En terecht.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zie dat 3-voud toch van het forum is getrapt??

Is dat zo? Vanwege vanochtend?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Knap.... ik zie dat 3-voud toch van het forum is getrapt?? Wat zullen er nu een hoop mensen blij zijn zeg, hebben ze wat minder tegenspraak. Beetje jammer dat mensen monddood worden gemaakt.

Is het ook niet vaak de vraag of handhaving reëel is? Het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen zeg maar.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is het kader ja, waarbij met name de anti-misbruikbepalingen omzeild moeten worden. Daar komt dan weer een hoop geconsolideer bij kijken. Net als het goed laten neerslaan van verliezen.
Maar soms ook hardcore juridische interpretatie. Dat is interessanter eigenlijk.

Je wil natuurlijk wel de client adviseren over wat hem boven het hoofd kan hangen. Verder moeten wij uiteindelijk onze handtekening onder de aangifte zetten als kers op de taart, dus wat dat betreft wordt de fiscus natuurlijk altijd betrokken. De kunst is om dingen zo aan te kleden dat er geen lampjes gaan branden, uiteraard binnen de grenzen van de wet en het redelijke.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Is het ook niet vaak de vraag of handhaving reëel is? Het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen zeg maar.

Ik weet niet de reden maar het is een gegeven dat men hem liever ziet gaan dan blijven puur omdat hij een andere mening heeft en achter die mening blijft staan. Iemand een ban geven omdat hij (mocht het zo zijn) een adblocker gebruikt kán dan een uitkomst zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat zo? Vanwege vanochtend?
Edit, oh vanwege de addblocker. Ja, das bij iedereen zo toch?

De sukkel pocht over zijn addblocker terwijl je weet dat je die niet mag gebruikenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Knap.... ik zie dat 3-voud toch van het forum is getrapt?? Wat zullen er nu een hoop mensen blij zijn zeg, hebben ze wat minder tegenspraak. Beetje jammer dat mensen monddood worden gemaakt.
 .
. 

Tja zo werkt dat nu eenmaal, iedereen gebruikt dat excuus en met de advertenties verdient FOK haar geld om de site te behouden. Blokeer je ze dan berokken je fok schade en vlieg je er af zonder aanziens des persoons.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb zelf een paar jaar terug ook een ban gehad vanwege een addblocker, en die zat in mijn browser zonder dat ik het wist. Hadden we destijds eerst met elkaar in gesprek gegaan had 'men' mij kunnen uitleggen hoe hem uit te schakelen. Echter was dat niet 'im frage' want een ban geven was makkelijker.

Niet te leuk. Na het weekend is 'ie weer gok ik.quote:

Schade berokkenen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja zo werkt dat nu eenmaal, iedereen gebruikt dat excuus en met de advertenties verdient FOK haar geld om de site te behouden. Blokeer je ze dan berokken je fok schade en vlieg je er af zonder aanziens des persoons.

Luister, ik heb ook eens een addblocker gehad, ik wist ook niet dat dat bestond want ik ben geen internet/computer held en daar heb ik toen een topic over geopend omdat ik niet meer kon quoten. Toen zeiden ze gewoon dat ik dat uit moest zetten en toen ik niet wist hoe ben ik prima geholpen. Het is toch logisch dat je dat niet moet gebruiken omdat het me veel werk lijkt om een site te laten draaien en je daar inkomsten uit krijgt, of je moet dus een abo kopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik weet niet de reden maar het is een gegeven dat men hem liever ziet gaan dan blijven puur omdat hij een andere mening heeft en achter die mening blijft staan. Iemand een ban geven omdat hij (mocht het zo zijn) een adblocker gebruikt kán dan een uitkomst zijn.
Een beetje vent geeft in zo'n situatie geen ban maar vraagt hem om (wederom, áls het zo is) om de addblocker uit te zetten.
Ik heb zelf een paar jaar terug ook een ban gehad vanwege een addblocker, en die zat in mijn browser zonder dat ik het wist. Hadden we destijds eerst met elkaar in gesprek gegaan had 'men' mij kunnen uitleggen hoe hem uit te schakelen. Echter was dat niet 'im frage' want een ban geven was makkelijker.

Inkomstenderving is schade ja, technisch gezienquote:

Hoho, dat doe ik ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je dat weet en je gaat daar over lopen zeiken, tsja... Niet raar dan. Daarnaast vind ik 3-voud een zeikerd en reageert hij bijna altijd op pietluttige dingen en blijft hij ook doorgaan met negatief doen.

Nouja, het is evenveel inkomstenderving als iedereen die niet op een banner klikt.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inkomstenderving is schade ja, technisch gezien

Het verband is wat dun inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, het is evenveel inkomstenderving als iedereen die niet op een banner klikt.

Dan hebben ze jou wel geholpen en is dat inderdaad netjes, mijn ervaring was heel anders.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Luister, ik heb ook eens een addblocker gehad, ik wist ook niet dat dat bestond want ik ben geen internet/computer held en daar heb ik toen een topic over geopend omdat ik niet meer kon quoten. Toen zeiden ze gewoon dat ik dat uit moest zetten en toen ik niet wist hoe ben ik prima geholpen. Het is toch logisch dat je dat niet moet gebruiken omdat het me veel werk lijkt om een site te laten draaien en je daar inkomsten uit krijgt, of je moet dus een abo kopen.
Als je dat weet en je gaat daar over lopen zeiken, tsja... Niet raar dan. Daarnaast vind ik 3-voud een zeikerd en reageert hij bijna altijd op pietluttige dingen en blijft hij ook doorgaan met negatief doen.

Ja, maar vooral vanwege de 80ies muziek.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho, dat doe ik ook.
Oh wacht, je wilde mij ook bannen.

Ze krijgen toch ook per view een gering aantal aan inkomsten?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, het is evenveel inkomstenderving als iedereen die niet op een banner klikt.

Nouja, de hoge heren zullen daar wel anders over denken, maar ik ga er heel zeker vanuit dat het niet komt doordat hij een andere mening heeft.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan hebben ze jou wel geholpen en is dat inderdaad netjes, mijn ervaring was heel anders.
Verder mag de stijl en inhoud van hem natuurlijk nooit reden zijn om te veroordelen, immers is een ieder vrij om te zeiken, dat is het mooie van 'het vrije woord'.
Verder vind ik niet dat iemand die een Addblocker gebruikt (let wel, ik spoor niemand nu aan om het te gebruiken) schade aan FOK toebrengt. Het lijkt mij erger als iemand die hier adverteert een kijkje neemt in wat voor taal er her en der wordt gebruikt. Dat is veel schadelijker als iemand die een bepaalde reclame niet ziet.

Klinkt als dankbaar werk in ieder geval. Ik heb zelf ook enigszins te maken met het recht maar dan vooral vanuit de technische hoek en deels het bestuursrecht inzake de middelen van overheden.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk wel de client adviseren over wat hem boven het hoofd kan hangen. Verder moeten wij uiteindelijk onze handtekening onder de aangifte zetten als kers op de taart, dus wat dat betreft wordt de fiscus natuurlijk altijd betrokken. De kunst is om dingen zo aan te kleden dat er geen lampjes gaan branden, uiteraard binnen de grenzen van de wet en het redelijke.
Dat is het aangiftegedeelte, de adviespraktijk is inderdaad veel meer inschatten waar de pijn gaat zitten en wat de fiscus gaat doen. Daar speelt procestactiek weer een grotere rol.

Daarin scoort vriendje 3-voud ook niet geweldigquote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het lijkt mij erger als iemand die hier adverteert een kijkje neemt in wat voor taal er her en der wordt gebruikt. Dat is veel schadelijker als iemand die een bepaalde reclame niet ziet.

Klopt en wanneer een groot percentage van de gebruikers een addblocker aan heeft staan kost dat fok gewoon geld. Heel vervelend maar wel de realiteit.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze krijgen toch ook per view een gering aantal aan inkomsten?

Dat is het ook, maar het wrange aan fiscaal recht is dat bedrijven - terecht - belastingen haten en dus altijd al met een bepaalde state of mind aan komen zetten. En dan helpt de gemiddelde factuur van ons ook niet echt.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:20 schreef waht het volgende:
[..]
Klinkt als dankbaar werk in ieder geval. Ik heb zelf ook enigszins te maken met het recht maar dan vooral vanuit de technische hoek en deels het bestuursrecht inzake de middelen van overheden.

Tja, ik snap het wel. Deze straffen vind ik wat overdreven. Het ontbreken van het kunnen quoten vond ik eigenlijk wel al een strafquote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt en wanneer een groot percentage van de gebruikers een addblocker aan heeft staan kost dat fok gewoon geld. Heel vervelend maar wel de realiteit.

Als je mensen wegtrapt kost dat ook geld.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt en wanneer een groot percentage van de gebruikers een addblocker aan heeft staan kost dat fok gewoon geld. Heel vervelend maar wel de realiteit.

Ze kunnen beter op de oude voet doorgaan denk ik. Gewoon functionaliteit laten ontbreken voor adblock-gebruikers.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je mensen wegtrapt kost dat ook geld.

Klep houden, schoft.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze kunnen beter op de oude voet doorgaan denk ik. Gewoon functionaliteit laten ontbreken voor adblock-gebruikers.

Precies. Eisen van gebruikers dat ze bepaalde extensions wel of niet draaien is een beetje onbegonnen werk.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze kunnen beter op de oude voet doorgaan denk ik. Gewoon functionaliteit laten ontbreken voor adblock-gebruikers.

Maar je krijgt dus ook vakken over fiscaal recht uit andere landen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar het wrange aan fiscaal recht is dat bedrijven - terecht - belastingen haten en dus altijd al met een bepaalde state of mind aan komen zetten. En dan helpt de gemiddelde factuur van ons ook niet echt.
Overigens wordt de wetgever ook steeds scherper, hun meest recente anti-overname maatregel is echt zwaar en moeilijk te omzeilen. Dat heeft Nederland als vestigingsland geen goed gedaan. Gelukkig zijn andere landen nu bezig nog zwaardere meuk in te voeren.

Nee, ik word geacht dat zelf uit te zoeken bij het opzetten van een structuur. Althans, de hoofdlijnen. Meestal werken er meerdere vestigingen aan mee, en Nederland is wereldwijd gezien nog altijd een van de fiscale zwaargewichten. Kennis van ons systeem is dus internationaal waardevoller dan dat van bijv. Noorwegen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef waht het volgende:
[..]
Maar je krijgt dus ook vakken over fiscaal recht uit andere landen?

Beetje knullig ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Precies. Eisen van gebruikers dat ze bepaalde extensions wel of niet draaien is een beetje onbegonnen werk.

So there are some odds.. that ?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef Tamashii het volgende:
Nope, maatschappelijk werk. Bij verslaafden!

Het zal mij persoonlijk ook aan m'n reet roestenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, ik snap het wel. Deze straffen vind ik wat overdreven. Het ontbreken van het kunnen quoten vond ik eigenlijk wel al een straf
Ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is om te zien als FOK!. Inkomsten die je misloopt.
 . Maar als site is men gewoon voor het overgrote deel van de inkomsten afhankelijk van advertenties. Dan kan ik me wel voorstellen dat men op een gegeven moment een lijn trekt, zeker als alle smoesjes al 100 keer voorbij zijn gekomen
. Maar als site is men gewoon voor het overgrote deel van de inkomsten afhankelijk van advertenties. Dan kan ik me wel voorstellen dat men op een gegeven moment een lijn trekt, zeker als alle smoesjes al 100 keer voorbij zijn gekomen  

Als dat een user is die netto geld kost nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je mensen wegtrapt kost dat ook geld.

Ik vind het zelfs een beetje (herstel..best wel beetje veel) eng.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Precies. Eisen van gebruikers dat ze bepaalde extensions wel of niet draaien is een beetje onbegonnen werk.

Tja, dan moet je niet akkoord gaan met de algemene voorwaarden als je je registreertquote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs een beetje (herstel..best wel beetje veel) eng.

Mwoahquote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij was niet aardig genoeg voor ons.

Jij vind wel meer dingen eng en als het een Ad-block ban is is hij binnen no time weer terug om samen met jou in NWS bang te zijn voor moslims, geen zorgen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]

Net zo eng als andersgekleurden?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |