Allemaal leuk en aardig, maar na je studie moet de schoorsteen toch roken. Kijken of je de praktijk uberhaupt aankan voordat je alles afsluit, weten of je je vakgebied wel leuk vindt etc. zijn allemaal dingen die waardevol zijn. Nog even los van de werkervaring en het sociale aspect.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou wel afdoen aan het theoretische gehalte van het WO
Het is dan ook een onzinnig plan met een enorme administratieve rompslomp.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Weekers ontraad het CDA voor aangescherpte bank tax.... Hoe voorspelbaar VVD
Altijd maar weer die kul om het maar niet aan te pakken.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is dan ook een onzinnig plan met een enorme administratieve rompslomp.
En iets waar 'de burger' uiteindelijk gewoon direct de rekening voor krijgt. Gewoon een verkapte belastingverhoging dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is dan ook een onzinnig plan met een enorme administratieve rompslomp.
Ik heb het andersom gedaan, heb na m'n stage m'n studie aan de wilgen gehangen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar na je studie moet de schoorsteen toch roken. Kijken of je de praktijk uberhaupt aankan voordat je alles afsluit, weten of je je vakgebied wel leuk vindt etc. zijn allemaal dingen die waardevol zijn. Nog even los van de werkervaring en het sociale aspect.
Dat dus. Ik zie ook niet hoe je dit invorderingstechnisch tot een goed einde wil brengen en of het niet discriminatoir is. Lekkere symboolpolitiek dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En iets waar 'de burger' uiteindelijk gewoon direct de rekening voor krijgt. Gewoon een verkapte belastingverhoging dus.
Mwah, de helden gaan naast hun studie sowieso stage lopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:32 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk zouden stages voor het WO ook verplicht moeten zijn.
Watje, mijn hoogste boete was 370 euro.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef waht het volgende:
Ik moet ook uitkijken, voor politie, bij stoplichten.
[ afbeelding ]
En waarvan was jij valselijk beschuldigd?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Watje, mijn hoogste boete was 370 euro.
91quote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Watje, mijn hoogste boete was 370 euro.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:49 schreef waht het volgende:
[..]
En waarvan was jij valselijk beschuldigd?
Parkeren gele streep.quote:
Te hard rijden kan niet op snelwegen.quote:
Heb alles weggehaald.quote:
Het was dan ook een werkelijk schandelijke post vergeleken met de gangbare SC praat.quote:
Wij vinden het dan ook grappig bij elkaar, als iemand zich er echt over opwindt is 't niet grappig meer.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was dan ook een werkelijk schandelijke post vergeleken met de gangbare SC praat.
Softmod.
Volgende keer als iemand Israël beschimpt stuur ik VS erop af.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was dan ook een werkelijk schandelijke post vergeleken met de gangbare SC praat.
Softmod.
Deal.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef waht het volgende:
[..]
Volgende keer als iemand Israël beschimpt stuur ik VS erop af.
Oke mensen, allemaal even opwinden over opmerkingen die ons aangaan. Wil de laatste het licht uitdoen?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij vinden het dan ook grappig bij elkaar, als iemand zich er echt over opwindt is 't niet grappig meer.
Edit: Afgezien van D_G, die mag je wel in de zeik zetten.
Ach kom nou, bolle.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke mensen, allemaal even opwinden over opmerkingen die ons aangaan. Wil de laatste het licht uitdoen?
GSbrder zei laatst iets onaardigs over mij, weet niet meer wat.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke mensen, allemaal even opwinden over opmerkingen die ons aangaan. Wil de laatste het licht uitdoen?
Kop dicht, werkloze.quote:
Week weg.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
GSbrder zei laatst iets onaardigs over mij, weet niet meer wat.
Crewbash EINZ!quote:
TitusPullo zegt continue nare dingen over mij.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
GSbrder zei laatst iets onaardigs over mij, weet niet meer wat.
Prima, dan ga ik wel weer even lachen om die SBS tokkies die vrouwen uit 't buitenland halen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
Kom mensen, allemaal even echt boos worden. Bij voorkeur TR's of DM's naar de mods.
Projectie van z'n eigen tekortkomingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
TitusPullo zegt continue nare dingen over mij.
Israël heeft een gevaarlijke kutregering.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef waht het volgende:
[..]
Volgende keer als iemand Israël beschimpt stuur ik VS erop af.
Je moeder wordt door de crew gebashdquote:
Je denkt leuk te zijn, Erik. Denkt,quote:Op woensdag 18 april 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij ook, het is wel genoeg zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je denkt leuk te zijn, Erik. Denkt,
Ik mekker niet over iedere scheet, iedereen deelt een keer wat uit, maar je gaat gewoon te ver waar anderen allang stoppen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Israël heeft een gevaarlijke kutregering.
Dat mag natuurlijk wel
Note!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk wel
Bibi zat bij de commando's, Barak ook, dus klopt wel. Maar op andere wijze niet natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk wel
Dat hoef je niet te doen.quote:
Voor zo'n opmerking kreeg ik een note hé.quote:
Zal ik een oud boek inscannen waarin anti-Israelische spotprenten instaan?quote:
Terecht.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor zo'n opmerking kreeg ik een note hé.
Als je net zo wil eindigen als remlofs notepagina niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zal ik een oud boek inscannen waarin anti-Israelische spotprenten instaan?
Stuur het eerst even langs mij ter goedkeuring.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zal ik een oud boek inscannen waarin anti-Israelische spotprenten instaan?
Heeft Barak ook een borstvergroting ondergaan?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:01 schreef waht het volgende:
[..]
Bibi zat bij de commando's, Barak ook, dus klopt wel. Maar op andere wijze niet natuurlijk.
Goh, iedereen klaagt dat ik je loop te beschermen en jij klaagt dat ik niks doe?quote:
Niet dat ik weet, hoezo?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Heeft Barak ook een borstvergroting ondergaan?
Ik heb je al uitgelegd waarom.quote:
Hij heeft al die reacties verwijderd man. Censuur waar Kim Jong-Un hard van zou worden.quote:
Bedoeld als sneer richting Jong-Un, voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Hij heeft al die reacties verwijderd man. Censuur waar Kim Jong-Un hard van zou worden.
Dat mag ik hopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij vinden het dan ook grappig bij elkaar, als iemand zich er echt over opwindt is 't niet grappig meer.
Edit: Afgezien van D_G, die mag je wel in de zeik zetten.
Zie SCquote:
Als blijk van goede wil zal ik hier niet op ingaan.quote:
Lekker boeiend wat iedereen zegt, heb je geen ruggengraat?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, iedereen klaagt dat ik je loop te beschermen en jij klaagt dat ik niks doe?
Fuck it.
Check 'm nog eens?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je net zo wil eindigen als remlofs notepagina niet.
Nee, volgende keer zal ik PvdA stemmen als blijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat iedereen zegt, heb je geen ruggengraat?
How dare you!quote:
TMIquote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo! De balletjes zijn glad, maar wijn drinken in de douche is niet zo heel erg handig ..
Do not visualize!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo! De balletjes zijn glad, maar wijn drinken in de douche is niet zo heel erg handig ..
Douchewater in wijn laten veranderen?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
2.5/10quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, volgende keer zal ik PvdA stemmen als blijk.
More wine!quote:
Daarom hebben echte mannen een bad.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, nee, gewoon glas mee de douche in
Het werd rose.
Fixedquote:Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef Reya het volgende:
Eriksd heeft meegeschreven aan de meest recente episode van How I Met Koos' Mother.
Douche verspilt meer water en dus slechter voor het mileu en dus meer mijn ding.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom hebben echte mannen een bad.
Nu Sugar Lee Hooper ons is ontvallen, bleek er helaas geen geschikte actrice te vinden te zijn om het scenario na te spelen.quote:
Kijk ik niet. Is het een compliment?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef Reya het volgende:
Eriksd heeft meegeschreven aan de meest recente episode van How I Met Your Mother.
Elke plastic tuinstoel?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef waht het volgende:
Wat voor stoel is in hemelsnaam douchebestendig?
quote:One of Barney's proposals for Legendary nights concerns seeking out Phil Collins to help him reunite Genesis including Peter Gabriel.
Elke stoel?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef waht het volgende:
Wat voor stoel is in hemelsnaam douchebestendig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |