Met een lijkengeurtje.....quote:Op donderdag 19 april 2012 08:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ganges koffie volstaat met alleen het water.
Schepje slib door de pot voor een zeer pittige bakquote:Op donderdag 19 april 2012 08:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ganges koffie volstaat met alleen het water.
Tijd besteden aan Jort Kelder en zijn programma's, triest leven heb je dan.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:43 schreef GSbrder het volgende:
Kijktip: "het snelle geld" van Jort Kelder.
En een wief wat al hard richting de 50 begint te lopen en dat nog probeert te ontkennenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:05 schreef Tem het volgende:
Jort heeft een wijvenfiguur.
Geen knap wief natuurlijk.
Ik vind het ook een naar mannetje.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Tijd besteden aan Jort Kelder en zijn programma's, triest leven heb je dan.
Wat is er dan zo naar aan hem?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het ook een naar mannetje.
Hij komt op voor dierenrechten en is nogal recalcitrant. Daar hou ik wel van.quote:
Hoe hij zichzelf profileert. Ook toen bij DWDD en hoe hij altijd bezig is met mensen te labelen en naar de grond te halen.quote:
De orkaschreeuwer.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
Er staat een meneer tegen de deur van ons kantoorcomplex te praten. Beetje als Gandalf voor de poorten van Moria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |