O.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben groot voorstander van zelfredzaamheid en vind dat iemand die kan werken ook moet werken.

Ik vind dan ook niet dat wel teveel de kant van de VS op moeten schuiven, iets wat met name een VVD wel lijkt te willen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:30 schreef waht het volgende:
[..]
Die bedenkingen heb ik ook, maar voornamelijk als ik kijk naar Amerika, Rusland, China of noem een willekeurig land dat niet bij de beschavingen van west- en noord-Europa hoort.

quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef waht het volgende:
Trouwens, Koos:
Studiereis 'Achter het nieuws in Israel' voor beginnende journalisten

Dat trekt me dus echt nietquote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef waht het volgende:
Trouwens, Koos:

Leuk, zo'n propagandareisje gefinancierd door de geldschieters van Wilders.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef waht het volgende:
Trouwens, Koos:

Dat wil ik wel, maar ik kom niet in aanmerking.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef waht het volgende:
Trouwens, Koos:

Same here.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar ik kom niet in aanmerking.

Ik wil ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar ik kom niet in aanmerking.

In deze reis zal aandacht zijn voor Israelische politici van diverse pluimage, Israelische en Palestijnse journalisten van verschillende media, Joodse en Arabische Israeli’s en subgroepen binnen de Israelische samenleving, geschiedenis en cultuur. We zullen ook Palestijnse politici, journalisten en anderen op de Westbank bezoeken.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuk, zo'n propagandareisje gefinancierd door de geldschieters van Wilders.

Propaganda, TitusPullo.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In deze reis zal aandacht zijn voor Israelische politici van diverse pluimage, Israelische en Palestijnse journalisten van verschillende media, Joodse en Arabische Israeli’s en subgroepen binnen de Israelische samenleving, geschiedenis en cultuur. We zullen ook Palestijnse politici, journalisten en anderen op de Westbank bezoeken.

Denk maar niet dat dat willekeurige Palestijnen zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In deze reis zal aandacht zijn voor Israelische politici van diverse pluimage, Israelische en Palestijnse journalisten van verschillende media, Joodse en Arabische Israeli’s en subgroepen binnen de Israelische samenleving, geschiedenis en cultuur. We zullen ook Palestijnse politici, journalisten en anderen op de Westbank bezoeken.

Zie je wel, geen Gaza bezoek!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]

Dan heb je meer dan twee weken nodig.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk maar niet dat dat willekeurige Palestijnen zijn.
Je kan beter op eigen houtje gaan als je een tweezijdig beeld wil krijgen.

Ja want op eigen houtje kan je ook met Palestijnse politici en Israelische politici spreken in je hula-shirt.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]

Jammer, ik zag ons al in Jeruzalem falafel eten.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik mag graag reizen, maar heb echt totaal geen behoefte om naar Israel te gaan. Tenzij me wordt aangeboden om gratis en voor niets die kant op te gaan.

500 Euro is zo goed als gratis.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik mag graag reizen, maar heb echt totaal geen behoefte om naar Israel te gaan. Tenzij me wordt aangeboden om gratis en voor niets die kant op te gaan.

Dat zal best, maar het CIDI staat vrij ver af van Wilders.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]

Klopt. Ik mag ze welquote:Op donderdag 19 april 2012 12:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het CIDI staat vrij ver af van Wilders.

Liever kebab in Cairo.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef waht het volgende:
[..]
Jammer, ik zag ons al in Jeruzalem falafel eten.

Het is niet veel nee, maar ik doe toch liever wat anders met mn centen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
500 Euro is zo goed als gratis.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |