quote:Op donderdag 19 april 2012 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij![]()
![]()
Ja, ik vind het slecht als je in je eigen stad een minderheid bent geworden. En dat proces zet zich voort, daarom 'vluchten' de blanken ook. Waarom in een stad blijven die niets meer met NL te maken heeft?
Maar goed, tuig zoals jullie zal het toch nooit inzien. Terwijl ze zelf lekker in blanke kut-dorpjes wonen en hun kids op witte scholen doen.
Daar passen er dan ook 15 in één kast.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zitten ze nog mooi in de kast.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heeft huidskleur met Nederlander zijn te maken?
Dan leren de allochtonen misbruik te maken van subsidies, zoals hun blanke buurman die in de bijstand zit het al zn hele leven doen, is het weer niet goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef Friek_ het volgende:
Nederland is er voor de Nederlanders en niet voor de cadeautjes aan vreemdelingen in vorm van positieve discriminatie en subsidies.
Knoop dat maar in jullie oren!
Nee, geef gewoon antwoord.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
![]()
Laat maar, jij leeft in een andere wereld.
Hier een leuk liedje voor je:
Hoax, blanken misbruiken geen uitkering. Die gebruiken ze.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan leren de allochtonen misbruik te maken van subsidies, zoals hun blanke buurman die in de bijstand zit het al zn hele leven doen, is het weer niet goed.
Nee. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef eriksd het volgende:
Is het nou eigenlijk een gekke gedachte om je kind tussen zoveel mogelijk "gelijkgestemden" te zetten? Zal wel hartstikke politiek incorrect zijn allemaal, maar in alle eerlijkheid zullen er toch massa's mensen incl. ondergetekende zo over denken.
Is het aan de overheid om de mogelijkheid er toe te geven en te bepalen om tussen zoveel mogelijk 'gelijkgestemden' gezet worden, of is dat iets dat je als ouder aan je kinderen meegeeft?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef eriksd het volgende:
Is het nou eigenlijk een gekke gedachte om je kind tussen zoveel mogelijk "gelijkgestemden" te zetten? Zal wel hartstikke politiek incorrect zijn allemaal, maar in alle eerlijkheid zullen er toch massa's mensen incl. ondergetekende zo over denken.
Nee, dat zou elk mens doen. Alsof je als een beetje liberaal mensen verplicht laat hokken onder het mom van een multicultureel hippie-ideaal. Er is ook zoiets als zelfbeschikking.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef eriksd het volgende:
True, maar zelfbeschikking hoeft toch niet door de overheid gefaciliteert te worden(als bijvoorbeeld in speciaal onderwijs)?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, dat zou elk mens doen. Alsof je als een beetje liberaal mensen verplicht laat hokken onder het mom van een multicultureel hippie-ideaal. Er is ook zoiets als zelfbeschikking.
Volgens mij is de inzet van de overheid juist lang geweest zoveel mogelijk te mixen. Dat snap ik wel, maar als het niet vrijwillig gaat blijft het zinloos.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is het aan de overheid om de mogelijkheid er toe te geven en te bepalen om tussen zoveel mogelijk 'gelijkgestemden' gezet worden, of is dat iets dat je als ouder aan je kinderen meegeeft?
Lijkt mij ook geen probleem. Ongeacht afkomst wil iedereen dat over het algemeen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef eriksd het volgende:
Dat is wel een netelige kwestie inderdaad. Daar ben ikzelf ook nog niet helemaal over uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar zelfbeschikking hoeft toch niet door de overheid gefaciliteert te worden(als bijvoorbeeld in speciaal onderwijs)?
Bijzonder onderwijs.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar zelfbeschikking hoeft toch niet door de overheid gefaciliteert te worden(als bijvoorbeeld in speciaal onderwijs)?
Over wie zou hij het hebben?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:02 schreef Tem het volgende:
Slob: 'Er gaat een gedrocht uit het Catshuis komen'
of een ijszak.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:05 schreef betyar het volgende:
Hmmm........... Mijn vingers beginnen nu toch wel pijn te doen...... Tijd voor een stevige borrel?
De CU heeft zich in het verleden wel milder over Wilders uitgelaten.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:02 schreef Tem het volgende:
Slob: 'Er gaat een gedrocht uit het Catshuis komen'
Ik houd me nu wat met die materie bezig, in overleg met een gereformeerde school die termen door elkaar halen is niet ideaalquote:
Terwijl het in essentie niet veel van elkaar verschilt.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik houd me nu wat met die materie bezig, in overleg met een gereformeerde school die termen door elkaar halen is niet ideaal![]()
Het kost beiden bakken met geldquote:Op donderdag 19 april 2012 15:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Terwijl het in essentie niet veel van elkaar verschilt.
Alweer een sneer jegens Kim Jong-Un.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:24 schreef waht het volgende:
We zijn geen eiland zoals Australië of een totalitaire staats als Noord-Korea.
U wilt graag moeilijkheden?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:29 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zou zo graag een beta willen zijn.
Is dit het enige wat het mij zou opleveren?quote:
In de eerste jaren wel ja. Daarna volgt een leven in de marge of aan de top van een multinational, afhankelijk van uw keuzes.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dit het enige wat het mij zou opleveren?
Dan zou u tenminste niet meer zo slap zeveren, zoals ik.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:29 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zou zo graag een beta willen zijn.
Geloof me, ik kan ook wiskundig onderbouwd slap zeveren.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan zou u tenminste niet meer zo slap zeveren, zoals ik.
Mijn keuzen leiden onveranderlijk tot een bestaan in de marge: een rekenend bestaan in de marge zou dan nog best onderhoudend kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef waht het volgende:
[..]
In de eerste jaren wel ja. Daarna volgt een leven in de marge of aan de top van een multinational, afhankelijk van uw keuzes.
De marge is waar de echte zaken worden gedaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mijn keuzen leiden onveranderlijk tot een bestaan in de marge: een rekenend bestaan in de marge zou dan nog best onderhoudend kunnen zijn.
Je werkt alleen wel bij de gemeente.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:37 schreef 99.999 het volgende:
Slap zeveren terwijl je doet alsof je verstand hebt van techniek.
Daarom ben ik 'gamma'
Wat doet een fiscalist eigenlijk?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je werkt alleen wel bij de gemeente.
Inhoudelijk of qua werkomgeving?quote:
Dit zei mijn hoogleraar Economie ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:40 schreef waht het volgende:
[..]
De marge is waar de echte zaken worden gedaan.
Zeggen wat iets fiscaaltechnisch gaat kosten en hoe dat te voorkomen (indien mogelijk).quote:
Dus jouw speelveld ligt voornamelijk binnen het recht?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeggen wat iets fiscaaltechnisch gaat kosten en hoe dat te voorkomen (indien mogelijk).
Dat is het kader ja, waarbij met name de anti-misbruikbepalingen omzeild moeten worden. Daar komt dan weer een hoop geconsolideer bij kijken. Net als het goed laten neerslaan van verliezen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dus jouw speelveld ligt voornamelijk binnen het recht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |