Dat is doorgaans een buitenlander. Een soort Karskens.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En de journalist is er de meest geleerde man van het dorp.
Het moet meer zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie moeten gewoon niet zo zeiken. Je moet er gewoon voor zorgen dat je veel verdient, dan houd je ook meer over.
Heb je je eigen toontje jegens sloebers wel gehoord?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanwaar toch altijd dat neerbuigende toontje richting journalisten?
Heel goed, aan pakken die republikeinen!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:17 schreef remlof het volgende:
Missen we iemand in NWS? Man opgepakt om bedreiging via internet
Hong Kong is autoritair, maar niet communistischquote:
Ik ben links en heb dus heb het beste voor met die groep.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heb je je eigen toontje jegens sloebers wel gehoord?
Daarom haal ik die meuk ook weg.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:17 schreef remlof het volgende:
Missen we iemand in NWS? Man opgepakt om bedreiging via internet
Jij stemt links uit gewoonte, niet uit overtuiging.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben links en heb dus heb het beste voor met die groep.
U is te goed voor sommige FOK!kers.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom haal ik die meuk ook weg.
Fok is gebonden aan de wet, en majesteitsschennis en bedreigingen aan haar adres zijn verboden.quote:
Ja en nee. Ik ben groot voorstander van zelfredzaamheid en vind dat iemand die kan werken ook moet werken. Daar tegenover staat dat ik wel mijn bedenkingen heb bij de macht van het kapitaal en de uitwassen van de huidige op geld gerichte maatschappij.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef waht het volgende:
[..]
Jij stemt links uit gewoonte, niet uit overtuiging.
Bezorg mij dan eens een goed inkomen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben links en heb dus heb het beste voor met die groep.
Die bedenkingen heb ik ook, maar voornamelijk als ik kijk naar Amerika, Rusland, China of noem een willekeurig land dat niet bij de beschavingen van west- en noord-Europa hoort.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben groot voorstander van zelfredzaamheid en vind dat iemand die kan werken ook moet werken. Daar tegenover staat dat ik wel mijn bedenkingen heb bij de macht van het kapitaal en de uitwassen van de huidige op geld gerichte maatschappij.
O.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben groot voorstander van zelfredzaamheid en vind dat iemand die kan werken ook moet werken.
Ik vind dan ook niet dat wel teveel de kant van de VS op moeten schuiven, iets wat met name een VVD wel lijkt te willen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:30 schreef waht het volgende:
[..]
Die bedenkingen heb ik ook, maar voornamelijk als ik kijk naar Amerika, Rusland, China of noem een willekeurig land dat niet bij de beschavingen van west- en noord-Europa hoort.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef waht het volgende:
Trouwens, Koos:
Studiereis 'Achter het nieuws in Israel' voor beginnende journalisten
Dat trekt me dus echt nietquote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef waht het volgende:
Trouwens, Koos:
Leuk, zo'n propagandareisje gefinancierd door de geldschieters van Wilders.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef waht het volgende:
Trouwens, Koos:
Dat wil ik wel, maar ik kom niet in aanmerking.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef waht het volgende:
Trouwens, Koos:
Same here.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar ik kom niet in aanmerking.
Ik wil ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar ik kom niet in aanmerking.
In deze reis zal aandacht zijn voor Israelische politici van diverse pluimage, Israelische en Palestijnse journalisten van verschillende media, Joodse en Arabische Israeli’s en subgroepen binnen de Israelische samenleving, geschiedenis en cultuur. We zullen ook Palestijnse politici, journalisten en anderen op de Westbank bezoeken.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuk, zo'n propagandareisje gefinancierd door de geldschieters van Wilders.
Propaganda, TitusPullo.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In deze reis zal aandacht zijn voor Israelische politici van diverse pluimage, Israelische en Palestijnse journalisten van verschillende media, Joodse en Arabische Israeli’s en subgroepen binnen de Israelische samenleving, geschiedenis en cultuur. We zullen ook Palestijnse politici, journalisten en anderen op de Westbank bezoeken.
Denk maar niet dat dat willekeurige Palestijnen zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In deze reis zal aandacht zijn voor Israelische politici van diverse pluimage, Israelische en Palestijnse journalisten van verschillende media, Joodse en Arabische Israeli’s en subgroepen binnen de Israelische samenleving, geschiedenis en cultuur. We zullen ook Palestijnse politici, journalisten en anderen op de Westbank bezoeken.
Zie je wel, geen Gaza bezoek!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |