Hoho, ik geef het ruiterlijk toe.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Was hij ook maar hij probeert er nu een handige draai aan te geven.
Hater.quote:
I'm in.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
A.s. zaterdag de POL-cultuurmeet.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:59 schreef Webschip het volgende:
Politie!!
Doe eens aardig tegen elkaar.
Mensen op internet WEER ONVRIENDELIJKER!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zie je hem thuis al zitten met een politiepet op en een fluitje in z'n bek.
Sport voor dommen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:06 schreef Tem het volgende:
Voetbal staat aan maar het kan me weer niet boeien.
Ik ga zo Angel Heart kijken. Eerst limitless.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:06 schreef Tem het volgende:
Voetbal staat aan maar het kan me weer niet boeien.
Schijnt dat er veel mensen naar kijken ter ontspanning.quote:
Tja, sommigen zitten te kijken of hun leven er van af hangt...quote:Op woensdag 18 april 2012 21:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Schijnt dat er veel mensen naar kijken ter ontspanning.
Ga je met homo's om?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga zo een stoel onder de douche zetten, m'n ballen scheren en tegelijkertijd een glas wijn drinken.
Doe je wel even een status update op Facebook?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga zo een stoel onder de douche zetten, m'n ballen scheren en tegelijkertijd een glas wijn drinken.
Doe ik wel op LinkedIn, zodat potentiele nieuwe werkgevers het kunnen lezen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe je wel even een status update op Facebook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |