Watje, mijn hoogste boete was 370 euro.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef waht het volgende:
Ik moet ook uitkijken, voor politie, bij stoplichten.
[ afbeelding ]
En waarvan was jij valselijk beschuldigd?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Watje, mijn hoogste boete was 370 euro.
91quote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Watje, mijn hoogste boete was 370 euro.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:49 schreef waht het volgende:
[..]
En waarvan was jij valselijk beschuldigd?
Parkeren gele streep.quote:
Te hard rijden kan niet op snelwegen.quote:
Heb alles weggehaald.quote:
Het was dan ook een werkelijk schandelijke post vergeleken met de gangbare SC praat.quote:
Wij vinden het dan ook grappig bij elkaar, als iemand zich er echt over opwindt is 't niet grappig meer.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was dan ook een werkelijk schandelijke post vergeleken met de gangbare SC praat.
Softmod.
Volgende keer als iemand Israël beschimpt stuur ik VS erop af.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was dan ook een werkelijk schandelijke post vergeleken met de gangbare SC praat.
Softmod.
Deal.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef waht het volgende:
[..]
Volgende keer als iemand Israël beschimpt stuur ik VS erop af.
Oke mensen, allemaal even opwinden over opmerkingen die ons aangaan. Wil de laatste het licht uitdoen?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij vinden het dan ook grappig bij elkaar, als iemand zich er echt over opwindt is 't niet grappig meer.
Edit: Afgezien van D_G, die mag je wel in de zeik zetten.
Ach kom nou, bolle.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke mensen, allemaal even opwinden over opmerkingen die ons aangaan. Wil de laatste het licht uitdoen?
GSbrder zei laatst iets onaardigs over mij, weet niet meer wat.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke mensen, allemaal even opwinden over opmerkingen die ons aangaan. Wil de laatste het licht uitdoen?
Kop dicht, werkloze.quote:
Week weg.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
GSbrder zei laatst iets onaardigs over mij, weet niet meer wat.
Crewbash EINZ!quote:
TitusPullo zegt continue nare dingen over mij.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
GSbrder zei laatst iets onaardigs over mij, weet niet meer wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |