Er staan nog wel wat andere studies in, maar lees eerst deze maar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:46 schreef Diabox het volgende:
[..]
Heb die studie niet gelezen, maar als ik kijk naar de subjects is dit alles behalve representatief voor ons. rond de 45% vet met 'n LBW van 51 kg, voordat ik uberhaupt al begon met trainen had ik meer LBW.
Die vlieger gaat echt niet op voor serieuze bodybuilders, en dan doel ik niet op de beachboys van 90 kg met 8% vet. Maar waar staan nog andere studies in?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Er staan nog wel wat andere studies in, maar lees eerst deze maar.
Verder zegt Lyle McDonald precies hetzelfde. Blijf je met dezelfde gewichten trainen tijdens een dieet en eet je genoeg eiwitten, dan is je spierverlies dicht bij de 0.
http://www.bodyrecomposit(...)fat-loss-part-2.html
In het boek Eat Stop Eat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Diabox het volgende:
[..]
Die vlieger gaat echt niet op voor serieuze bodybuilders, en dan doel ik niet op de beachboys van 90 kg met 8% vet. Maar waar staan nog andere studies in?
Hij cheat wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef Snakey het volgende:
Van de week begonnen met one arm shoulder (push) press.
Erg fijne oefening waarbij je een enorme pump in je schouders krijgt. Door de push kan je een flink gewicht pakken waardoor je de negative erg goed kan pakken.
Zo een beer, en dan zo een loopje als een wijf naar die barbellquote:
Oppassen dat je niet te grote obliques krijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een push press he, dat ´hupje´ is dus de bedoeling.
Veel bier drinken, dan zie je ze niet meer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:55 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet te grote obliques krijgt.
Jazeker. Ik zou alleen meer eiwitten eten op die avond/dag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef Ziewoarut het volgende:
Wanneer je een avondje flink zuipen op het programma hebt heeft het dan eigenlijk nog wel nut om een paar uurtjes van te voren nog te trainen?
meer ergenis en irritatiequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:39 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon een koptelefoon met de zwaarste metal zorgt voor genoeg adrenaline.
Vocht wat je er uit kookt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:02 schreef Warsaw het volgende:
Als ik een kilo kip kook blijft er nog maar 700 gram over.. Wtf
Wat is het voordeel ten opzichte van de normale push press?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef Snakey het volgende:
Van de week begonnen met one arm shoulder (push) press.
Erg fijne oefening waarbij je een enorme pump in je schouders krijgt. Door de push kan je een flink gewicht pakken waardoor je de negative erg goed kan pakken.
Iets meer bewegingsvrijheid. Maar het zal elkaar niet veel ontlopen denk ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:12 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat is het voordeel ten opzichte van de normale push press?
Hoe maak je die?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:55 schreef seto het volgende:
Sinds ik een testosteron smoothie van Perry Roosen voor het trainen drink maak ik de gains van mijn leven.
Hebben ze GVD ook gedaan met Griekse yoghurt 10% vet. Die was eerst echt goddelijk en nu smaakt het naar waterige rotzooi.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom heeft de albert heijn het recept van de kwark vervangen, die ze nu hebben is niet te vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |