Als de politie niets doet snap ik dat best, zeker als het om duizenden euro's gaat.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe hij zichzelf profileert. Ook toen bij DWDD en hoe hij altijd bezig is met mensen te labelen en naar de grond te halen.
Toen zijn tas gestolen was, hoe hij daar op in ging...Ja, heel naar dat je tas gestolen is, doe aangifte, maak het bekend. Maar niet op zo'n manier...
Hammerstein praat ook met Jort, erik.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als de politie niets doet snap ik dat best, zeker als het om duizenden euro's gaat.
lekker comfortabel in hun eigen veilige omgeving, die stellen dat zo lang mogelijk uitquote:Op donderdag 19 april 2012 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Komen Rutte en co nog eens een keer dat Catshuis uit of hoe zit dat?
Het begint een beetje belachelijk te worden.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
lekker comfortabel in hun eigen veilige omgeving, die stellen dat zo lang mogelijk uit
Dat was dit construct al vanaf dag 1.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het begint een beetje belachelijk te worden.
At your service, Maxime!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:22 schreef 99.999 het volgende:
Of eigenlijk eerder nog, het congres van het CDA liet al zien dat dit nooit een succes kon worden.
Of het drama Klink daar nog weer voor.
Ik zag het ja. Ik hoop dat Bram en Oscar een maatschap aangaan, dat zou een illustere bedoening worden.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hammerstein praat ook met Jort, erik.
Een must see voor jou.
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik hoop dat Bram en Oscar een maatschap aangaan, dat zou een illustere bedoening worden.
?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?
Een vrouw die die heren 's nachts een maatschap aan wil zien gaan, het klinkt inderdaad illuster.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?
Precies.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een vrouw die die heren 's nachts een maatschap aan wil zien gaan, het klinkt inderdaad illuster.
Ja om het parlement zo min mogelijk tijd te geven om er over te oordelen voordat de plannen bij de EU moeten worden ingeleverd.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
lekker comfortabel in hun eigen veilige omgeving, die stellen dat zo lang mogelijk uit
Ken jij mensen met zo'n tas?quote:
Ik moet zeggen dat de eighties-sfeer in het programma me beviel.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik hoop dat Bram en Oscar een maatschap aangaan, dat zou een illustere bedoening worden.
CDA, VVD, PVV en SGP mogen een stokpaardje inbrengen, de oppositie sputtert wat en klaar is Mark. Dat was ook met meer tijd niet anders geweest.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja om het parlement zo min mogelijk tijd te geven om er over te oordelen voordat de plannen bij de EU moeten worden ingeleverd.
Ik was een early-adopter van die hele stijl.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de eighties-sfeer in het programma me beviel.
Je was nog niet geborenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was een early-adopter van die hele stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |