Als blijk van goede wil zal ik hier niet op ingaan.quote:
Lekker boeiend wat iedereen zegt, heb je geen ruggengraat?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, iedereen klaagt dat ik je loop te beschermen en jij klaagt dat ik niks doe?
Fuck it.
Check 'm nog eens?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je net zo wil eindigen als remlofs notepagina niet.
Nee, volgende keer zal ik PvdA stemmen als blijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat iedereen zegt, heb je geen ruggengraat?
How dare you!quote:
TMIquote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo! De balletjes zijn glad, maar wijn drinken in de douche is niet zo heel erg handig ..
Do not visualize!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo! De balletjes zijn glad, maar wijn drinken in de douche is niet zo heel erg handig ..
Douchewater in wijn laten veranderen?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
2.5/10quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, volgende keer zal ik PvdA stemmen als blijk.
More wine!quote:
Daarom hebben echte mannen een bad.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, nee, gewoon glas mee de douche in
Het werd rose.
Fixedquote:Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef Reya het volgende:
Eriksd heeft meegeschreven aan de meest recente episode van How I Met Koos' Mother.
Douche verspilt meer water en dus slechter voor het mileu en dus meer mijn ding.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom hebben echte mannen een bad.
Nu Sugar Lee Hooper ons is ontvallen, bleek er helaas geen geschikte actrice te vinden te zijn om het scenario na te spelen.quote:
Kijk ik niet. Is het een compliment?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef Reya het volgende:
Eriksd heeft meegeschreven aan de meest recente episode van How I Met Your Mother.
Elke plastic tuinstoel?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef waht het volgende:
Wat voor stoel is in hemelsnaam douchebestendig?
quote:One of Barney's proposals for Legendary nights concerns seeking out Phil Collins to help him reunite Genesis including Peter Gabriel.
Elke stoel?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef waht het volgende:
Wat voor stoel is in hemelsnaam douchebestendig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |