Een schande inderdaad. Denk dat ik maar in Somalie ga wonen, daar betaal je helemaal geen belasting.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Netto-inkomen welteverstaan. De rest wordt GESTOLEN door de overheid.

Hong Kong. Vlaktaks van 15% volgens mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een schande inderdaad. Denk dat ik maar in Somalie ga wonen, daar betaal je helemaal geen belasting.

.
.

Ik geloof dat men daar ook een soort belasting moet betalen aan de heersende groep.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een schande inderdaad. Denk dat ik maar in Somalie ga wonen, daar betaal je helemaal geen belasting.

En de journalist is er de meest geleerde man van het dorp.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]

Mooi hè, communisme?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hong Kong. Vlaktaks van 15% volgens mij.

Precies.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie moeten gewoon niet zo zeiken. Je moet er gewoon voor zorgen dat je veel verdient, dan houd je ook meer over.
Kutsloebers.

Vanwaar toch altijd dat neerbuigende toontje richting journalisten?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En de journalist is er de meest geleerde man van het dorp.

Dat is doorgaans een buitenlander. Een soort Karskens.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En de journalist is er de meest geleerde man van het dorp.

Het moet meer zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie moeten gewoon niet zo zeiken. Je moet er gewoon voor zorgen dat je veel verdient, dan houd je ook meer over.

Heb je je eigen toontje jegens sloebers wel gehoord?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanwaar toch altijd dat neerbuigende toontje richting journalisten?

Heel goed, aan pakken die republikeinen!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:17 schreef remlof het volgende:
Missen we iemand in NWS? Man opgepakt om bedreiging via internet

Hong Kong is autoritair, maar niet communistischquote:

Ik ben links en heb dus heb het beste voor met die groep.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heb je je eigen toontje jegens sloebers wel gehoord?

Daarom haal ik die meuk ook weg.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:17 schreef remlof het volgende:
Missen we iemand in NWS? Man opgepakt om bedreiging via internet

Jij stemt links uit gewoonte, niet uit overtuiging.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben links en heb dus heb het beste voor met die groep.

U is te goed voor sommige FOK!kers.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom haal ik die meuk ook weg.

Fok is gebonden aan de wet, en majesteitsschennis en bedreigingen aan haar adres zijn verboden.quote:

Ja en nee. Ik ben groot voorstander van zelfredzaamheid en vind dat iemand die kan werken ook moet werken. Daar tegenover staat dat ik wel mijn bedenkingen heb bij de macht van het kapitaal en de uitwassen van de huidige op geld gerichte maatschappij.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef waht het volgende:
[..]
Jij stemt links uit gewoonte, niet uit overtuiging.

Bezorg mij dan eens een goed inkomen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben links en heb dus heb het beste voor met die groep.

Die bedenkingen heb ik ook, maar voornamelijk als ik kijk naar Amerika, Rusland, China of noem een willekeurig land dat niet bij de beschavingen van west- en noord-Europa hoort.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben groot voorstander van zelfredzaamheid en vind dat iemand die kan werken ook moet werken. Daar tegenover staat dat ik wel mijn bedenkingen heb bij de macht van het kapitaal en de uitwassen van de huidige op geld gerichte maatschappij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |