Dat kan best als je van te voren contact met ze legt via internet.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want op eigen houtje kan je ook met Palestijnse politici en Israelische politici spreken in je hula-shirt.
Laat je vriendin maar thuis.quote:
Wel eerst zo'n theedoek op doen, anders gaan ze met stenen op je gooien.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan best als je van te voren contact met ze legt via internet.
Die wikkel je gewoon in een lading doeken.quote:
Nee, het ging over zelfredzaamheid en jij laat nu het hoofd hangen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
En weer gaat het over Israel. Bedankt, waht.
No problem.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel eerst zo'n theedoek op doen, anders gaan ze met stenen op je gooien.
Geen dank. Ik praat er graag over.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
En weer gaat het over Israel. Bedankt, waht.
Hah, Israels kleuren, goed zo.quote:
Kun je meteen door naar Somalie.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die wikkel je gewoon in een lading doeken.
Dan moet je haar eerst ook besnijden nog.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kun je meteen door naar Somalie.
Het topic werd gisteravond ook al naar de klote geholpen door Israel. Remlof ging op de radicale toer.quote:
Kut, ik heb weer vele notebare posts gemist dus?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het topic werd gisteravond ook al naar de klote geholpen door Israel. Remlof ging op de radicale toer.
Ik heb geen serieuze notes meer gekregen sinds ik mod ben.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Note je jezelf ook wel eens, VS? Bijvoorbeeld als je weer niggers loopt te haten?
Ik heb er al vier bij in de laatste paar dagenquote:Op donderdag 19 april 2012 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kut, ik heb weer vele notebare posts gemist dus?
Ik wil remlof naar de 100+ Israël notes helpen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er al vier bij in de laatste paar dagen
Jawel, één van mij, maar die heb ik weggehaald toen je begon te huilen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen serieuze notes meer gekregen sinds ik mod ben.
Dat kan ook in Rotterdam.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef waht het volgende:
[..]
Jammer, ik zag ons al in Jeruzalem falafel eten.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, één van mij, maar die heb ik weggehaald toen je begon te huilen.
Narcisme is een deugd.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
VS kan slecht tegen onrecht als hij er zelf het slachtoffer is maar verder is het geen probleem
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Leuk detail over Brinkman: hij weigert het woord "PVV" in de mond te nemen. Hij heeft het consequent over "de partij van de heer Wilders".
Ik vond het anders zeer plezierig. Jullie zullen het ook wel fijn vinden om met mij hierover te converseren.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het topic werd gisteravond ook al naar de klote geholpen door Israel. Remlof ging op de radicale toer.
Als ik de 200 notes heb gehaald, stop ik met FOK!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen serieuze notes meer gekregen sinds ik mod ben.
Bij snackbar Sultan.quote:
Haha.quote:
Neuh, las de woorden Israel en experiment en ben op de bank gaan liggen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:54 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vond het anders zeer plezierig. Jullie zullen het ook wel fijn vinden om met mij hierover te converseren.
Of gewoon een aantal extra inkomstenbronnen naast je gewone inkomen opbouwen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie moeten gewoon niet zo zeiken. Je moet er gewoon voor zorgen dat je veel verdient, dan houd je ook meer over.
Kutsloebers.
Het zijn ook weer de vrouwen die negatief reageren onder die foto.quote:
Dat kwam van remlof. Beetje jammer inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, las de woorden Israel en experiment en ben op de bank gaan liggen.
Nouja, puur psychologisch is het natuurlijk ook een schande.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn ook weer de vrouwen die negatief reageren onder die foto.
Vrouwen.
Israël is dan ook een mislukt experiment. Maar ik ga die discussie van gister niet herhalen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:57 schreef waht het volgende:
[..]
Dat kwam van remlof. Beetje jammer inderdaad.
Ik zou het niet doen, maar grappig is het wel.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, puur psychologisch is het natuurlijk ook een schande.
Zinloos inderdaad, Israël gaat lekker door.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Israël is dan ook een mislukt experiment. Maar ik ga die discussie van gister niet herhalen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:00 schreef waht het volgende:
[..]
Zinloos inderdaad, Israël gaat lekker door.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:58 schreef remlof het volgende:
Slob: 'Er gaat een gedrocht uit het Catshuis komen'
Het akkoord wordt naar verwachting begin volgende week gepresenteerd, dus debat komt dinsdag of woensdag. Dat wordt smullen
Hier heeft Slobber natuurlijk helemaal gelijk mee.quote:'Ik denk dat er een gedrocht uit het Catshuis komt. De drie partijen zijn nog niet in staat gebleken om een samenhangende visie te ontwikkelen. Ik verwacht dat het schrapen zonder visie wordt, met een scalp voor Wilders in de vorm van de korting op ontwikkelingssamenwerking.'
Hmm, de muziek is wel vervelend.quote:
Uiteraard, niemand krijgt precies wat hij zou willen.quote:UTRECHT - Premier Mark Rutte en de onderhandelaars zijn ''behoorlijk gaar'' van het Catshuisberaad.
Mark Rutte was bij geboorte al een mislukt experiment, wat een kansloze mannetje is het. Maar alle kansloze mannetje's in Nederland rennen achter hem aan.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:01 schreef remlof het volgende:
Net als dit minderheidskabinet. Dat is ook een mislukt experiment.
Iemand met de ruggegraat van een rubberen fopeend en de kringspier waar de gehele PVV-fractie tegelijk in past.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |