SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Mooie TT faalhaas.
Also dat filmpje uit 't vorige topic, volgens mij staat die loopband minstens op 14km/pu.. Dat is ook niet echt weinig + hij doet 't idd incline.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Fuck the TT.
Maar echte Tabata's is dus dit en het is dus de bedoeling dat je maximaal gaat, dus als je op zijn loopband staat, moet je gaan sprinten.quote:The best interval workout seems to consist of 20 seconds of sprinting followed by 10 seconds of rest; repeat 7 or 8 times. These are often called "Tabata intervals," after a Japanese scientist who headed up several studies on humans and rats. His studies showed, among other things, that these intervals increased both anaerobic capacity and aerobic capacity more than an hour a day of more moderate exercise, and that a short bout of sprints was effective at burning fat or at increasing glucose transport (particularly helpful for diabetics). Some people use the same principle for any number of other workouts -- such as push-ups -- rather than a literal sprint.![]()
Flash Gym, Den Boschquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:23 schreef seto het volgende:
Hebben ze in het zuiden van het land gyms dan?
Health City(!), Aalsterweg, Eindhoven
Fitness Factory, Waalre
Body Impact, Geleen
Om er maar een paar te noemen...
En waarom moet een nieuw topic altijd een titel hebben?![]()
Als je aan studenten naar de kwaliteit van hun studie vraagt, meet je de kwaliteit van het uitgaansleven in de desbetreffende steden. Groningen en Nijmegen zijn echte studentensteden waar het voor studenten prima uitgaan is.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)volgens-hoogleraren/
Volgens studenten is RUG samen met Radboud het beste![]()
Dat kan met die bij ons ook. Net wat rows gedaan op een plate loaded machine. Daar hang je zo 120 kilo op en dan ga je lekker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:28 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zelf pak ik ook wel eens wat machines erbij, en deze is een hele fijne, zowel voorkant schouders, als borst wordt lekker meegenomen.
En bij ons kan je hem iets anders instellen, waarna je omgekeerd gaat zitten, en dan kan je de bovenkant rug / achterkant schouders trainen![]()
Het is op die machine lekker om redelijk hoog te gaan zitten, en dan rows met 1 arm doen. Trek je redelijk makkelijk 60 kilo en je lats knallen bijna van je lijf af.![]()
Deze is bijna hetzelfde als hier staat. http://www.exrx.net/Weigh(...)eGripSeatedRowH.html![]()
Ze hebben hier geen Craze trouwens. Wel OMR, wat staat voor One More Rep.![]()
Dat is ook een pre workout iets.![]()
Zal het straks eens doorlezen, bedankt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:06 schreef Diabox het volgende:
[..]
Is wel bewezen hoor, Bruusgaard et al. hebben veel werk gedaan op dat vlak, moet je maar eens opzoeken.
Edit:
Er is blijkbaar zelfs 'n wiki aan gewijd.
Zijn wel heel gretig met Bruusgaard citeren, 4x dezelfdeAbsoluut. Trenbolone is een sterk androgeen maar de bijwerkingen zijn voor mij een reden het nooit meer te gebruiken. Ongekende agressie, emotie wisselingen, bizarre dromen en 's nachts badend in je zweet wakker worden (ook wel trenmares / tren nightmares genoemd), depressiviteit. En de nakuur duurde veelste lang voor ik weer van hersteld was.quote:Land of the free. Home of the brave.![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:33 schreef Snakey het volgende:
Ze hebben hier geen Craze trouwens. Wel OMR, wat staat voor One More Rep.![]()
Dat is ook een pre workout iets.![]()
Wat is hier nou eigenlijk waar van? http://www.bodyenfitshop.(...)nutrition/bcaa-elite
Ik begrijp dat het geen wondermiddel is ook al willen ze het zo laten lijken. maar bijvoorbeeld de toevoeging van Bioperine, maakt dat echt dat de opname van BCAA beter gaat? Voor zover ik weet wordt amino's amper opgenomen door je lichaam, maar ik heb me er nooit echt in verdiept.![]()
3 weken niet getraint ivm wintersport en een hevige buikgriep. Nu wil ik weer verder met Stronglifts, en zal ik moet deloaden. Mijn laatste keer squat was 13.75 per kant, zal het terugbrengen naar 7.5 per kant genoeg zijn of juist teveel?![]()
Met die gewichten hoef je denk ik niet te deloaden hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef Warsaw het volgende:
3 weken niet getraint ivm wintersport en een hevige buikgriep. Nu wil ik weer verder met Stronglifts, en zal ik moet deloaden. Mijn laatste keer squat was 13.75 per kant, zal het terugbrengen naar 7.5 per kant genoeg zijn of juist teveel?Deathlift or Die.![]()
10% deloaden, dan komt je op 11,375 aan alle kanten. Dan kom je op 11,25kg te zitten (je hebt 1,25 kg plates neem ik aan?).quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef Warsaw het volgende:
3 weken niet getraint ivm wintersport en een hevige buikgriep. Nu wil ik weer verder met Stronglifts, en zal ik moet deloaden. Mijn laatste keer squat was 13.75 per kant, zal het terugbrengen naar 7.5 per kant genoeg zijn of juist teveel?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://forum.dutchbodybui(...)gde-omgeving-303816/
Leuk topic om te lezen voor diegenen die zich vervelen.
Soukidan op je oogbal.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:36 schreef Yamcha het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)gde-omgeving-303816/
Leuk topic om te lezen voor diegenen die zich vervelen.
![]()
![]()
Confidence through competence![]()
uitproberen welk gewicht je met *goede form* kunt doen en volgende keer weer gewicht erbij pakken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef Warsaw het volgende:
3 weken niet getraint ivm wintersport en een hevige buikgriep. Nu wil ik weer verder met Stronglifts, en zal ik moet deloaden. Mijn laatste keer squat was 13.75 per kant, zal het terugbrengen naar 7.5 per kant genoeg zijn of juist teveel?
Je gaat niet dood van een repje of kilo meer...Confidence through competence![]()
na 3 weken incl hevige griep maar 10%?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
10% deloaden, dan komt je op 11,375 aan alle kanten. Dan kom je op 11,25kg te zitten (je hebt 1,25 kg plates neem ik aan?).![]()
oke bedanktquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
uitproberen welk gewicht je met *goede form* kunt doen en volgende keer weer gewicht erbij pakken.
Je gaat niet dood van een repje of kilo meer...![]()
Desnoods flink wat warmup reps met alleen bar om je form weer correct in je geheugen te krijgen.quote:
Zelf heb ik toen ik begon ook een shitload squatreps met alleen de bar gemaakt om de form goed te krijgen, voordat ik aan (hogere) gewichten begon. Is alleen maar goed.Confidence through competence![]()
Ja, wrom niet? Zo snel verlies je geen kracht hoor. En anders naar 10kg aan beide zijde.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:56 schreef Warsaw het volgende:
[..]
na 3 weken incl hevige griep maar 10%?
Of je gaat 1x 20, 1x30, 1x 40 en kijken hoe de 40kg en/of 30kg voelt en op basis daarvan beslissen of je meer gewicht neemt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is idd troll, maar op pagina 11 ofzo post ie z'n eigen filmpje en die is bijna net zo leuk.quote:Soukidan op je oogbal.![]()
Omdat er hier veel mensen zitten met kennis van het lichaam: iemand tips hoe je snel lenig wordt? Ik heb hele korte spieren, altijd al gehad, en wil ze graag langer maken. De 'contract-relax'-methode ken ik al, net als de 'hold-relax'-methode. Zijn er nog trucs of do's en don'ts met betrekking tot stretch of zijn methodes waar je sneller resultaat mee boekt dan contract-relax?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Elke dag oefenen en accepteren dat het niet in 1 keer zal gaan. Yoga of een andere discipline waar veel lenigheid/stretch/rek/strek-werk aan pas komt.
Oh en wees gewaarschuwd, je gaat een hele shitload aan opmerkingen krijgen over ''lange spieren''
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 18:28:39 ]![]()
Ik blijf het kut vinden om met het squatten die stang fatsoenlijk op mijn lichaam te plaatsen. Soms ligt hij precies goed, maar andere keren wil hij gewoon niet...![]()
Pak je de barbell misschien steeds op een verschillende breedte?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik blijf het kut vinden om met het squatten die stang fatsoenlijk op mijn lichaam te plaatsen. Soms ligt hij precies goed, maar andere keren wil hij gewoon niet...![]()
Hmm, zou kunnen. Ben meestal meer bezig met waar ik mijn nek moet plaasten dan met mijn handen, zal er morgen eens op gaan letten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pak je de barbell misschien steeds op een verschillende breedte?![]()
op je traps, smalle grip, schouderbladen samenknijpen
je nek speelt geen rolik doe death lift, krijg je lekker lange spieren vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:13 schreef Push. het volgende:
Omdat er hier veel mensen zitten met kennis van het lichaam: iemand tips hoe je snel lenig wordt? Ik heb hele korte spieren, altijd al gehad, en wil ze graag langer maken. De 'contract-relax'-methode ken ik al, net als de 'hold-relax'-methode. Zijn er nog trucs of do's en don'ts met betrekking tot stretch of zijn methodes waar je sneller resultaat mee boekt dan contract-relax?
mijn armen zijn al 6cm langer geworden![]()
Hey iedereen, ik ben op zoek naar een degelijke benenschema. Ben al een beetje wezen aankloten maar heb er helaas verder niet veel verstand van. Alleen deze dingen ken ik en doe ik:
Leg extension
Squat
Kuiten op leg press slide ding.
Wat kan ik hier nog aan toevoegen of eventueel veranderen?![]()
Ah de leg curl kan ik inderdaad toevoegen ja.
Maar is de leg press zo ongeveer niet hetzelfde als een squat?![]()
Altijd leuk, beetje wandelen door de sportschoolquote:![]()
Ziet er naar uit dat je ook wel een vrij varierend schema in elkaar kan zetten voor de benen.![]()
Bij squat train je meer beenspierenquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:01 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ah de leg curl kan ik inderdaad toevoegen ja.
Maar is de leg press zo ongeveer niet hetzelfde als een squat?
Vindt t zelf wel fijn om na de squat lekker zwaar te legpressen![]()
Vind het meer squads die je ermee maakt (gezien de ROM, been-input en centrale gewichtsplaatsing ipv voor je met normale bar).quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef Tinos85 het volgende:
Mén deadliften met zo'n trapbar gaat lekker!I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Squat
Lunges
Goodmornings
Deadlift
Leg Press
Calf raise
Dit zijn de oefeningen die ik over het algemeen op een lower body dag doe (ik gooi er vaak nog wat andere niet-benen oefeningen tussendoor om de benen een beetje rust te geven)
p.s. Met leg press isoleer je de quads, terwijl je bij squat ook gebruik maakt van de rug, en een beetje hamstrings en andere kleinere spieren voor het evenwicht. Bij squats kan je vaak minder gewicht tillen dan je benen aan zouden kunnen, en heeft het zin om de quads ook nog even te isoleren met meer gewicht.![]()
Doe je low bar of high bar?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik blijf het kut vinden om met het squatten die stang fatsoenlijk op mijn lichaam te plaatsen. Soms ligt hij precies goed, maar andere keren wil hij gewoon niet...
Mits low-bar:
http://startingstrength.c(...)e_squat_bar_position
[ Bericht 14% gewijzigd door Zith op 13-04-2012 19:24:25 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Oke moet dan ook even rug-dag en benen-dag goed plannen zodat ik bij het squatten niet faal doordat ik de dag ervoor voornamelijk rug heb gedaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:14 schreef SeanFerdi het volgende:
Squat
Lunges
Goodmornings
Deadlift
Leg Press
Calf raise
Dit zijn de oefeningen die ik over het algemeen op een lower body dag doe (ik gooi er vaak nog wat andere niet-benen oefeningen tussendoor om de benen een beetje rust te geven)
p.s. Met leg press isoleer je de quads, terwijl je bij squat ook gebruik maakt van de rug, en een beetje hamstrings en andere kleinere spieren voor het evenwicht. Bij squats kan je vaak minder gewicht tillen dan je benen aan zouden kunnen, en heeft het zin om de quads ook nog even te isoleren met meer gewicht.![]()
Leg press is geen isolatie oefening....quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:14 schreef SeanFerdi het volgende:
Squat
Lunges
Goodmornings
Deadlift
Leg Press
Calf raise
ik doe een upper-lower body split met 2 keer trainen in de week ... dus ik hoef geen rekening te houden met opeenvolgende dagen ... misschien is dit schema dan minder handig voor jou.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:24 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Oke moet dan ook even rug-dag en benen-dag goed plannen zodat ik bij het squatten niet faal doordat ik de dag ervoor voornamelijk rug heb gedaan.![]()
oké, officieel maakt het van meerdere gewrichten gebruik dus is het een compound. Maar het is wel meer isolerend dan Squats, en legt meer nadruk op de quads, en dus blijft mijn redenering staan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:28 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Leg press is geen isolatie oefening....![]()
Goede tip! Ga ik doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Desnoods flink wat warmup reps met alleen bar om je form weer correct in je geheugen te krijgen.
Zelf heb ik toen ik begon ook een shitload squatreps met alleen de bar gemaakt om de form goed te krijgen, voordat ik aan (hogere) gewichten begon. Is alleen maar goed.![]()
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBStepUp.html
Bazige oefening.
Dit+squats en lunges meer doe ik niet.![]()
Doe wat natuurlijk aan voelt. Bij mij is het laag op mijn traps. Zodra je traps wat gespierder worden zal het ook fijner aan voelen en op den duur en denk je er niet meer bij na.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik blijf het kut vinden om met het squatten die stang fatsoenlijk op mijn lichaam te plaatsen. Soms ligt hij precies goed, maar andere keren wil hij gewoon niet...
Front squats is ook eens het proberen waard, dan leg je de bar in dat kuiltje van je schouders neer en hou je 'm vast met je armen gekruisd. Vind ik persoonlijk een veel fijnere oefening dan de back squat en je spreekt je quads veel meer aan.Land of the free. Home of the brave.![]()
Het is weer vrijdag mensen dus hierbij Markie die even precies uitlegt hoe de RDL moet, om over na te denken in het weekend![]()
![]()
Josh ziet er trouwens beast uit
Kies een squat vorm die je consequent wilt gaan doen (low/high-bar front) en informeer je over hoe je het beste de bar erbij positioneerd. De Low-bar bijv. heeft hele andere vereisten dan de High-bar en die moet je over je gehele lichaamsvorm aanpassen.quote:I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:30 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
oké, officieel maakt het van meerdere gewrichten gebruik dus is het een compound. Maar het is wel meer isolerend dan Squats, en legt meer nadruk op de quads, en dus blijft mijn redenering staan.![]()
Voor zowel leg press als de squat:
Target
Quadriceps
Synergists
Gluteus Maximus
Adductor Magnus
Soleus
Het ligt er maar net aan hoe je de oefening uitvoert. De squat gebruikt wel meer stabilizers. En daarnaast voel ik de leg press nooit in mijn quads, maar altijd in mijn glutes.![]()
De intensiteit van de synergists is wel anders. No way dat je spierpijn in je adductors gaat krijgen met de leg press (zoals ik dat wel vaak heb bij mn low bar squats).I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja ja, weet ik. Spieren kun je niet langer maken want ze zitten aan een vast knooppunt etc., maar het leek me zo duidelijker. Om het beter te zeggen: ik wil mijn spieren flexibeler maken. Iedereen blij nu.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:28 schreef Weissman het volgende:
Elke dag oefenen en accepteren dat het niet in 1 keer zal gaan. Yoga of een andere discipline waar veel lenigheid/stretch/rek/strek-werk aan pas komt.
Oh en wees gewaarschuwd, je gaat een hele shitload aan opmerkingen krijgen over ''lange spieren''
Ik snap dat het niet in een keer zal gaan. Ben al tijden bezig geweest, tot dat ik geblesseerd raakte en niet meer op één been kon staan. Mocht eigenlijk überhaupt amper druk op het been hebben. Ik ben nu weer redelijk terug bij af. Ik ga weer beginnen met het stretchen en hoopte hier wat tips te krijgen zodat ik meer progressie boek bij het flexibeler maken van mijn spieren."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Koop een matje en de dvd ''Yoga voor dummies''. Oefen dagelijks en na een tijdje koop je dvds voor gevorderde shit.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 19:54:32 ]![]()
Ennnn stop de tijd.
Heb mijn eerste 24-uurs fast gehouden voor de lol en de experienz ja. Vandaag alleen een liter thee en 1.5 liter cola light opgedronken.
Hoe het ging:
- Wakker om 8:00
- Vrij makkelijk, geen 'hunger pangs' maar vanaf 's middags toch wel een algeheel slap gevoel
- Koude handen
- Was vandaag erg druk bezig met (zittend) werk achter de computer, dus de tijd ging snel
- 20 minuten op laag tempo naar werk gefietst
- Nu veel trek in voedsel
Weet niet of ik dit vaker ga doen. Iemand anders ervaring met een 24-uurs fast?
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 13-04-2012 20:21:49 ]Confidence through competence![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:28 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Uit het boek eat-stop-eat:
In dozens of published peer reviewed scientific studies, short-term intermittent fasting has been found to have the following health benefits:
• Decreased body fat & body weight
• Maintenance of skeletal muscle mass
• Decreased blood glucose levels
• Decreased insulin levels & increased insulin sensitivity
• Increased lipolysis & fat oxidation
• Increased Uncoupling Protein 3 mRNA
• Increased norepinephrine & epinephrine levels (is dus een verhoogde concentratie, erg merkbaar als je gaat vasten)
• Increased Glucagon levels
• Increased growth hormone levels.Confidence through competence![]()
Het hoeft niet altijd 24 uur hè.
Er stond volgens mij in dat boek ook dat mensen die vasten klagen over koude handen. Dit betekent dat er meer bloed uit je handen weggaat en er meer bloed naar delen gaat waar de vetverbranding wordt ingezet. Dit merk ik altijd als mijn vast langer duurt dan 18 uur. Maar volgens Martin krijg je de grootste voordelen van vasten ook als je 16-20 uur vast.![]()
Dat hele lijstje is nogal voor de hand liggend wat vasten betreft. Wat had je dan verwacht, daling van glucagon, stijging van insuline, stijging van glucose, daling van GH, etc. lol![]()
Daarom: was mijn eerste 24-uurs vast.quote:Hm, klinkt me een beetje als broscience: hoe meer (vet)verbranding, hoe hoger je lichaamstemperatuur zou moeten zijn, lijkt me.quote:Dit betekent dat er meer bloed uit je handen weggaat en er meer bloed naar delen gaat waar de vetverbranding wordt ingezet.
Hebben ze bronnen gequote?Confidence through competence![]()
Hoort hier eigenlijk een stijging van cortisol bij (ondanks de stijging van insuline?). Het lijstje is natuurlijk behoorlijk pro-IF, alle eventuele catabole processen zou ik als ik hun was wegmoffelen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:30 schreef Diabox het volgende:
Dat hele lijstje is nogal voor de hand liggend wat vasten betreft. Wat had je dan verwacht, daling van glucagon, stijging van insuline, stijging van glucose, daling van GH, etc. lolConfidence through competence![]()
Ja, ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoort hier eigenlijk een stijging van cortisol bij (ondanks de stijging van insuline?). Het lijstje is natuurlijk behoorlijk pro-IF, alle eventuele catabole processen zou ik als ik hun was wegmoffelen.![]()
Eerlijk gezegd zie ik IF meer als een 'methode om te eten' en stelt al het onderzoek ernaar me gerust dat ik niet na 3 uur honger spier aan het afbreken ben.quote:
Ik weet eerlijk gezegd niet of al die obvious veranderingen die hierboven gequote zijn uiteindelijk nou zo'n groot effect hebben op je progressie in je training, vergeleken met het normale 3/6 x op een dag eten met dezelfde energiewaardes en macro's.
normaal gaat je lichaam in de spaarstand, de aardbevingmodus noem ik het altijdquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:30 schreef kevin_ het volgende:
Het hoeft niet altijd 24 uur hè.
Er stond volgens mij in dat boek ook dat mensen die vasten klagen over koude handen. Dit betekent dat er meer bloed uit je handen weggaat en er meer bloed naar delen gaat waar de vetverbranding wordt ingezet. Dit merk ik altijd als mijn vast langer duurt dan 18 uur. Maar volgens Martin krijg je de grootste voordelen van vasten ook als je 16-20 uur vast.![]()
ik heb de verwarming altijd op 16 graden, dan verbrand ik vet liggend op de bankquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, klinkt me een beetje als broscience: hoe meer (vet)verbranding, hoe hoger je lichaamstemperatuur zou moeten zijn, lijkt me.
Hebben ze bronnen gequote?![]()
![]()
Dat DBB topic.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ephedrine heeft dit effect ook (en een kleinere jantje, ook alsof je naakt buiten in de kou loopt), misschien zit er hetzelfde (vetverbrandende?) effect achter, maar geen idee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, klinkt me een beetje als broscience: hoe meer (vet)verbranding, hoe hoger je lichaamstemperatuur zou moeten zijn, lijkt me.
Hebben ze bronnen gequote?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb de verwarming altijd op 16 graden, dan verbrand ik vet liggend op de bankWelkomquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
normaal gaat je lichaam in de spaarstand, de aardbevingmodus noem ik het altijd
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Spaarstand.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
normaal gaat je lichaam in de spaarstand, de aardbevingmodus noem ik het altijd![]()
Je metabolisme gaat omhoog als je vast.![]()
Om nog maar te zwijgen over het algehele positieve effect op je organen zoals je lever. Daarbij is de spijsvertering 1 vd meest stressvolle dingen die je lichaam zichzelf kan aandoen, doe dit 6x per dag en tsja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Spaarstand.![]()
Je metabolisme gaat omhoog als je vast.
Sinds ik aan het Renegade Diet zit zijn vreemd genoeg veel kleine pijntjes verdwenen en ben ik aardig wat gewicht kwijt zonder kracht te verliezen, de spiegeltest is ook beterIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
quote:![]()
Ik ook, al is zaterdag wel een kutdag hier in de sportschool. Al die mannetjes die 's avonds hun biceps willen flexen in de kroeg lopen dan rond. Maar goed, oortjes in en gaan.
Ben nu trouwens drie keer in de week aan het trainen, doe alleen maar oefeningen als bankdrukken, squatten, deadliften, pull-ups, shrugs en wat met cables klooien en heb nog nooit zo'n goede resultaten geboekt, al blijven biceps een beetje achter. Moet wel zeggen dat mij borst, rug en traps als kool groeien zeg.![]()
Ik haat die Jesse van der velde.
Slappe lul.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 00:26:58 ]![]()
Die Jesse van der Velde is een van de grootste debielen die op deze aardkloot rondwandelt, met nog minder verstand van zaken dan de gemiddelde brugklasser die net 'n les biologie heeft genoten.
Van z'n site:Mag echt branden in de hel met z'n IQ van 'n prokaryoot.quote:Je kunt onmogelijk afvallen als je lichaam gedurende de dag één of meerdere malen insuline moet aanmaken.![]()
Lees graag de reacties eronder, helaas haalt hij al dat moois steeds weg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:33 schreef Diabox het volgende:
Die Jesse van der Velde is een van de grootste debielen die op deze aardkloot rondwandelt, met nog minder verstand van zaken dan de gemiddelde brugklasser die net 'n les biologie heeft genoten.
Zie reactie 1e filmpje.![]()
Wat een debiel. Ik kende 'm niet maar heb het filmpje na anderhalf minuut uitgezet omdat je gewoon kon ruiken dat die lui 0 kennis van zaken hebben.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
O boy, kijk dan deze ff, ze spreken alsof ze Bodybuilders zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:33 schreef Diabox het volgende:
Van z'n site:
[..]
Mag echt branden in de hel met z'n IQ van 'n prokaryoot.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 00:40:47 ]![]()
WOW wat een kankerdebiel die Jesse:
http://jessevandervelde.com/schildklier-klachten-en-symptomen/
Nee joh, geen medicijnen slikken als je hypo bent, gewoon veel aardappels eten. Als ik deze gast zie stomp ik zn ogen dicht.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ohhhhhhhhhh ik stop wel met hormonen slikken, gewoon een beetje kruisbloem en kelp eten en mn schildklier repareert zich vanzelf!quote:Natuurlijke geneeswijzen
In veel gevallen is het aanpassen van het voedingspatroon al een grote stap de goede richting in bij de genezing van hypo- en hyperthyreoïdie. Zo is het bij hypothyreoïdie (traag werkende schildklier) belangrijk zoveel mogelijk jodiumrijke voeding te nuttigen, zoals:
kelp,
peterselie,
aardappelen,
vis,
havermout en
bananen.
Daarnaast is het belangrijk voldoende koper, ijzer, selenium en zink binnen te krijgen omdat deze essentieel zijn voor de productie van T3 en T4. Ook lichaamsbeweging is van belang; zo’n vijftien tot twintig minuten per dag zodanig sporten dat de hartslag omhoog gaat heeft een positieve werking op hypothyreoïdie. Bij hyperthyreoïdie kan het helpen voeding te eten die de schildklierhormonenproductie onderdrukt, zoals groente uit de kruisbloemenfamilie, sojabonen, perziken, peren, wortelen, selderij, uien en amandelen. Dagelijks twee van deze voedingsmiddelen zou al effect moeten hebben.
Top! Even mn Thyrax in de prullenbak gooien brb.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat een retard. T4 is niet actief zegt ie, is het WEL, alleen MINDER dan T3, daarnaast heeft ie het over THS, wat? Thyroid Hormone Stimulating? Zal wel TSH bedoelen, en dan nog de rest van dat stukje aan onzin. Hoop dat ie vervolgd wordt voor het verspreiden van dit soort kut onzin.Que? Injecteren? Schildklier 'uitputten'?quote:Door middel van het injecteren van een radioactieve vorm van jodium is het de bedoeling dat de schildklier uitgeput raakt.Daarom wordt je ook in quarantaine geplaatst oetlul. En je schildklier is het enige weefsel zo'n beetje waar dat jodium blijft hangen, bijwerkingen zijn extreeeem beperkt, totaal niet te vergelijken met Fukushima kanker mongool.quote:Deze straling is zo heftig dat de gevaren hiervan over kunnen zetten naar mensen in je omgeving, waarmee dus meer slachtoffers vallen dan alleen jijzelf.
Dit is een van de beste behandelingen die je kan wensen met hyperthyroidie. En dan laat ie voor het gemak buiten beschouwing dat het gros van de hyperthyroidie gevallen door de autoimmuun ziekte Graves' komt. Gaat je hele babbeltje lulhoer.
[ Bericht 32% gewijzigd door Diabox op 14-04-2012 00:49:45 ]![]()
Testosteron boost whey!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh ik stop wel met hormonen slikken, gewoon een beetje kruisbloem en kelp eten en mn schildklier repareert zich vanzelf!
Top! Even mn Thyrax in de prullenbak gooien brb.Geen zorgen, ze krijgen hem wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:44 schreef Diabox het volgende:
Hoop dat ie vervolgd wordt voor het verspreiden van dit soort kut onzin.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 00:46:32 ]![]()
Je zou die rommel maar geloven als hypo/hyper-patient inderdaad. Bah.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Die Jesse erbij.. "Uh-huh... uh-huh..."quote:
JA DESUH WHEY IS ONVERHIT DUS DAN STIJGT JE GROEIHORMOON ALS JE SLAAPT![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jomanda is er niks bij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Jajong het volgende:
Je zou die rommel maar geloven als hypo/hyper-patient inderdaad. Bah.![]()
Wat wordt je moe van die gasten zeg. Nemen zichzelf veels te serieus.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die homo Perry Roosen aan het einde van dat laatste filmpje, Whey eiwitten zijn heelgevoelig voor blenden.
WTF bedoelt hij daarmee dan!?![]()
Dat je hersenbeschadiging oploopt, net als Jesse, en dan voor de rest van je leven retarded bent. Daarnaast word je er ook lelijk van.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:53 schreef ZetaOS het volgende:
Die homo Perry Roosen aan het einde van dat laatste filmpje, Whey eiwitten zijn heelgevoelig voor blenden.
WTF bedoelt hij daarmee dan!?![]()
Weet je wat die Whey kost van Jesse de Testosteron Goeroe..?quote:
Nee...
Voor 2.27 kilo Whey betaal je 140 euro ex verzendkosten!!!!
http://rawfoodsuperfood.c(...)otein-chocolate.html
Dat is Crimineel gewoon! Raar dat xxl een bodyenfitshop het niet verkopen![]()
Die 2 hebben hiv denk ik.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 01:03:21 ]![]()
Haha, dat zat ik me ook al af te vragen toen die gast die 'testosteron smoothie' ging maken. De totaalprijs voor al die shit die hij erin gooit is echt over de ¤300 volgens mijquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Weet je wat die Whey kost van Jesse de Testosteron Goeroe..?
Nee...
Die 2 hebben hiv denk ik.![]()
![]()
140 is gewoon een oplichtersprijs!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Weet je wat die Whey kost van Jesse de Testosteron Goeroe..?
Nee...
Die 2 hebben hiv denk ik.![]()
Het is ook grappig als je negatief gaat posten onder zijn video, gaat hij je persoonlijk mailen of je dat voortaan wil laten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:04 schreef seto het volgende:
[..]
Haha, dat zat ik me ook al af te vragen toen die gast die 'testosteron smoothie' ging maken. De totaalprijs voor al die shit die hij erin gooit is echt over de ¤300 volgens mij
Ow, dit gooide hij ook in de testosteron shake/smootie volgens mij
http://rawfoodsuperfood.com/colostrum-1-kg.html
Ow en ze hebben het ook in een grote pot voor de veel gebruiker.
179,- voor een kilo, en in die shake einde van deze video
Die shake is echt iets van 100 euro.
Leuke supplementen site heb je Jesse, vuile flikker dat je bent!
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 01:12:49 ]![]()
![]()
Rara wat kost dit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 01:15:11 ]![]()
¤ 150,00 wees er snel bij, want de voorraad is snel op!quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:15 schreef Diabox het volgende:
Minstens 100 eu gezien de weerwolf print.
![]()
Ook leuk Proteïne van Buine Lijst.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 01:25:38 ]![]()
Jezus WTF HAHAHA[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:14 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Rara wat kost dit....klinkt als HGH,maar wist niet dat het oraal bestondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet ik dat oraal, of Anaal nemen zoals Jesse en zijn buddies?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:42 schreef Sapstengel het volgende:
Mooie regenboog weerwolf graphic. Alleen dat is de 150 euro al meer dan waard.![]()
Ik ben serieus voor om deze gast op te zoeken en kapot te stompen, wie doet mee.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
HOLY SHIT?
EINDELIJK WEET IK HET!
Je hebt de 'rawbrahs' die 100.000 retarded video's hebben. Het is zo duidelijk dat ze een commercieel plan erachter hebben maar ik kon maar niet ontdekken wat (bijv. blogs adverteren ofzo?).
Maar met die nederlandse rawbrahs is het me duidelijk! het is een franchise voor overexpensive supplementen die 'raw proof' zijn. Zij creeren de markt.
etcI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Author of 80/10/10
Lol
De Rawbrahs verdienen heel veel geld via adsense als youtube partner.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:50 schreef Zith het volgende:
HOLY SHIT?
EINDELIJK WEET IK HET!
Je hebt de 'rawbrahs' die 100.000 retarded video's hebben. Het is zo duidelijk dat ze een commercieel plan erachter hebben maar ik kon maar niet ontdekken wat (bijv. blogs adverteren ofzo?).
Dat is voor hun genoeg.( 5.000 per maand, in die hoeveelheid moet je het zoeken)
In de Nederlandse taal is het gewoon moeilijk om veel als youtube partner te verdienen.
Maar onze Jesse heeft daar wat op gevonden en verkoopt achtergebleven sperma na een darkroom weekend als koude Whey proteïne voor te veel geld.
rawbrahs zijn ook flikkers, Altans 2 er van.
Maar hun shit is minder smerig dan die van Jesse.
Kijk het soms, meest interessante zijn e mensen die ze interviewen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 02:06:43 ]![]()
Die youtube Adsense shit kan je veel geld mee binnentikken ja![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
![]()
Niets mis met 80/10/10. Kijk, hij zit in een 3de wereld land waar zijn huisje alleen zout-water douche heeft. en waar 'most people won't take a shower in their whole life'. Maar dat is is niet erg want dan douche je gewoon met bottled-water.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:39 schreef Jajong het volgende:
WOW wat een kankerdebiel die Jesse:
http://jessevandervelde.com/schildklier-klachten-en-symptomen/
Nee joh, geen medicijnen slikken als je hypo bent, gewoon veel aardappels eten. Als ik deze gast zie stomp ik zn ogen dicht.wat een mongooltje, wie is hij uberhaupt
![]()
Even een vraagje. Hoeveel oefeningen kan je pakken voor de onderrug? Ik zat eraan te denken om op benendag te deadliften en op rugdag nog hyperextensions erbij te doen eigenlijk
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L![]()
Zulke mensen mogen ze ophangen.Niks mis met rijk worden als je mensen helpt, maar als je over ze heen pist met een pokerface heb je geen bestaansrecht.
Ik doe deadlift, hyperextentions, lat pulley, seated rows en bent over rows op de dezelfde dag. Geen probleem. EN NEE MIJN RUGBLESSURE KOMT NIET DAARDOORquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:47 schreef DeBassist het volgende:
Even een vraagje. Hoeveel oefeningen kan je pakken voor de onderrug? Ik zat eraan te denken om op benendag te deadliften en op rugdag nog hyperextensions erbij te doen eigenlijk
Haha oke!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik doe deadlift, hyperextentions, lat pulley, seated rows en bent over rows op de dezelfde dag. Geen probleem. EN NEE MIJN RUGBLESSURE KOMT NIET DAARDOORkan ik onderrug ook op benendag erbij pakken ?
Dan heb ik voor benen en onderrug:
Deadlift
Hyperextensions
Seated calf raises
Standing calf raises
Leg press
+ schouders erachteraan
Kan dat zo ?
En nee, we hebben geen squatrek
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
DM die shit brahquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef kevin_ het volgende:
Iemand interesse in de nieuwe Eat Stop Eat expanded 5th edition? Pm maar.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Snap de combi rug/benen niet zoquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:11 schreef DeBassist het volgende:
[..]
Haha oke!kan ik onderrug ook op benendag erbij pakken ?
Dan heb ik voor benen en onderrug:
Deadlift
Hyperextensions
Seated calf raises
Standing calf raises
Leg press
+ schouders erachteraan
Kan dat zo ?
En nee, we hebben geen squatrek[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik heb vrijdag weinig tijd, dus dan zou ik dan alleen rest vd rug+triceps kunnen pakkenquote:TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Calm down brahs haha.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:53 schreef kevin_ het volgende:
Laat ze de doodstraf maar eens invoeren hier in Nederland.
Ik zit weer kcals te tellen trouwens, onderstaande wil ik eigenlijk elke dag erin hebben.138 gram eiwit, 80 gram carbs, 22 gram vet. Samen goed voor ~1060 kcal. De eerste shake is vlak na wakker worden. De tweede shake is postworkout op trainingsdagen, op gewone dagen rond 15:00.quote:600 ml halfvolle melk
1 scoop whey
2.5 gr creatine
600 ml halfvolle melk
1 scoop whey
2.5 gr creatine
500 gr kwark
Nu zit ik dus te kijken hoeveel ik ongeveer moet hebben om efficient te cutten naar 10%. Heb afgelopen week structureel erg weinig gegeten en ben al 2 kg gedropt in voornamelijk vocht/glyco stores, feelsbadman maar zie er wel beter uit dus /care. Reken maar 78 kg bij maximaal 12.5%.
Welke formules zijn aan te raden om een goede cut te berekenen? Meeste formules houden geen rekening met vetpercentage, en nu ik toch al aan het rekenen ben wil ik het wel goed doen.
Suggesties voor een schema zijn ook welkom, brood wil ik flink minderen en meer noten erin.![]()
Oei... Ging even de fout in met een squat. Zakte iets te snel naar beneden, waardoor mijn rug naar voren inzakte. Moest de bar als een soort good morning naar boven halen. Licht last van m'n rug nu
Toch maar eens deloaden en weer aan mijn techniek werken
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Zou niet te druk om maken en gewoon 20% onder je maintenance gaan zitten qua kcal's, eiwitten hoog houden op 2g/kg bodyweight, en hard blijven trainen. Dan hou je je meeste lean body mass wel aan.
Deze studie:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15615615
geeft een indicatie dat een gemiddeld persoon 69 (+/- 6) kcal per kg lichaamsvet per dag uit lichaamsvet kan halen zonder dat je spieren teveel worden aangesproken.
Even uitrekenen hoeveel kg vet je hebt met je vetpercentage, maar ik denk dat het in de orde van grootte van rond de -20% maintenance uitkomt.
Zelf vind ik lowish-carb bij cutten (high fat, moderate protein, low carb -- op z'n Paleo's eigenlijk) wel fijn, maar dat hangt van de persoon af.Confidence through competence![]()
Hoi allen!
Lurk hier al een tijdje mee maar nog nooit iets gepost geloof ik. Stats in het kort:
1,87m
83kg
BP 100kg
En de rest qua 1RMs hou ik even voor me, aangezien ik er filmpjes van heb gemaakt om m'n form te checken.
Deadlift 110kg
Opgewerkt naar de 110 en overal filmpjes van gemaakt, maar vimeo staat maar 500mb toe, dus heb besloten alleen deze te uploaden.
https://vimeo.com/40343437
Zie wel dat m'n rug telkens richting horizontaal gaat bij lift-off. Heb geprobeerd met een lege stang en daar is het ook enigszins het geval (wel iets minder). Is dit te verhelpen? Als ik het niet doe kom ik met m'n huidige form niet voorbij m'n knieën
Front Squat 60kg
Zelfde verhaal, ook hier enigszins opgebouwd maar alleen deze geupload. Clean nekt me hier steeds en loopt hier ook niet helemaal soepel.
https://vimeo.com/40343438
Gewicht is aan de lage kant. Deed in Nederland altijd backsquat maar dat gaat hier niet (geen squat-/powerrack/iets soortgelijks)
Zouden jullie aub ongezouten kritiek kunnen leveren op m'n form? Wil graag weten of ik een beetje oke bezig ben![]()
![]()
Uit het boek:800 calorieën en toch je spieren bewaren.quote:Research published in 1999 found that when men and women followed a 12 week diet consisting of only 800 calories and around 80 grams of protein per day, they were able to maintain their muscle mass as long as they were exercising with weights three times per week.![]()
![]()
Maar kan het kwaad om deadlift en hyperextensions achter elkaar te doen?
Wat mij opvalt bij deadlift.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:39 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi allen!
Lurk hier al een tijdje mee maar nog nooit iets gepost geloof ik. Stats in het kort:
1,87m
83kg
BP 100kg
En de rest qua 1RMs hou ik even voor me, aangezien ik er filmpjes van heb gemaakt om m'n form te checken.
Deadlift 110kg
Opgewerkt naar de 110 en overal filmpjes van gemaakt, maar vimeo staat maar 500mb toe, dus heb besloten alleen deze te uploaden.
Zie wel dat m'n rug telkens richting horizontaal gaat bij lift-off. Heb geprobeerd met een lege stang en daar is het ook enigszins het geval (wel iets minder). Is dit te verhelpen? Als ik het niet doe kom ik met m'n huidige form niet voorbij m'n knieën
Front Squat 60kg
Zelfde verhaal, ook hier enigszins opgebouwd maar alleen deze geupload. Clean nekt me hier steeds en loopt hier ook niet helemaal soepel.
https://vimeo.com/40343438
Gewicht is aan de lage kant. Deed in Nederland altijd backsquat maar dat gaat hier niet (geen squat-/powerrack/iets soortgelijks)
Zouden jullie aub ongezouten kritiek kunnen leveren op m'n form? Wil graag weten of ik een beetje oke bezig ben
Je heupen zijn te laag waardoor ze een omhoog gaande beweging maken voordat de bar omhoog gaat. Zet de bar inch voor je schenen en zak je heupen zo ver door dat je schenen contact maken met de bar. Dit is de startpositie van je heupen.
Houdt positie van je hoofd die hebt rond 0:03 vast gedurende de rep en houdt je borst omhoog voordat je je rep uitvoert. Denk aan "chest up". Span je goed in om deze houding met je borst omhoog goed te krijgen.
Bij de front squat ga je waarschijnlijk dieper dan nodig is. Ik zou net als bij de backsquat een "inch below parralel" aanhouden.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Maar was dat bij mensen die, net als de meeste hier, veel extra spiermassa opgebouwd hadden of gewoon doorsnee personen? Kan me voorstellen dat wanneer je meer spiermassa hebt je het ook makkelijker verliest. Is overigens nergens op gebaseerd wat ik zeg maar vroeg het me gewoon af?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:07 schreef kevin_ het volgende:
Uit het boek:
[..]
800 calorieën en toch je spieren bewaren.![]()
![]()
Heb geen kennis van de front squat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:39 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi allen!
1,87m
83kg
BP 100kg
Deadlift 110kg
Zouden jullie aub ongezouten kritiek kunnen leveren op m'n form? Wil graag weten of ik een beetje oke bezig ben
Bij je deadlift, je gaat te veel naar beneden met je heupen/billen. Het is geen squat, je billen moeten zo hoog mogelijk met een rechte rug. Ook bij lift off niet je billen/heupen naar beneden brengen. Op 0:05 zit je haast parallel.
Je rolt de bar te ver naar voren omdat je je knieen naar voren brengt.
-Plaats het midden van je voet direct onder de bar
-buig je knieen tot dat ze de bar aanraken (dat is maar 3 cm ofzo)
-Pak de bar zonder deze te verplaatsen
-maak je rug recht
-chest up/nipples naar voren, in de woorden van mark rippetie: 'if it feels easy, you're not doing it enough' - zo ver mogelijk naar voren die borst!
-til.
Zie hoe hoog hij is met z'n heupen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dan zou je even in de studie moeten kijken: http://www.jacn.org/content/18/2/115.abstractquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:30 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Maar was dat bij mensen die, net als de meeste hier, veel extra spiermassa opgebouwd hadden of gewoon doorsnee personen? Kan me voorstellen dat wanneer je meer spiermassa hebt je het ook makkelijker verliest. Is overigens nergens op gebaseerd wat ik zeg maar vroeg het me gewoon af?
Hij geeft als voorbeeld dat bodybuilders ook regelmatig op korte termijn (16-20 weken) een dieet volgens met erg weinig calorieën en dat deze ook alle spiermassa behouden.![]()
Ok bedankt! Schenen had ik nu tegen de bar aan, strepen staan er nog opquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat mij opvalt bij deadlift.
Je heupen zijn te laag waardoor ze een omhoog gaande beweging maken voordat de bar omhoog gaat. Zet de bar inch voor je schenen en zak je heupen zo ver door dat je schenen contact maken met de bar. Dit is de startpositie van je heupen.
Houdt positie van je hoofd die hebt rond 0:03 vast gedurende de rep en houdt je borst omhoog voordat je je rep uitvoert. Denk aan "chest up". Span je goed in om deze houding met je borst omhoog goed te krijgen.![]()
Zal meer focussen op chest up ja.Ja dan kom je zeker op de 'parallel vs atg' discussie bedoel je?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bij de front squat ga je waarschijnlijk dieper dan nodig is. Ik zou net als bij de backsquat een "inch below parralel" aanhouden.Ok, heupen moeten dus hoger. Maar betekent dat niet ook dat m'n rug haast parallel komt te staan nog voor de lift-off?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Bij je deadlift, je gaat te veel naar beneden met je heupen/billen. Het is geen squat, je billen moeten zo hoog mogelijk met een rechte rug. Ook bij lift off niet je billen/heupen naar beneden brengen. Op 0:05 zit je haast parallel.Heb die filmpjes laatst voorbij zien komen ja. De platen zaten nu voor't zicht, maar ik weet zeker dat m'n voeten onder de bar zaten. Of het precies het midden van de voet was weet ik zo goed niet (hangt af van je hoofdpositie), maar in ieder geval niet het begin of het eind.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Je rolt de bar te ver naar voren omdat je je knieen naar voren brengt.
-Plaats het midden van je voet direct onder de bar
-buig je knieen tot dat ze de bar aanraken (dat is maar 3 cm ofzo)
-Pak de bar zonder deze te verplaatsen
-maak je rug recht
-chest up/nipples naar voren, in de woorden van mark rippetie: 'if it feels easy, you're not doing it enough' - zo ver mogelijk naar voren die borst!
-til.
Zie hoe hoog hij is met z'n heupen.
Ik vind zijn rug trouwens niet bepaald hol op het 2e filmpje, maar blijkbaar is dat geen punt?
Kort gezegd: ik ben bang dat ik met hogere heupen ook een meer horizontale rug krijg?
Oh, ik zie nu trouwens wel dat ik na het terugleggen de bar idd telkens iets naar voren rol. Zal door volgende keer beter op letten.![]()
Ja, het is een rug/glutes oefening, dus die moeten de ROM maken, niet je knieen/heupen. Als je je rug al op 30 graden (met rug omhoog = 0 graden) hebt bij lift off maak je hier bijna geen beweging in.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:07 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Ok bedankt! Schenen had ik nu tegen de bar aan, strepen staan er nog op![]()
Zal meer focussen op chest up ja.
[..]
Ja dan kom je zeker op de 'parallel vs atg' discussie bedoel je?
[..]
Ok, heupen moeten dus hoger. Maar betekent dat niet ook dat m'n rug haast parallel komt te staan nog voor de lift-off?Bekijk je video, je ziet de bar naar voren rollen omdat je met je knieen naar voren gaat (je drukt met je enkels naar voren).quote:[..]
Heb die filmpjes laatst voorbij zien komen ja. De platen zaten nu voor't zicht, maar ik weet zeker dat m'n voeten onder de bar zaten. Of het precies het midden van de voet was weet ik zo goed niet (hangt af van je hoofdpositie), maar in ieder geval niet het begin of het eind.Het is een beginner, Rip gaat van punt naar punt toe. Als je zoekt op de piratenbaai zul je een starting strength ebook vinden MET dvd waar rippetoe zijn trainees een half uur lang de deadlift coacht. Alle punten komen hier ten sprake.quote:Ik vind zijn rug trouwens niet bepaald hol op het 2e filmpje, maar blijkbaar is dat geen punt?quote:Kort gezegd: ik ben bang dat ik met hogere heupen ook een meer horizontale rug krijg?
Zo moet je staan. Afhankelijk van je lichaam sta je iets verticaler/horizontaler.
Maar als je
-[b]precies[/b] je bar boven je voet doet, en dan
-je enkels ertegen brengen, en
-de bar vast pakt, en dan
-rug recht/chest up
dan sta je _altijd_ goed. Dan je billen naar beneden doen zal je knieen/bar naar voren brengen, etc... volg die stappen en de enige reden waarom het dan fout kan gaan is dat je niet de stappen uitvoert
quote:Oh, ik zie nu trouwens wel dat ik na het terugleggen de bar idd telkens iets naar voren rol. Zal door volgende keer beter op letten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zith op 14-04-2012 16:03:01 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Goeie tip man!quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je zoekt op de piratenbaai zul je een starting strength ebook vinden MET dvd waar rippetoe zijn trainees een half uur lang de deadlift coacht. Alle punten komen hier ten sprake.![]()
![]()
Goeie post, dank u!quote:
Weet nu beter waar ik op moet letten, ben benieuwd hoeveel zwaarder het de volgende keer is![]()
![]()
Hoe wat waar waarom?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, gym locker weer ff voorzien van PWO drankjeshij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
heb je een eigen locker?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
wat is het dan chef! Namen, waar gekocht etc? Of is het gewoon chocolademelk?quote:
Ik ken het niet.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Frontsquat is volgens mij redelijk goed. Enkele puntjes:quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:39 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi allen!
1,87m
83kg
BP 100kg
1) LEER CLEANEN. Hork! Een sumo clean is ronduit bizar, en verder ben je een typische houten klaas. Oefen die clean, hou 'm soepel en vloeiend.
2) Begin de beweging overduidelijk door te breken met je heupen, en probeer je knieën zo min mogelijk naar voren te laten bewegen (maar niet op slot doen). Dus echt focussen op op je kont naar achter doen. De FS is wel een oefening bij uitstek waar je knieen over (en nog verder over) je voeten komen, maar dat is geen excuus, zeker niet bij 60 kg.
3) Het bovenste gedeelte vd oefening moet je echt hard je heupen weer naar voren te duwen. Volgens mij doe je het bij sommige reps wel, en bij andere weer minder, maar dit is lastig te zien.
Mbt de deads, precies wat zith zegt. Het is géén squat.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Top, hartelijk dank.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:21 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Frontsquat is volgens mij redelijk goed. Enkele puntjes:
1) LEER CLEANEN. Hork! Een sumo clean is ronduit bizar, en verder ben je een typische houten klaas. Oefen die clean, hou 'm soepel en vloeiend.
2) Begin de beweging overduidelijk door te breken met je heupen, en probeer je knieën zo min mogelijk naar voren te laten bewegen (maar niet op slot doen). Dus echt focussen op op je kont naar achter doen. De FS is wel een oefening bij uitstek waar je knieen over (en nog verder over) je voeten komen, maar dat is geen excuus, zeker niet bij 60 kg.
3) Het bovenste gedeelte vd oefening moet je echt hard je heupen weer naar voren te duwen. Volgens mij doe je het bij sommige reps wel, en bij andere weer minder, maar dit is lastig te zien.
Mbt de deads, precies wat zith zegt. Het is géén squat.
Cleanen heb ik nooit gedaan en heb dat mezelf hier noodzakelijkerwijs aan moeten leren ivm de front squat (die ik ook nooit eerder gedaan had). Sumo clean vond ik ook vreemd, maar was vooralsnog de enige methode om 60kg op mn shouders te krijgenMet gewone DL start krijg ik onvoldoende snelheid ofzo.
Heeft Rippetoe toevallig nog een clean filmpje liggen ergens?
2 en 3 zal ik op letten![]()
![]()
Bij dezelfde starting strength Special edition DVD zit ook de Power Clean uitgelegd.
Maar is er negens een plek waar je de barbell van kan pakken, bijv. squad rek?
Die instructievideos op de DVD zijn zo:
Heb die studie niet gelezen, maar als ik kijk naar de subjects is dit alles behalve representatief voor ons. rond de 45% vet met 'n LBW van 51 kg, voordat ik uberhaupt al begon met trainen had ik meer LBW.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:40 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dan zou je even in de studie moeten kijken: http://www.jacn.org/content/18/2/115.abstract
Hij geeft als voorbeeld dat bodybuilders ook regelmatig op korte termijn (16-20 weken) een dieet volgens met erg weinig calorieën en dat deze ook alle spiermassa behouden.![]()
Van de week begonnen met one arm shoulder (push) press.
Erg fijne oefening waarbij je een enorme pump in je schouders krijgt. Door de push kan je een flink gewicht pakken waardoor je de negative erg goed kan pakken.![]()
Er staan nog wel wat andere studies in, maar lees eerst deze maar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:46 schreef Diabox het volgende:
[..]
Heb die studie niet gelezen, maar als ik kijk naar de subjects is dit alles behalve representatief voor ons. rond de 45% vet met 'n LBW van 51 kg, voordat ik uberhaupt al begon met trainen had ik meer LBW.
Verder zegt Lyle McDonald precies hetzelfde. Blijf je met dezelfde gewichten trainen tijdens een dieet en eet je genoeg eiwitten, dan is je spierverlies dicht bij de 0.
http://www.bodyrecomposit(...)fat-loss-part-2.html![]()
Die vlieger gaat echt niet op voor serieuze bodybuilders, en dan doel ik niet op de beachboys van 90 kg met 8% vet. Maar waar staan nog andere studies in?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Er staan nog wel wat andere studies in, maar lees eerst deze maar.
Verder zegt Lyle McDonald precies hetzelfde. Blijf je met dezelfde gewichten trainen tijdens een dieet en eet je genoeg eiwitten, dan is je spierverlies dicht bij de 0.
http://www.bodyrecomposit(...)fat-loss-part-2.html![]()
In het boek Eat Stop Eat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Diabox het volgende:
[..]
Die vlieger gaat echt niet op voor serieuze bodybuilders, en dan doel ik niet op de beachboys van 90 kg met 8% vet. Maar waar staan nog andere studies in?![]()
Hij cheat wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef Snakey het volgende:
Erg fijne oefening waarbij je een enorme pump in je schouders krijgt. Door de push kan je een flink gewicht pakken waardoor je de negative erg goed kan pakken.
If not now, then when.![]()
Zo een beer, en dan zo een loopje als een wijf naar die barbellquote:Vanaf 1:01.
Deathlift or Die.![]()
Shot reukzout (? of was het magnesium lol?) , en wat adrenaline/kracht opwekken met je gedrag (en de reukzout) .. dan help het niet als je maar ff chill naar de barbell toe loopt
[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 14-04-2012 17:27:25 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Oppassen dat je niet te grote obliques krijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een push press he, dat ´hupje´ is dus de bedoeling.![]()
![]()
Veel bier drinken, dan zie je ze niet meer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:55 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet te grote obliques krijgt.![]()
![]()
Wanneer je een avondje flink zuipen op het programma hebt heeft het dan eigenlijk nog wel nut om een paar uurtjes van te voren nog te trainen?![]()
Jazeker. Ik zou alleen meer eiwitten eten op die avond/dag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef Ziewoarut het volgende:
Wanneer je een avondje flink zuipen op het programma hebt heeft het dan eigenlijk nog wel nut om een paar uurtjes van te voren nog te trainen?![]()
meer ergenis en irritatiequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:39 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon een koptelefoon met de zwaarste metal zorgt voor genoeg adrenaline.![]()
![]()
Iemand bekend met stacker 2 rush? Je zou er 3x meer adrenaline van moeten krijgen. Ik gebruik nu wel eens crack, maar dat is echt niet te zuipen.![]()
Vocht wat je er uit kookt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:02 schreef Warsaw het volgende:
Als ik een kilo kip kook blijft er nog maar 700 gram over.. Wtf![]()
Wat is het voordeel ten opzichte van de normale push press?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef Snakey het volgende:
Erg fijne oefening waarbij je een enorme pump in je schouders krijgt. Door de push kan je een flink gewicht pakken waardoor je de negative erg goed kan pakken."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Iets meer bewegingsvrijheid. Maar het zal elkaar niet veel ontlopen denk ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:12 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat is het voordeel ten opzichte van de normale push press?![]()
Sinds ik een testosteron smoothie van Perry Roosen voor het trainen drink maak ik de gains van mijn leven.![]()
Hoe maak je die?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:55 schreef seto het volgende:
Sinds ik een testosteron smoothie van Perry Roosen voor het trainen drink maak ik de gains van mijn leven.![]()
Waarom heeft de albert heijn het recept van de kwark vervangen, die ze nu hebben is niet te vreten.![]()
Hebben ze GVD ook gedaan met Griekse yoghurt 10% vet. Die was eerst echt goddelijk en nu smaakt het naar waterige rotzooi.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom heeft de albert heijn het recept van de kwark vervangen, die ze nu hebben is niet te vreten.![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij pak je ochtendurine, scoop whey van 180 euro en blender. Gains jonguh.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goed, hij is nog niet uit de kast gekomen, maar zijn Testosteron shakes zijn deze week in de aanbieding.quote:
Van ¤299,- voor 178 euro bij Groupon!
Het gaat om deze gast:
Wat een Lul, kruiden thee als basis van een shake opperen.
P.s heb je die Dure Blenders op de achtergrond gezien, dat zijn 500 euro blenders!!!!!
En die Jesse en zijn vriendje moeten ze helemaal bannen van Youtube.
Goede reacties bij youtube onder die video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 20:53:10 ]![]()
Heb me vandaag gewogen en schrok toch van het resultaat. Ben lang en nooit echt dik geweest maar ik heb nu besloten dat ik flink wil aankomen, ook ivm de krachttraining (massa opbouwen). Aangezien ik op een dag al aardig wat boterhammen eet, is dit een goed moment om aan shakes te gaan denken? Ik ben totaal niet bekend met dat soort zaken.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Beter van niet, Shakes zijn met Hitte Gemaakt en Jesse heeft onze er op gewezen dat het slecht is voor je nieren en andere schadelijke stoffen in zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb me vandaag gewogen en schrok toch van het resultaat. Ben lang en nooit echt dik geweest maar ik heb nu besloten dat ik flink wil aankomen, ook ivm de krachttraining (massa opbouwen). Aangezien ik op een dag al aardig wat boterhammen eet, is dit een goed moment om aan shakes te gaan denken? Ik ben totaal niet bekend met dat soort zaken.
Zo wie zo Shakes is voor van die Bodybuilder kereltjes, nee ik blijf lekker naturel.
Gewoon Brood, pindakaas en 3 liter volle melk per dag!
http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/![]()
Heb je hem al eens irl gezien?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed, hij is nog niet uit de kast gekomen, maar zijn Testosteron shakes zijn deze week in de aanbieding.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Shakes zijn vooral handig als je een lage appetite hebt of voor het gemak. Ik neem zelf liever 50 gram Whey dan dat ik 200 gram kipfile ga kopen en koken. Helemaal personeel of je shakes neemt of niet, maar het kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb me vandaag gewogen en schrok toch van het resultaat. Ben lang en nooit echt dik geweest maar ik heb nu besloten dat ik flink wil aankomen, ook ivm de krachttraining (massa opbouwen). Aangezien ik op een dag al aardig wat boterhammen eet, is dit een goed moment om aan shakes te gaan denken? Ik ben totaal niet bekend met dat soort zaken.![]()
Heel erg aanwezig, geeft wel goed tips qua houding overigens.quote:
Gezondheidsfreak en die kast daar dacht ik ook wel aan ja
In before the edit
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
BEn die kutfilmpjes van jullie beetje zat aan het worden, tijd voor het betere spul:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heel duur ook, Zijn shake zoals hij daar aanraad kost serieus iets van 45 euro of zo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heel erg aanwezig, geeft wel goed tips qua houding overigens.
Gezondheidsfreak en die kast daar dacht ik ook wel aan ja
In before the edit
En de tips waar je het over hebt komen niet van Perry Roosen maar van Jesse, en dat is echt een lul en probeert troep te verkopen voor honderden euro`s zoals Shakes van "Buine Lijst".
Zie een post of 15 terug.![]()
Dat is inderdaad wel aardig :-)quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef slacker_nl het volgende:
BEn die kutfilmpjes van jullie beetje zat aan het worden, tijd voor het betere spul:![]()
Ik had het over Jessequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Heel duur ook, Zijn shake zoals hij daar aanraad kost serieus iets van 45 euro of zo.
En de tips waar je het over hebt komen niet van Perry Roosen maar van Jesse, en dat is echt een lul en probeert troep te verkopen voor honderden euro`s zoals Shakes van "Buine Lijst".
Zie een post of 15 terug.Perry ken ik verder niet.
Heb wel een van zijn boeken en dat is verder prima en niks mis met die kettlebell oefeningen ook.
Maar ik ren het topic weer uit
Duh, ik weet dat je het over Jesse had, maar je reageerd op een reactie over Perry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had het over JessePerry ken ik verder niet.
Heb wel een van zijn boeken en dat is verder prima en niks mis met die kettlebell oefeningen ook.
Zelfs de Video begint bij Perry.
Je punt heb je ook nog niet gemaakt, je vroeg of ik hem in real life gezien had, en ik zei NEE, duszz!?![]()
Dan praten we langs elkaar heenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Duh, ik weet dat je het over Jesse had, maar je reageerd op een reactie over Perry.
Zelfs de Video begint bij Perry.
Je punt heb je ook nog niet gemaakt, je vroeg of ik hem in real life gezien had, en ik zei NEE, duszz!?
Als z'n boek niks meer bevat dan lege pagina's zal die wel prima zijn, komt alleen maar poep uit z'n mond namelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had het over JessePerry ken ik verder niet.
Vast een fijne vent, zolang die z'n bek dichthoudt.![]()
Diabox is mijn favoriete user denk ik.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:47 schreef Diabox het volgende:
Word lid van mijn fanclub op DBB.
http://forum.dutchbodybuilding.com/groups/getxxl-fanclub.html![]()
![]()
Beelden zijn niet erg, daar staan in de stank van formaldehyde met ledematen in je handen, daar kokhalzen mensen van.quote:
Lijkt me ook niet lekker ja.quote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beelden zijn niet erg, daar staan in de stank van formaldehyde met ledematen in je handen, daar kokhalzen mensen van.
Heb jij dat meegemaakt?If not now, then when.![]()
1e jaar van de studie al, heel lang geleden dus.quote:Op zondag 15 april 2012 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet lekker ja.
Heb jij dat meegemaakt?Confidence through competence![]()
Moest je kokhalzen?quote:Op zondag 15 april 2012 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1e jaar van de studie al, heel lang geleden dus.
Heb ook al een hart transplantatie en deze gekeken.![]()
Wel interessant dat je dat allemaal op YouTube kan bekijken.If not now, then when.![]()
Neu, kon er wel aardig tegen, maar de geur van formaldehyde is idd de geur die je met de dood zou associeren.
Er wordt aangeraden aan je (latex) handschoenen te snuiven als je onwel wordt. Als dat niet helpt, ff de ruimte verlaten. iig niet over de kadavers heen kotsen.
photoshopwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
![]()
Lekker vet aangezet, maar zeker leuk.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Goejen bijdrage aan het topic ook
Post 'm op z'n minst dan hier: Het grote Zeta Crossfit Topic#1-De eerste zullen de sterkste zijn
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2012 11:24:59 ]![]()
quote:Women dig beavermodequote:You. Are. Sooooooo. Hot!
iamlimmy 4 days ago
God, why are you so attractive!!!? I can't get enough
XquisiteVx 4 days agoI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Als je wat meer filmpjes kijkt van die persoon, blijkt dat het een transgender is en dus oorspronkelijk een meisje was.![]()
![]()
Watquote:Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef SunTzu het volgende:
Lol check die benen of whatever dat onder zijn lichaam is
[ afbeelding ]je hoeft geen afgetrainde benen te hebben maar iets meer massa mag wel.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
nee precies benen trainen is wel bullshit natuurlijk, als je maar af en toe op de leg extension machine zitquote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Watje hoeft geen afgetrainde benen te hebben maar iets meer massa mag wel.
![]()
Als ik er als iets mee moest doen; bijv. een medische handeling kan ik er wel tegen maar even zo'n filmpje bekijken is niet wat voor mij.quote:Op zondag 15 april 2012 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Neu, kon er wel aardig tegen, maar de geur van formaldehyde is idd de geur die je met de dood zou associeren.
Er wordt aangeraden aan je (latex) handschoenen te snuiven als je onwel wordt. Als dat niet helpt, ff de ruimte verlaten. iig niet over de kadavers heen kotsen.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ja eigenlijk zijn benen overrated, gewoon heel de dag op een scootmobiel voortbewegen ftw.quote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Lelijke lichamen @ eurosport![]()
WTF wat een koeien.![]()
Edit: Niet doen!mooiboy spottedquote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[ Bericht 23% gewijzigd door Snakey op 15-04-2012 13:31:13 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
get outquote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
![]()
Meestal hebben die een lange broek aan toch?quote:Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef SunTzu het volgende:
Lol check die benen of whatever dat onder zijn lichaam is
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarom geen afgetrainde benen maar wel afetrainde .. armen?quote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha de ELITE BB'ers komen er aan. Als iemand geen benen wilt trainen is dat zijn eigen keus.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Heeft niks met elite zijn te maken, als je geen benen trained train je maar half.quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha de ELITE BB'ers komen er aan. Als iemand geen benen wilt trainen is dat zijn eigen keus.![]()
een grap maken over half en benen is nu zeker not done.quote:Op zondag 15 april 2012 13:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heeft niks met elite zijn te maken, als je geen benen trained train je maar half.![]()
hehehehehehequote:Op zondag 15 april 2012 13:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een grap maken over half en benen is nu zeker not done.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
gtfo ectoquote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha de ELITE BB'ers komen er aan. Als iemand geen benen wilt trainen is dat zijn eigen keus.![]()
Je benen trainen is elite?!?quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha de ELITE BB'ers komen er aan. Als iemand geen benen wilt trainen is dat zijn eigen keus.welk topic is dit??
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik durf wel te beweren dat 75% van de mensen in de gym sporten om aesthetics en niet om sterker te worden. En benen zijn voor veel mensen niet nodig om er mooi uit te zien. Niet dat ik tegen benen trainen ben maar ik snap wel waarom veel het niet doen. Mijn benen zitten me nu alleen maar in de weg. Pas niet meer in broeken, te grote ass, dat soort dingen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heeft niks met elite zijn te maken, als je geen benen trained train je maar half.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Mjawel heur. Ik had zelf niet door wat voor inkopper ik weg gaf.quote:Op zondag 15 april 2012 13:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een grap maken over half en benen is nu zeker not done.![]()
![]()
Je moet maar eens wat orthopedische operaties kijken, als je ziet hoe lomp dat eraan toegaat vraag je je of hoe daar uberhaupt ooit nog een functionerend gewricht uit komtquote:
Ik kreeg altijd honger van de formaldehydeBelachelijk interessant, zo'n dissectiecursus, naderhand wist de anatomie allemaal een stuk beter.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Geen benen trainen ziet er niet uit. Hell, zelfs ik train m´n m´n benen en sinds ik dat doe is mijn overall progress enorm vooruit gegaan. Tis gewoon belangrijk.quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat 75% van de mensen in de gym sporten om aesthetics en niet om sterker te worden. En benen zijn voor veel mensen niet nodig om er mooi uit te zien. Niet dat ik tegen benen trainen ben maar ik snap wel waarom veel het niet doen. Mijn benen zitten me nu alleen maar in de weg. Pas niet meer in broeken, te grote ass, dat soort dingen.![]()
Kroc doet of deed dat. Geen idee of hij het nog doet, ik heb hem al een tijdje niet gezien.quote:Op zondag 15 april 2012 13:43 schreef SunTzu het volgende:
Zijn er hier mensen die meer dan 1x per dag trainen?![]()
Van die beachbois en ander tuig kijkt me altijd aan van wtf als ik DB shrugs doe, altijd wel grappig![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niet dat ik tegen benen trainen ben maar ik snap wel waarom veel het niet doen. Mijn benen zitten me nu alleen maar in de weg. Pas niet meer in broeken, te grote ass, dat soort dingen.
wat zijn je stats dan met je grote benen die in de weg zitten?
en hoeveel squat je?![]()
misschien doe je ze verkeerdquote:Op zondag 15 april 2012 13:48 schreef mtchel112 het volgende:
Van die beachbois en ander tuig kijkt me altijd aan van wtf als ik DB shrugs doe, altijd wel grappig-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Mijn kuiten zitten helemaal klem in normale broeken en het ziet er voor geen meter uitquote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat 75% van de mensen in de gym sporten om aesthetics en niet om sterker te worden. En benen zijn voor veel mensen niet nodig om er mooi uit te zien. Niet dat ik tegen benen trainen ben maar ik snap wel waarom veel het niet doen. Mijn benen zitten me nu alleen maar in de weg. Pas niet meer in broeken, te grote ass, dat soort dingen.![]()
![]()
Helaas bij vrouwen 75+ welquote:Op zondag 15 april 2012 12:46 schreef SunTzu het volgende:
Lelijke lichamen @ eurosport![]()
WTF wat een koeien.tot bij de 55kg klasse zien ze er nog een beetje leuk uit
![]()
![]()
net vp% meting gedaan met us army methode, kwam uit op 10%, dus om en nabij 10-12% denk ik alleen heb ik nog wel een soort van buikje, als je het vergelijkt met dat stuk onder je buik en boven je plassertje is het dikker (scheelt een cm ofzo)
is dat wel normaal, of gewoon een kwestie van meer core trainen?![]()
zag gisteren een reclame op eurosport van een of ander crossfit kampioenschap
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Meetlint hoort tegen je huid aan te zitten, maar niet extra strak trekken he?quote:Op zondag 15 april 2012 14:16 schreef mtchel112 het volgende:
net vp% meting gedaan met us army methode, kwam uit op 10%, dus om en nabij 10-12% denk ik alleen heb ik nog wel een soort van buikje, als je het vergelijkt met dat stuk onder je buik en boven je plassertje is het dikker (scheelt een cm ofzo)
is dat wel normaal, of gewoon een kwestie van meer core trainen?
Met 12% zou je lichte contouren van abs moeten kunnen zien. Het klopt dat je buik dan nog wel een heeeeel klein beetje uit steekt. Maar ik denk dat je wat te kritisch naar jezelf bent (heb ik ook). Als ik in de kleedkamer van de gym naar andere kerels kijk dan plaatst dat alles weer wat in perspectief.
Eurosport en Reebok (volgens mij ook Adidas) gebruiken beelden uit van crossfit trainingen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:18 schreef fathank het volgende:
zag gisteren een reclame op eurosport van een of ander crossfit kampioenschap![]()
Reebok heeft veel marketing $$$ in CrossFit zitten...quote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eurosport en Reebok (volgens mij ook Adidas) gebruiken beelden uit van crossfit trainingen.Confidence through competence![]()
ik ben nog een puber dus zal vast nog wel kritisch zijn naar mezelf :p het linkt houd ik niet te strak maar niet te los heb net 2 keer gedaan en was 1cm verschil dusja :pquote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meetlint hoort tegen je huid aan te zitten, maar niet extra strak trekken he?
Met 12% zou je lichte contouren van abs moeten kunnen zien. Het klopt dat je buik dan nog wel een heeeeel klein beetje uit steekt. Maar ik denk dat je wat te kritisch naar jezelf bent (heb ik ook). Als ik in de kleedkamer van de gym naar andere kerels kijk dan plaatst dat alles weer wat in perspectief.
alleen klopt die methode wel? ik kan het namelijk niet echt geloven dat ik een bf heb van ongeveer 12%,
een buikomtrek heb ik van 79 cm en een halsomtrek van 39, wat is het bij jou?![]()
Vanochtend buikomtrek 76, halsomtrek 37
De methode is niet op de % nauwkeurig he? Volgens de onderzoekers die het hebben opgesteld kan het 2-3% afwijken. 't is maar een indicatie die gewoon heel snel gemeten kan worden en relatief betrouwbaar is.Confidence through competence![]()
dan zou ik tussen de 11-14% zitten, jezus wat een mijpaalquote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vanochtend buikomtrek 76, halsomtrek 37
De methode is niet op de % nauwkeurig he? Volgens de onderzoekers die het hebben opgesteld kan het 2-3% afwijken. 't is maar een indicatie die gewoon heel snel gemeten kan worden en relatief betrouwbaar is.![]()
![]()
Goed gedaanquote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dan zou ik tussen de 11-14% zitten, jezus wat een mijpaal't was niet ál te moeilijk toch?
eigenlijk helemaal niet, maar tussen de oren kan het soms erg vervelend zijn :pquote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed gedaan't was niet ál te moeilijk toch?
maar we gaan stug door totdat we de beach abs zien!![]()
wou net n foto maken maar krijg geen duidelijk beeld met t verschil tussen mn buik en dat stuk eronder
net boven mn boxer is 2cm ongeveer dat stuk onder mn buik en daarboven mn buikje let niet op mn donshaartjes![]()
Gvd veels te veel gezopen gister. Wil daar echt mee stoppen. Niet getrainend en misselijk op de bank.![]()
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item3f1621b7ec
Zat wat inkopen te doen op ebay voor mijn klanten, en kijk eens wat ik tegen kwam
Edit:
Niemand op mijn Gym traint benen van de mannen.
Ziet soms een vrouw halfjes op de legpress.
Ik ben de enige. Ik ben ook de enige met benen die gespierder zijn dan mijn bovenlichaam.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2012 14:51:13 ]![]()
wtf.. mensen die niet de benen trainen![]()
Als smoesje dat de broeken niet meer passen, je kan altijd wijdere broeken kopen... is ff zoeken, er is weinig keus maar het is er wel.
Ook heb je hetzelfde probleem bij shirts.. daar hoor je mensen ook niet over dat ze dan maar weinig shirts passen omdat ze zo breed zijn.![]()
Ik kan minstens de helft van m´n shirts weg gaan geven. Soms wel jammer van wat favo shirts, maar het ziet er gewoon niet uit.quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef DeRakker. het volgende:
wtf.. mensen die niet de benen trainen![]()
Als smoesje dat de broeken niet meer passen, je kan altijd wijdere broeken kopen... is ff zoeken, er is weinig keus maar het is er wel.
Ook heb je hetzelfde probleem bij shirts.. daar hoor je mensen ook niet over dat ze dan maar weinig shirts passen omdat ze zo breed zijn.![]()
Ook al train ik mijn benen niet al te zwaar beginnen spijkerbroeken irritant te worden. Zeker als ik zit zitten ze net te strak. Ik loop dus meestal in trainingsbroeken.![]()
Zelfde maar het is me gelukt om een wijde gstar broek te vinden, meer dan genoeg ruimte dus ik kan weer lekker doorquote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan minstens de helft van m´n shirts weg gaan geven. Soms wel jammer van wat favo shirts, maar het ziet er gewoon niet uit.![]()
Ook al train ik mijn benen niet al te zwaar beginnen spijkerbroeken irritant te worden. Zeker als ik zit zitten ze net te strak. Ik loop dus meestal in trainingsbroeken.![]()
Het ding is gewoon dat skinny jeans op dit moment in zijn... het was de ruimste broek in de winkel.. verder was alles krap.
Hopelijk verandert de mode dat de wijdere broeken weer in worden.![]()
Gew ''hiphop' 'kleding dragen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zelfde maar het is me gelukt om een wijde gstar broek te vinden, meer dan genoeg ruimte dus ik kan weer lekker door![]()
Het ding is gewoon dat skinny jeans op dit moment in zijn... het was de ruimste broek in de winkel.. verder was alles krap.
Hopelijk verandert de mode dat de wijdere broeken weer in worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2012 15:04:14 ]![]()
quote:
vs
Tja verschil moet er zijn...
Skinny jeans dragen met een groot shirt erboven ziet er lekker uit![]()
![]()
Mensen die bovenlichaam trainen en de benen niet![]()
![]()
Ten eerste zijn al die broeken afschuwelijk en ten tweede zie ik nergens skinny jeans.quote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja verschil moet er zijn...
Skinny jeans dragen met een groot shirt erboven ziet er lekker uit![]()
![]()
Mensen die bovenlichaam trainen en de benen nietIf not now, then when.![]()
Ten eerste gaat het om het formaat en niet de uitvoering.quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ten eerste zijn al die broeken afschuwelijk en ten tweede zie ik nergens skinny jeans.
Ten tweede zijn de onderste skinny als je benen traint.![]()
![]()
Als dit soort gasten jeans kunnen dragen mag er eigenlijk geen excuus zijn dat er mensen zijn die de benen niet trainen omdat ze anders geen jeans meer kunnen dragen.
Ze verpesten/verminken gewoon hen eigen lichaam door alles uit verhouding te laten lopen...![]()
Ik train mijn benen wel. Gaat je lichaam meer testostoron van aanmaken waardoor je andere spieren ook weer sneller groeien.![]()
Zie het wel vaker, van die Zyzz-nuthuggers die heel snel denken dat benen te groot zijn en daardoor niet 'aesthetic' genoeg voor meisjes![]()
![]()
Het is allebei lelijk en iets waar je niet mee op straat wilt lopen. Er zijn daarnaast ook genoeg winkels waar je alleen maar vette broeken hebt.quote:Op zondag 15 april 2012 15:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het om het formaat en niet de uitvoering.
Ten tweede zijn de onderste skinny als je benen traint.If not now, then when.![]()
Je snapt mijn punt! goedzo!quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is allebei lelijk en iets waar je niet mee op straat wilt lopen. Er zijn daarnaast ook genoeg winkels waar je alleen maar vette broeken hebt.
Echt wtf jongen... ik maak een punt duidelijk en jij gaat beginnen over het uiterlijk?
Als je het toch graag over de mooiheid wilt hebben, vertel welke winkels.![]()
gadverdamme.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef slacker_nl het volgende:
BEn die kutfilmpjes van jullie beetje zat aan het worden, tijd voor het betere spul:![]()
Tussen 1500 en 1600 weer wezen trainen.
Het begint lastig te worden dat hele hordes mensen het over mijn training willen hebben onder het trainen.
Leuk al die fans maar het kost zo 20 minuten om al die mensen vriendelijk te woord te staan.
Dit is een serieuze post trouwens.![]()
Gewoon geen antwoord geven, je traint voor jezelf toch.quote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef ZetaOS het volgende:
Het begint lastig te worden dat hele hordes mensen het over mijn training willen hebben onder het trainen.
Leuk al die fans maar het kost zo 20 minuten om al die mensen vriendelijk te woord te staan.
Dit is een serieuze post trouwens.![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef ZetaOS het volgende:
Dit is een serieuze post trouwens.
.. - en nu ga ik ook maar eens trainen. Wat een lamme zondag is dit geworden.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Het is moeilijk als mensen vriendelijk en zeer geïnteresseerd zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Gewoon geen antwoord geven, je traint voor jezelf toch.![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoe kan je je druk maken om hoe de training van iemand anders er uitzietquote:![]()
anyway nog twee weekjes bulk en dan cutten
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Omdat als je serieus traint en veel progressie maakt je je lichaam aan het verminken bent..quote:Op zondag 15 april 2012 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kan je je druk maken om hoe de training van iemand anders er uitziet![]()
anyway nog twee weekjes bulk en dan cutten
Bodybuilding is je lichaam in verhouding opbouwen.
Als je geen benen traint doe je ook niet aan bodybuilding.
Hardcore africa![]()
![]()
![]()
Ripped 365 24/7quote:Op zondag 15 april 2012 17:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Omdat als je serieus traint en veel progressie maakt je je lichaam aan het verminken bent..
Hardcore africa![]()
[ afbeelding ]![]()
Doet me denken aan Vietnam, onze familie heeft een huis op een eiland waar geen supermarkt en niks te bekennen is. Daar had mijn neef met beton en wat plastic buizen halters gemaaktquote:Op zondag 15 april 2012 17:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Omdat als je serieus traint en veel progressie maakt je je lichaam aan het verminken bent..
Hardcore africa![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Er zijn überhaupt bijna geen bodybuilders in dit topic, en al helemaal niet irl. De meeste mensen vinden benen niet echt belangrijk, ik ook niet, maar dat is toch gewoon een keuze?quote:Op zondag 15 april 2012 17:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hardcore africa![]()
[ afbeelding ]Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
echt geniaal.. je hebt nog meerquote:Op zondag 15 april 2012 17:29 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Doet me denken aan Vietnam, onze familie heeft een huis op een eiland waar geen supermarkt en niks te bekennen is. Daar had mijn neef met beton en wat plastic buizen halters gemaakt![]()
Ook een keer met 3 op reis ofzo... kwam ze bij zon stam waar ze ook gewoon gingen trainen met rotsen enz.
Echt geweldig![]()
![]()
wat doe je in de bodybuild topic dan? ga dan naar fitness topic...quote:Op zondag 15 april 2012 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn überhaupt bijna geen bodybuilders in dit topic, en al helemaal niet irl. De meeste mensen vinden benen niet echt belangrijk, ik ook niet, maar dat is toch gewoon een keuze?![]()
![]()
O, nee?quote:Op zondag 15 april 2012 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn überhaupt bijna geen bodybuilders in dit topic, en al helemaal niet irl. De meeste mensen vinden benen niet echt belangrijk, ik ook niet, maar dat is toch gewoon een keuze?![]()
Deze rakker dan, niks honger en aids.quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
mooi voorbeeldje van misvorming.![]()
![]()
Makkelijk. maar het is wel iets dat ik heel vaak in dit topic heb terug zien komen. Vind je leg oefeningen zo kut dat je wil dat iedereen ze doet ofzo, is dat het? Ik vind het prima zoals het nu is, ik doe alleen squats voor m'n benen, en alles is nog in proportiequote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat doe je in de bodybuild topic dan? ga dan naar fitness topic...
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Meneer heeft niet helemaal door hoe serieus sommigen hier zijn met hun BB. Dat we (nog) geen competitie BB´rs zijn, okee, maar dat maakt ons niet non-BB´rs.quote:![]()
baasquote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Deze rakker dan, niks honger en aids.
[ afbeelding ]![]()
Nog ff zijn schouders meer pakken en owned![]()
![]()
Ik weet heel goed dat de meesten hier serieus bezig zijn en er redelijk veel vanaf weten, maar veel competitieve BB'ers zitten hier niet voor zover ik weet.quote:Op zondag 15 april 2012 17:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Meneer heeft niet helemaal door hoe serieus sommigen hier zijn met hun BB. Dat we (nog) geen competitie BB´rs zijn, okee, maar dat maakt ons niet non-BB´rs.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Je zegt dat dat ons geen BB´s maakt, ik zeg dat dat onzin is. Je hoeft geen competitie BB´r te zijn om BB´r te zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 17:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet heel goed dat de meesten hier serieus bezig zijn en er redelijk veel vanaf weten, maar veel competitieve BB'ers zitten hier niet voor zover ik weet.![]()
squats is toch beenoefening? is toch goed?quote:Op zondag 15 april 2012 17:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Makkelijk. maar het is wel iets dat ik heel vaak in dit topic heb terug zien komen. Vind je leg oefeningen zo kut dat je wil dat iedereen ze doet ofzo, is dat het? Ik vind het prima zoals het nu is, ik doe alleen squats voor m'n benen, en alles is nog in proportie [ afbeelding ]![]()
Wat is je punt? Ga naar een ander willekeurig topic uit de sportsectie en je kunt hetzelfde zeggen.quote:Op zondag 15 april 2012 17:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet heel goed dat de meesten hier serieus bezig zijn en er redelijk veel vanaf weten, maar veel competitieve BB'ers zitten hier niet voor zover ik weet."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ja ik heb toch ook nergens gezegd dat ik m'n benen niet train. Maar ik vind ze nog steeds niet belangrijk.quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
squats is toch beenoefening? is toch goed?Het punt is dat ik niet op een niveau zit waar het om verhoudingen gaat en ik gok de meesten hier ook niet.quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat is je punt? Ga naar een ander willekeurig topic uit de sportsectie en je kunt hetzelfde zeggen.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik denk dat bijna iedereen wel de goede verhoudingen wilt hebben... verhouding heeft niks met de massa te maken.quote:Op zondag 15 april 2012 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik heb toch ook nergens gezegd dat ik m'n benen niet train. Maar ik vind ze nog steeds niet belangrijk.
[..]
Het punt is dat ik niet op een niveau zit waar het om verhoudingen gaat en ik gok de meesten hier ook niet.![]()
Man, mijn benen knappen nu bijna uit elkaar voor mijn gevoel. Squatten ging iets te lekker gisteren, deed om en om samen met een Pool die hier traint, en omdat ik eigenlijk niet toe wilde geven dat hij iets sterker is heb ik iets te hard getraind, maar ik hield 'm wel bij![]()
Is maandag trouwens bij iedereen hier chest-day? Ik doe nu alleen maar full-body, maar toen ik nog een split-schema had deed ik altijd op zaterdag borst. Maar hier in de gym kan je op maandagavond echt niet benchen, iedereen doet borst op maandag. Geen idee waar dat vandaan komt.![]()
Het is dat ik weer in de ochtend train wanneer er bijna niemand is, anders was maandag niet meer mijn borstdag. Geen idee waar het vandaan komt, maar bijna iedereen doet dat inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 17:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Is maandag trouwens bij iedereen hier chest-day? Ik doe nu alleen maar full-body, maar toen ik nog een split-schema had deed ik altijd op zaterdag borst. Maar hier in de gym kan je op maandagavond echt niet benchen, iedereen doet borst op maandag. Geen idee waar dat vandaan komt.![]()
Ik doe het omdat het dan wat makkelijker is om borst en schouderdagen ver uit elkaar te houden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: