Zal ik een oud boek inscannen waarin anti-Israelische spotprenten instaan?quote:
Terecht.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor zo'n opmerking kreeg ik een note hé.
Als je net zo wil eindigen als remlofs notepagina niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zal ik een oud boek inscannen waarin anti-Israelische spotprenten instaan?
Stuur het eerst even langs mij ter goedkeuring.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zal ik een oud boek inscannen waarin anti-Israelische spotprenten instaan?
Heeft Barak ook een borstvergroting ondergaan?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:01 schreef waht het volgende:
[..]
Bibi zat bij de commando's, Barak ook, dus klopt wel. Maar op andere wijze niet natuurlijk.
Goh, iedereen klaagt dat ik je loop te beschermen en jij klaagt dat ik niks doe?quote:
Niet dat ik weet, hoezo?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Heeft Barak ook een borstvergroting ondergaan?
Ik heb je al uitgelegd waarom.quote:
Hij heeft al die reacties verwijderd man. Censuur waar Kim Jong-Un hard van zou worden.quote:
Bedoeld als sneer richting Jong-Un, voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Hij heeft al die reacties verwijderd man. Censuur waar Kim Jong-Un hard van zou worden.
Dat mag ik hopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij vinden het dan ook grappig bij elkaar, als iemand zich er echt over opwindt is 't niet grappig meer.
Edit: Afgezien van D_G, die mag je wel in de zeik zetten.
Zie SCquote:
Als blijk van goede wil zal ik hier niet op ingaan.quote:
Lekker boeiend wat iedereen zegt, heb je geen ruggengraat?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, iedereen klaagt dat ik je loop te beschermen en jij klaagt dat ik niks doe?
Fuck it.
Check 'm nog eens?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je net zo wil eindigen als remlofs notepagina niet.
Nee, volgende keer zal ik PvdA stemmen als blijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat iedereen zegt, heb je geen ruggengraat?
How dare you!quote:
TMIquote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo! De balletjes zijn glad, maar wijn drinken in de douche is niet zo heel erg handig ..
Do not visualize!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo! De balletjes zijn glad, maar wijn drinken in de douche is niet zo heel erg handig ..
Douchewater in wijn laten veranderen?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
2.5/10quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, volgende keer zal ik PvdA stemmen als blijk.
More wine!quote:
Daarom hebben echte mannen een bad.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, nee, gewoon glas mee de douche in
Het werd rose.
Fixedquote:Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef Reya het volgende:
Eriksd heeft meegeschreven aan de meest recente episode van How I Met Koos' Mother.
Douche verspilt meer water en dus slechter voor het mileu en dus meer mijn ding.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom hebben echte mannen een bad.
Nu Sugar Lee Hooper ons is ontvallen, bleek er helaas geen geschikte actrice te vinden te zijn om het scenario na te spelen.quote:
Kijk ik niet. Is het een compliment?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef Reya het volgende:
Eriksd heeft meegeschreven aan de meest recente episode van How I Met Your Mother.
Elke plastic tuinstoel?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef waht het volgende:
Wat voor stoel is in hemelsnaam douchebestendig?
quote:One of Barney's proposals for Legendary nights concerns seeking out Phil Collins to help him reunite Genesis including Peter Gabriel.
Elke stoel?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef waht het volgende:
Wat voor stoel is in hemelsnaam douchebestendig?
Die is vies, want uit de tuin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |