Mag echt branden in de hel met z'n IQ van 'n prokaryoot.quote:Je kunt onmogelijk afvallen als je lichaam gedurende de dag één of meerdere malen insuline moet aanmaken.
Lees graag de reacties eronder, helaas haalt hij al dat moois steeds weg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:33 schreef Diabox het volgende:
Die Jesse van der Velde is een van de grootste debielen die op deze aardkloot rondwandelt, met nog minder verstand van zaken dan de gemiddelde brugklasser die net 'n les biologie heeft genoten.
O boy, kijk dan deze ff, ze spreken alsof ze Bodybuilders zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:33 schreef Diabox het volgende:
Die Jesse van der Velde is een van de grootste debielen die op deze aardkloot rondwandelt, met nog minder verstand van zaken dan de gemiddelde brugklasser die net 'n les biologie heeft genoten.
Van z'n site:
[..]
Mag echt branden in de hel met z'n IQ van 'n prokaryoot.
Ohhhhhhhhhh ik stop wel met hormonen slikken, gewoon een beetje kruisbloem en kelp eten en mn schildklier repareert zich vanzelf!quote:Natuurlijke geneeswijzen
In veel gevallen is het aanpassen van het voedingspatroon al een grote stap de goede richting in bij de genezing van hypo- en hyperthyreoïdie. Zo is het bij hypothyreoïdie (traag werkende schildklier) belangrijk zoveel mogelijk jodiumrijke voeding te nuttigen, zoals:
kelp,
peterselie,
aardappelen,
vis,
havermout en
bananen.
Daarnaast is het belangrijk voldoende koper, ijzer, selenium en zink binnen te krijgen omdat deze essentieel zijn voor de productie van T3 en T4. Ook lichaamsbeweging is van belang; zo’n vijftien tot twintig minuten per dag zodanig sporten dat de hartslag omhoog gaat heeft een positieve werking op hypothyreoïdie. Bij hyperthyreoïdie kan het helpen voeding te eten die de schildklierhormonenproductie onderdrukt, zoals groente uit de kruisbloemenfamilie, sojabonen, perziken, peren, wortelen, selderij, uien en amandelen. Dagelijks twee van deze voedingsmiddelen zou al effect moeten hebben.
Que? Injecteren? Schildklier 'uitputten'?quote:Door middel van het injecteren van een radioactieve vorm van jodium is het de bedoeling dat de schildklier uitgeput raakt.
Daarom wordt je ook in quarantaine geplaatst oetlul. En je schildklier is het enige weefsel zo'n beetje waar dat jodium blijft hangen, bijwerkingen zijn extreeeem beperkt, totaal niet te vergelijken met Fukushima kanker mongool.quote:Deze straling is zo heftig dat de gevaren hiervan over kunnen zetten naar mensen in je omgeving, waarmee dus meer slachtoffers vallen dan alleen jijzelf.
Testosteron boost whey!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh ik stop wel met hormonen slikken, gewoon een beetje kruisbloem en kelp eten en mn schildklier repareert zich vanzelf!
Top! Even mn Thyrax in de prullenbak gooien brb.
Geen zorgen, ze krijgen hem wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:44 schreef Diabox het volgende:
Hoop dat ie vervolgd wordt voor het verspreiden van dit soort kut onzin.
Die Jesse erbij.. "Uh-huh... uh-huh..."quote:
Jomanda is er niks bij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef Jajong het volgende:
Je zou die rommel maar geloven als hypo/hyper-patient inderdaad. Bah.
Dat je hersenbeschadiging oploopt, net als Jesse, en dan voor de rest van je leven retarded bent. Daarnaast word je er ook lelijk van.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:53 schreef ZetaOS het volgende:
Die homo Perry Roosen aan het einde van dat laatste filmpje, Whey eiwitten zijn heelgevoelig voor blenden.
WTF bedoelt hij daarmee dan!?
Weet je wat die Whey kost van Jesse de Testosteron Goeroe..?quote:
Haha, dat zat ik me ook al af te vragen toen die gast die 'testosteron smoothie' ging maken. De totaalprijs voor al die shit die hij erin gooit is echt over de ¤300 volgens mijquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Weet je wat die Whey kost van Jesse de Testosteron Goeroe..?
Nee...
Voor 2.27 kilo Whey betaal je 140 euro ex verzendkosten!!!!
http://rawfoodsuperfood.c(...)otein-chocolate.html
Dat is Crimineel gewoon! Raar dat xxl een bodyenfitshop het niet verkopen![]()
Die 2 hebben hiv denk ik.
140 is gewoon een oplichtersprijs!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Weet je wat die Whey kost van Jesse de Testosteron Goeroe..?
Nee...
Voor 2.27 kilo Whey betaal je 140 euro ex verzendkosten!!!!
http://rawfoodsuperfood.c(...)otein-chocolate.html
Dat is Crimineel gewoon! Raar dat xxl een bodyenfitshop het niet verkopen![]()
Die 2 hebben hiv denk ik.
Het is ook grappig als je negatief gaat posten onder zijn video, gaat hij je persoonlijk mailen of je dat voortaan wil laten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:04 schreef seto het volgende:
[..]
Haha, dat zat ik me ook al af te vragen toen die gast die 'testosteron smoothie' ging maken. De totaalprijs voor al die shit die hij erin gooit is echt over de ¤300 volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 01:15:11 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |