Dan heb je meer dan twee weken nodig.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk maar niet dat dat willekeurige Palestijnen zijn.
Je kan beter op eigen houtje gaan als je een tweezijdig beeld wil krijgen.

Ja want op eigen houtje kan je ook met Palestijnse politici en Israelische politici spreken in je hula-shirt.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]

Jammer, ik zag ons al in Jeruzalem falafel eten.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik mag graag reizen, maar heb echt totaal geen behoefte om naar Israel te gaan. Tenzij me wordt aangeboden om gratis en voor niets die kant op te gaan.

500 Euro is zo goed als gratis.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik mag graag reizen, maar heb echt totaal geen behoefte om naar Israel te gaan. Tenzij me wordt aangeboden om gratis en voor niets die kant op te gaan.

Dat zal best, maar het CIDI staat vrij ver af van Wilders.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]

Klopt. Ik mag ze welquote:Op donderdag 19 april 2012 12:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het CIDI staat vrij ver af van Wilders.

Liever kebab in Cairo.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef waht het volgende:
[..]
Jammer, ik zag ons al in Jeruzalem falafel eten.

Het is niet veel nee, maar ik doe toch liever wat anders met mn centen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
500 Euro is zo goed als gratis.

Dat kan best als je van te voren contact met ze legt via internet.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want op eigen houtje kan je ook met Palestijnse politici en Israelische politici spreken in je hula-shirt.

Laat je vriendin maar thuis.quote:

Wel eerst zo'n theedoek op doen, anders gaan ze met stenen op je gooien.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan best als je van te voren contact met ze legt via internet.

Die wikkel je gewoon in een lading doeken.quote:

Nee, het ging over zelfredzaamheid en jij laat nu het hoofd hangen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
En weer gaat het over Israel. Bedankt, waht.

No problem.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel eerst zo'n theedoek op doen, anders gaan ze met stenen op je gooien.

Geen dank. Ik praat er graag over.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
En weer gaat het over Israel. Bedankt, waht.

Hah, Israels kleuren, goed zo.quote:

Kun je meteen door naar Somalie.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die wikkel je gewoon in een lading doeken.

Dan moet je haar eerst ook besnijden nog.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kun je meteen door naar Somalie.

Het topic werd gisteravond ook al naar de klote geholpen door Israel. Remlof ging op de radicale toer.quote:

Kut, ik heb weer vele notebare posts gemist dus?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het topic werd gisteravond ook al naar de klote geholpen door Israel. Remlof ging op de radicale toer.

Ik heb geen serieuze notes meer gekregen sinds ik mod ben.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Note je jezelf ook wel eens, VS? Bijvoorbeeld als je weer niggers loopt te haten?

Ik heb er al vier bij in de laatste paar dagenquote:Op donderdag 19 april 2012 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kut, ik heb weer vele notebare posts gemist dus?
Ik wil remlof naar de 100+ Israël notes helpen.

quote:Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er al vier bij in de laatste paar dagen

Jawel, één van mij, maar die heb ik weggehaald toen je begon te huilen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen serieuze notes meer gekregen sinds ik mod ben.

Dat kan ook in Rotterdam.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef waht het volgende:
[..]
Jammer, ik zag ons al in Jeruzalem falafel eten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |