Een koelie op handen en knieën.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef waht het volgende:
Wat voor stoel is in hemelsnaam douchebestendig?
Graag je perverse fantasieën voor jezelf houden.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een koelie op handen en knieën.
Hier lach ik trouwens nog steeds om. Zie het helemaal voor me.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was de eerste die een hek wegflikkerde en het op een lopen zette.
Denk voor het plaatje aan Michael Scott met het brandalarm.
Ik hou niet van Aziatisch.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Graag je perverse fantasieën voor jezelf houden.
Whehehehehquote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef eriksd het volgende:
He Waht, ik had vandaag een sugar rush net als Michael met die pretzel.
Ik kan ook hartelijk om mijzelf lachen als ik hieraan terugdenk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef waht het volgende:
[..]
Hier lach ik trouwens nog steeds om. Zie het helemaal voor me.
Je was nog sneller dan de koningin in veiligheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan ook hartelijk om mijzelf lachen als ik hieraan terugdenk.
Ik hoorde dat gejoel en zag zo'n rimpeling en dacht: rennen!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef waht het volgende:
[..]
Je was nog sneller dan de koningin in veiligheid.
Dan is het iedereen voor zichzelf, anders discrimineer je.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoorde dat gejoel en zag zo'n rimpeling en dacht: rennen!
Je bent zelf volquote:
Sorry.quote:
Waarom kom jij altijd met die zieke shit aanzetten?quote:
Da's de ma van Koos vorig jaar, op Salou.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd met die zieke shit aanzetten?
Waarom sta ik meer naar de borsten dan naar het slaan te kijken?quote:
Bek houden, viespeuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Da's de ma van Koos vorig jaar, op Salou.
Tsja, die zouden wij ook moeten hebben als we naar Tunesie gaan. Vind dat altijd een beetje eng.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb ook ooit een keer een "lassez passer" gehad. Gekregen van de ambassade in Londen toen ik op vakantie wou naar Griekenland en mijn paspoort verlopen was
Een lichtblauw paspoort met een geldigheid voor een bepaalde periode, in mijn geval een maand.
Kort rokje, tieten naar voren. Hoppa!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
God. Heb morgenochtend een sollicitatie, ben nu pas aan het voorbereiden.
Als je een geldig paspoort hebt heb je geen lassez passer nodig.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, die zouden wij ook moeten hebben als we naar Tunesie gaan. Vind dat altijd een beetje eng.
God. Heb morgenochtend een sollicitatie, ben nu pas aan het voorbereiden.
Jij hebt makkelijk praten...quote:Op woensdag 18 april 2012 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zou je je voorbereiden op een sollicitatie?
Het valt me op dat dergelijke praat enkel afkomstig is van mijn werkloze mede-FOK!kers. Nu weet ik niet wat jij uitspookt, maar goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten...
Als journalist hoef je alleen links te zijn, anders rest vacature bij Telegraaf/Elsevier
De afgunst viert hoogtij inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het valt me op dat dergelijke praat enkel afkomstig is van mijn werkloze mede-FOK!kers. Nu weet ik niet wat jij uitspookt, maar goed.
En een kettingrokende alcoholist maar dat zal voor Koos niet de uitdaging zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten...
Als journalist hoef je alleen links te zijn, anders rest vacature bij Telegraaf/Elsevier
Momenteel zit ik achter mijn laptop, wellicht valt het je op dat ik meestal laat in de middag begin met postenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het valt me op dat dergelijke praat enkel afkomstig is van mijn werkloze mede-FOK!kers. Nu weet ik niet wat jij uitspookt, maar goed.
Een walm van alcohol om je heen is altijd positief.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En een kettingrokende alcoholist maar dat zal voor Koos niet de uitdaging zijn.
Dat doe je expres, zodat wij denken dat je een baan hebt.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Momenteel zit ik achter mijn laptop, wellicht valt het je op dat ik meestal laat in de middag begin met posten
Je hoeft je niet direct aangevallen te voelen. Zo was het ook niet bedoeld. Ik lulde meer in z'n algemeenheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Momenteel zit ik achter mijn laptop, wellicht valt het je op dat ik meestal laat in de middag begin met posten
Niet teveel eer geven, zonder Geert en Maxime was dit niet mogelijk geweestquote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef remlof het volgende:
Fitch: Nederland op het randje van afwaardering
Goed bezig Rutte!
En zonder Wilders was dit nooit gebeurd.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
Niet teveel eer geven, zonder Geert en Maxime was dit niet mogelijk geweest
Preciesquote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef waht het volgende:
[..]
Dat doe je expres, zodat wij denken dat je een baan hebt.
Zeker voor een journalist.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef waht het volgende:
[..]
Een walm van alcohol om je heen is altijd positief.
Ik denk dat je de Nederlandse politiek teveel eer geeft over de status van de (wereld) economie.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef remlof het volgende:
Fitch: Nederland op het randje van afwaardering
Goed bezig Rutte!
Als je al begintquote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dit komt enkel en alleen door de populistische invloeden op dit kabinet.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Nederlandse politiek teveel eer geeft over de status van de (wereld) economie.
De situatie in Nederland is ook weer niet dusdanig anders dan in bepaalde andere Europese landen die veel minder problemen hebben dat je de invloed van de Nederlandse politiek kan marginaliseren.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Nederlandse politiek teveel eer geeft over de status van de (wereld) economie.
Held.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:05 schreef Nautilus. het volgende:
Niettemin heb ik ook al 'ns een sollicitatie verneukt. Ik stelde me nogal amicaal op, en de dames lieten me fijntjes merken dat ze nooit met me geknikkerd hadden.
En jij sprak ze toen luchtig toe dat het ging om touwtjespringen?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:05 schreef Nautilus. het volgende:
Niettemin heb ik ook al 'ns een sollicitatie verneukt. Ik stelde me nogal amicaal op, en de dames lieten me fijntjes merken dat ze nooit met me geknikkerd hadden.
Journalisten zijn ook gewoon bazen.quote:
En toch hebben we verreweg het grootste begrotingstekort van alle AAA-landen in Europa.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De situatie in Nederland is ook weer niet dusdanig anders dan in bepaalde andere Europese landen die veel minder problemen hebben dat je de invloed van de Nederlandse politiek kan marginaliseren.
Moet je vooral te vriend houden.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Journalisten zijn ook gewoon bazen.
Ze zijn vooral handig om de berichtgeving in de gewenste richting te sturen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom? Journalisten zijn, naast politici, het meest geliefde doelwit van haters.quote:
De echte bazen staan aan de frontlinie of ambiëren dat.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allemaal persoonlijk de schuld van Rutte. Wat een rotman.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En toch hebben we verreweg het grootste begrotingstekort van alle AAA-landen in Europa.
Net of ambtenaren dat kunnen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zijn vooral handig om de berichtgeving in de gewenste richting te sturen.
Welke frontlinie?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef waht het volgende:
[..]
De echte bazen staan aan de frontlinie of ambiëren dat.
Dat zijn er dan ook maar 2,quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En toch hebben we verreweg het grootste begrotingstekort van alle AAA-landen in Europa.
Sorry hoor, maar ambtenaren zijn zo extreem onholpen en triest als het aankomt op communicatie. Je hebt uitzonderingen, uiteraard, maar als je een doorsnee beleidsmedewerker het woord laat doen in plaats van een voorlichter, dan lach je je rot. Die lui weten zich heel geen houding te geven en weten al helemaal niet waar te stoppen.quote:
Daar waar het bloed door de straten loopt.quote:
Israel?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:13 schreef waht het volgende:
[..]
Daar waar het bloed door de straten stroomt.
Glansrijk geslaagd inderdaad. In tegenstelling tot de teringbende eromheen.quote:
Ja, Nederland kan best een half miljoen joden opvangen en andere landen ook. Dan kunnen we het land teruggeven aan de originele bewoners en zijn we van een hoop gezeik af.quote:
Ik vraag mij af of de bende eromheen even erg was geweest zonder die mafklappers met hun jurken en vlechtjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef waht het volgende:
[..]
Glansrijk geslaagd inderdaad. In tegenstelling tot de teringbende eromheen.
Precies.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de bende eromheen even erg was geweest zonder die mafklappers met hun jurken en vlechtjes.
Weinig verschil. De orthodoxen zitten liever met hun neus in de (religieuze) boeken dan dat ze de echte wereld betreden.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de bende eromheen even erg was geweest zonder die mafklappers met hun jurken en vlechtjes.
Beleidsmedewerkers zijn wel erg inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ambtenaren zijn zo extreem onholpen en triest als het aankomt op communicatie. Je hebt uitzonderingen, uiteraard, maar als je een doorsnee beleidsmedewerker het woord laat doen in plaats van een voorlichter, dan lach je je rot. Die lui weten zich heel geen houding te geven en weten al helemaal niet waar te stoppen.
Je bent te absoluut, en je leeft te veel in het verleden.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef remlof het volgende:
Israël is een mislukt experiment omdat we (joodse) Europeanen en Amerikanen zich hebben laten vestigen in een kunstmatig land in het midden-oosten. Zij wilden daar een land stichten naar westerse maatstaven, waarbij de oorspronkelijke bevolking onderdrukt of verdreven werd.
Dat kon sowieso nooit gaan werken, dus laten we ze maar weer opnemen in onze samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |