct treffen en maatregelen nemen om toekomstige economie te stimuleren.
Wat dit kabinet doet is maatregelen nemen die de economie direct treffen, of helemaal geen enkel effect hebben maar laat het vervolgens na om maatregelen te nemen die (in de toekomst) een economische stimulans kunnen betekenen.
Gemakzuchtige houding om te roepen dat we toch "fucked" zijn, terwijl het bedrijfsleven / economen / buitenlandse experts allemaal roepen dat bepaalde maatregelen genoemen moeten worden.
Net zoiets als wanneer je kanker hebt roepen dat je "toch fucked" bent en vervolgens elke behandeling weigeren.

quote:

Waarom zou ik me er in hemelsnaam druk over maken, de richtlijnen van Brussel bepalen toch precies wat we wel of niet mogen. Hervormen duurt jaren, en dat lukt dus nooit binnen eerder genoemde kader, dus ook al zou de oppositie nu aan de macht zijn, dan zitten we alsnog in hetzelfde schuitje.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je kan wel maatregelen invoeren die de economie niet direct treffen en maatregelen nemen om toekomstige economie te stimuleren.
Wat dit kabinet doet is maatregelen nemen die de economie direct treffen, of helemaal geen enkel effect hebben maar laat het vervolgens na om maatregelen te nemen die (in de toekomst) een economische stimulans kunnen betekenen.
Gemakzuchtige houding om te roepen dat we toch "fucked" zijn, terwijl het bedrijfsleven / economen / buitenlandse experts allemaal roepen dat bepaalde maatregelen genoemen moeten worden.
Net zoiets als wanneer je kanker hebt roepen dat je "toch fucked" bent en vervolgens elke behandeling weigeren.

quote:Op donderdag 19 april 2012 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou ik me er in hemelsnaam druk over maken, de richtlijnen van Brussel bepalen toch precies wat we wel of niet mogen.

Ga jij maar lekker de hele Nederlandse economie hervormen binnen een fiscaal jaar.quote:

Niveau domme Henk opmerking, laat ook maar zitten, qua economisch besef pas jij het beste bij de PVV.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker de hele Nederlandse economie hervormen binnen een fiscaal jaar.

Prima, schreeuw dan ook niet dat 't allemaal zo simpel is. Als iedereen in Den Haag een volslagen economisch idioot is en jij de weg naar salvation kent dan zal ik jouw dictatuur van harte steunen. Echter ik hecht er vrij weinig waarde aan.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niveau domme Henk opmerking, laat ook maar zitten, qua economisch besef pas jij het beste bij de PVV.

Ik zeg niet dat het simpel is, maar dat er een verschil is tussen niets doen en economische hervormingen inzetten. Waarbij ik nog expliciet heb vermeld dat deze in de toekomst een impact hebben, dat heeft dus niets met het door jouw ter sprake gebrachte fiscale jaar te maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, schreeuw dan ook niet dat 't allemaal zo simpel is.

Als je een beetje het economische nieuws volgt, dan zul je zien dat er een heleboel mensen zijn die aangeven dat het kabinet geen zak zit te doen terwijl er een hele rits aan maatregelen genomen moeten worden.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, schreeuw dan ook niet dat 't allemaal zo simpel is. Als iedereen in Den Haag een volslagen economisch idioot is en jij de weg naar salvation kent dan zal ik jouw dictatuur van harte steunen. Echter ik hecht er vrij weinig waarde aan.

Niet mijn schuld dat die truttige linkse partijen niet willen hervormen, en de VVD aan hun heilige kuthuisjes vasthouden. Ben er wel klaar mee iedere dag hier te moeten schreeuwen en open deuren in te trappen. Den Haag gaat z'n gang maar, waarom denk je dat ik buiten de SC toch niet post in die topics met het zoveelste gezeik.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het simpel is, maar dat er een verschil is tussen niets doen en economische hervormingen inzetten. Waarbij ik nog expliciet heb vermeld dat deze in de toekomst een impact hebben, dat heeft dus niets met het door jouw ter sprake gebrachte fiscale jaar te maken.

Ja, en zoals ik al zei, dat is nooit anders geweest.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je een beetje het economische nieuws volgt, dan zul je zien dat er een heleboel mensen zijn die aangeven dat het kabinet geen zak zit te doen terwijl er een hele rits aan maatregelen genomen moeten worden.

Oh, nu valt er plots niks meer te lachen?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is maar waar je om wil lachen.

Ja, de PvdA is lachen, de PVV is genant.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, nu valt er plots niks meer te lachen?
Toen Wilders Cohen belachelijk maakt rolde POL collectief over de vloer, maar nu is het plots genant

Ik vind jouw selectieve verontwaardiging wel vermakelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, de PvdA is lachen, de PVV is genant.

Mwoh valt mee, de PvdA, hoe achterlijk ook, heeft nog een veelvoud niveau van de PVV.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind jouw selectieve verontwaardiging wel vermakelijk.

- Huizenmarkt aanpakken om onzekerheid weg te nemen = weer meer koopkracht omdat een groep van de huizenbezitters niet langer op hun geld blijft zitten.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Verlicht ons eens met alternatieve maatregelen.

Je begrijpt me niet. Je valt over het niveau van het debat. En ik ben het wat dat betreft geheel met je eens. Echter, toen een PVV'er Cohen in de Tweede Kamer in de zeik nam, dan hoorde ik niemand van jullie over de toon van het debat. Toen lag iedereen dubbel van het lachen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh valt mee, de PvdA, hoe achterlijk ook, heeft nog een veelvoud niveau van de PVV.

Ja maar een gehandicapte die Cohen uitlacht is grappig, maar twee gehandicapten die ruzie maken is zielig.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Je valt over het niveau van het debat. En ik ben het wat dat betreft geheel met je eens. Echter, toen een PVV'er Cohen in de Tweede Kamer in de zeik nam, dan hoorde ik niemand van jullie over de toon van het debat. Toen lag iedereen dubbel van het lachen.

Over die punten zijn we het hier al lang eens. Dat de huizenbezitters en sociaal zwakkeren daar niet aan willen is niet onze schuld. Dat is de mo cra tie.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
- Huizenmarkt aanpakken om onzekerheid weg te nemen = weer meer koopkracht omdat een groep van de huizenbezitters niet langer op hun geld blijft zitten.
- De pensioenleeftijd oprekken gecombineerd met maatregelen om het voor een werkgever aantrekkelijk te maken oudere werknemers in dienst te houden = verlichting op de toekomstige pensioenuitgaven + voorkomen dat je "slechts" oudere werknemers uit het pensioen naar de bijstand verplaatst.
- De duur van de WW aanpakken, dat schept financiële ruimte zonder dat ze onevenredig zwaar de consumptie aantasten (een WW'er is van nature al voorzichtig met z'n geld), aangezien de binnenlandse consumptie momenteel zwaar aan onze economie trekt.
- Hervormingen op de arbeidsmarkt zodat deze flexibeler wordt.
Wat de exacte invulling van die maatregelen is daar kan je een aparte discussie over hebben, niets doen zal echter helemaal niets uithalen. Alleen bezuinigen zorgt voor nog meer economische krimp. Nog meer economische krimp zorgt voor nog meer bezuinigingen en zo blijft het maar doorgaan. Ergens zal een kabinet maatregelen moeten nemen om de economische krimp op te vangen, alleen maar bezuinigen is dan maar een halve oplossing.

quote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Basisscholen Den Haag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oh noes, bruine mensen. Die gozer spoort sowieso niet. Tyisch zo'n figuur die vindt dat Breivik 'wel een punt heeft'.quote:

Het gaat erom dat we onze vingers kunnen aflikken.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:01 schreef remlof het volgende:
Dit minderheidskabinet is ook een mislukt experiment.

quote:Op donderdag 19 april 2012 13:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat we onze vingers kunnen aflikken.

quote:Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Au. Tijdens het klussen werken iets mis gegaan?
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:37 schreef betyar het volgende:
De beschermkap van de beitels veerde niet terug en ik pak recht in de roterende beitels.

+1000quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen Wilders Cohen belachelijk maakt rolde POL collectief over de vloer, maar nu is het plots genant

http://www.facebook.com/p(...)orea/113043728744959quote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Reya het volgende:
Gelukkig voor Die_Hofstadtgruppe bestaat er met Noord-Korea nog een land zonder moslims.

Daar zitten ze nog mooi in de kast.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Reya het volgende:
Gelukkig voor Die_Hofstadtgruppe bestaat er met Noord-Korea nog een land zonder moslims.

Wut? Ik wacht nog op het filmpje.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]

Van iemand zonder ziel vind ik het niet erg dat ie dat zegt.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh noes, bruine mensen. Die gozer spoort sowieso niet. Tyisch zo'n figuur die vindt dat Breivik 'wel een punt heeft'.

Jijquote:

Wat heeft huidskleur met Nederlander zijn te maken?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij

Ja, ik vind het slecht als je in je eigen stad een minderheid bent geworden. En dat proces zet zich voort, daarom 'vluchten' de blanken ook. Waarom in een stad blijven die niets meer met NL te maken heeft?
Maar goed, tuig zoals jullie zal het toch nooit inzien. Terwijl ze zelf lekker in blanke kut-dorpjes wonen en hun kids op witte scholen doen.

quote:Op donderdag 19 april 2012 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij

Ja, ik vind het slecht als je in je eigen stad een minderheid bent geworden. En dat proces zet zich voort, daarom 'vluchten' de blanken ook. Waarom in een stad blijven die niets meer met NL te maken heeft?
Maar goed, tuig zoals jullie zal het toch nooit inzien. Terwijl ze zelf lekker in blanke kut-dorpjes wonen en hun kids op witte scholen doen.

Daar passen er dan ook 15 in één kast.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zitten ze nog mooi in de kast.

quote:Op donderdag 19 april 2012 14:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heeft huidskleur met Nederlander zijn te maken?

Dan leren de allochtonen misbruik te maken van subsidies, zoals hun blanke buurman die in de bijstand zit het al zn hele leven doen, is het weer niet goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef Friek_ het volgende:
Nederland is er voor de Nederlanders en niet voor de cadeautjes aan vreemdelingen in vorm van positieve discriminatie en subsidies.
Knoop dat maar in jullie oren!

Nee, geef gewoon antwoord.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]

Laat maar, jij leeft in een andere wereld.
Hier een leuk liedje voor je:

Hoax, blanken misbruiken geen uitkering. Die gebruiken ze.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan leren de allochtonen misbruik te maken van subsidies, zoals hun blanke buurman die in de bijstand zit het al zn hele leven doen, is het weer niet goed.

Nee. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef eriksd het volgende:
Is het nou eigenlijk een gekke gedachte om je kind tussen zoveel mogelijk "gelijkgestemden" te zetten? Zal wel hartstikke politiek incorrect zijn allemaal, maar in alle eerlijkheid zullen er toch massa's mensen incl. ondergetekende zo over denken.

Is het aan de overheid om de mogelijkheid er toe te geven en te bepalen om tussen zoveel mogelijk 'gelijkgestemden' gezet worden, of is dat iets dat je als ouder aan je kinderen meegeeft?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef eriksd het volgende:
Is het nou eigenlijk een gekke gedachte om je kind tussen zoveel mogelijk "gelijkgestemden" te zetten? Zal wel hartstikke politiek incorrect zijn allemaal, maar in alle eerlijkheid zullen er toch massa's mensen incl. ondergetekende zo over denken.

Nee, dat zou elk mens doen. Alsof je als een beetje liberaal mensen verplicht laat hokken onder het mom van een multicultureel hippie-ideaal. Er is ook zoiets als zelfbeschikking.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef eriksd het volgende:

True, maar zelfbeschikking hoeft toch niet door de overheid gefaciliteert te worden(als bijvoorbeeld in speciaal onderwijs)?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, dat zou elk mens doen. Alsof je als een beetje liberaal mensen verplicht laat hokken onder het mom van een multicultureel hippie-ideaal. Er is ook zoiets als zelfbeschikking.

Volgens mij is de inzet van de overheid juist lang geweest zoveel mogelijk te mixen. Dat snap ik wel, maar als het niet vrijwillig gaat blijft het zinloos.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is het aan de overheid om de mogelijkheid er toe te geven en te bepalen om tussen zoveel mogelijk 'gelijkgestemden' gezet worden, of is dat iets dat je als ouder aan je kinderen meegeeft?

Lijkt mij ook geen probleem. Ongeacht afkomst wil iedereen dat over het algemeen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef eriksd het volgende:

Dat is wel een netelige kwestie inderdaad. Daar ben ikzelf ook nog niet helemaal over uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar zelfbeschikking hoeft toch niet door de overheid gefaciliteert te worden(als bijvoorbeeld in speciaal onderwijs)?

Bijzonder onderwijs.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar zelfbeschikking hoeft toch niet door de overheid gefaciliteert te worden(als bijvoorbeeld in speciaal onderwijs)?

Over wie zou hij het hebben?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:02 schreef Tem het volgende:

of een ijszak.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:05 schreef betyar het volgende:
Hmmm........... Mijn vingers beginnen nu toch wel pijn te doen...... Tijd voor een stevige borrel?

De CU heeft zich in het verleden wel milder over Wilders uitgelaten.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:02 schreef Tem het volgende:

Ik houd me nu wat met die materie bezig, in overleg met een gereformeerde school die termen door elkaar halen is niet ideaalquote:

Terwijl het in essentie niet veel van elkaar verschilt.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik houd me nu wat met die materie bezig, in overleg met een gereformeerde school die termen door elkaar halen is niet ideaal

Het kost beiden bakken met geldquote:Op donderdag 19 april 2012 15:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Terwijl het in essentie niet veel van elkaar verschilt.

Alweer een sneer jegens Kim Jong-Un.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:24 schreef waht het volgende:
We zijn geen eiland zoals Australië of een totalitaire staats als Noord-Korea.

U wilt graag moeilijkheden?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:29 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zou zo graag een beta willen zijn.

Is dit het enige wat het mij zou opleveren?quote:

In de eerste jaren wel ja. Daarna volgt een leven in de marge of aan de top van een multinational, afhankelijk van uw keuzes.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dit het enige wat het mij zou opleveren?

Dan zou u tenminste niet meer zo slap zeveren, zoals ik.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:29 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zou zo graag een beta willen zijn.

Geloof me, ik kan ook wiskundig onderbouwd slap zeveren.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan zou u tenminste niet meer zo slap zeveren, zoals ik.

Mijn keuzen leiden onveranderlijk tot een bestaan in de marge: een rekenend bestaan in de marge zou dan nog best onderhoudend kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef waht het volgende:
[..]
In de eerste jaren wel ja. Daarna volgt een leven in de marge of aan de top van een multinational, afhankelijk van uw keuzes.

De marge is waar de echte zaken worden gedaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mijn keuzen leiden onveranderlijk tot een bestaan in de marge: een rekenend bestaan in de marge zou dan nog best onderhoudend kunnen zijn.

Je werkt alleen wel bij de gemeente.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:37 schreef 99.999 het volgende:
Slap zeveren terwijl je doet alsof je verstand hebt van techniek.
Daarom ben ik 'gamma'

Wat doet een fiscalist eigenlijk?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je werkt alleen wel bij de gemeente.

Inhoudelijk of qua werkomgeving?quote:

Dit zei mijn hoogleraar Economie ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:40 schreef waht het volgende:
[..]
De marge is waar de echte zaken worden gedaan.

Zeggen wat iets fiscaaltechnisch gaat kosten en hoe dat te voorkomen (indien mogelijk).quote:

Dus jouw speelveld ligt voornamelijk binnen het recht?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeggen wat iets fiscaaltechnisch gaat kosten en hoe dat te voorkomen (indien mogelijk).

Dat is het kader ja, waarbij met name de anti-misbruikbepalingen omzeild moeten worden. Daar komt dan weer een hoop geconsolideer bij kijken. Net als het goed laten neerslaan van verliezen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dus jouw speelveld ligt voornamelijk binnen het recht?

En terecht.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zie dat 3-voud toch van het forum is getrapt??

Is dat zo? Vanwege vanochtend?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Knap.... ik zie dat 3-voud toch van het forum is getrapt?? Wat zullen er nu een hoop mensen blij zijn zeg, hebben ze wat minder tegenspraak. Beetje jammer dat mensen monddood worden gemaakt.

Is het ook niet vaak de vraag of handhaving reëel is? Het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen zeg maar.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is het kader ja, waarbij met name de anti-misbruikbepalingen omzeild moeten worden. Daar komt dan weer een hoop geconsolideer bij kijken. Net als het goed laten neerslaan van verliezen.
Maar soms ook hardcore juridische interpretatie. Dat is interessanter eigenlijk.

Je wil natuurlijk wel de client adviseren over wat hem boven het hoofd kan hangen. Verder moeten wij uiteindelijk onze handtekening onder de aangifte zetten als kers op de taart, dus wat dat betreft wordt de fiscus natuurlijk altijd betrokken. De kunst is om dingen zo aan te kleden dat er geen lampjes gaan branden, uiteraard binnen de grenzen van de wet en het redelijke.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Is het ook niet vaak de vraag of handhaving reëel is? Het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen zeg maar.

Ik weet niet de reden maar het is een gegeven dat men hem liever ziet gaan dan blijven puur omdat hij een andere mening heeft en achter die mening blijft staan. Iemand een ban geven omdat hij (mocht het zo zijn) een adblocker gebruikt kán dan een uitkomst zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat zo? Vanwege vanochtend?
Edit, oh vanwege de addblocker. Ja, das bij iedereen zo toch?

De sukkel pocht over zijn addblocker terwijl je weet dat je die niet mag gebruikenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Knap.... ik zie dat 3-voud toch van het forum is getrapt?? Wat zullen er nu een hoop mensen blij zijn zeg, hebben ze wat minder tegenspraak. Beetje jammer dat mensen monddood worden gemaakt.
 .
. 

Tja zo werkt dat nu eenmaal, iedereen gebruikt dat excuus en met de advertenties verdient FOK haar geld om de site te behouden. Blokeer je ze dan berokken je fok schade en vlieg je er af zonder aanziens des persoons.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb zelf een paar jaar terug ook een ban gehad vanwege een addblocker, en die zat in mijn browser zonder dat ik het wist. Hadden we destijds eerst met elkaar in gesprek gegaan had 'men' mij kunnen uitleggen hoe hem uit te schakelen. Echter was dat niet 'im frage' want een ban geven was makkelijker.

Niet te leuk. Na het weekend is 'ie weer gok ik.quote:

Schade berokkenen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja zo werkt dat nu eenmaal, iedereen gebruikt dat excuus en met de advertenties verdient FOK haar geld om de site te behouden. Blokeer je ze dan berokken je fok schade en vlieg je er af zonder aanziens des persoons.

Luister, ik heb ook eens een addblocker gehad, ik wist ook niet dat dat bestond want ik ben geen internet/computer held en daar heb ik toen een topic over geopend omdat ik niet meer kon quoten. Toen zeiden ze gewoon dat ik dat uit moest zetten en toen ik niet wist hoe ben ik prima geholpen. Het is toch logisch dat je dat niet moet gebruiken omdat het me veel werk lijkt om een site te laten draaien en je daar inkomsten uit krijgt, of je moet dus een abo kopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik weet niet de reden maar het is een gegeven dat men hem liever ziet gaan dan blijven puur omdat hij een andere mening heeft en achter die mening blijft staan. Iemand een ban geven omdat hij (mocht het zo zijn) een adblocker gebruikt kán dan een uitkomst zijn.
Een beetje vent geeft in zo'n situatie geen ban maar vraagt hem om (wederom, áls het zo is) om de addblocker uit te zetten.
Ik heb zelf een paar jaar terug ook een ban gehad vanwege een addblocker, en die zat in mijn browser zonder dat ik het wist. Hadden we destijds eerst met elkaar in gesprek gegaan had 'men' mij kunnen uitleggen hoe hem uit te schakelen. Echter was dat niet 'im frage' want een ban geven was makkelijker.

Inkomstenderving is schade ja, technisch gezienquote:

Hoho, dat doe ik ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je dat weet en je gaat daar over lopen zeiken, tsja... Niet raar dan. Daarnaast vind ik 3-voud een zeikerd en reageert hij bijna altijd op pietluttige dingen en blijft hij ook doorgaan met negatief doen.

Nouja, het is evenveel inkomstenderving als iedereen die niet op een banner klikt.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inkomstenderving is schade ja, technisch gezien

Het verband is wat dun inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, het is evenveel inkomstenderving als iedereen die niet op een banner klikt.

Dan hebben ze jou wel geholpen en is dat inderdaad netjes, mijn ervaring was heel anders.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Luister, ik heb ook eens een addblocker gehad, ik wist ook niet dat dat bestond want ik ben geen internet/computer held en daar heb ik toen een topic over geopend omdat ik niet meer kon quoten. Toen zeiden ze gewoon dat ik dat uit moest zetten en toen ik niet wist hoe ben ik prima geholpen. Het is toch logisch dat je dat niet moet gebruiken omdat het me veel werk lijkt om een site te laten draaien en je daar inkomsten uit krijgt, of je moet dus een abo kopen.
Als je dat weet en je gaat daar over lopen zeiken, tsja... Niet raar dan. Daarnaast vind ik 3-voud een zeikerd en reageert hij bijna altijd op pietluttige dingen en blijft hij ook doorgaan met negatief doen.

Ja, maar vooral vanwege de 80ies muziek.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho, dat doe ik ook.
Oh wacht, je wilde mij ook bannen.

Ze krijgen toch ook per view een gering aantal aan inkomsten?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, het is evenveel inkomstenderving als iedereen die niet op een banner klikt.

Nouja, de hoge heren zullen daar wel anders over denken, maar ik ga er heel zeker vanuit dat het niet komt doordat hij een andere mening heeft.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan hebben ze jou wel geholpen en is dat inderdaad netjes, mijn ervaring was heel anders.
Verder mag de stijl en inhoud van hem natuurlijk nooit reden zijn om te veroordelen, immers is een ieder vrij om te zeiken, dat is het mooie van 'het vrije woord'.
Verder vind ik niet dat iemand die een Addblocker gebruikt (let wel, ik spoor niemand nu aan om het te gebruiken) schade aan FOK toebrengt. Het lijkt mij erger als iemand die hier adverteert een kijkje neemt in wat voor taal er her en der wordt gebruikt. Dat is veel schadelijker als iemand die een bepaalde reclame niet ziet.

Klinkt als dankbaar werk in ieder geval. Ik heb zelf ook enigszins te maken met het recht maar dan vooral vanuit de technische hoek en deels het bestuursrecht inzake de middelen van overheden.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk wel de client adviseren over wat hem boven het hoofd kan hangen. Verder moeten wij uiteindelijk onze handtekening onder de aangifte zetten als kers op de taart, dus wat dat betreft wordt de fiscus natuurlijk altijd betrokken. De kunst is om dingen zo aan te kleden dat er geen lampjes gaan branden, uiteraard binnen de grenzen van de wet en het redelijke.
Dat is het aangiftegedeelte, de adviespraktijk is inderdaad veel meer inschatten waar de pijn gaat zitten en wat de fiscus gaat doen. Daar speelt procestactiek weer een grotere rol.

Daarin scoort vriendje 3-voud ook niet geweldigquote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het lijkt mij erger als iemand die hier adverteert een kijkje neemt in wat voor taal er her en der wordt gebruikt. Dat is veel schadelijker als iemand die een bepaalde reclame niet ziet.

Klopt en wanneer een groot percentage van de gebruikers een addblocker aan heeft staan kost dat fok gewoon geld. Heel vervelend maar wel de realiteit.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze krijgen toch ook per view een gering aantal aan inkomsten?

Dat is het ook, maar het wrange aan fiscaal recht is dat bedrijven - terecht - belastingen haten en dus altijd al met een bepaalde state of mind aan komen zetten. En dan helpt de gemiddelde factuur van ons ook niet echt.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:20 schreef waht het volgende:
[..]
Klinkt als dankbaar werk in ieder geval. Ik heb zelf ook enigszins te maken met het recht maar dan vooral vanuit de technische hoek en deels het bestuursrecht inzake de middelen van overheden.

Tja, ik snap het wel. Deze straffen vind ik wat overdreven. Het ontbreken van het kunnen quoten vond ik eigenlijk wel al een strafquote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt en wanneer een groot percentage van de gebruikers een addblocker aan heeft staan kost dat fok gewoon geld. Heel vervelend maar wel de realiteit.

Als je mensen wegtrapt kost dat ook geld.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt en wanneer een groot percentage van de gebruikers een addblocker aan heeft staan kost dat fok gewoon geld. Heel vervelend maar wel de realiteit.

Ze kunnen beter op de oude voet doorgaan denk ik. Gewoon functionaliteit laten ontbreken voor adblock-gebruikers.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je mensen wegtrapt kost dat ook geld.

Klep houden, schoft.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze kunnen beter op de oude voet doorgaan denk ik. Gewoon functionaliteit laten ontbreken voor adblock-gebruikers.

Precies. Eisen van gebruikers dat ze bepaalde extensions wel of niet draaien is een beetje onbegonnen werk.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze kunnen beter op de oude voet doorgaan denk ik. Gewoon functionaliteit laten ontbreken voor adblock-gebruikers.

Maar je krijgt dus ook vakken over fiscaal recht uit andere landen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar het wrange aan fiscaal recht is dat bedrijven - terecht - belastingen haten en dus altijd al met een bepaalde state of mind aan komen zetten. En dan helpt de gemiddelde factuur van ons ook niet echt.
Overigens wordt de wetgever ook steeds scherper, hun meest recente anti-overname maatregel is echt zwaar en moeilijk te omzeilen. Dat heeft Nederland als vestigingsland geen goed gedaan. Gelukkig zijn andere landen nu bezig nog zwaardere meuk in te voeren.

Nee, ik word geacht dat zelf uit te zoeken bij het opzetten van een structuur. Althans, de hoofdlijnen. Meestal werken er meerdere vestigingen aan mee, en Nederland is wereldwijd gezien nog altijd een van de fiscale zwaargewichten. Kennis van ons systeem is dus internationaal waardevoller dan dat van bijv. Noorwegen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef waht het volgende:
[..]
Maar je krijgt dus ook vakken over fiscaal recht uit andere landen?

Beetje knullig ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Precies. Eisen van gebruikers dat ze bepaalde extensions wel of niet draaien is een beetje onbegonnen werk.

So there are some odds.. that ?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef Tamashii het volgende:
Nope, maatschappelijk werk. Bij verslaafden!

Het zal mij persoonlijk ook aan m'n reet roestenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, ik snap het wel. Deze straffen vind ik wat overdreven. Het ontbreken van het kunnen quoten vond ik eigenlijk wel al een straf
Ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is om te zien als FOK!. Inkomsten die je misloopt.
 . Maar als site is men gewoon voor het overgrote deel van de inkomsten afhankelijk van advertenties. Dan kan ik me wel voorstellen dat men op een gegeven moment een lijn trekt, zeker als alle smoesjes al 100 keer voorbij zijn gekomen
. Maar als site is men gewoon voor het overgrote deel van de inkomsten afhankelijk van advertenties. Dan kan ik me wel voorstellen dat men op een gegeven moment een lijn trekt, zeker als alle smoesjes al 100 keer voorbij zijn gekomen  

Als dat een user is die netto geld kost nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je mensen wegtrapt kost dat ook geld.

Ik vind het zelfs een beetje (herstel..best wel beetje veel) eng.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Precies. Eisen van gebruikers dat ze bepaalde extensions wel of niet draaien is een beetje onbegonnen werk.

Tja, dan moet je niet akkoord gaan met de algemene voorwaarden als je je registreertquote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs een beetje (herstel..best wel beetje veel) eng.

Mwoahquote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij was niet aardig genoeg voor ons.

Jij vind wel meer dingen eng en als het een Ad-block ban is is hij binnen no time weer terug om samen met jou in NWS bang te zijn voor moslims, geen zorgen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]

Net zo eng als andersgekleurden?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]

Is weinig engs aan. Om de zoveel tijd komt FOK! met een random spelregel (beschouw het maar als een stoelendans), om joesers eraf te donderen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |