Allemaal leuk en aardig, maar na je studie moet de schoorsteen toch roken. Kijken of je de praktijk uberhaupt aankan voordat je alles afsluit, weten of je je vakgebied wel leuk vindt etc. zijn allemaal dingen die waardevol zijn. Nog even los van de werkervaring en het sociale aspect.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou wel afdoen aan het theoretische gehalte van het WO
Het is dan ook een onzinnig plan met een enorme administratieve rompslomp.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Weekers ontraad het CDA voor aangescherpte bank tax.... Hoe voorspelbaar VVD
Altijd maar weer die kul om het maar niet aan te pakken.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is dan ook een onzinnig plan met een enorme administratieve rompslomp.
En iets waar 'de burger' uiteindelijk gewoon direct de rekening voor krijgt. Gewoon een verkapte belastingverhoging dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is dan ook een onzinnig plan met een enorme administratieve rompslomp.
Ik heb het andersom gedaan, heb na m'n stage m'n studie aan de wilgen gehangen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar na je studie moet de schoorsteen toch roken. Kijken of je de praktijk uberhaupt aankan voordat je alles afsluit, weten of je je vakgebied wel leuk vindt etc. zijn allemaal dingen die waardevol zijn. Nog even los van de werkervaring en het sociale aspect.
Dat dus. Ik zie ook niet hoe je dit invorderingstechnisch tot een goed einde wil brengen en of het niet discriminatoir is. Lekkere symboolpolitiek dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En iets waar 'de burger' uiteindelijk gewoon direct de rekening voor krijgt. Gewoon een verkapte belastingverhoging dus.
Mwah, de helden gaan naast hun studie sowieso stage lopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:32 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk zouden stages voor het WO ook verplicht moeten zijn.
Watje, mijn hoogste boete was 370 euro.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef waht het volgende:
Ik moet ook uitkijken, voor politie, bij stoplichten.
[ afbeelding ]
En waarvan was jij valselijk beschuldigd?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Watje, mijn hoogste boete was 370 euro.
91quote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Watje, mijn hoogste boete was 370 euro.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:49 schreef waht het volgende:
[..]
En waarvan was jij valselijk beschuldigd?
Parkeren gele streep.quote:
Te hard rijden kan niet op snelwegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |