Waarom? Journalisten zijn, naast politici, het meest geliefde doelwit van haters.quote:
De echte bazen staan aan de frontlinie of ambiëren dat.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Journalisten zijn ook gewoon bazen.
Allemaal persoonlijk de schuld van Rutte. Wat een rotman.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En toch hebben we verreweg het grootste begrotingstekort van alle AAA-landen in Europa.
Net of ambtenaren dat kunnen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zijn vooral handig om de berichtgeving in de gewenste richting te sturen.
Welke frontlinie?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef waht het volgende:
[..]
De echte bazen staan aan de frontlinie of ambiëren dat.
Dat zijn er dan ook maar 2,quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En toch hebben we verreweg het grootste begrotingstekort van alle AAA-landen in Europa.
Sorry hoor, maar ambtenaren zijn zo extreem onholpen en triest als het aankomt op communicatie. Je hebt uitzonderingen, uiteraard, maar als je een doorsnee beleidsmedewerker het woord laat doen in plaats van een voorlichter, dan lach je je rot. Die lui weten zich heel geen houding te geven en weten al helemaal niet waar te stoppen.quote:
Daar waar het bloed door de straten loopt.quote:
Israel?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:13 schreef waht het volgende:
[..]
Daar waar het bloed door de straten stroomt.
Glansrijk geslaagd inderdaad. In tegenstelling tot de teringbende eromheen.quote:
Ja, Nederland kan best een half miljoen joden opvangen en andere landen ook. Dan kunnen we het land teruggeven aan de originele bewoners en zijn we van een hoop gezeik af.quote:
Ik vraag mij af of de bende eromheen even erg was geweest zonder die mafklappers met hun jurken en vlechtjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef waht het volgende:
[..]
Glansrijk geslaagd inderdaad. In tegenstelling tot de teringbende eromheen.
Precies.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de bende eromheen even erg was geweest zonder die mafklappers met hun jurken en vlechtjes.
Weinig verschil. De orthodoxen zitten liever met hun neus in de (religieuze) boeken dan dat ze de echte wereld betreden.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de bende eromheen even erg was geweest zonder die mafklappers met hun jurken en vlechtjes.
Beleidsmedewerkers zijn wel erg inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ambtenaren zijn zo extreem onholpen en triest als het aankomt op communicatie. Je hebt uitzonderingen, uiteraard, maar als je een doorsnee beleidsmedewerker het woord laat doen in plaats van een voorlichter, dan lach je je rot. Die lui weten zich heel geen houding te geven en weten al helemaal niet waar te stoppen.
Je bent te absoluut, en je leeft te veel in het verleden.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef remlof het volgende:
Israël is een mislukt experiment omdat we (joodse) Europeanen en Amerikanen zich hebben laten vestigen in een kunstmatig land in het midden-oosten. Zij wilden daar een land stichten naar westerse maatstaven, waarbij de oorspronkelijke bevolking onderdrukt of verdreven werd.
Dat kon sowieso nooit gaan werken, dus laten we ze maar weer opnemen in onze samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |