Boze_Appel zou een zogenaamde 'bear' zijn. Maar toch ook weer niet.quote:
Werkgevers, wat zijn dat?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe ik wel op LinkedIn, zodat potentiele nieuwe werkgevers het kunnen lezen.
Geil.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:11 schreef remlof het volgende:
POLturken, wat vinden jullie hier nu van? Turkse meisjes die hun haar blond verven
Curling is wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Nah, ik vind het gewoon saai. kijk liever snooker of wielrennen.
Wel via Twitter graag!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe ik wel op LinkedIn, zodat potentiele nieuwe werkgevers het kunnen lezen.
Je kan ook gewoon je scrotum in de wasbak hangen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga zo een stoel onder de douche zetten, m'n ballen scheren en tegelijkertijd een glas wijn drinken.
Dat kan, maar onder een douche chillen met 'waterval'-douchekop is veel relaxter.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je scrotum in de wasbak hangen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:15 schreef eriksd het volgende:
Ik kwam vandaag iemand tegen die ik 2 jaar niet had gezien. Eerste reactie: wat ben je dik geworden.
Was ze zwanger?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:15 schreef eriksd het volgende:
Ik kwam vandaag iemand tegen die ik 2 jaar niet had gezien. Eerste reactie: wat ben je dik geworden.
`quote:
Ik moet nog even in de Medion archieven duiken.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn computer is nog steeds hartstikke kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |