De islamofobe PVV'ers zien het bezoek van Gül als de overname van de Islam.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Over Wilders gesproken. De soap rond het bezoek van die Turkse delegatie en de ellende die dat teweeg bracht binnen de gelederen van de PVV, was natuurlijk hilarisch.
Turken komen hier een paar dagen op bezoek. Beetje eten, beetje ouwehoeren, beetje handjes schudden en PVV knalt bijna uit elkaar.
Oh, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:00 schreef waht het volgende:
[..]
De islamofobe PVV'ers zien het bezoek van Gül als de overname van de Islam.
Heb ik zelf geconcludeerd hè, op basis van het niet zo onduidelijke trackrecord van de PVV.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet meegekregen.
Party!quote:Prinses Ariane vandaag 5 jaar geworden
Prinses Ariane, de derde dochter van prins Willem-Alexander en prinses Máxima, viert vandaag haar 5de verjaardag. Ze viert het feestje samen met haar ouders en zussen Amalia en Alexia thuis in villa De Eikenhorst in Wassenaar.
Wat worden ze toch snel oud, ik kan me de geboorte van die kinderen nog herinneren alsof 't gisteren was.quote:
Ah, op die fiets. Je zult ongetwijfeld gelijk hebbenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:06 schreef waht het volgende:
[..]
Heb ik zelf geconcludeerd hè, op basis van het niet zo onduidelijke trackrecord van de PVV.
Of je hebt juist heel veel gevoel voor humor. De PVV dit kabinet laten gedogen is immers de ultieme troll-actie.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:06 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar PVV stemmen.
Dan heb je echt een matig gevoel voor humor.
Nog creatiever dan het belagen van het Deense consulaat.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:32 schreef De_Guidance het volgende:
Het is wel echt bijzonder creatief.
Word je model bij Sloggi?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:26 schreef Tamashii het volgende:
Nee PVV stemmen is humorloos.
Sollicitatie is binnen.
Welke sollicitatie?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:26 schreef Tamashii het volgende:
Nee PVV stemmen is humorloos.
Sollicitatie is binnen.
Nee Koos, het is onmogelijk om een baan te krijgen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Bedoel je niet dat je nieuwe baan binnen is?
Ja.quote:
Dat niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee Koos, het is onmogelijk om een baan te krijgen.
Omelet met spek.quote:
Iedere gek z'n gebrek.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nope, maatschappelijk werk. Bij verslaafden!
Word dan lasser.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat niet.
Een passende interessante baan is al een ander verhaal tegenwoordig.
Nobel werk. Succes daarmee.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.
Dan zien jullie me op elk bilboard. (Bilboard!einzz11!)
Linkse hobby.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.
Dan zien jullie me op elk bilboard. (Bilboard!einzz11!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |