Prima, dan ga ik wel weer even lachen om die SBS tokkies die vrouwen uit 't buitenland halen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
Kom mensen, allemaal even echt boos worden. Bij voorkeur TR's of DM's naar de mods.
Projectie van z'n eigen tekortkomingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
TitusPullo zegt continue nare dingen over mij.
Israël heeft een gevaarlijke kutregering.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef waht het volgende:
[..]
Volgende keer als iemand Israël beschimpt stuur ik VS erop af.
Je moeder wordt door de crew gebashdquote:
Je denkt leuk te zijn, Erik. Denkt,quote:Op woensdag 18 april 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke mensen, allemaal even opwinden over opmerkingen die ons aangaan. Wil de laatste het licht uitdoen?
Jij ook, het is wel genoeg zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je denkt leuk te zijn, Erik. Denkt,
Ik mekker niet over iedere scheet, iedereen deelt een keer wat uit, maar je gaat gewoon te ver waar anderen allang stoppen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Israël heeft een gevaarlijke kutregering.
Dat mag natuurlijk wel
Note!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk wel
Bibi zat bij de commando's, Barak ook, dus klopt wel. Maar op andere wijze niet natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk wel
Dat hoef je niet te doen.quote:
Voor zo'n opmerking kreeg ik een note hé.quote:
Zal ik een oud boek inscannen waarin anti-Israelische spotprenten instaan?quote:
Terecht.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor zo'n opmerking kreeg ik een note hé.
Als je net zo wil eindigen als remlofs notepagina niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zal ik een oud boek inscannen waarin anti-Israelische spotprenten instaan?
Stuur het eerst even langs mij ter goedkeuring.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zal ik een oud boek inscannen waarin anti-Israelische spotprenten instaan?
Heeft Barak ook een borstvergroting ondergaan?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:01 schreef waht het volgende:
[..]
Bibi zat bij de commando's, Barak ook, dus klopt wel. Maar op andere wijze niet natuurlijk.
Goh, iedereen klaagt dat ik je loop te beschermen en jij klaagt dat ik niks doe?quote:
Niet dat ik weet, hoezo?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Heeft Barak ook een borstvergroting ondergaan?
Ik heb je al uitgelegd waarom.quote:
Hij heeft al die reacties verwijderd man. Censuur waar Kim Jong-Un hard van zou worden.quote:
Bedoeld als sneer richting Jong-Un, voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Hij heeft al die reacties verwijderd man. Censuur waar Kim Jong-Un hard van zou worden.
Dat mag ik hopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij vinden het dan ook grappig bij elkaar, als iemand zich er echt over opwindt is 't niet grappig meer.
Edit: Afgezien van D_G, die mag je wel in de zeik zetten.
Zie SCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |