Dat kan best als je van te voren contact met ze legt via internet.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want op eigen houtje kan je ook met Palestijnse politici en Israelische politici spreken in je hula-shirt.

Laat je vriendin maar thuis.quote:

Wel eerst zo'n theedoek op doen, anders gaan ze met stenen op je gooien.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan best als je van te voren contact met ze legt via internet.

Die wikkel je gewoon in een lading doeken.quote:

Nee, het ging over zelfredzaamheid en jij laat nu het hoofd hangen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
En weer gaat het over Israel. Bedankt, waht.

No problem.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel eerst zo'n theedoek op doen, anders gaan ze met stenen op je gooien.

Geen dank. Ik praat er graag over.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
En weer gaat het over Israel. Bedankt, waht.

Hah, Israels kleuren, goed zo.quote:

Kun je meteen door naar Somalie.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die wikkel je gewoon in een lading doeken.

Dan moet je haar eerst ook besnijden nog.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kun je meteen door naar Somalie.

Het topic werd gisteravond ook al naar de klote geholpen door Israel. Remlof ging op de radicale toer.quote:

Kut, ik heb weer vele notebare posts gemist dus?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het topic werd gisteravond ook al naar de klote geholpen door Israel. Remlof ging op de radicale toer.

Ik heb geen serieuze notes meer gekregen sinds ik mod ben.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Note je jezelf ook wel eens, VS? Bijvoorbeeld als je weer niggers loopt te haten?

Ik heb er al vier bij in de laatste paar dagenquote:Op donderdag 19 april 2012 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kut, ik heb weer vele notebare posts gemist dus?
Ik wil remlof naar de 100+ Israël notes helpen.

quote:Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er al vier bij in de laatste paar dagen

Jawel, één van mij, maar die heb ik weggehaald toen je begon te huilen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen serieuze notes meer gekregen sinds ik mod ben.

Dat kan ook in Rotterdam.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef waht het volgende:
[..]
Jammer, ik zag ons al in Jeruzalem falafel eten.

quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, één van mij, maar die heb ik weggehaald toen je begon te huilen.

Narcisme is een deugd.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
VS kan slecht tegen onrecht als hij er zelf het slachtoffer is maar verder is het geen probleem

quote:Op donderdag 19 april 2012 12:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Leuk detail over Brinkman: hij weigert het woord "PVV" in de mond te nemen. Hij heeft het consequent over "de partij van de heer Wilders".

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |