Heb alles weggehaald.quote:
Het was dan ook een werkelijk schandelijke post vergeleken met de gangbare SC praat.quote:
Wij vinden het dan ook grappig bij elkaar, als iemand zich er echt over opwindt is 't niet grappig meer.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was dan ook een werkelijk schandelijke post vergeleken met de gangbare SC praat.
Softmod.
Volgende keer als iemand Israël beschimpt stuur ik VS erop af.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was dan ook een werkelijk schandelijke post vergeleken met de gangbare SC praat.
Softmod.
Deal.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef waht het volgende:
[..]
Volgende keer als iemand Israël beschimpt stuur ik VS erop af.
Oke mensen, allemaal even opwinden over opmerkingen die ons aangaan. Wil de laatste het licht uitdoen?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij vinden het dan ook grappig bij elkaar, als iemand zich er echt over opwindt is 't niet grappig meer.
Edit: Afgezien van D_G, die mag je wel in de zeik zetten.
Ach kom nou, bolle.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke mensen, allemaal even opwinden over opmerkingen die ons aangaan. Wil de laatste het licht uitdoen?
GSbrder zei laatst iets onaardigs over mij, weet niet meer wat.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke mensen, allemaal even opwinden over opmerkingen die ons aangaan. Wil de laatste het licht uitdoen?
Kop dicht, werkloze.quote:
Week weg.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
GSbrder zei laatst iets onaardigs over mij, weet niet meer wat.
Crewbash EINZ!quote:
TitusPullo zegt continue nare dingen over mij.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
GSbrder zei laatst iets onaardigs over mij, weet niet meer wat.
Prima, dan ga ik wel weer even lachen om die SBS tokkies die vrouwen uit 't buitenland halen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
Kom mensen, allemaal even echt boos worden. Bij voorkeur TR's of DM's naar de mods.
Projectie van z'n eigen tekortkomingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
TitusPullo zegt continue nare dingen over mij.
Israël heeft een gevaarlijke kutregering.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef waht het volgende:
[..]
Volgende keer als iemand Israël beschimpt stuur ik VS erop af.
Je moeder wordt door de crew gebashdquote:
Je denkt leuk te zijn, Erik. Denkt,quote:Op woensdag 18 april 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij ook, het is wel genoeg zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je denkt leuk te zijn, Erik. Denkt,
Ik mekker niet over iedere scheet, iedereen deelt een keer wat uit, maar je gaat gewoon te ver waar anderen allang stoppen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Israël heeft een gevaarlijke kutregering.
Dat mag natuurlijk wel
Note!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Israël heeft een gevaarlijke kutregering.
Dat mag natuurlijk wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |