Er staan nog wel wat andere studies in, maar lees eerst deze maar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:46 schreef Diabox het volgende:
[..]
Heb die studie niet gelezen, maar als ik kijk naar de subjects is dit alles behalve representatief voor ons. rond de 45% vet met 'n LBW van 51 kg, voordat ik uberhaupt al begon met trainen had ik meer LBW.
Die vlieger gaat echt niet op voor serieuze bodybuilders, en dan doel ik niet op de beachboys van 90 kg met 8% vet. Maar waar staan nog andere studies in?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Er staan nog wel wat andere studies in, maar lees eerst deze maar.
Verder zegt Lyle McDonald precies hetzelfde. Blijf je met dezelfde gewichten trainen tijdens een dieet en eet je genoeg eiwitten, dan is je spierverlies dicht bij de 0.
http://www.bodyrecomposit(...)fat-loss-part-2.html
In het boek Eat Stop Eat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Diabox het volgende:
[..]
Die vlieger gaat echt niet op voor serieuze bodybuilders, en dan doel ik niet op de beachboys van 90 kg met 8% vet. Maar waar staan nog andere studies in?
Hij cheat wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef Snakey het volgende:
Van de week begonnen met one arm shoulder (push) press.
Erg fijne oefening waarbij je een enorme pump in je schouders krijgt. Door de push kan je een flink gewicht pakken waardoor je de negative erg goed kan pakken.
Zo een beer, en dan zo een loopje als een wijf naar die barbellquote:
Oppassen dat je niet te grote obliques krijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een push press he, dat ´hupje´ is dus de bedoeling.
Veel bier drinken, dan zie je ze niet meer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:55 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet te grote obliques krijgt.
Jazeker. Ik zou alleen meer eiwitten eten op die avond/dag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef Ziewoarut het volgende:
Wanneer je een avondje flink zuipen op het programma hebt heeft het dan eigenlijk nog wel nut om een paar uurtjes van te voren nog te trainen?
meer ergenis en irritatiequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:39 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon een koptelefoon met de zwaarste metal zorgt voor genoeg adrenaline.
Vocht wat je er uit kookt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:02 schreef Warsaw het volgende:
Als ik een kilo kip kook blijft er nog maar 700 gram over.. Wtf
Wat is het voordeel ten opzichte van de normale push press?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef Snakey het volgende:
Van de week begonnen met one arm shoulder (push) press.
Erg fijne oefening waarbij je een enorme pump in je schouders krijgt. Door de push kan je een flink gewicht pakken waardoor je de negative erg goed kan pakken.
Iets meer bewegingsvrijheid. Maar het zal elkaar niet veel ontlopen denk ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:12 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat is het voordeel ten opzichte van de normale push press?
Hoe maak je die?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:55 schreef seto het volgende:
Sinds ik een testosteron smoothie van Perry Roosen voor het trainen drink maak ik de gains van mijn leven.
Hebben ze GVD ook gedaan met Griekse yoghurt 10% vet. Die was eerst echt goddelijk en nu smaakt het naar waterige rotzooi.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom heeft de albert heijn het recept van de kwark vervangen, die ze nu hebben is niet te vreten.
Volgens mij pak je ochtendurine, scoop whey van 180 euro en blender. Gains jonguh.quote:
Goed, hij is nog niet uit de kast gekomen, maar zijn Testosteron shakes zijn deze week in de aanbieding.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 20:53:10 ]
Beter van niet, Shakes zijn met Hitte Gemaakt en Jesse heeft onze er op gewezen dat het slecht is voor je nieren en andere schadelijke stoffen in zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb me vandaag gewogen en schrok toch van het resultaat. Ben lang en nooit echt dik geweest maar ik heb nu besloten dat ik flink wil aankomen, ook ivm de krachttraining (massa opbouwen). Aangezien ik op een dag al aardig wat boterhammen eet, is dit een goed moment om aan shakes te gaan denken? Ik ben totaal niet bekend met dat soort zaken.
Heb je hem al eens irl gezien?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed, hij is nog niet uit de kast gekomen, maar zijn Testosteron shakes zijn deze week in de aanbieding.
Shakes zijn vooral handig als je een lage appetite hebt of voor het gemak. Ik neem zelf liever 50 gram Whey dan dat ik 200 gram kipfile ga kopen en koken. Helemaal personeel of je shakes neemt of niet, maar het kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb me vandaag gewogen en schrok toch van het resultaat. Ben lang en nooit echt dik geweest maar ik heb nu besloten dat ik flink wil aankomen, ook ivm de krachttraining (massa opbouwen). Aangezien ik op een dag al aardig wat boterhammen eet, is dit een goed moment om aan shakes te gaan denken? Ik ben totaal niet bekend met dat soort zaken.
Heel erg aanwezig, geeft wel goed tips qua houding overigens.quote:
Heel duur ook, Zijn shake zoals hij daar aanraad kost serieus iets van 45 euro of zo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heel erg aanwezig, geeft wel goed tips qua houding overigens.
Gezondheidsfreak en die kast daar dacht ik ook wel aan ja
In before the edit
Dat is inderdaad wel aardig :-)quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef slacker_nl het volgende:
BEn die kutfilmpjes van jullie beetje zat aan het worden, tijd voor het betere spul:
Ik had het over Jessequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Heel duur ook, Zijn shake zoals hij daar aanraad kost serieus iets van 45 euro of zo.
En de tips waar je het over hebt komen niet van Perry Roosen maar van Jesse, en dat is echt een lul en probeert troep te verkopen voor honderden euro`s zoals Shakes van "Buine Lijst".
Zie een post of 15 terug.
Duh, ik weet dat je het over Jesse had, maar je reageerd op een reactie over Perry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had het over JessePerry ken ik verder niet.
Heb wel een van zijn boeken en dat is verder prima en niks mis met die kettlebell oefeningen ook.
Maar ik ren het topic weer uit
Dan praten we langs elkaar heenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Duh, ik weet dat je het over Jesse had, maar je reageerd op een reactie over Perry.
Zelfs de Video begint bij Perry.
Je punt heb je ook nog niet gemaakt, je vroeg of ik hem in real life gezien had, en ik zei NEE, duszz!?
Als z'n boek niks meer bevat dan lege pagina's zal die wel prima zijn, komt alleen maar poep uit z'n mond namelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had het over JessePerry ken ik verder niet.
Heb wel een van zijn boeken en dat is verder prima en niks mis met die kettlebell oefeningen ook.
Maar ik ren het topic weer uit
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:47 schreef Diabox het volgende:
Word lid van mijn fanclub op DBB.
http://forum.dutchbodybuilding.com/groups/getxxl-fanclub.html
Beelden zijn niet erg, daar staan in de stank van formaldehyde met ledematen in je handen, daar kokhalzen mensen van.quote:
Lijkt me ook niet lekker ja.quote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beelden zijn niet erg, daar staan in de stank van formaldehyde met ledematen in je handen, daar kokhalzen mensen van.
1e jaar van de studie al, heel lang geleden dus.quote:Op zondag 15 april 2012 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet lekker ja.
Heb jij dat meegemaakt?
Moest je kokhalzen?quote:Op zondag 15 april 2012 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1e jaar van de studie al, heel lang geleden dus.
quote:
Women dig beavermodequote:You. Are. Sooooooo. Hot!
iamlimmy 4 days ago
God, why are you so attractive!!!? I can't get enough
XquisiteVx 4 days ago
Watquote:Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef SunTzu het volgende:
Lol check die benen of whatever dat onder zijn lichaam is
[ afbeelding ]
nee precies benen trainen is wel bullshit natuurlijk, als je maar af en toe op de leg extension machine zitquote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Watje hoeft geen afgetrainde benen te hebben maar iets meer massa mag wel.
Als ik er als iets mee moest doen; bijv. een medische handeling kan ik er wel tegen maar even zo'n filmpje bekijken is niet wat voor mij.quote:Op zondag 15 april 2012 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Neu, kon er wel aardig tegen, maar de geur van formaldehyde is idd de geur die je met de dood zou associeren.
Er wordt aangeraden aan je (latex) handschoenen te snuiven als je onwel wordt. Als dat niet helpt, ff de ruimte verlaten. iig niet over de kadavers heen kotsen.
Ja eigenlijk zijn benen overrated, gewoon heel de dag op een scootmobiel voortbewegen ftw.quote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
mooiboy spottedquote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
get outquote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Meestal hebben die een lange broek aan toch?quote:Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef SunTzu het volgende:
Lol check die benen of whatever dat onder zijn lichaam is
[ afbeelding ]
Waarom geen afgetrainde benen maar wel afetrainde .. armen?quote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heeft niks met elite zijn te maken, als je geen benen trained train je maar half.quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha de ELITE BB'ers komen er aan. Als iemand geen benen wilt trainen is dat zijn eigen keus.
een grap maken over half en benen is nu zeker not done.quote:Op zondag 15 april 2012 13:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heeft niks met elite zijn te maken, als je geen benen trained train je maar half.
hehehehehehequote:Op zondag 15 april 2012 13:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een grap maken over half en benen is nu zeker not done.
gtfo ectoquote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha de ELITE BB'ers komen er aan. Als iemand geen benen wilt trainen is dat zijn eigen keus.
Je benen trainen is elite?!?quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |