de grootste groep zijn de autochtonen...quote:Op woensdag 18 april 2012 11:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Daar ontken ik niets....dat gaat over wat de grootste groep is.
Tis goed met jouquote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat klopt, ...maar iemand anders iets verwijten staat niet gelijk aan zelf iets ontkennen.
Ik niet in ieder geval...quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zeik niet de hele tijd zo over voordeeltjes!
Alsof alle allochtonen zomaar voordeeltjes krijgen. Ik heb nog nooit een voordeeltje gehad omdát ik allochtoon ben en ik gok dat de meeste allochtonen dat ook nooit hebben gehad.
Kijk we komen er wel.....de autochtoon heeft idd de grootste groep, 51%.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef Re het volgende:
[..]
de grootste groep zijn de autochtonen...
Dan is het nog steeds geen minderheid, domme Ronniequote:Op woensdag 18 april 2012 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kijk we komen er wel.....de autochtoon heeft idd de grootste groep, 51%.
Binnen korte tijd zal dat dus een minderheid zijn......dat is alles wat ik stel.
Het kost twee dagen maar dan snapt men het hier inmiddels ook,.......
Die 51% is uit 2011. Percentage zal nu dus ergens rond de 49% liggen.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Binnen korte tijd zal dat dus een minderheid zijn......dat is alles wat ik stel.
Statistisch gezien welquote:Op woensdag 18 april 2012 12:05 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds geen minderheid, domme Ronnie
een minderheid tov alle andere groepen gecombineerd, maar nog steeds de grootste groep... de volgende groep staat op 10% of ietsquote:Op woensdag 18 april 2012 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En iemand die concludeert dat autochtone Nederlanders nog steeds de grootste groep zijn, kijk niet naar de statistieken?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Daar er hier in dit land altijd naar statistieken wordt gekeken............
Nu je het zegt maak je een geweldig punt iddquote:Op woensdag 18 april 2012 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb nu al 5x moeten zeggen dat binnenkort de autochtoon in de minderheid zal zijn. Voor de mensen die blijkbaar zelf niet kunnen nadenken: Het klopt dus idd dat de autochtoon nu nog de grootste groep is.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En iemand die concludeert dat autochtone Nederlanders nog steeds de grootste groep zijn, kijk niet naar de statistieken?
Weet je uberhaupt wel waar je het over hebt?
Zo ingewikkeld was mijn post niet. Laat ik het nog eens proberen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb nu al 5x moeten zeggen dat binnenkort de autochtoon in de minderheid zal zijn. Voor de mensen die blijkbaar zelf niet kunnen nadenken: Het klopt dus idd dat de autochtoon nu nog de grootste groep is.
DE AUTOCHTOON IS NU NOG DE GROOTSTE!!!!
Zo, ik heb het nogmaals gezegd..speciaal voor de mensen die het niet begrijpen. Neemt dus niet weg dat dit binnenkort voorbij is.
Jij suggereert dat er in dit land altijd naar de statistieken wordt gekeken en dat we daarom moeten concluderen dat autochtonen nu of binnenkort (dat is helemaal niet relevant) in de minderheid zullen zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En ze zullen zelfs in de meerderheid zijn tov de andere bevolkingsgroepen. Maar gebruik van 'de grootste groep' wekt minder verwarringquote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Re het volgende:
Ik denk dat je het verward met de meerderheid, geeft verder niets hoor, dat kan iedereen gebeuren
Dus: binnenkort zijn de autochtonen niet meer in de meerderheid maar ze blijven wel de grootste groep
Mwah, gezien het gegeven dat er in 2010 nog geen 4000 echtgenoten/echtgenotes uit het buitenland kwamen om zich bij een partner uit een niet EU-land te voegen .. pdf .. is het mijns inziens redelijk voorspelbaar dat het aantal allochtonen zal afnemen. In ruil daarvoor krijgen we meer gekleurde autochtonenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef KreKkeR het volgende:
En voor de lange termijn is het onmogelijk goede voorspellingen te doen aangezien we verder niks weten over hoe de huidige groepen zullen integreren, zich zullen voortplanten, wat voor nieuwe groepen we in de verre toekomst kunnen verwachten, etc.
Goede ontwikkeling, is een verrijking voor Nederland. Vroeger was zout de enige specerij die jullie gebruikten.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Grappig hoe bepaalde usual suspects hier 10 jaar geleden nog schreeuwden dat de steden noooooit een meerderheid allochtonen zouden krijgen....
Ik zie allemaal vrolijke kinderen die naar school gaan. Wat is je punt hiermee?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Basisscholen Den Haag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Algemene Hindoe Basisschool.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:51 schreef Re het volgende:
die eerste foto lijkt me niet van een basisschool maar van een indisch clubje, maar goed
Crap, die school zit op de kruising Hoefkade-Troelstrakade.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:51 schreef Re het volgende:
daadwerkelijk weinig mis met die scholen althans die eerste foto lijkt me niet van een basisschool maar van een indisch clubje, maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |