SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Mooie TT faalhaas.
Also dat filmpje uit 't vorige topic, volgens mij staat die loopband minstens op 14km/pu.. Dat is ook niet echt weinig + hij doet 't idd incline.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Fuck the TT.
Maar echte Tabata's is dus dit en het is dus de bedoeling dat je maximaal gaat, dus als je op zijn loopband staat, moet je gaan sprinten.quote:The best interval workout seems to consist of 20 seconds of sprinting followed by 10 seconds of rest; repeat 7 or 8 times. These are often called "Tabata intervals," after a Japanese scientist who headed up several studies on humans and rats. His studies showed, among other things, that these intervals increased both anaerobic capacity and aerobic capacity more than an hour a day of more moderate exercise, and that a short bout of sprints was effective at burning fat or at increasing glucose transport (particularly helpful for diabetics). Some people use the same principle for any number of other workouts -- such as push-ups -- rather than a literal sprint.![]()
Flash Gym, Den Boschquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:23 schreef seto het volgende:
Hebben ze in het zuiden van het land gyms dan?
Health City(!), Aalsterweg, Eindhoven
Fitness Factory, Waalre
Body Impact, Geleen
Om er maar een paar te noemen...
En waarom moet een nieuw topic altijd een titel hebben?![]()
Als je aan studenten naar de kwaliteit van hun studie vraagt, meet je de kwaliteit van het uitgaansleven in de desbetreffende steden. Groningen en Nijmegen zijn echte studentensteden waar het voor studenten prima uitgaan is.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)volgens-hoogleraren/
Volgens studenten is RUG samen met Radboud het beste![]()
Dat kan met die bij ons ook. Net wat rows gedaan op een plate loaded machine. Daar hang je zo 120 kilo op en dan ga je lekker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:28 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zelf pak ik ook wel eens wat machines erbij, en deze is een hele fijne, zowel voorkant schouders, als borst wordt lekker meegenomen.
En bij ons kan je hem iets anders instellen, waarna je omgekeerd gaat zitten, en dan kan je de bovenkant rug / achterkant schouders trainen![]()
Het is op die machine lekker om redelijk hoog te gaan zitten, en dan rows met 1 arm doen. Trek je redelijk makkelijk 60 kilo en je lats knallen bijna van je lijf af.![]()
Deze is bijna hetzelfde als hier staat. http://www.exrx.net/Weigh(...)eGripSeatedRowH.html![]()
Ze hebben hier geen Craze trouwens. Wel OMR, wat staat voor One More Rep.![]()
Dat is ook een pre workout iets.![]()
Zal het straks eens doorlezen, bedankt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:06 schreef Diabox het volgende:
[..]
Is wel bewezen hoor, Bruusgaard et al. hebben veel werk gedaan op dat vlak, moet je maar eens opzoeken.
Edit:
Er is blijkbaar zelfs 'n wiki aan gewijd.
Zijn wel heel gretig met Bruusgaard citeren, 4x dezelfdeAbsoluut. Trenbolone is een sterk androgeen maar de bijwerkingen zijn voor mij een reden het nooit meer te gebruiken. Ongekende agressie, emotie wisselingen, bizarre dromen en 's nachts badend in je zweet wakker worden (ook wel trenmares / tren nightmares genoemd), depressiviteit. En de nakuur duurde veelste lang voor ik weer van hersteld was.quote:Land of the free. Home of the brave.![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:33 schreef Snakey het volgende:
Ze hebben hier geen Craze trouwens. Wel OMR, wat staat voor One More Rep.![]()
Dat is ook een pre workout iets.![]()
Wat is hier nou eigenlijk waar van? http://www.bodyenfitshop.(...)nutrition/bcaa-elite
Ik begrijp dat het geen wondermiddel is ook al willen ze het zo laten lijken. maar bijvoorbeeld de toevoeging van Bioperine, maakt dat echt dat de opname van BCAA beter gaat? Voor zover ik weet wordt amino's amper opgenomen door je lichaam, maar ik heb me er nooit echt in verdiept.![]()
3 weken niet getraint ivm wintersport en een hevige buikgriep. Nu wil ik weer verder met Stronglifts, en zal ik moet deloaden. Mijn laatste keer squat was 13.75 per kant, zal het terugbrengen naar 7.5 per kant genoeg zijn of juist teveel?![]()
Met die gewichten hoef je denk ik niet te deloaden hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef Warsaw het volgende:
3 weken niet getraint ivm wintersport en een hevige buikgriep. Nu wil ik weer verder met Stronglifts, en zal ik moet deloaden. Mijn laatste keer squat was 13.75 per kant, zal het terugbrengen naar 7.5 per kant genoeg zijn of juist teveel?Deathlift or Die.![]()
10% deloaden, dan komt je op 11,375 aan alle kanten. Dan kom je op 11,25kg te zitten (je hebt 1,25 kg plates neem ik aan?).quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef Warsaw het volgende:
3 weken niet getraint ivm wintersport en een hevige buikgriep. Nu wil ik weer verder met Stronglifts, en zal ik moet deloaden. Mijn laatste keer squat was 13.75 per kant, zal het terugbrengen naar 7.5 per kant genoeg zijn of juist teveel?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://forum.dutchbodybui(...)gde-omgeving-303816/
Leuk topic om te lezen voor diegenen die zich vervelen.
Soukidan op je oogbal.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:36 schreef Yamcha het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)gde-omgeving-303816/
Leuk topic om te lezen voor diegenen die zich vervelen.
![]()
![]()
Confidence through competence![]()
uitproberen welk gewicht je met *goede form* kunt doen en volgende keer weer gewicht erbij pakken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef Warsaw het volgende:
3 weken niet getraint ivm wintersport en een hevige buikgriep. Nu wil ik weer verder met Stronglifts, en zal ik moet deloaden. Mijn laatste keer squat was 13.75 per kant, zal het terugbrengen naar 7.5 per kant genoeg zijn of juist teveel?
Je gaat niet dood van een repje of kilo meer...Confidence through competence![]()
na 3 weken incl hevige griep maar 10%?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
10% deloaden, dan komt je op 11,375 aan alle kanten. Dan kom je op 11,25kg te zitten (je hebt 1,25 kg plates neem ik aan?).![]()
oke bedanktquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
uitproberen welk gewicht je met *goede form* kunt doen en volgende keer weer gewicht erbij pakken.
Je gaat niet dood van een repje of kilo meer...![]()
Desnoods flink wat warmup reps met alleen bar om je form weer correct in je geheugen te krijgen.quote:
Zelf heb ik toen ik begon ook een shitload squatreps met alleen de bar gemaakt om de form goed te krijgen, voordat ik aan (hogere) gewichten begon. Is alleen maar goed.Confidence through competence![]()
Ja, wrom niet? Zo snel verlies je geen kracht hoor. En anders naar 10kg aan beide zijde.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:56 schreef Warsaw het volgende:
[..]
na 3 weken incl hevige griep maar 10%?
Of je gaat 1x 20, 1x30, 1x 40 en kijken hoe de 40kg en/of 30kg voelt en op basis daarvan beslissen of je meer gewicht neemt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is idd troll, maar op pagina 11 ofzo post ie z'n eigen filmpje en die is bijna net zo leuk.quote:Soukidan op je oogbal.![]()
Omdat er hier veel mensen zitten met kennis van het lichaam: iemand tips hoe je snel lenig wordt? Ik heb hele korte spieren, altijd al gehad, en wil ze graag langer maken. De 'contract-relax'-methode ken ik al, net als de 'hold-relax'-methode. Zijn er nog trucs of do's en don'ts met betrekking tot stretch of zijn methodes waar je sneller resultaat mee boekt dan contract-relax?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Elke dag oefenen en accepteren dat het niet in 1 keer zal gaan. Yoga of een andere discipline waar veel lenigheid/stretch/rek/strek-werk aan pas komt.
Oh en wees gewaarschuwd, je gaat een hele shitload aan opmerkingen krijgen over ''lange spieren''
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 18:28:39 ]![]()
Ik blijf het kut vinden om met het squatten die stang fatsoenlijk op mijn lichaam te plaatsen. Soms ligt hij precies goed, maar andere keren wil hij gewoon niet...![]()
Pak je de barbell misschien steeds op een verschillende breedte?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik blijf het kut vinden om met het squatten die stang fatsoenlijk op mijn lichaam te plaatsen. Soms ligt hij precies goed, maar andere keren wil hij gewoon niet...![]()
Hmm, zou kunnen. Ben meestal meer bezig met waar ik mijn nek moet plaasten dan met mijn handen, zal er morgen eens op gaan letten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pak je de barbell misschien steeds op een verschillende breedte?![]()
op je traps, smalle grip, schouderbladen samenknijpen
je nek speelt geen rolik doe death lift, krijg je lekker lange spieren vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:13 schreef Push. het volgende:
Omdat er hier veel mensen zitten met kennis van het lichaam: iemand tips hoe je snel lenig wordt? Ik heb hele korte spieren, altijd al gehad, en wil ze graag langer maken. De 'contract-relax'-methode ken ik al, net als de 'hold-relax'-methode. Zijn er nog trucs of do's en don'ts met betrekking tot stretch of zijn methodes waar je sneller resultaat mee boekt dan contract-relax?
mijn armen zijn al 6cm langer geworden![]()
Hey iedereen, ik ben op zoek naar een degelijke benenschema. Ben al een beetje wezen aankloten maar heb er helaas verder niet veel verstand van. Alleen deze dingen ken ik en doe ik:
Leg extension
Squat
Kuiten op leg press slide ding.
Wat kan ik hier nog aan toevoegen of eventueel veranderen?![]()
Ah de leg curl kan ik inderdaad toevoegen ja.
Maar is de leg press zo ongeveer niet hetzelfde als een squat?![]()
Altijd leuk, beetje wandelen door de sportschoolquote:![]()
Ziet er naar uit dat je ook wel een vrij varierend schema in elkaar kan zetten voor de benen.![]()
Bij squat train je meer beenspierenquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:01 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ah de leg curl kan ik inderdaad toevoegen ja.
Maar is de leg press zo ongeveer niet hetzelfde als een squat?
Vindt t zelf wel fijn om na de squat lekker zwaar te legpressen![]()
Vind het meer squads die je ermee maakt (gezien de ROM, been-input en centrale gewichtsplaatsing ipv voor je met normale bar).quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef Tinos85 het volgende:
Mén deadliften met zo'n trapbar gaat lekker!I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Squat
Lunges
Goodmornings
Deadlift
Leg Press
Calf raise
Dit zijn de oefeningen die ik over het algemeen op een lower body dag doe (ik gooi er vaak nog wat andere niet-benen oefeningen tussendoor om de benen een beetje rust te geven)
p.s. Met leg press isoleer je de quads, terwijl je bij squat ook gebruik maakt van de rug, en een beetje hamstrings en andere kleinere spieren voor het evenwicht. Bij squats kan je vaak minder gewicht tillen dan je benen aan zouden kunnen, en heeft het zin om de quads ook nog even te isoleren met meer gewicht.![]()
Doe je low bar of high bar?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik blijf het kut vinden om met het squatten die stang fatsoenlijk op mijn lichaam te plaatsen. Soms ligt hij precies goed, maar andere keren wil hij gewoon niet...
Mits low-bar:
http://startingstrength.c(...)e_squat_bar_position
[ Bericht 14% gewijzigd door Zith op 13-04-2012 19:24:25 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Oke moet dan ook even rug-dag en benen-dag goed plannen zodat ik bij het squatten niet faal doordat ik de dag ervoor voornamelijk rug heb gedaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:14 schreef SeanFerdi het volgende:
Squat
Lunges
Goodmornings
Deadlift
Leg Press
Calf raise
Dit zijn de oefeningen die ik over het algemeen op een lower body dag doe (ik gooi er vaak nog wat andere niet-benen oefeningen tussendoor om de benen een beetje rust te geven)
p.s. Met leg press isoleer je de quads, terwijl je bij squat ook gebruik maakt van de rug, en een beetje hamstrings en andere kleinere spieren voor het evenwicht. Bij squats kan je vaak minder gewicht tillen dan je benen aan zouden kunnen, en heeft het zin om de quads ook nog even te isoleren met meer gewicht.![]()
Leg press is geen isolatie oefening....quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:14 schreef SeanFerdi het volgende:
Squat
Lunges
Goodmornings
Deadlift
Leg Press
Calf raise
ik doe een upper-lower body split met 2 keer trainen in de week ... dus ik hoef geen rekening te houden met opeenvolgende dagen ... misschien is dit schema dan minder handig voor jou.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:24 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Oke moet dan ook even rug-dag en benen-dag goed plannen zodat ik bij het squatten niet faal doordat ik de dag ervoor voornamelijk rug heb gedaan.![]()
oké, officieel maakt het van meerdere gewrichten gebruik dus is het een compound. Maar het is wel meer isolerend dan Squats, en legt meer nadruk op de quads, en dus blijft mijn redenering staan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:28 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Leg press is geen isolatie oefening....![]()
Goede tip! Ga ik doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Desnoods flink wat warmup reps met alleen bar om je form weer correct in je geheugen te krijgen.
Zelf heb ik toen ik begon ook een shitload squatreps met alleen de bar gemaakt om de form goed te krijgen, voordat ik aan (hogere) gewichten begon. Is alleen maar goed.![]()
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBStepUp.html
Bazige oefening.
Dit+squats en lunges meer doe ik niet.![]()
Doe wat natuurlijk aan voelt. Bij mij is het laag op mijn traps. Zodra je traps wat gespierder worden zal het ook fijner aan voelen en op den duur en denk je er niet meer bij na.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik blijf het kut vinden om met het squatten die stang fatsoenlijk op mijn lichaam te plaatsen. Soms ligt hij precies goed, maar andere keren wil hij gewoon niet...
Front squats is ook eens het proberen waard, dan leg je de bar in dat kuiltje van je schouders neer en hou je 'm vast met je armen gekruisd. Vind ik persoonlijk een veel fijnere oefening dan de back squat en je spreekt je quads veel meer aan.Land of the free. Home of the brave.![]()
Het is weer vrijdag mensen dus hierbij Markie die even precies uitlegt hoe de RDL moet, om over na te denken in het weekend![]()
![]()
Josh ziet er trouwens beast uit
Kies een squat vorm die je consequent wilt gaan doen (low/high-bar front) en informeer je over hoe je het beste de bar erbij positioneerd. De Low-bar bijv. heeft hele andere vereisten dan de High-bar en die moet je over je gehele lichaamsvorm aanpassen.quote:I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:30 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
oké, officieel maakt het van meerdere gewrichten gebruik dus is het een compound. Maar het is wel meer isolerend dan Squats, en legt meer nadruk op de quads, en dus blijft mijn redenering staan.![]()
Voor zowel leg press als de squat:
Target
Quadriceps
Synergists
Gluteus Maximus
Adductor Magnus
Soleus
Het ligt er maar net aan hoe je de oefening uitvoert. De squat gebruikt wel meer stabilizers. En daarnaast voel ik de leg press nooit in mijn quads, maar altijd in mijn glutes.![]()
De intensiteit van de synergists is wel anders. No way dat je spierpijn in je adductors gaat krijgen met de leg press (zoals ik dat wel vaak heb bij mn low bar squats).I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja ja, weet ik. Spieren kun je niet langer maken want ze zitten aan een vast knooppunt etc., maar het leek me zo duidelijker. Om het beter te zeggen: ik wil mijn spieren flexibeler maken. Iedereen blij nu.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:28 schreef Weissman het volgende:
Elke dag oefenen en accepteren dat het niet in 1 keer zal gaan. Yoga of een andere discipline waar veel lenigheid/stretch/rek/strek-werk aan pas komt.
Oh en wees gewaarschuwd, je gaat een hele shitload aan opmerkingen krijgen over ''lange spieren''
Ik snap dat het niet in een keer zal gaan. Ben al tijden bezig geweest, tot dat ik geblesseerd raakte en niet meer op één been kon staan. Mocht eigenlijk überhaupt amper druk op het been hebben. Ik ben nu weer redelijk terug bij af. Ik ga weer beginnen met het stretchen en hoopte hier wat tips te krijgen zodat ik meer progressie boek bij het flexibeler maken van mijn spieren."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Koop een matje en de dvd ''Yoga voor dummies''. Oefen dagelijks en na een tijdje koop je dvds voor gevorderde shit.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 19:54:32 ]![]()
Ennnn stop de tijd.
Heb mijn eerste 24-uurs fast gehouden voor de lol en de experienz ja. Vandaag alleen een liter thee en 1.5 liter cola light opgedronken.
Hoe het ging:
- Wakker om 8:00
- Vrij makkelijk, geen 'hunger pangs' maar vanaf 's middags toch wel een algeheel slap gevoel
- Koude handen
- Was vandaag erg druk bezig met (zittend) werk achter de computer, dus de tijd ging snel
- 20 minuten op laag tempo naar werk gefietst
- Nu veel trek in voedsel
Weet niet of ik dit vaker ga doen. Iemand anders ervaring met een 24-uurs fast?
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 13-04-2012 20:21:49 ]Confidence through competence![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:28 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Uit het boek eat-stop-eat:
In dozens of published peer reviewed scientific studies, short-term intermittent fasting has been found to have the following health benefits:
• Decreased body fat & body weight
• Maintenance of skeletal muscle mass
• Decreased blood glucose levels
• Decreased insulin levels & increased insulin sensitivity
• Increased lipolysis & fat oxidation
• Increased Uncoupling Protein 3 mRNA
• Increased norepinephrine & epinephrine levels (is dus een verhoogde concentratie, erg merkbaar als je gaat vasten)
• Increased Glucagon levels
• Increased growth hormone levels.Confidence through competence![]()
Het hoeft niet altijd 24 uur hè.
Er stond volgens mij in dat boek ook dat mensen die vasten klagen over koude handen. Dit betekent dat er meer bloed uit je handen weggaat en er meer bloed naar delen gaat waar de vetverbranding wordt ingezet. Dit merk ik altijd als mijn vast langer duurt dan 18 uur. Maar volgens Martin krijg je de grootste voordelen van vasten ook als je 16-20 uur vast.![]()
Dat hele lijstje is nogal voor de hand liggend wat vasten betreft. Wat had je dan verwacht, daling van glucagon, stijging van insuline, stijging van glucose, daling van GH, etc. lol![]()
Daarom: was mijn eerste 24-uurs vast.quote:Hm, klinkt me een beetje als broscience: hoe meer (vet)verbranding, hoe hoger je lichaamstemperatuur zou moeten zijn, lijkt me.quote:Dit betekent dat er meer bloed uit je handen weggaat en er meer bloed naar delen gaat waar de vetverbranding wordt ingezet.
Hebben ze bronnen gequote?Confidence through competence![]()
Hoort hier eigenlijk een stijging van cortisol bij (ondanks de stijging van insuline?). Het lijstje is natuurlijk behoorlijk pro-IF, alle eventuele catabole processen zou ik als ik hun was wegmoffelen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:30 schreef Diabox het volgende:
Dat hele lijstje is nogal voor de hand liggend wat vasten betreft. Wat had je dan verwacht, daling van glucagon, stijging van insuline, stijging van glucose, daling van GH, etc. lolConfidence through competence![]()
Ja, ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoort hier eigenlijk een stijging van cortisol bij (ondanks de stijging van insuline?). Het lijstje is natuurlijk behoorlijk pro-IF, alle eventuele catabole processen zou ik als ik hun was wegmoffelen.![]()
Eerlijk gezegd zie ik IF meer als een 'methode om te eten' en stelt al het onderzoek ernaar me gerust dat ik niet na 3 uur honger spier aan het afbreken ben.quote:
Ik weet eerlijk gezegd niet of al die obvious veranderingen die hierboven gequote zijn uiteindelijk nou zo'n groot effect hebben op je progressie in je training, vergeleken met het normale 3/6 x op een dag eten met dezelfde energiewaardes en macro's.
Confidence through competence![]()
normaal gaat je lichaam in de spaarstand, de aardbevingmodus noem ik het altijdquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:30 schreef kevin_ het volgende:
Het hoeft niet altijd 24 uur hè.
Er stond volgens mij in dat boek ook dat mensen die vasten klagen over koude handen. Dit betekent dat er meer bloed uit je handen weggaat en er meer bloed naar delen gaat waar de vetverbranding wordt ingezet. Dit merk ik altijd als mijn vast langer duurt dan 18 uur. Maar volgens Martin krijg je de grootste voordelen van vasten ook als je 16-20 uur vast.![]()
ik heb de verwarming altijd op 16 graden, dan verbrand ik vet liggend op de bankquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, klinkt me een beetje als broscience: hoe meer (vet)verbranding, hoe hoger je lichaamstemperatuur zou moeten zijn, lijkt me.
Hebben ze bronnen gequote?![]()
![]()
Dat DBB topic.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ephedrine heeft dit effect ook (en een kleinere jantje, ook alsof je naakt buiten in de kou loopt), misschien zit er hetzelfde (vetverbrandende?) effect achter, maar geen idee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, klinkt me een beetje als broscience: hoe meer (vet)verbranding, hoe hoger je lichaamstemperatuur zou moeten zijn, lijkt me.
Hebben ze bronnen gequote?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb de verwarming altijd op 16 graden, dan verbrand ik vet liggend op de bankWelkomquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
normaal gaat je lichaam in de spaarstand, de aardbevingmodus noem ik het altijd
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Spaarstand.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
normaal gaat je lichaam in de spaarstand, de aardbevingmodus noem ik het altijd![]()
Je metabolisme gaat omhoog als je vast.![]()
Om nog maar te zwijgen over het algehele positieve effect op je organen zoals je lever. Daarbij is de spijsvertering 1 vd meest stressvolle dingen die je lichaam zichzelf kan aandoen, doe dit 6x per dag en tsja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Spaarstand.![]()
Je metabolisme gaat omhoog als je vast.
Sinds ik aan het Renegade Diet zit zijn vreemd genoeg veel kleine pijntjes verdwenen en ben ik aardig wat gewicht kwijt zonder kracht te verliezen, de spiegeltest is ook beterIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
quote:![]()
Ik ook, al is zaterdag wel een kutdag hier in de sportschool. Al die mannetjes die 's avonds hun biceps willen flexen in de kroeg lopen dan rond. Maar goed, oortjes in en gaan.
Ben nu trouwens drie keer in de week aan het trainen, doe alleen maar oefeningen als bankdrukken, squatten, deadliften, pull-ups, shrugs en wat met cables klooien en heb nog nooit zo'n goede resultaten geboekt, al blijven biceps een beetje achter. Moet wel zeggen dat mij borst, rug en traps als kool groeien zeg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: