Een koelie op handen en knieën.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef waht het volgende:
Wat voor stoel is in hemelsnaam douchebestendig?

Graag je perverse fantasieën voor jezelf houden.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een koelie op handen en knieën.

Hier lach ik trouwens nog steeds om. Zie het helemaal voor me.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was de eerste die een hek wegflikkerde en het op een lopen zette.
Denk voor het plaatje aan Michael Scott met het brandalarm.

Ik hou niet van Aziatisch.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Graag je perverse fantasieën voor jezelf houden.

Whehehehehquote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef eriksd het volgende:
He Waht, ik had vandaag een sugar rush net als Michael met die pretzel.

Ik kan ook hartelijk om mijzelf lachen als ik hieraan terugdenk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef waht het volgende:
[..]
Hier lach ik trouwens nog steeds om. Zie het helemaal voor me.

Je was nog sneller dan de koningin in veiligheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan ook hartelijk om mijzelf lachen als ik hieraan terugdenk.

Ik hoorde dat gejoel en zag zo'n rimpeling en dacht: rennen!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef waht het volgende:
[..]
Je was nog sneller dan de koningin in veiligheid.

Dan is het iedereen voor zichzelf, anders discrimineer je.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoorde dat gejoel en zag zo'n rimpeling en dacht: rennen!

Je bent zelf volquote:

Sorry.quote:

Waarom kom jij altijd met die zieke shit aanzetten?quote:

Da's de ma van Koos vorig jaar, op Salou.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd met die zieke shit aanzetten?

Waarom sta ik meer naar de borsten dan naar het slaan te kijken?quote:

Bek houden, viespeuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Da's de ma van Koos vorig jaar, op Salou.

Tsja, die zouden wij ook moeten hebben als we naar Tunesie gaan. Vind dat altijd een beetje eng.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb ook ooit een keer een "lassez passer" gehad. Gekregen van de ambassade in Londen toen ik op vakantie wou naar Griekenland en mijn paspoort verlopen was
Een lichtblauw paspoort met een geldigheid voor een bepaalde periode, in mijn geval een maand.

Kort rokje, tieten naar voren. Hoppa!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
God. Heb morgenochtend een sollicitatie, ben nu pas aan het voorbereiden.

Als je een geldig paspoort hebt heb je geen lassez passer nodig.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, die zouden wij ook moeten hebben als we naar Tunesie gaan. Vind dat altijd een beetje eng.
God. Heb morgenochtend een sollicitatie, ben nu pas aan het voorbereiden.

Jij hebt makkelijk praten...quote:Op woensdag 18 april 2012 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zou je je voorbereiden op een sollicitatie?

Het valt me op dat dergelijke praat enkel afkomstig is van mijn werkloze mede-FOK!kers. Nu weet ik niet wat jij uitspookt, maar goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten...
Als journalist hoef je alleen links te zijn, anders rest vacature bij Telegraaf/Elsevier

De afgunst viert hoogtij inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het valt me op dat dergelijke praat enkel afkomstig is van mijn werkloze mede-FOK!kers. Nu weet ik niet wat jij uitspookt, maar goed.

En een kettingrokende alcoholist maar dat zal voor Koos niet de uitdaging zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten...
Als journalist hoef je alleen links te zijn, anders rest vacature bij Telegraaf/Elsevier

Momenteel zit ik achter mijn laptop, wellicht valt het je op dat ik meestal laat in de middag begin met postenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het valt me op dat dergelijke praat enkel afkomstig is van mijn werkloze mede-FOK!kers. Nu weet ik niet wat jij uitspookt, maar goed.

Een walm van alcohol om je heen is altijd positief.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En een kettingrokende alcoholist maar dat zal voor Koos niet de uitdaging zijn.

Dat doe je expres, zodat wij denken dat je een baan hebt.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Momenteel zit ik achter mijn laptop, wellicht valt het je op dat ik meestal laat in de middag begin met posten

Je hoeft je niet direct aangevallen te voelen. Zo was het ook niet bedoeld. Ik lulde meer in z'n algemeenheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Momenteel zit ik achter mijn laptop, wellicht valt het je op dat ik meestal laat in de middag begin met posten

Niet teveel eer geven, zonder Geert en Maxime was dit niet mogelijk geweestquote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef remlof het volgende:
Fitch: Nederland op het randje van afwaardering
Goed bezig Rutte!

En zonder Wilders was dit nooit gebeurd.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
Niet teveel eer geven, zonder Geert en Maxime was dit niet mogelijk geweest

Preciesquote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef waht het volgende:
[..]
Dat doe je expres, zodat wij denken dat je een baan hebt.

Zeker voor een journalist.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef waht het volgende:
[..]
Een walm van alcohol om je heen is altijd positief.

Ik denk dat je de Nederlandse politiek teveel eer geeft over de status van de (wereld) economie.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef remlof het volgende:
Fitch: Nederland op het randje van afwaardering
Goed bezig Rutte!

Als je al begintquote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef JoaC het volgende:
[..]

Dit komt enkel en alleen door de populistische invloeden op dit kabinet.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Nederlandse politiek teveel eer geeft over de status van de (wereld) economie.

De situatie in Nederland is ook weer niet dusdanig anders dan in bepaalde andere Europese landen die veel minder problemen hebben dat je de invloed van de Nederlandse politiek kan marginaliseren.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Nederlandse politiek teveel eer geeft over de status van de (wereld) economie.

Held.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:05 schreef Nautilus. het volgende:
Niettemin heb ik ook al 'ns een sollicitatie verneukt. Ik stelde me nogal amicaal op, en de dames lieten me fijntjes merken dat ze nooit met me geknikkerd hadden.

En jij sprak ze toen luchtig toe dat het ging om touwtjespringen?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:05 schreef Nautilus. het volgende:
Niettemin heb ik ook al 'ns een sollicitatie verneukt. Ik stelde me nogal amicaal op, en de dames lieten me fijntjes merken dat ze nooit met me geknikkerd hadden.

Journalisten zijn ook gewoon bazen.quote:

En toch hebben we verreweg het grootste begrotingstekort van alle AAA-landen in Europa.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De situatie in Nederland is ook weer niet dusdanig anders dan in bepaalde andere Europese landen die veel minder problemen hebben dat je de invloed van de Nederlandse politiek kan marginaliseren.

Moet je vooral te vriend houden.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Journalisten zijn ook gewoon bazen.

Ze zijn vooral handig om de berichtgeving in de gewenste richting te sturen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]

Waarom? Journalisten zijn, naast politici, het meest geliefde doelwit van haters.quote:

De echte bazen staan aan de frontlinie of ambiëren dat.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]

Allemaal persoonlijk de schuld van Rutte. Wat een rotman.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En toch hebben we verreweg het grootste begrotingstekort van alle AAA-landen in Europa.

Net of ambtenaren dat kunnen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zijn vooral handig om de berichtgeving in de gewenste richting te sturen.

Welke frontlinie?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef waht het volgende:
[..]
De echte bazen staan aan de frontlinie of ambiëren dat.

Dat zijn er dan ook maar 2,quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En toch hebben we verreweg het grootste begrotingstekort van alle AAA-landen in Europa.
 .
 .

Sorry hoor, maar ambtenaren zijn zo extreem onholpen en triest als het aankomt op communicatie. Je hebt uitzonderingen, uiteraard, maar als je een doorsnee beleidsmedewerker het woord laat doen in plaats van een voorlichter, dan lach je je rot. Die lui weten zich heel geen houding te geven en weten al helemaal niet waar te stoppen.quote:

Daar waar het bloed door de straten loopt.quote:

Israel?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:13 schreef waht het volgende:
[..]
Daar waar het bloed door de straten stroomt.

Glansrijk geslaagd inderdaad. In tegenstelling tot de teringbende eromheen.quote:

Ja, Nederland kan best een half miljoen joden opvangen en andere landen ook. Dan kunnen we het land teruggeven aan de originele bewoners en zijn we van een hoop gezeik af.quote:

Ik vraag mij af of de bende eromheen even erg was geweest zonder die mafklappers met hun jurken en vlechtjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef waht het volgende:
[..]
Glansrijk geslaagd inderdaad. In tegenstelling tot de teringbende eromheen.

Precies.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de bende eromheen even erg was geweest zonder die mafklappers met hun jurken en vlechtjes.

Weinig verschil. De orthodoxen zitten liever met hun neus in de (religieuze) boeken dan dat ze de echte wereld betreden.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de bende eromheen even erg was geweest zonder die mafklappers met hun jurken en vlechtjes.

Beleidsmedewerkers zijn wel erg inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ambtenaren zijn zo extreem onholpen en triest als het aankomt op communicatie. Je hebt uitzonderingen, uiteraard, maar als je een doorsnee beleidsmedewerker het woord laat doen in plaats van een voorlichter, dan lach je je rot. Die lui weten zich heel geen houding te geven en weten al helemaal niet waar te stoppen.

Je bent te absoluut, en je leeft te veel in het verleden.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef remlof het volgende:
Israël is een mislukt experiment omdat we (joodse) Europeanen en Amerikanen zich hebben laten vestigen in een kunstmatig land in het midden-oosten. Zij wilden daar een land stichten naar westerse maatstaven, waarbij de oorspronkelijke bevolking onderdrukt of verdreven werd.
Dat kon sowieso nooit gaan werken, dus laten we ze maar weer opnemen in onze samenleving.

Ik kijk juist naar het heden.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je bent te absoluut, en je leeft te veel in het verleden.

Het is al gelukt.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef remlof het volgende:
Israël is een mislukt experiment omdat we (joodse) Europeanen en Amerikanen zich hebben laten vestigen in een kunstmatig land in het midden-oosten. Zij wilden daar een land stichten naar westerse maatstaven, waarbij de oorspronkelijke bevolking onderdrukt of verdreven werd.
Dat kon sowieso nooit gaan werken, dus laten we ze maar weer opnemen in onze samenleving.

Je bent blind voor de Arabische dictators, moet jij weten.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:27 schreef remlof het volgende:
Geef Israël terug aan de Arabieren, neem Turkije op in de EU en we hebben een veel stabielere wereld.

Israël is dé destabiliserende factor in het midden-oosten.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:26 schreef waht het volgende:
[..]
Het is al gelukt.
En laat ze lekker daar. Hebben de joden eindelijk een leger, waar het hen allemaal om te doen was. Uiteindelijk gaan ze toch mengen, dat gebeurt nu al volop onder het normale volk. Alle problemen zijn politiek van aard en hebben te maken met dictators en lage levensstandaard onder die dictators.

Dat dus inderdaad. Alleen hebben ze twee pdfs van 40 pagina's toegevoegd....quote:Op woensdag 18 april 2012 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je een geldig paspoort hebt heb je geen lassez passer nodig.
En voorbereiden op sollicitaties moet je niet doen, alleen je een beetje inlezen in de organisatie waar je bij solliciteert.

Die hebben vooral zoveel macht omdat ze zich opwerpen voor de onderworpen Palestijnen, als die niet meer onderworpen worden valt een groot deel van hun machtsbasis weg.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:28 schreef waht het volgende:
[..]
Je bent blind voor de Arabische dictators, moet jij weten.

Ging over studenten Duits en een hoogleraar merkte op dat het misschien wel logisch was dat die in Duitsland gaan studeren maar dat ze dan misschien wel niet terug komen (als in daar blijven leven), vervolgens Pauw met "maar die tijd hebben we nu wel gehad"quote:

Kijk gewoon op hun website "about us"quote:Op woensdag 18 april 2012 23:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. Alleen hebben ze twee pdfs van 40 pagina's toegevoegd....

Holocaustgrapjes op TV, altijd goed voor een rel.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ging over studenten Duits en een hoogleraar merkte op dat het misschien wel logisch was dat die in Duitsland gaan studeren maar dat ze dan misschien wel niet terug komen (als in daar blijven leven), vervolgens Pauw met "maar die tijd hebben we nu wel gehad"

Je hebt teveel gekeken op de site van de lokale Al-Quaida-afdeling.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk gewoon op hun website "about us"

Kerel, je hebt echt geen flauw idee. Lees eens een boek over de verschillende groepen die aldaar rondlopen. Deel ze op naar etniciteit, religie, natie, welvaart, of bedenk eens wat leuks, en zet al die groepen tegenover elkaar. De problemen allemaal bij Israël leggen is lekker makkelijk, en natuurlijk geheel in lijn met de debiele propaganda, maar volkomen onzin.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Israël is dé destabiliserende factor in het midden-oosten.

Moet kunnen, een goede grap mag vrienden kostenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Holocaustgrapjes op TV, altijd goed voor een rel.

Die dictators hebben nog nooit wat voor de Palestijnen gedaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hebben vooral zoveel macht omdat ze zich opwerpen voor de onderworpen Palestijnen, als die niet meer onderworpen worden valt een groot deel van hun machtsbasis weg.

Jij wilde er toch een grote bom op?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt teveel gekeken op de site van de lokale Al-Quaida-afdeling.

Wat moet, dat moet.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij wilde er toch een grote bom op?

Dit is ook wel het Israëlische riedeltje wat jij bezigt hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:33 schreef waht het volgende:
[..]
Die dictators hebben nog nooit wat voor de Palestijnen gedaan.
Elke despoot of oliesjeik kan het lot van de Palestijnen in een dag verbeteren.

Ik heb er genoeg over gelezen. De joden horen daar, maar niet als natie maar als bevolkingsgroep, net als alle anderen. Voor 1948 waren er nauwelijks problemen tussen joden en moslims.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:32 schreef waht het volgende:
[..]
Kerel, je hebt echt geen flauw idee. Lees eens een boek over de verschillende groepen die aldaar rondlopen. Deel ze op naar etniciteit, religie, natie, welvaart, of bedenk eens wat leuks, en zet al die groepen tegenover elkaar. De problemen allemaal bij Israël leggen is lekker makkelijk, en natuurlijk geheel in lijn met de debiele propaganda, maar volkomen onzin.

Daarom zou Israël ook Palestina moeten zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:33 schreef waht het volgende:
[..]
Die dictators hebben nog nooit wat voor de Palestijnen gedaan.
Elke despoot of oliesjeik kan het lot van de Palestijnen in een dag verbeteren. Dat willen ze echter niet.

Moet die bom ook in het middenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit is ook wel het Israëlische riedeltje wat jij bezigt hoor.
De waarheid zit zoals vaak in het midden.
 ?
 ?

Die aan de rand hebben mazzel met de bom in het middenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen idee , wil jij nog bepaalde landen ontzien ?
Bijvoorbeeld Israël ?
 .
.

Wat 'hoort' is volkomen subjectief. Ik zeg dat ze daar wel horen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg over gelezen. De joden horen daar, maar niet als natie maar als bevolkingsgroep, net als alle anderen. Voor 1948 waren er nauwelijks problemen tussen joden en moslims.

Ze horen daar ook wel, maar als behoorlijke minderheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:38 schreef waht het volgende:
[..]
Wat 'hoort' is volkomen subjectief. Ik zeg dat ze daar wel horen.

Tijden veranderen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze horen daar ook wel, maar als behoorlijke minderheid.
Zoiets als de christenen in Libanon.

Nee, Israël is de oorzaak van het probleem. Er waren nauwelijks problemen in het midden-oosten totdat de kunstmatige staat Israël werd gecreëerd.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:40 schreef waht het volgende:
Maar goed, het is weer duidelijk. Israël is het probleem, niet de dictators die al decennia hun volkeren martelen en uitbuiten. Nee, het is de staat die haar onderdanen welvaart heeft geboden. De hypocrisie is weer heerlijk.

Ja, waar is de jouwe?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:41 schreef 3-voud het volgende:
Hey rem, is je vriendin weer terug naar Italie?

What happend?quote:

Oh, gewoon een kennis op bezoek dus... en op Fok wat grootspraak.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Happened.
Niets, zij is weer aan het werk in Milaan en ik hier.

Ten eerste: lees een geschiedenisboek. Ten tweede: dat ligt niet puur aan Israël, alleen als je dit tot het absurde brengt.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Israël is de oorzaak van het probleem. Er waren nauwelijks problemen in het midden-oosten totdat de kunstmatige staat Israël werd gecreëerd.

Als jij je daar beter bij voelt moet je dat vooral denken.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, gewoon een kennis op bezoek dus... en op Fok wat grootspraak.
Check.

Neuh, ligt er gewoon te dik op.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jij je daar beter bij voelt moet je dat vooral denken.

Dat ligt het wel, je kan niet zomaar een westers land creëren in een habitat die dat niet kent.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:47 schreef waht het volgende:
[..]
Ten eerste: lees een geschiedenisboek. Ten tweede: dat ligt niet puur aan Israël, alleen als je dit tot het absurde brengt.

Dat kan wel, zie Israël. Iedereen die daar problemen mee heeft kan jeweetwel krijgen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt het wel, je kan niet zomaar een westers land creëren in een habitat die dat niet kent.

Zie het als mooi startpunt om die beestachtige regio wat democratie door de strot te drukken.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:52 schreef 99.999 het volgende:
Qua 'gedoe' was een staat in de VS als 'nieuwe beloofde land' wat praktischer geweest misschien achteraf maar we hebben nu met de situatie te maken.

daarvoor heeft het nog niet geweldig gewerkt tot nu toe.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zie het als mooi startpunt om die beestachtige regio wat democratie door de strot te drukken.

Waar heb ik gezegd dat Israël het enige probleem is? Ik heb alleen gezegd dat het de oorzaak van heel veel problemen is.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:53 schreef waht het volgende:
[..]
Dat kan wel, zie Israël. Iedereen die daar problemen mee heeft kan jeweetwel krijgen.
Het meeste leed in het Midden Oosten vindt plaats door de slechte leefomstandigheden buiten Israël en Palestina. Dat jij, in het licht van Syrië en Assad's feestje, nog steeds met droge ogen durft te beweren dat Israël het enige probleem is is niets minder dan walgelijk.

Politiek gepaai dankzij olie.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
daarvoor heeft het nog niet geweldig gewerkt tot nu toe.

quote:Op woensdag 18 april 2012 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat Israël het enige probleem is? Ik heb alleen gezegd dat het de oorzaak van heel veel problemen is.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Israël is de oorzaak van het probleem. Er waren nauwelijks problemen in het midden-oosten totdat de kunstmatige staat Israël werd gecreëerd.

Die olie is veel te belangrijk. We zijn niet voor niets veel te lief voor Saudi-Arabië (zo'n beetje de grootste schurkenstaat in de regio)...quote:Op woensdag 18 april 2012 23:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Politiek gepaai dankzij olie.
Ze moeten ff wat beter doorpakken.

Democratie is bagger, zie Nederland.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
daarvoor heeft het nog niet geweldig gewerkt tot nu toe.

Democratie, och, het kan slechter.quote:

Komt hier een Pinochetje aan?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Democratie, och, het kan slechter.
Maar ik ben minder overtuigd van het nut van democratie als het nut van het kapitalisme.

Ik spreek mezelf toch niet tegen? Sterker nog, het Syrische regime heeft ook zoveel macht dankzij Israël.quote:

Welnee man, ik ben een pacifistquote:
 .
.

Oké, het is niet allemaal kommer en kwel. Het totale gebrek aan eenheid is echter jammer. We missen zoveel slagkracht door telkens maar de kibbelen over futiliteiten.quote:

Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Sterker nog, het Syrische regime heeft ook zoveel macht dankzij Israël.

Je voelt er wel voor om iedereen die niet meer productief is te euthaniseren?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Democratie, och, het kan slechter.
Maar ik ben minder overtuigd van het nut van democratie als het nut van het kapitalisme.

Nee? Iedereen die niet productief is moet zelf weten of ze dood gaan of niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Je voelt er wel voor om iedereen die niet meer productief is te euthaniseren?

Dat zou een leuke samenleving zijn, moet je over de halfdoden heenstappen op weg naar je werkquote:Op donderdag 19 april 2012 00:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee? Iedereen die niet productief is moet zelf weten of ze dood gaan of niet.
Het is lastig om zonder geld te overleven, maar goed, geef ze de keus.

Dat zei nationstates ook alquote:Op donderdag 19 april 2012 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou een leuke samenleving zijn, moet je over de halfdoden heenstappen op weg naar je werk
 .
.

Er zitten ook nadelen aan uiteraard maar iets wat echt 'beter' is heb ik ook nog niet gespot.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:05 schreef waht het volgende:
[..]
Oké, het is niet allemaal kommer en kwel. Het totale gebrek aan eenheid is echter jammer. We missen zoveel slagkracht door telkens maar de kibbelen over futiliteiten.

Nou, dan zijn we wel klaar hèquote:Op donderdag 19 april 2012 00:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zitten ook nadelen aan uiteraard maar iets wat echt 'beter' is heb ik ook nog niet gespot.
 ?
? .
.

Er zijn altijd zaken die (veel) beter kunnen. Maar wat minder beleid voor een aantal jaren kan geen kwaad.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we wel klaar hè?
Gewoon even 10 jaar geen regering, Nederland is toch al af.

quote:Op donderdag 19 april 2012 00:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zijn altijd zaken die (veel) beter kunnen. Maar wat minder beleid voor een aantal jaren kan geen kwaad.
 .
.

Dat kun je toch niet Israël aanrekenen? Assad kan van alles verzinnen om z'n volk op te stoken.quote:

Ja maar...quote:Op donderdag 19 april 2012 00:11 schreef waht het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet Israël aanrekenen? Assad kan van alles verzinnen om z'n volk op te stoken.

Jawel. Als iemand je als vijand ziet, is dat jouw schuld.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:11 schreef waht het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet Israël aanrekenen? Assad kan van alles verzinnen om z'n volk op te stoken.

Goed punt. Ik stel m'n mening bij deze bij. Forza Palestina! Of zoiets.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel. Als iemand je als vijand ziet, is dat jouw schuld.
Franklin D. Roosevelt heeft met zijn democratische politiek ook schuld aan de opkomst van Hitler en Hirohito!

Zonder Israël was er niet zo makkelijk een common enemy te vinden geweest.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:11 schreef waht het volgende:
[..]

Als jij weg gaat vindt niemand dat ergquote:Op donderdag 19 april 2012 00:33 schreef 3-voud het volgende:
Leuk. Fok detecteert AddBlocker en valt je lastig met popup schermpjes met het verzoek een abbo te nemen of die schermpjes te accepteren.
Denk dat ze hier er geen zin meer aan hebben. Hoe jaag je volk weg...

Ik gokte dat je hiermee binnen een minuut kwam.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jij weg gaat vindt niemand dat erg

Maar je gebruikt een adblocker dus?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik gokte dat je hiermee binnen een minuut kwam.
Voorspelbaar ben je dus, enkel de snelheid neemt af bij jou

Vreemde redenering, maar ik zal dezelfde redenering ooit terugschuiven.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder Israël was er niet zo makkelijk een common enemy te vinden geweest.

quote:Op donderdag 19 april 2012 07:24 schreef Tem het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)en-burgemeester.html
Whyyyyyyyyyyy!!!:

Das een reden he. Zonder toffe 80ies, met adblocker.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je gebruikt een adblocker dus?

quote:Op donderdag 19 april 2012 07:56 schreef 99.999 het volgende:
Zou onze zienswijze al klaar zijn gekomen op die Indiase raket?

Ja, dat had ik gelezen, maar ik snap niet waarom Zienswijze daarop zou komen? Geen robots en hij kost meer dan een paar honderd euro per maand om van te leven.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)enstap-vooruit.dhtml

Hij was nogal trots op de ruimtevaart en militaire ambities van het landquote:Op donderdag 19 april 2012 08:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen, maar ik snap niet waarom Zienswijze daarop zou komen? Geen robots en hij kost meer dan een paar honderd euro per maand om van te leven.

Met een lijkengeurtje.....quote:Op donderdag 19 april 2012 08:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ganges koffie volstaat met alleen het water.

Schepje slib door de pot voor een zeer pittige bakquote:Op donderdag 19 april 2012 08:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ganges koffie volstaat met alleen het water.

Tijd besteden aan Jort Kelder en zijn programma's, triest leven heb je dan.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:43 schreef GSbrder het volgende:
Kijktip: "het snelle geld" van Jort Kelder.

En een wief wat al hard richting de 50 begint te lopen en dat nog probeert te ontkennenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:05 schreef Tem het volgende:
Jort heeft een wijvenfiguur.
Geen knap wief natuurlijk.

Ik vind het ook een naar mannetje.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Tijd besteden aan Jort Kelder en zijn programma's, triest leven heb je dan.

Wat is er dan zo naar aan hem?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het ook een naar mannetje.

Hij komt op voor dierenrechten en is nogal recalcitrant. Daar hou ik wel van.quote:

Hoe hij zichzelf profileert. Ook toen bij DWDD en hoe hij altijd bezig is met mensen te labelen en naar de grond te halen.quote:
 Ja, heel naar dat je tas gestolen is, doe aangifte, maak het bekend. Maar niet op zo'n manier...
 Ja, heel naar dat je tas gestolen is, doe aangifte, maak het bekend. Maar niet op zo'n manier...

De orkaschreeuwer.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
Er staat een meneer tegen de deur van ons kantoorcomplex te praten. Beetje als Gandalf voor de poorten van Moria.

Als de politie niets doet snap ik dat best, zeker als het om duizenden euro's gaat.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe hij zichzelf profileert. Ook toen bij DWDD en hoe hij altijd bezig is met mensen te labelen en naar de grond te halen.
Toen zijn tas gestolen was, hoe hij daar op in ging...Ja, heel naar dat je tas gestolen is, doe aangifte, maak het bekend. Maar niet op zo'n manier...

Hammerstein praat ook met Jort, erik.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als de politie niets doet snap ik dat best, zeker als het om duizenden euro's gaat.

lekker comfortabel in hun eigen veilige omgeving, die stellen dat zo lang mogelijk uitquote:Op donderdag 19 april 2012 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Komen Rutte en co nog eens een keer dat Catshuis uit of hoe zit dat?

Het begint een beetje belachelijk te worden.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
lekker comfortabel in hun eigen veilige omgeving, die stellen dat zo lang mogelijk uit

Dat was dit construct al vanaf dag 1.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het begint een beetje belachelijk te worden.

At your service, Maxime!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:22 schreef 99.999 het volgende:
Of eigenlijk eerder nog, het congres van het CDA liet al zien dat dit nooit een succes kon worden.
Of het drama Klink daar nog weer voor.

Ik zag het ja. Ik hoop dat Bram en Oscar een maatschap aangaan, dat zou een illustere bedoening worden.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hammerstein praat ook met Jort, erik.
Een must see voor jou.

Wiens vrouw zei dit ook vannacht?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik hoop dat Bram en Oscar een maatschap aangaan, dat zou een illustere bedoening worden.

?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?

Een vrouw die die heren 's nachts een maatschap aan wil zien gaan, het klinkt inderdaad illuster.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?

Precies.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een vrouw die die heren 's nachts een maatschap aan wil zien gaan, het klinkt inderdaad illuster.

Ja om het parlement zo min mogelijk tijd te geven om er over te oordelen voordat de plannen bij de EU moeten worden ingeleverd.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
lekker comfortabel in hun eigen veilige omgeving, die stellen dat zo lang mogelijk uit

Ken jij mensen met zo'n tas?quote:

Ik moet zeggen dat de eighties-sfeer in het programma me beviel.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik hoop dat Bram en Oscar een maatschap aangaan, dat zou een illustere bedoening worden.

CDA, VVD, PVV en SGP mogen een stokpaardje inbrengen, de oppositie sputtert wat en klaar is Mark. Dat was ook met meer tijd niet anders geweest.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja om het parlement zo min mogelijk tijd te geven om er over te oordelen voordat de plannen bij de EU moeten worden ingeleverd.

Ik was een early-adopter van die hele stijl.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de eighties-sfeer in het programma me beviel.

Je was nog niet geborenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was een early-adopter van die hele stijl.
 .
.

Mooi, nog een vertolker van het neoliberalisme.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:41 schreef remlof het volgende:
Hey Erik, de Volkskrant heeft een nieuwe columnist
 .
.

Misschien nog één keer de vraag naar het waarom van deze tweewekelijkse column. De Volkskrant is mijn krant. De lezers van de Volkskrant zijn vaak mensen die net zo in het leven staan als ik. Progressief, open-minded, internationaal georiënteerd en met een gezonde interesse in tegenspraak. Als je dan elke week op donderdag Marcel van Dam moet lezen, wordt dat ook weleens wat veel. Dat ik die frequentie met 50 procent mag terugbrengen, gaf voor mij de doorslag.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, nog een vertolker van het neoliberalisme..

Helemaal mee eens. Wouter Bos, Wouter Bos, wat ben je toch een toffe huispapaquote:Op donderdag 19 april 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien nog één keer de vraag naar het waarom van deze tweewekelijkse column. De Volkskrant is mijn krant. De lezers van de Volkskrant zijn vaak mensen die net zo in het leven staan als ik. Progressief, open-minded, internationaal georiënteerd en met een gezonde interesse in tegenspraak. Als je dan elke week op donderdag Marcel van Dam moet lezen, wordt dat ook weleens wat veel. Dat ik die frequentie met 50 procent mag terugbrengen, gaf voor mij de doorslag.
Echt, 10x liever Wouter Bos dan Marcel van Dam.
 .
.

quote:Als je dan elke week op donderdag Marcel van Dam moet lezen, wordt dat ook weleens wat veel. Dat ik die frequentie met 50 procent mag terugbrengen, gaf voor mij de doorslag.

Ik dacht dat u fel gekant was tegen het gebruik van dat begrip.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, nog een vertolker van het neoliberalisme..

Het is nu helemaal hip en retro. Ik heb jaren gevochten tege jullie.quote:

Nice.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:41 schreef remlof het volgende:
Hey Erik, de Volkskrant heeft een nieuwe columnist

Op naar krakersrellen en heroinejunks in de straten?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is nu helemaal hip en retro. Ik heb jaren gevochten tege jullie.

Ik was bij de meest recente in Amsterdam. Speciaal met collega's gaan kijken.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op naar krakersrellen en heroinejunks in de straten?

Goed dat je dit zegt.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de columns van Van Dam. Die man is echt blijven hangen.

Vandaar het clownsgezichtje. Herken je mijn trolls na al die jaren nog steeds nietquote:Op donderdag 19 april 2012 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht dat u fel gekant was tegen het gebruik van dat begrip.
 ?
?

Op naar het ik-tijdperk. Ofzoquote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op naar krakersrellen en heroinejunks in de straten?
 .
.

Lekker muziekje er bij aan, kopje koffie in de hand?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was bij de meest recente in Amsterdam. Speciaal met collega's gaan kijken.

Jij bent dan ook een matige troll. Daar ben je te intelligent voor.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vandaar het clownsgezichtje. Herken je mijn trolls na al die jaren nog steeds niet?

Mijn zinnen zijn te lang hèquote:Op donderdag 19 april 2012 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een matige troll. Daar ben je te intelligent voor.
 ?
? 

In begin jaren 80 ja. Hij is ook al jaren geen lid meer van de PvdA.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de columns van Van Dam. Die man is echt blijven hangen.

Alsof er geen van Dammetjes meer rondlopen bij de PvdAquote:Op donderdag 19 april 2012 10:51 schreef remlof het volgende:
[..]
In begin jaren 80 ja. Hij is ook al jaren geen lid meer van de PvdA.
 .
.

Lutz Jacobi misschien, maar verder valt het wel mee.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof er geen van Dammetjes meer rondlopen bij de PvdA.

Dat sowieso, net zoals er ook nog Wildersjes rondlopen bij de VVD.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof er geen van Dammetjes meer rondlopen bij de PvdA.

Of Teefjes.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:54 schreef waht het volgende:
[..]
Dat sowieso, net zoals er ook nog Wildertjes rondlopen bij de VVD.

Het fabriceren van ellenlange zinnen is niet enkel iets voor intelligentsia.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn zinnen zijn te lang hè?
Dat is het. Intelligentie komt in verschillende gradaties. Erik hebben we ook nog als trollkoning in 140 tekens.

Klopt. Het is vaak een goede manier om het gebrek eraan te verhullen.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het fabriceren van ellenlange zinnen is niet enkel iets voor intelligentsia.

De islamofobe PVV'ers zien het bezoek van Gül als de overname van de Islam.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Over Wilders gesproken. De soap rond het bezoek van die Turkse delegatie en de ellende die dat teweeg bracht binnen de gelederen van de PVV, was natuurlijk hilarisch.
Turken komen hier een paar dagen op bezoek. Beetje eten, beetje ouwehoeren, beetje handjes schudden en PVV knalt bijna uit elkaar.

Oh, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:00 schreef waht het volgende:
[..]
De islamofobe PVV'ers zien het bezoek van Gül als de overname van de Islam.

Heb ik zelf geconcludeerd hè, op basis van het niet zo onduidelijke trackrecord van de PVV.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet meegekregen.

Party!quote:Prinses Ariane vandaag 5 jaar geworden
Prinses Ariane, de derde dochter van prins Willem-Alexander en prinses Máxima, viert vandaag haar 5de verjaardag. Ze viert het feestje samen met haar ouders en zussen Amalia en Alexia thuis in villa De Eikenhorst in Wassenaar.

Wat worden ze toch snel oud, ik kan me de geboorte van die kinderen nog herinneren alsof 't gisteren was.quote:

Ah, op die fiets. Je zult ongetwijfeld gelijk hebbenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:06 schreef waht het volgende:
[..]
Heb ik zelf geconcludeerd hè, op basis van het niet zo onduidelijke trackrecord van de PVV.

Of je hebt juist heel veel gevoel voor humor. De PVV dit kabinet laten gedogen is immers de ultieme troll-actie.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:06 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar PVV stemmen.
Dan heb je echt een matig gevoel voor humor.

Nog creatiever dan het belagen van het Deense consulaat.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:32 schreef De_Guidance het volgende:
Het is wel echt bijzonder creatief.

Word je model bij Sloggi?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:26 schreef Tamashii het volgende:
Nee PVV stemmen is humorloos.
Sollicitatie is binnen.

Welke sollicitatie?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:26 schreef Tamashii het volgende:
Nee PVV stemmen is humorloos.
Sollicitatie is binnen.

Nee Koos, het is onmogelijk om een baan te krijgen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Bedoel je niet dat je nieuwe baan binnen is?

Ja.quote:

)
 ) 

Dat niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee Koos, het is onmogelijk om een baan te krijgen.

Omelet met spek.quote:

Iedere gek z'n gebrek.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nope, maatschappelijk werk. Bij verslaafden!

Word dan lasser.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat niet.
Een passende interessante baan is al een ander verhaal tegenwoordig.

Nobel werk. Succes daarmee.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.
Dan zien jullie me op elk bilboard. (Bilboard!einzz11!)

Linkse hobby.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.
Dan zien jullie me op elk bilboard. (Bilboard!einzz11!)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |