Maar mag je nou met een salaris van 250K 200K aan je eigen BV schenken?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:20 schreef eriksd het volgende:
De quote van vandaag was toch wel: we mogen 10.000 factureren, dus we moeten er niet teveel tijd aan besteden.
Het is niet van de Aldi, maar de Aldi verkoopt het wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:21 schreef eriksd het volgende:
Medion, is dat niet die meuk van de aldi?
Geen idee, niet meer nagevraagd. En waar ik nu stage loop speelt dat soort "kruimelwerk (quote:Op woensdag 18 april 2012 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar mag je nou met een salaris van 250K 200K aan je eigen BV schenken?
En het is heel Duits.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niet van de Aldi, maar de Aldi verkoopt het wel.
Ik ben daar toch wel benieuwd naar. Ik hoop het niet, maar qua belastingstelsel in Nederland verbaas ik me nergens over.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee, niet meer nagevraagd. En waar ik nu stage loop speelt dat soort "kruimelwerk ()" niet.
Ik ben welvarend, slet. Was jouw reactie.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:15 schreef eriksd het volgende:
Ik kwam vandaag iemand tegen die ik 2 jaar niet had gezien. Eerste reactie: wat ben je dik geworden.
1 x Butellaquote:Op woensdag 18 april 2012 21:22 schreef eriksd het volgende:
Heb je met zo'n winkelkarretje met een computer erin, in de rij gestaan EG?
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1 x Butella
1 x Snelle computer
4 x Kola
Volgens mij is het pas sinds kort gedicht als ik nu kijk. Kan dus nu niet meer.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben daar toch wel benieuwd naar. Ik hoop het niet, maar qua belastingstelsel in Nederland verbaas ik me nergens over.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1 x Butella
1 x Snelle computer
4 x Kola
Dan sticht je een vereniging waar je aan schenkt en die jou dan een gift geeftquote:Op woensdag 18 april 2012 21:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij is het pas sinds kort gedicht als ik nu kijk. Kan dus nu niet meer.
Je kan nog wel elke gift aan elke vereniging (dus ook Scientology) onbeperkt aftrekken als je die vooraf vastlegt.
Geen zin om na te denken, sorry. Het was een lange dag.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan sticht je een vereniging waar je aan schenkt en die jou dan een gift geeft
Biertje?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen zin om na te denken, sorry. Het was een lange dag.
Ik verlang nu alweer terug naar mijn speelkwartier.
Heb ik niet hier.quote:
Dat zou wel afdoen aan het theoretische gehalte van het WOquote:Op woensdag 18 april 2012 21:32 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk zouden stages voor het WO ook verplicht moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |