Mooi, nog een vertolker van het neoliberalisme.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:41 schreef remlof het volgende:
Hey Erik, de Volkskrant heeft een nieuwe columnist
Misschien nog één keer de vraag naar het waarom van deze tweewekelijkse column. De Volkskrant is mijn krant. De lezers van de Volkskrant zijn vaak mensen die net zo in het leven staan als ik. Progressief, open-minded, internationaal georiënteerd en met een gezonde interesse in tegenspraak. Als je dan elke week op donderdag Marcel van Dam moet lezen, wordt dat ook weleens wat veel. Dat ik die frequentie met 50 procent mag terugbrengen, gaf voor mij de doorslag.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, nog een vertolker van het neoliberalisme..
Helemaal mee eens. Wouter Bos, Wouter Bos, wat ben je toch een toffe huispapaquote:Op donderdag 19 april 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien nog één keer de vraag naar het waarom van deze tweewekelijkse column. De Volkskrant is mijn krant. De lezers van de Volkskrant zijn vaak mensen die net zo in het leven staan als ik. Progressief, open-minded, internationaal georiënteerd en met een gezonde interesse in tegenspraak. Als je dan elke week op donderdag Marcel van Dam moet lezen, wordt dat ook weleens wat veel. Dat ik die frequentie met 50 procent mag terugbrengen, gaf voor mij de doorslag.
Echt, 10x liever Wouter Bos dan Marcel van Dam.
quote:Als je dan elke week op donderdag Marcel van Dam moet lezen, wordt dat ook weleens wat veel. Dat ik die frequentie met 50 procent mag terugbrengen, gaf voor mij de doorslag.
Ik dacht dat u fel gekant was tegen het gebruik van dat begrip.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, nog een vertolker van het neoliberalisme..
Het is nu helemaal hip en retro. Ik heb jaren gevochten tege jullie.quote:
Nice.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:41 schreef remlof het volgende:
Hey Erik, de Volkskrant heeft een nieuwe columnist
Op naar krakersrellen en heroinejunks in de straten?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is nu helemaal hip en retro. Ik heb jaren gevochten tege jullie.
Ik was bij de meest recente in Amsterdam. Speciaal met collega's gaan kijken.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op naar krakersrellen en heroinejunks in de straten?
Goed dat je dit zegt.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de columns van Van Dam. Die man is echt blijven hangen.
Vandaar het clownsgezichtje. Herken je mijn trolls na al die jaren nog steeds nietquote:Op donderdag 19 april 2012 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht dat u fel gekant was tegen het gebruik van dat begrip.
Op naar het ik-tijdperk. Ofzoquote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op naar krakersrellen en heroinejunks in de straten?
Lekker muziekje er bij aan, kopje koffie in de hand?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was bij de meest recente in Amsterdam. Speciaal met collega's gaan kijken.
Jij bent dan ook een matige troll. Daar ben je te intelligent voor.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vandaar het clownsgezichtje. Herken je mijn trolls na al die jaren nog steeds niet?
Mijn zinnen zijn te lang hèquote:Op donderdag 19 april 2012 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een matige troll. Daar ben je te intelligent voor.
In begin jaren 80 ja. Hij is ook al jaren geen lid meer van de PvdA.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de columns van Van Dam. Die man is echt blijven hangen.
Alsof er geen van Dammetjes meer rondlopen bij de PvdAquote:Op donderdag 19 april 2012 10:51 schreef remlof het volgende:
[..]
In begin jaren 80 ja. Hij is ook al jaren geen lid meer van de PvdA.
Lutz Jacobi misschien, maar verder valt het wel mee.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof er geen van Dammetjes meer rondlopen bij de PvdA.
Dat sowieso, net zoals er ook nog Wildersjes rondlopen bij de VVD.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof er geen van Dammetjes meer rondlopen bij de PvdA.
Of Teefjes.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:54 schreef waht het volgende:
[..]
Dat sowieso, net zoals er ook nog Wildertjes rondlopen bij de VVD.
Het fabriceren van ellenlange zinnen is niet enkel iets voor intelligentsia.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn zinnen zijn te lang hè?
Dat is het. Intelligentie komt in verschillende gradaties. Erik hebben we ook nog als trollkoning in 140 tekens.
Klopt. Het is vaak een goede manier om het gebrek eraan te verhullen.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het fabriceren van ellenlange zinnen is niet enkel iets voor intelligentsia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |