¤ 150,00 wees er snel bij, want de voorraad is snel op!quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:15 schreef Diabox het volgende:
Minstens 100 eu gezien de weerwolf print.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:14 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Rara wat kost dit....klinkt als HGH,maar wist niet dat het oraal bestondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ik dat oraal, of Anaal nemen zoals Jesse en zijn buddies?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:42 schreef Sapstengel het volgende:
Mooie regenboog weerwolf graphic. Alleen dat is de 150 euro al meer dan waard.
De Rawbrahs verdienen heel veel geld via adsense als youtube partner.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:50 schreef Zith het volgende:
HOLY SHIT?
EINDELIJK WEET IK HET!
Je hebt de 'rawbrahs' die 100.000 retarded video's hebben. Het is zo duidelijk dat ze een commercieel plan erachter hebben maar ik kon maar niet ontdekken wat (bijv. blogs adverteren ofzo?).
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:39 schreef Jajong het volgende:
WOW wat een kankerdebiel die Jesse:
http://jessevandervelde.com/schildklier-klachten-en-symptomen/
Nee joh, geen medicijnen slikken als je hypo bent, gewoon veel aardappels eten. Als ik deze gast zie stomp ik zn ogen dicht.
Ik doe deadlift, hyperextentions, lat pulley, seated rows en bent over rows op de dezelfde dag. Geen probleem. EN NEE MIJN RUGBLESSURE KOMT NIET DAARDOORquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:47 schreef DeBassist het volgende:
Even een vraagje. Hoeveel oefeningen kan je pakken voor de onderrug? Ik zat eraan te denken om op benendag te deadliften en op rugdag nog hyperextensions erbij te doen eigenlijk
Haha oke!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik doe deadlift, hyperextentions, lat pulley, seated rows en bent over rows op de dezelfde dag. Geen probleem. EN NEE MIJN RUGBLESSURE KOMT NIET DAARDOOR
DM die shit brahquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef kevin_ het volgende:
Iemand interesse in de nieuwe Eat Stop Eat expanded 5th edition? Pm maar.
Snap de combi rug/benen niet zoquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:11 schreef DeBassist het volgende:
[..]
Haha oke!kan ik onderrug ook op benendag erbij pakken ?
Dan heb ik voor benen en onderrug:
Deadlift
Hyperextensions
Seated calf raises
Standing calf raises
Leg press
+ schouders erachteraan
Kan dat zo ?
En nee, we hebben geen squatrek
Ik heb vrijdag weinig tijd, dus dan zou ik dan alleen rest vd rug+triceps kunnen pakkenquote:
Calm down brahs haha.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:53 schreef kevin_ het volgende:
Laat ze de doodstraf maar eens invoeren hier in Nederland.
138 gram eiwit, 80 gram carbs, 22 gram vet. Samen goed voor ~1060 kcal. De eerste shake is vlak na wakker worden. De tweede shake is postworkout op trainingsdagen, op gewone dagen rond 15:00.quote:600 ml halfvolle melk
1 scoop whey
2.5 gr creatine
600 ml halfvolle melk
1 scoop whey
2.5 gr creatine
500 gr kwark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |