Groeit vanzelf weer aan. Is trouwens niet de eerste keer dat ik wat aan mijn vingertjes heb, van vingers vastschieten tot een stanleymes die mijn duim in opsplitste. Ben wel wat gewend zeg maar.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan houd je weinig vinger meer over.
Blij dat ik een carrière als pennenlikker in het vooruitzicht heb.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Groeit vanzelf weer aan. Is trouwens niet de eerste keer dat ik wat aan mijn vingertjes heb, van vingers vastschieten tot een stanleymes die mijn duim in opsplitste. Ben wel wat gewend zeg maar.
Hoe en wat bedoel je? Ik vind mensen om me heen wel gezellig ja, maar om nu iedere dag mijn huis vol te hebben.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
Bet is echt zo'n familieman die de halve club dagelijks thuis heeft zitten.
Waarschijnlijk omdat die mensen niet kunnen rondkomen van het minimumloon.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:56 schreef GSbrder het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het gemiddelde salaris in een sociale werkplaats 120 % van het WML bedraagt?
Las iets over je schoonmoeder. Toen sprong die gedachte direct in mn hoofd. Ik zie jouw huis a la Full House tot de nok gevuld zijn met familieledenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe en wat bedoel je? Ik vind mensen om me heen wel gezellig ja, maar om nu iedere dag mijn huis vol te hebben.
Omdat een begeleider meer verdient dan die dozenvouwers.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:56 schreef GSbrder het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het gemiddelde salaris in een sociale werkplaats 120 % van het WML bedraagt?
Kan iemand mij uitleggen waarom werknemers uberhaupt meer dan twee euro per uur krijgen?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:56 schreef GSbrder het volgende:
Die woont langs ons.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Las iets over je schoonmoeder. Toen sprong die gedachte direct in mn hoofd. Ik zie jouw huis a la Full House tot de nok gevuld zijn met familieleden
Laat dat zw niet horen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die mensen niet kunnen rondkomen van het minimumloon.
Vooral om de autoriteiten te plezieren.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom werknemers uberhaupt meer dan twee euro per uur krijgen?
Consumeren, consumeren, consumeren!!!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:01 schreef waht het volgende:
[..]
Vooral om de autoriteiten te plezieren.
Inderdaad, 90% van ons inkomen wordt besteed aan prullaria.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Consumeren, consumeren, consumeren!!!
Bier, vreten en allerhande rommel.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:04 schreef waht het volgende:
[..]
Inderdaad, 90% van ons inkomen wordt besteed aan prullaria.
Netto-inkomen welteverstaan. De rest wordt GESTOLEN door de overheid.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bier, vreten en allerhande rommel.
Belasting == DIEFSTALquote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Netto-inkomen welteverstaan. De rest wordt GESTOLEN door de overheid.
Een schande inderdaad. Denk dat ik maar in Somalie ga wonen, daar betaal je helemaal geen belasting.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Netto-inkomen welteverstaan. De rest wordt GESTOLEN door de overheid.
Hong Kong. Vlaktaks van 15% volgens mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een schande inderdaad. Denk dat ik maar in Somalie ga wonen, daar betaal je helemaal geen belasting.
Ik geloof dat men daar ook een soort belasting moet betalen aan de heersende groep.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een schande inderdaad. Denk dat ik maar in Somalie ga wonen, daar betaal je helemaal geen belasting.
En de journalist is er de meest geleerde man van het dorp.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi hè, communisme?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hong Kong. Vlaktaks van 15% volgens mij.
Precies.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie moeten gewoon niet zo zeiken. Je moet er gewoon voor zorgen dat je veel verdient, dan houd je ook meer over.
Kutsloebers.
Vanwaar toch altijd dat neerbuigende toontje richting journalisten?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En de journalist is er de meest geleerde man van het dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |