Het is maar waar je om wil lachen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef remlof het volgende:
Brinkman bekritiseert de PVV. Hij zegt dat het 'laf' en 'duikgedrag' is om je als partij te verschuilen achter een referendum. 'Geen raadpleging over kernenergie in Zeeland, maar wel over de hedwigepolder', aldus Brinkman.
De Mos bij de interruptiemicrofoon: 'Stukje frustratie'.
Brinkman: 'De Mos moet volgende keer een ander pilletje nemen want hij was wel erg opstandig vandaag.'
De Kamervoorzitter: 'Wilt u het niet zo persoonlijk maken alstublieft.'
Democratie.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef remlof het volgende:
Brinkman bekritiseert de PVV. Hij zegt dat het 'laf' en 'duikgedrag' is om je als partij te verschuilen achter een referendum. 'Geen raadpleging over kernenergie in Zeeland, maar wel over de hedwigepolder', aldus Brinkman.
Brinkman: 'De Mos moet volgende keer een ander pilletje nemen want hij was wel erg opstandig vandaag.'
Afschaffen.quote:
Alsof een zakenkabinet instemt met dat soort megalomane bouwprojecten.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Afschaffen.
Koning Wimlex aan de macht, met daaronder ministers die tenminste 30+ jaar werkervaring hebben op hoog niveau. Linkse partijen verbieden en Westerbork opnieuw opbouwen.
Triest.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef remlof het volgende:
De Veluwe kunnen we ook wel omtoveren tot massagraf.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alsof een zakenkabinet instemt met dat soort megalomane bouwprojecten.
In het geval van de Mos zou ik zeggen dat het predicaat al vervat ligt in het begrip.quote:
Maar je kan wel maatregelen invoeren die de economie niet direct treffen en maatregelen nemen om toekomstige economie te stimuleren.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
Boeiend.
Linksom of rechtsom, we're fucked met deze economie.
Zie je, je kunt het wel, goede alternatieven verzinnen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Afschaffen.
Koning Wimlex aan de macht, met daaronder ministers die tenminste 30+ jaar werkervaring hebben op hoog niveau. Linkse partijen verbieden en Westerbork opnieuw opbouwen. Oh en natuurlijk alle besparingen naar het leger sluizen, voor het geval hippies gaan rellen.
Verlicht ons eens met alternatieve maatregelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je kan wel maatregelen invoeren die de economie niet direct treffen en maatregelen nemen om toekomstige economie te stimuleren.
Wat dit kabinet doet is maatregelen nemen die de economie direct treffen, of helemaal geen enkel effect hebben maar laat het vervolgens na om maatregelen te nemen die (in de toekomst) een economische stimulans kunnen betekenen.
Gemakzuchtige houding om te roepen dat we toch "fucked" zijn, terwijl het bedrijfsleven / economen / buitenlandse experts allemaal roepen dat bepaalde maatregelen genoemen moeten worden.
Net zoiets als wanneer je kanker hebt roepen dat je "toch fucked" bent en vervolgens elke behandeling weigeren.
quote:
Waarom zou ik me er in hemelsnaam druk over maken, de richtlijnen van Brussel bepalen toch precies wat we wel of niet mogen. Hervormen duurt jaren, en dat lukt dus nooit binnen eerder genoemde kader, dus ook al zou de oppositie nu aan de macht zijn, dan zitten we alsnog in hetzelfde schuitje.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je kan wel maatregelen invoeren die de economie niet direct treffen en maatregelen nemen om toekomstige economie te stimuleren.
Wat dit kabinet doet is maatregelen nemen die de economie direct treffen, of helemaal geen enkel effect hebben maar laat het vervolgens na om maatregelen te nemen die (in de toekomst) een economische stimulans kunnen betekenen.
Gemakzuchtige houding om te roepen dat we toch "fucked" zijn, terwijl het bedrijfsleven / economen / buitenlandse experts allemaal roepen dat bepaalde maatregelen genoemen moeten worden.
Net zoiets als wanneer je kanker hebt roepen dat je "toch fucked" bent en vervolgens elke behandeling weigeren.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou ik me er in hemelsnaam druk over maken, de richtlijnen van Brussel bepalen toch precies wat we wel of niet mogen.
Ga jij maar lekker de hele Nederlandse economie hervormen binnen een fiscaal jaar.quote:
Niveau domme Henk opmerking, laat ook maar zitten, qua economisch besef pas jij het beste bij de PVV.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker de hele Nederlandse economie hervormen binnen een fiscaal jaar.
Prima, schreeuw dan ook niet dat 't allemaal zo simpel is. Als iedereen in Den Haag een volslagen economisch idioot is en jij de weg naar salvation kent dan zal ik jouw dictatuur van harte steunen. Echter ik hecht er vrij weinig waarde aan.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niveau domme Henk opmerking, laat ook maar zitten, qua economisch besef pas jij het beste bij de PVV.
Ik zeg niet dat het simpel is, maar dat er een verschil is tussen niets doen en economische hervormingen inzetten. Waarbij ik nog expliciet heb vermeld dat deze in de toekomst een impact hebben, dat heeft dus niets met het door jouw ter sprake gebrachte fiscale jaar te maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, schreeuw dan ook niet dat 't allemaal zo simpel is.
Als je een beetje het economische nieuws volgt, dan zul je zien dat er een heleboel mensen zijn die aangeven dat het kabinet geen zak zit te doen terwijl er een hele rits aan maatregelen genomen moeten worden.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, schreeuw dan ook niet dat 't allemaal zo simpel is. Als iedereen in Den Haag een volslagen economisch idioot is en jij de weg naar salvation kent dan zal ik jouw dictatuur van harte steunen. Echter ik hecht er vrij weinig waarde aan.
Niet mijn schuld dat die truttige linkse partijen niet willen hervormen, en de VVD aan hun heilige kuthuisjes vasthouden. Ben er wel klaar mee iedere dag hier te moeten schreeuwen en open deuren in te trappen. Den Haag gaat z'n gang maar, waarom denk je dat ik buiten de SC toch niet post in die topics met het zoveelste gezeik.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het simpel is, maar dat er een verschil is tussen niets doen en economische hervormingen inzetten. Waarbij ik nog expliciet heb vermeld dat deze in de toekomst een impact hebben, dat heeft dus niets met het door jouw ter sprake gebrachte fiscale jaar te maken.
Ja, en zoals ik al zei, dat is nooit anders geweest.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je een beetje het economische nieuws volgt, dan zul je zien dat er een heleboel mensen zijn die aangeven dat het kabinet geen zak zit te doen terwijl er een hele rits aan maatregelen genomen moeten worden.
Oh, nu valt er plots niks meer te lachen?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is maar waar je om wil lachen.
Ja, de PvdA is lachen, de PVV is genant.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, nu valt er plots niks meer te lachen?![]()
Toen Wilders Cohen belachelijk maakt rolde POL collectief over de vloer, maar nu is het plots genant
Ik vind jouw selectieve verontwaardiging wel vermakelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, de PvdA is lachen, de PVV is genant.
Mwoh valt mee, de PvdA, hoe achterlijk ook, heeft nog een veelvoud niveau van de PVV.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind jouw selectieve verontwaardiging wel vermakelijk.
- Huizenmarkt aanpakken om onzekerheid weg te nemen = weer meer koopkracht omdat een groep van de huizenbezitters niet langer op hun geld blijft zitten.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Verlicht ons eens met alternatieve maatregelen.
Je begrijpt me niet. Je valt over het niveau van het debat. En ik ben het wat dat betreft geheel met je eens. Echter, toen een PVV'er Cohen in de Tweede Kamer in de zeik nam, dan hoorde ik niemand van jullie over de toon van het debat. Toen lag iedereen dubbel van het lachen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh valt mee, de PvdA, hoe achterlijk ook, heeft nog een veelvoud niveau van de PVV.
Ja maar een gehandicapte die Cohen uitlacht is grappig, maar twee gehandicapten die ruzie maken is zielig.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Je valt over het niveau van het debat. En ik ben het wat dat betreft geheel met je eens. Echter, toen een PVV'er Cohen in de Tweede Kamer in de zeik nam, dan hoorde ik niemand van jullie over de toon van het debat. Toen lag iedereen dubbel van het lachen.
Over die punten zijn we het hier al lang eens. Dat de huizenbezitters en sociaal zwakkeren daar niet aan willen is niet onze schuld. Dat is de mo cra tie.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
- Huizenmarkt aanpakken om onzekerheid weg te nemen = weer meer koopkracht omdat een groep van de huizenbezitters niet langer op hun geld blijft zitten.
- De pensioenleeftijd oprekken gecombineerd met maatregelen om het voor een werkgever aantrekkelijk te maken oudere werknemers in dienst te houden = verlichting op de toekomstige pensioenuitgaven + voorkomen dat je "slechts" oudere werknemers uit het pensioen naar de bijstand verplaatst.
- De duur van de WW aanpakken, dat schept financiële ruimte zonder dat ze onevenredig zwaar de consumptie aantasten (een WW'er is van nature al voorzichtig met z'n geld), aangezien de binnenlandse consumptie momenteel zwaar aan onze economie trekt.
- Hervormingen op de arbeidsmarkt zodat deze flexibeler wordt.
Wat de exacte invulling van die maatregelen is daar kan je een aparte discussie over hebben, niets doen zal echter helemaal niets uithalen. Alleen bezuinigen zorgt voor nog meer economische krimp. Nog meer economische krimp zorgt voor nog meer bezuinigingen en zo blijft het maar doorgaan. Ergens zal een kabinet maatregelen moeten nemen om de economische krimp op te vangen, alleen maar bezuinigen is dan maar een halve oplossing.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Basisscholen Den Haag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh noes, bruine mensen. Die gozer spoort sowieso niet. Tyisch zo'n figuur die vindt dat Breivik 'wel een punt heeft'.quote:
Het gaat erom dat we onze vingers kunnen aflikken.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:01 schreef remlof het volgende:
Dit minderheidskabinet is ook een mislukt experiment.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat we onze vingers kunnen aflikken.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Au. Tijdens het klussen werken iets mis gegaan?
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:37 schreef betyar het volgende:
De beschermkap van de beitels veerde niet terug en ik pak recht in de roterende beitels.
+1000quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen Wilders Cohen belachelijk maakt rolde POL collectief over de vloer, maar nu is het plots genant
http://www.facebook.com/p(...)orea/113043728744959quote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Reya het volgende:
Gelukkig voor Die_Hofstadtgruppe bestaat er met Noord-Korea nog een land zonder moslims.
Daar zitten ze nog mooi in de kast.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Reya het volgende:
Gelukkig voor Die_Hofstadtgruppe bestaat er met Noord-Korea nog een land zonder moslims.
Wut? Ik wacht nog op het filmpje.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van iemand zonder ziel vind ik het niet erg dat ie dat zegt.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh noes, bruine mensen. Die gozer spoort sowieso niet. Tyisch zo'n figuur die vindt dat Breivik 'wel een punt heeft'.
Jijquote:
Wat heeft huidskleur met Nederlander zijn te maken?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij![]()
![]()
Ja, ik vind het slecht als je in je eigen stad een minderheid bent geworden. En dat proces zet zich voort, daarom 'vluchten' de blanken ook. Waarom in een stad blijven die niets meer met NL te maken heeft?
Maar goed, tuig zoals jullie zal het toch nooit inzien. Terwijl ze zelf lekker in blanke kut-dorpjes wonen en hun kids op witte scholen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |