Ik durf wel te beweren dat 75% van de mensen in de gym sporten om aesthetics en niet om sterker te worden. En benen zijn voor veel mensen niet nodig om er mooi uit te zien. Niet dat ik tegen benen trainen ben maar ik snap wel waarom veel het niet doen. Mijn benen zitten me nu alleen maar in de weg. Pas niet meer in broeken, te grote ass, dat soort dingen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heeft niks met elite zijn te maken, als je geen benen trained train je maar half.
Mjawel heur. Ik had zelf niet door wat voor inkopper ik weg gaf.quote:Op zondag 15 april 2012 13:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een grap maken over half en benen is nu zeker not done.
Je moet maar eens wat orthopedische operaties kijken, als je ziet hoe lomp dat eraan toegaat vraag je je of hoe daar uberhaupt ooit nog een functionerend gewricht uit komtquote:
Geen benen trainen ziet er niet uit. Hell, zelfs ik train m´n m´n benen en sinds ik dat doe is mijn overall progress enorm vooruit gegaan. Tis gewoon belangrijk.quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat 75% van de mensen in de gym sporten om aesthetics en niet om sterker te worden. En benen zijn voor veel mensen niet nodig om er mooi uit te zien. Niet dat ik tegen benen trainen ben maar ik snap wel waarom veel het niet doen. Mijn benen zitten me nu alleen maar in de weg. Pas niet meer in broeken, te grote ass, dat soort dingen.
Kroc doet of deed dat. Geen idee of hij het nog doet, ik heb hem al een tijdje niet gezien.quote:Op zondag 15 april 2012 13:43 schreef SunTzu het volgende:
Zijn er hier mensen die meer dan 1x per dag trainen?
quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niet dat ik tegen benen trainen ben maar ik snap wel waarom veel het niet doen. Mijn benen zitten me nu alleen maar in de weg. Pas niet meer in broeken, te grote ass, dat soort dingen.
misschien doe je ze verkeerdquote:Op zondag 15 april 2012 13:48 schreef mtchel112 het volgende:
Van die beachbois en ander tuig kijkt me altijd aan van wtf als ik DB shrugs doe, altijd wel grappig
Mijn kuiten zitten helemaal klem in normale broeken en het ziet er voor geen meter uitquote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat 75% van de mensen in de gym sporten om aesthetics en niet om sterker te worden. En benen zijn voor veel mensen niet nodig om er mooi uit te zien. Niet dat ik tegen benen trainen ben maar ik snap wel waarom veel het niet doen. Mijn benen zitten me nu alleen maar in de weg. Pas niet meer in broeken, te grote ass, dat soort dingen.
Helaas bij vrouwen 75+ welquote:Op zondag 15 april 2012 12:46 schreef SunTzu het volgende:
Lelijke lichamen @ eurosport![]()
WTF wat een koeien.
Meetlint hoort tegen je huid aan te zitten, maar niet extra strak trekken he?quote:Op zondag 15 april 2012 14:16 schreef mtchel112 het volgende:
net vp% meting gedaan met us army methode, kwam uit op 10%, dus om en nabij 10-12% denk ik alleen heb ik nog wel een soort van buikje, als je het vergelijkt met dat stuk onder je buik en boven je plassertje is het dikker (scheelt een cm ofzo)
is dat wel normaal, of gewoon een kwestie van meer core trainen?
Eurosport en Reebok (volgens mij ook Adidas) gebruiken beelden uit van crossfit trainingen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:18 schreef fathank het volgende:
zag gisteren een reclame op eurosport van een of ander crossfit kampioenschap
Reebok heeft veel marketing $$$ in CrossFit zitten...quote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eurosport en Reebok (volgens mij ook Adidas) gebruiken beelden uit van crossfit trainingen.
ik ben nog een puber dus zal vast nog wel kritisch zijn naar mezelf :p het linkt houd ik niet te strak maar niet te los heb net 2 keer gedaan en was 1cm verschil dusja :pquote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meetlint hoort tegen je huid aan te zitten, maar niet extra strak trekken he?
Met 12% zou je lichte contouren van abs moeten kunnen zien. Het klopt dat je buik dan nog wel een heeeeel klein beetje uit steekt. Maar ik denk dat je wat te kritisch naar jezelf bent (heb ik ook). Als ik in de kleedkamer van de gym naar andere kerels kijk dan plaatst dat alles weer wat in perspectief.
dan zou ik tussen de 11-14% zitten, jezus wat een mijpaalquote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vanochtend buikomtrek 76, halsomtrek 37
De methode is niet op de % nauwkeurig he? Volgens de onderzoekers die het hebben opgesteld kan het 2-3% afwijken. 't is maar een indicatie die gewoon heel snel gemeten kan worden en relatief betrouwbaar is.
Goed gedaanquote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dan zou ik tussen de 11-14% zitten, jezus wat een mijpaal
eigenlijk helemaal niet, maar tussen de oren kan het soms erg vervelend zijn :pquote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed gedaan't was niet ál te moeilijk toch?
Ik kan minstens de helft van m´n shirts weg gaan geven. Soms wel jammer van wat favo shirts, maar het ziet er gewoon niet uit.quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef DeRakker. het volgende:
wtf.. mensen die niet de benen trainen![]()
Als smoesje dat de broeken niet meer passen, je kan altijd wijdere broeken kopen... is ff zoeken, er is weinig keus maar het is er wel.
Ook heb je hetzelfde probleem bij shirts.. daar hoor je mensen ook niet over dat ze dan maar weinig shirts passen omdat ze zo breed zijn.
Zelfde maar het is me gelukt om een wijde gstar broek te vinden, meer dan genoeg ruimte dus ik kan weer lekker doorquote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan minstens de helft van m´n shirts weg gaan geven. Soms wel jammer van wat favo shirts, maar het ziet er gewoon niet uit.![]()
Ook al train ik mijn benen niet al te zwaar beginnen spijkerbroeken irritant te worden. Zeker als ik zit zitten ze net te strak. Ik loop dus meestal in trainingsbroeken.
Gew ''hiphop' 'kleding dragen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zelfde maar het is me gelukt om een wijde gstar broek te vinden, meer dan genoeg ruimte dus ik kan weer lekker door![]()
Het ding is gewoon dat skinny jeans op dit moment in zijn... het was de ruimste broek in de winkel.. verder was alles krap.
Hopelijk verandert de mode dat de wijdere broeken weer in worden.
quote:
Ten eerste zijn al die broeken afschuwelijk en ten tweede zie ik nergens skinny jeans.quote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja verschil moet er zijn...
Skinny jeans dragen met een groot shirt erboven ziet er lekker uit![]()
![]()
Mensen die bovenlichaam trainen en de benen niet
Ten eerste gaat het om het formaat en niet de uitvoering.quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ten eerste zijn al die broeken afschuwelijk en ten tweede zie ik nergens skinny jeans.
Het is allebei lelijk en iets waar je niet mee op straat wilt lopen. Er zijn daarnaast ook genoeg winkels waar je alleen maar vette broeken hebt.quote:Op zondag 15 april 2012 15:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het om het formaat en niet de uitvoering.
Ten tweede zijn de onderste skinny als je benen traint.
Je snapt mijn punt! goedzo!quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is allebei lelijk en iets waar je niet mee op straat wilt lopen. Er zijn daarnaast ook genoeg winkels waar je alleen maar vette broeken hebt.
gadverdamme.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef slacker_nl het volgende:
BEn die kutfilmpjes van jullie beetje zat aan het worden, tijd voor het betere spul:
Gewoon geen antwoord geven, je traint voor jezelf toch.quote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef ZetaOS het volgende:
Tussen 1500 en 1600 weer wezen trainen.
Het begint lastig te worden dat hele hordes mensen het over mijn training willen hebben onder het trainen.
Leuk al die fans maar het kost zo 20 minuten om al die mensen vriendelijk te woord te staan.
Dit is een serieuze post trouwens.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef ZetaOS het volgende:
Tussen 1500 en 1600 weer wezen trainen.
Het begint lastig te worden dat hele hordes mensen het over mijn training willen hebben onder het trainen.
Leuk al die fans maar het kost zo 20 minuten om al die mensen vriendelijk te woord te staan.
Dit is een serieuze post trouwens.
Het is moeilijk als mensen vriendelijk en zeer geïnteresseerd zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Gewoon geen antwoord geven, je traint voor jezelf toch.
Hoe kan je je druk maken om hoe de training van iemand anders er uitzietquote:
Omdat als je serieus traint en veel progressie maakt je je lichaam aan het verminken bent..quote:Op zondag 15 april 2012 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kan je je druk maken om hoe de training van iemand anders er uitziet![]()
anyway nog twee weekjes bulk en dan cutten
Ripped 365 24/7quote:Op zondag 15 april 2012 17:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Omdat als je serieus traint en veel progressie maakt je je lichaam aan het verminken bent..
Bodybuilding is je lichaam in verhouding opbouwen.
Als je geen benen traint doe je ook niet aan bodybuilding.
Hardcore africa![]()
[ afbeelding ]
Doet me denken aan Vietnam, onze familie heeft een huis op een eiland waar geen supermarkt en niks te bekennen is. Daar had mijn neef met beton en wat plastic buizen halters gemaaktquote:Op zondag 15 april 2012 17:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Omdat als je serieus traint en veel progressie maakt je je lichaam aan het verminken bent..
Hardcore africa![]()
[ afbeelding ]
Er zijn überhaupt bijna geen bodybuilders in dit topic, en al helemaal niet irl. De meeste mensen vinden benen niet echt belangrijk, ik ook niet, maar dat is toch gewoon een keuze?quote:Op zondag 15 april 2012 17:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hardcore africa![]()
[ afbeelding ]
echt geniaal.. je hebt nog meerquote:Op zondag 15 april 2012 17:29 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Doet me denken aan Vietnam, onze familie heeft een huis op een eiland waar geen supermarkt en niks te bekennen is. Daar had mijn neef met beton en wat plastic buizen halters gemaakt
wat doe je in de bodybuild topic dan? ga dan naar fitness topic...quote:Op zondag 15 april 2012 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn überhaupt bijna geen bodybuilders in dit topic, en al helemaal niet irl. De meeste mensen vinden benen niet echt belangrijk, ik ook niet, maar dat is toch gewoon een keuze?
O, nee?quote:Op zondag 15 april 2012 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn überhaupt bijna geen bodybuilders in dit topic, en al helemaal niet irl. De meeste mensen vinden benen niet echt belangrijk, ik ook niet, maar dat is toch gewoon een keuze?
Deze rakker dan, niks honger en aids.quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
mooi voorbeeldje van misvorming.
Makkelijk. maar het is wel iets dat ik heel vaak in dit topic heb terug zien komen. Vind je leg oefeningen zo kut dat je wil dat iedereen ze doet ofzo, is dat het? Ik vind het prima zoals het nu is, ik doe alleen squats voor m'n benen, en alles is nog in proportiequote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat doe je in de bodybuild topic dan? ga dan naar fitness topic...
Meneer heeft niet helemaal door hoe serieus sommigen hier zijn met hun BB. Dat we (nog) geen competitie BB´rs zijn, okee, maar dat maakt ons niet non-BB´rs.quote:
baasquote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Deze rakker dan, niks honger en aids.
[ afbeelding ]
Ik weet heel goed dat de meesten hier serieus bezig zijn en er redelijk veel vanaf weten, maar veel competitieve BB'ers zitten hier niet voor zover ik weet.quote:Op zondag 15 april 2012 17:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Meneer heeft niet helemaal door hoe serieus sommigen hier zijn met hun BB. Dat we (nog) geen competitie BB´rs zijn, okee, maar dat maakt ons niet non-BB´rs.
Je zegt dat dat ons geen BB´s maakt, ik zeg dat dat onzin is. Je hoeft geen competitie BB´r te zijn om BB´r te zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 17:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet heel goed dat de meesten hier serieus bezig zijn en er redelijk veel vanaf weten, maar veel competitieve BB'ers zitten hier niet voor zover ik weet.
squats is toch beenoefening? is toch goed?quote:Op zondag 15 april 2012 17:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Makkelijk. maar het is wel iets dat ik heel vaak in dit topic heb terug zien komen. Vind je leg oefeningen zo kut dat je wil dat iedereen ze doet ofzo, is dat het? Ik vind het prima zoals het nu is, ik doe alleen squats voor m'n benen, en alles is nog in proportie [ afbeelding ]
Wat is je punt? Ga naar een ander willekeurig topic uit de sportsectie en je kunt hetzelfde zeggen.quote:Op zondag 15 april 2012 17:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet heel goed dat de meesten hier serieus bezig zijn en er redelijk veel vanaf weten, maar veel competitieve BB'ers zitten hier niet voor zover ik weet.
Ja ik heb toch ook nergens gezegd dat ik m'n benen niet train. Maar ik vind ze nog steeds niet belangrijk.quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
squats is toch beenoefening? is toch goed?
Het punt is dat ik niet op een niveau zit waar het om verhoudingen gaat en ik gok de meesten hier ook niet.quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat is je punt? Ga naar een ander willekeurig topic uit de sportsectie en je kunt hetzelfde zeggen.
Ik denk dat bijna iedereen wel de goede verhoudingen wilt hebben... verhouding heeft niks met de massa te maken.quote:Op zondag 15 april 2012 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik heb toch ook nergens gezegd dat ik m'n benen niet train. Maar ik vind ze nog steeds niet belangrijk.
[..]
Het punt is dat ik niet op een niveau zit waar het om verhoudingen gaat en ik gok de meesten hier ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |