Een koelie op handen en knieën.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef waht het volgende:
Wat voor stoel is in hemelsnaam douchebestendig?
Graag je perverse fantasieën voor jezelf houden.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een koelie op handen en knieën.
Hier lach ik trouwens nog steeds om. Zie het helemaal voor me.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was de eerste die een hek wegflikkerde en het op een lopen zette.
Denk voor het plaatje aan Michael Scott met het brandalarm.
Ik hou niet van Aziatisch.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Graag je perverse fantasieën voor jezelf houden.
Whehehehehquote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef eriksd het volgende:
He Waht, ik had vandaag een sugar rush net als Michael met die pretzel.
Ik kan ook hartelijk om mijzelf lachen als ik hieraan terugdenk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef waht het volgende:
[..]
Hier lach ik trouwens nog steeds om. Zie het helemaal voor me.
Je was nog sneller dan de koningin in veiligheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan ook hartelijk om mijzelf lachen als ik hieraan terugdenk.
Ik hoorde dat gejoel en zag zo'n rimpeling en dacht: rennen!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef waht het volgende:
[..]
Je was nog sneller dan de koningin in veiligheid.
Dan is het iedereen voor zichzelf, anders discrimineer je.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoorde dat gejoel en zag zo'n rimpeling en dacht: rennen!
Je bent zelf volquote:
Sorry.quote:
Waarom kom jij altijd met die zieke shit aanzetten?quote:
Da's de ma van Koos vorig jaar, op Salou.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd met die zieke shit aanzetten?
Waarom sta ik meer naar de borsten dan naar het slaan te kijken?quote:
Bek houden, viespeuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Da's de ma van Koos vorig jaar, op Salou.
Tsja, die zouden wij ook moeten hebben als we naar Tunesie gaan. Vind dat altijd een beetje eng.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb ook ooit een keer een "lassez passer" gehad. Gekregen van de ambassade in Londen toen ik op vakantie wou naar Griekenland en mijn paspoort verlopen was
Een lichtblauw paspoort met een geldigheid voor een bepaalde periode, in mijn geval een maand.
Kort rokje, tieten naar voren. Hoppa!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
God. Heb morgenochtend een sollicitatie, ben nu pas aan het voorbereiden.
Als je een geldig paspoort hebt heb je geen lassez passer nodig.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, die zouden wij ook moeten hebben als we naar Tunesie gaan. Vind dat altijd een beetje eng.
God. Heb morgenochtend een sollicitatie, ben nu pas aan het voorbereiden.
Jij hebt makkelijk praten...quote:Op woensdag 18 april 2012 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zou je je voorbereiden op een sollicitatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |