Dat is inderdaad wel aardig :-)quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef slacker_nl het volgende:
BEn die kutfilmpjes van jullie beetje zat aan het worden, tijd voor het betere spul:
Ik had het over Jessequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Heel duur ook, Zijn shake zoals hij daar aanraad kost serieus iets van 45 euro of zo.
En de tips waar je het over hebt komen niet van Perry Roosen maar van Jesse, en dat is echt een lul en probeert troep te verkopen voor honderden euro`s zoals Shakes van "Buine Lijst".
Zie een post of 15 terug.
Duh, ik weet dat je het over Jesse had, maar je reageerd op een reactie over Perry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had het over JessePerry ken ik verder niet.
Heb wel een van zijn boeken en dat is verder prima en niks mis met die kettlebell oefeningen ook.
Maar ik ren het topic weer uit
Dan praten we langs elkaar heenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Duh, ik weet dat je het over Jesse had, maar je reageerd op een reactie over Perry.
Zelfs de Video begint bij Perry.
Je punt heb je ook nog niet gemaakt, je vroeg of ik hem in real life gezien had, en ik zei NEE, duszz!?
Als z'n boek niks meer bevat dan lege pagina's zal die wel prima zijn, komt alleen maar poep uit z'n mond namelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had het over JessePerry ken ik verder niet.
Heb wel een van zijn boeken en dat is verder prima en niks mis met die kettlebell oefeningen ook.
Maar ik ren het topic weer uit
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:47 schreef Diabox het volgende:
Word lid van mijn fanclub op DBB.
http://forum.dutchbodybuilding.com/groups/getxxl-fanclub.html
Beelden zijn niet erg, daar staan in de stank van formaldehyde met ledematen in je handen, daar kokhalzen mensen van.quote:
Lijkt me ook niet lekker ja.quote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beelden zijn niet erg, daar staan in de stank van formaldehyde met ledematen in je handen, daar kokhalzen mensen van.
1e jaar van de studie al, heel lang geleden dus.quote:Op zondag 15 april 2012 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet lekker ja.
Heb jij dat meegemaakt?
Moest je kokhalzen?quote:Op zondag 15 april 2012 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1e jaar van de studie al, heel lang geleden dus.
quote:
Women dig beavermodequote:You. Are. Sooooooo. Hot!
iamlimmy 4 days ago
God, why are you so attractive!!!? I can't get enough
XquisiteVx 4 days ago
Watquote:Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef SunTzu het volgende:
Lol check die benen of whatever dat onder zijn lichaam is
[ afbeelding ]
nee precies benen trainen is wel bullshit natuurlijk, als je maar af en toe op de leg extension machine zitquote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Watje hoeft geen afgetrainde benen te hebben maar iets meer massa mag wel.
Als ik er als iets mee moest doen; bijv. een medische handeling kan ik er wel tegen maar even zo'n filmpje bekijken is niet wat voor mij.quote:Op zondag 15 april 2012 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Neu, kon er wel aardig tegen, maar de geur van formaldehyde is idd de geur die je met de dood zou associeren.
Er wordt aangeraden aan je (latex) handschoenen te snuiven als je onwel wordt. Als dat niet helpt, ff de ruimte verlaten. iig niet over de kadavers heen kotsen.
Ja eigenlijk zijn benen overrated, gewoon heel de dag op een scootmobiel voortbewegen ftw.quote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
mooiboy spottedquote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
get outquote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Meestal hebben die een lange broek aan toch?quote:Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef SunTzu het volgende:
Lol check die benen of whatever dat onder zijn lichaam is
[ afbeelding ]
Waarom geen afgetrainde benen maar wel afetrainde .. armen?quote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heeft niks met elite zijn te maken, als je geen benen trained train je maar half.quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha de ELITE BB'ers komen er aan. Als iemand geen benen wilt trainen is dat zijn eigen keus.
een grap maken over half en benen is nu zeker not done.quote:Op zondag 15 april 2012 13:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heeft niks met elite zijn te maken, als je geen benen trained train je maar half.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |