SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Challenges 2012:
Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar.
Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!
Je kan het schema aanpassen of jezelf toevoegen door naar http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam= <--- (Vul hier je eigen username in) te gaan. 'Oefenaccountje': http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=test
Deze OP vind je hier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
zoals in het laatste topic al gezegd, komende vrijdag een afspraak met een podiatrist om te kijken of we wat kunnen doen aan een slepende blessure die maar niet over gaat.
Het belemmered me niet om te lopen maar ik kan niet zo vaak en zo ver lopen als ik eigenlijk zou willen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
even terug lezen in het vorige topicquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Of werkt ie bij Adidasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even terug lezen in het vorige topic![]()
![]()
Woah, ik dacht even dat ik uit de lijst was gegooid. Sta ik nu opeens ergens bovenin het lijstje.
Heb de afgelopen 2 weken nauwelijks iets gedaan.![]()
![]()
De ''stop volgen'' knop wordt over 24 uur ingedrukt, ik ben geblesseerd en zal de Venloop niet halen.
inb4: ik zei het toch dit dat zus zo.![]()
't ziet ernaar uit dat vanaf volgende week de dooi is ingezet. En dus kunnen de hardloopschoentjes weer uit de kast en ondergebonden worden. Weer mijlen maken...How can I make this topic about me?![]()
Ik ben van plan morgenochtend al wel weer een poging te wagenVrijdag voor het laatst gelopen, dus wordt wel weer hoog tijd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Hoop dat de vorst niet teveel in de grond zit anders wordt het glibberen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
't ziet ernaar uit dat vanaf volgende week de dooi is ingezet. En dus kunnen de hardloopschoentjes weer uit de kast en ondergebonden worden. Weer mijlen maken...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gisterenavond laat bij 10 graden vorst nog ruim 10 km in een uur tijd gelopen. Op een gegeven moment werd mijn gezicht min of meer gevoelloos, en had ik het gevoel alsof ik een ijscompres onder mijn shirt had, maar ik heb het toch maar weer overleefd.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Houd dat nog ff een week vol, ben in achtervolging en dan kan ik je inhalenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:14 schreef wyccie het volgende:
Woah, ik dacht even dat ik uit de lijst was gegooid. Sta ik nu opeens ergens bovenin het lijstje.
Heb de afgelopen 2 weken nauwelijks iets gedaan.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Inderdaad, weer lekker lopen zodra de sneeuw weg is. De schedule weer in de plus zien te krijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
't ziet ernaar uit dat vanaf volgende week de dooi is ingezet. En dus kunnen de hardloopschoentjes weer uit de kast en ondergebonden worden. Weer mijlen maken...![]()
![]()
You go girlquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:13 schreef E.T. het volgende:
Ik ben van plan morgenochtend al wel weer een poging te wagenVrijdag voor het laatst gelopen, dus wordt wel weer hoog tijd
Ga ik vanavond weer een rondje.
![]()
Vanavond maar eens beginnen met intervaltrainingen om mijn snelheid omhoog te krijgen. Ik heb 10 maal 500 meter in de planning staan."Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."![]()
volgens mijn schema moet ik binnenkort een "vaartspel" gaan lopen...
Ik las dat het "op gevoel spelen met verschillende tempo's" is...
Iemand ervaring mee? Ben benieuwd hoe andere hardlopers dit oplossen :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
5.15 km in 36.34.
Eerste km's liepen heerlijk, van km 4 naar 5 liep ik erg langzaam blijkbaar. Klein stukje over een besneeuws (en aangestampt) voetpad gelopen, maar verder allemaal schone fietspaden.
En het was warm!!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Morgenochtend ga ik weer! Echt zin in. 7,5 km is het plan i.p.v. 5 km, omdat ik morgen meer tijd heb dan normaal op een werkdag (thuiswerkdagje), afgelopen weekend geen 10 km heb gedaan en omdat ik deze week maar 2 keer gelopen heb
. Ben benieuwd hoe het gaat. Vond het vanochtend een stuk minder koud dan gisteren en ik hoop vanaf volgende week weer gewoon lekker 3 keer per week te kunnen gaan als de dooi inzet.
Niet meer actief op Fok!![]()
Voor de sneeuwval de 8km met veel moeite aangetikt in 43 minuten.... Sindsdien een winterstop gehouden en vanavond weer gelopen om de draad een beetje bij te houden en op te pakken. Zat niet echt veel resultaat in, ongeveer 4,5 km in 30 minuten. Heb nu ook diverse stukjes gewoon gelopen. Komt het omdat ik een tijdje niet heb gelopen of dat ik niet echt meer vooruitgang eis omdat ik verder dan die 8 toch niet meer zal komen voor mijn gevoel...![]()
Hey, dat komt wel goed hoor. Gewoon eens een keer die snelheid helemaal laten varen, puur je gedachten op 10 km zetten. Zo had ik laatst 12,5 gerend met de gedachten het gewoon uit te lopen, als is het maar met 8 km/h. Heb toen heerlijk gelopen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:01 schreef ejvdb het volgende:
Komt het omdat ik een tijdje niet heb gelopen of dat ik niet echt meer vooruitgang eis omdat ik verder dan die 8 toch niet meer zal komen voor mijn gevoel...![]()
Dat!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hey, dat komt wel goed hoor. Gewoon eens een keer die snelheid helemaal laten varen, puur je gedachten op 10 km zetten. Zo had ik laatst 12,5 gerend met de gedachten het gewoon uit te lopen, als is het maar met 8 km/h. Heb toen heerlijk gelopen.
Hoe vaak loop je, ejvdb? Is het een optie om bijvoorbeeld (minimaal) 2 keer per week te lopen en dan 1 keer 5 km en dan trainen op snelheid en dan 1 keer (in het weekend) een duurloop en dan lekker focussen op kilometers? Zo doe ik het iig.Niet meer actief op Fok!![]()
Grote ijsbaan nog hier op de stoepen.
Ik zie er wel een paar hardlopen (er wordt best fanatiek gelopen hier in de stad!) maar die zijn allemaal zo voorzichtig bezig dat ik er kriegelig van zou wordenHet is dan ook écht nog glad en ik zou totaal niet op m'n gemak lopen.
Helaas hebben ze ook de cintelbaan niet sneeuwvrij gemaakt: dat was m'n laatste hoop eigenlijk, bij 't sportcentrum, maar dat is ook een grote sneeuwvlakte
Ja doei.![]()
Hier zijn de stoepen ook niet sneeuwvrij, maar dat zul je vast nog weten als ex-Haagse. Ik ga morgen dus maar 7,5-10 km doen op het fietspad, kijken hoever ik kom zonder al te krampachtig te lopen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
Grote ijsbaan nog hier op de stoepen.
Ik zie er wel een paar hardlopen (er wordt best fanatiek gelopen hier in de stad!) maar die zijn allemaal zo voorzichtig bezig dat ik er kriegelig van zou wordenHet is dan ook écht nog glad en ik zou totaal niet op m'n gemak lopen.
Helaas hebben ze ook de cintelbaan niet sneeuwvrij gemaakt: dat was m'n laatste hoop eigenlijk, bij 't sportcentrum, maar dat is ook een grote sneeuwvlakteNiet meer actief op Fok!![]()
Fietspaden doen ze hier niet aan, dus zou dan op de weg moeten lopen en met verkeer dat hier in de stad 40mijl per uur mag rijden (65) vind ik dat toch niet zo'n fijn plan... daarbij vinden de automobilisten dat ook vaak niet zo'n goed plan hier: die schrikken van alles wat geen auto is: als je op de fiets zit gaan ze met een boog met een straal van 5 meter om je heen als 't even kan...
Ja doei.![]()
@Swets moet je feliciteren, als eerste over de 100km heen. Lijkt erop alsof je je challenge mag opschroeven, je loopt ver ver voorop schema, je zit op 980 km dit jaar als je zo doorgaat.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik liep altijd maandag, woensdag en vrijdag en ging dan steeds een klein stukje verder. Todat ik de 8km aantike. Verder kon ik echt niet. Omdat ik vaak ook hetzelfde rondje loop vanwege medische redenen, zo weet het thuisfront waar ik ben als ik niet thuis kom omdat ik epilepsie heb (een fietspad van 500m lang een aantal x heen en weer en dan nog een weg van 1,2 km, en zo dus heel makkelijk steeds kan uitrekenen hoeveel ik loop). Dat begint wel te vervelen... en ik loop liever ook niet echt door de wijk...quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat!
Hoe vaak loop je, ejvdb? Is het een optie om bijvoorbeeld (minimaal) 2 keer per week te lopen en dan 1 keer 5 km en dan trainen op snelheid en dan 1 keer (in het weekend) een duurloop en dan lekker focussen op kilometers? Zo doe ik het iig.![]()
Maar misschien kun je kijken voor wat betere routes iets verder weg, waar je een stukje voor moet fietsen?
Dat heen en weer motiveert niet zo. Heb ik ook met mijn korte rondje.![]()
Nog 10 minutjes en dan ga ik de kou in.... Brrrrrrr!
Wel weer mooi over de besneeuwde hei :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Bij mij motiveerd dat juist weer wel, zo is de route voor mijn gevoel korter...quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:55 schreef wyccie het volgende:
Maar misschien kun je kijken voor wat betere routes iets verder weg, waar je een stukje voor moet fietsen?
Dat heen en weer motiveert niet zo. Heb ik ook met mijn korte rondje.![]()
Ja ik zat er al aan te denken om 'm naar 750 te zetten. Zou ook aardig kloppen met wat ik vorig jaar gelopen heb.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef slacker_nl het volgende:
@Swets moet je feliciteren, als eerste over de 100km heen. Lijkt erop alsof je je challenge mag opschroeven, je loopt ver ver voorop schema, je zit op 980 km dit jaar als je zo doorgaat.
En bedankt![]()
![]()
Zo, iets te hard voor het schema, maar wel lekker gelopen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Denk dat zoiets nog te weinig is, zo'n 200km ofzo.. Je rent zo'n 2.61 a 2.68 km per dag op dit moment, komt uit op 950/980 km dit jaar. Uiteraard houd ik even geen rekening met feestdagen etc. Je moet, indien je op 750 km wilt uitkomen, 500-700 meter per dag minder rennen dan je nu doet. Denk dat 880km een mooi realistisch doel is, IMHO dan, als ik de cijfers tot nu toe erbij pak.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik zat er al aan te denken om 'm naar 750 te zetten. Zou ook aardig kloppen met wat ik vorig jaar gelopen heb.
En bedanktIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Les 4 van Start to Run gedaan vandaag! Het gaat al helemaal de goede kant op (zeker als je je bedenkt dat ik van bankhangen een sport maakte).
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Haha, ja maar er zal wel een keer een blessure, hittegolf, kindervakantie of ander leed voorbij komenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Denk dat zoiets nog te weinig is, zo'n 200km ofzo.. Je rent zo'n 2.61 a 2.68 km per dag op dit moment, komt uit op 950/980 km dit jaar. Uiteraard houd ik even geen rekening met feestdagen etc. Je moet, indien je op 750 km wilt uitkomen, 500-700 meter per dag minder rennen dan je nu doet. Denk dat 880km een mooi realistisch doel is, IMHO dan, als ik de cijfers tot nu toe erbij pak.Thxquote:![]()
![]()
Inderdaad netjes gedaan Swetsenegger, ik krijg het voor elkaar om onderuit te gaan tijdens het krabben van de auto ruiten vanochtend. Je krijgt mij dus voor geen goud aan het hardlopen zolang het nog glad is. Gelukkig zou het allemaal na het weekend / begin volgende week weg moeten zijn. Dan weer lekker aan de slag om Swetsenegger een beetje bij te houdenquote:.
![]()
Hey... ik sta bovenaan... kijken hoe lang dat duurt..."Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."![]()
Van mij heb je even geen concurrrentie. Ben dinsdag niet gegaan omdat ik te moe was.
Vandaag ga ik schaatsen (althans een poging daartoe wagen) ipv lopen.![]()
ik heb nu al zin om morgen te lopen
55 minuten, zaterdag alweer (45 minuten)
kijken of ik einde van de week de nr 1 positie veroverd heb
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
[liefdagboek]
Op dit moment geen zin om te hardlopen. Beenspieren zijn stijf, rug voelt stijf. Geen zin in gladde stukken op de route. Weet niet precies hoe het staat met de 11 stedentocht, maar de dooi mag van mij zo snel mogelijk inzetten. Friesland mag ontzien worden, want ik gun het de schaatsers wel, maar PLEASE melt the ice and snow!!!!!
[/nietzoliefdagboek]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En 10 erbij voor mij! Volgens mij was het eerder 9,5, want ik was nog niet bij het 10km-punt, maar het Nike+-meisje vond dat ik al 10 km gelopen had. OK dan.
Heerlijk weer! Hier en daar een beetje glibberig, maar over het algemeen kon ik goed op de fietspaden lopen. Merkte pas bij het uitlopen dat het best koud was. Dit typen is dan ook best lastig.
Voor zondag staat er 12,5 km op de planning, dus ik ga aardig stijgen in het lijstje.
dat denk ik wel ja, met zondag erbij sta je nu virtueel eerste ;-)quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:52 schreef Viking84 het volgende:
En 10 erbij voor mij! Volgens mij was het eerder 9,5, want ik was nog niet bij het 10km-punt, maar het Nike+-meisje vond dat ik al 10 km gelopen had. OK dan.
Heerlijk weer! Hier en daar een beetje glibberig, maar over het algemeen kon ik goed op de fietspaden lopen. Merkte pas bij het uitlopen dat het best koud was. Dit typen is dan ook best lastig.
Voor zondag staat er 12,5 km op de planning, dus ik ga aardig stijgen in het lijstje.
Ecosia
Nee hoor, dan sta ik pas op 75 ofzo. Swets zit al op 100 hèquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat denk ik wel ja, met zondag erbij sta je nu virtueel eerste ;-). Maar ik voel nu wel de behoefte om iig ook in de top 5 te komen
.
Er zijn 10 mensen die hoger staan dan ik.
Heb zo'n idee dat er twee leaderboards doorelkaar gehaald worden.. Endo en hier.
Hier:
Gaat om het percentage afgelegd he (of hoever je voor of achterloopt op je schedule - zit weinig verschil tussen voor het LB), niet om de hoeveelheid km's je gelopen hebt. Iemand die 1000km loopt zal dan altijd vooraan staan omdat ie gewoon meer moet lopen per week...
Endo:
Vanaf plek 5 is 10km erbij goed voor de #1.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh, ik zie dat hele Endomondo-gedoe nu pas. Aangemeld
. Moet ik verder nog iets doen om mijn data daar te krijgen? Ik loop met Nike+.
[ Bericht 17% gewijzigd door Viking84 op 09-02-2012 12:47:58 ]Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb een blaar aan mijn linkervoet, ik ga vandaag crosstrainen ipv hardlopen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
dat is wel pijnlijk...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nike+ data is uit te lezen met EagerFeet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik zie dat hele Endomondo-gedoe nu pas. Aangemeld
. Moet ik verder nog iets doen om mijn data daar te krijgen? Ik loop met Nike+.
De ge-exporteerde GPX-bestanden kan je dan weer importeren bij Endomondo.
Overigens staat EagerFeet standaard op miles, maar dat maakt over het algemeen niet zo veel uit.
En de Nike+ data staat bij mij altijd +5 uur. Dus daar moet ik dan weer opletten bij het importeren naar Endomondo, anders heb ik soms heel laat op de avond/nacht gelopen.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Maar ik snap niet hoe ik dat moet doen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nike+ data is uit te lezen met EagerFeet.
De ge-exporteerde GPX-bestanden kan je dan weer importeren bij Endomondo.
Overigens staat EagerFeet standaard op miles, maar dat maakt over het algemeen niet zo veel uit.
En de Nike+ data staat bij mij altijd +5 uur. Dus daar moet ik dan weer opletten bij het importeren naar Endomondo, anders heb ik soms heel laat op de avond/nacht gelopen.. Ik heb nu mijn data op Eagerfeet staan, maar ik zie nergens een knop 'Exporteer naar Endomondo/ander hardloopprogje'. Neem aan dat het niet hebben van GPS-data geen probleem is, hè?
Endomondo/Runkeeper en consorten hebben de GPX bestanden nodig. Staat er nergens een knop download .gpx ?!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee. Ik krijg alleen het overzicht en ik zie nergens een export-knop. Dus hoe kan ik er dan een gpx-file van maken? En hij zegt dat er geen gps-data zijn. Komt dat wellicht doordat ik niet met de Nike+-app loop, maar met zo'n geval op m'n schoen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef slacker_nl het volgende:
Endomondo/Runkeeper en consorten hebben de GPX bestanden nodig. Staat er nergens een knop download .gpx ?!Niet meer actief op Fok!![]()
Blub.. you lost me. Ik heb geen Nike+, geen account, geen.. nouja, you get the picture. Tast hier in het duister.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Effe snel gegoogled op 'eagerfeet gpx'. Misschien kan je hier wat mee ?
http://eagereyes.org/blog/2011/eagerfeet-free-your-nike-gps-data
http://eagerfeet.org/Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Voor het eerst sinds mijn 8km prestatieloop weer eens de schoenen ondergebonden. Wilde een klein rondje van een kilometer of 4 a 5 doen, uiteindelijk na 6.10 km in 31:50 weer thuis. Wat is het nog steeds een heerlijk loopweer zeg
Had de vorige dagen niet zo een zin, beetje lopen uitstellen, maar van het weekend ben ik ook niet in staat dus ik moest er van mezelf toch even uit. Al na 1,5 km of zo wist ik niet meer wat me de afgelopen dagen zo was gaan tegenstaan ...I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Dat had ik zelf ook al gevondenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:03 schreef jcdragon het volgende:
Effe snel gegoogled op 'eagerfeet gpx'. Misschien kan je hier wat mee ?
http://eagereyes.org/blog/2011/eagerfeet-free-your-nike-gps-data
http://eagerfeet.org/. Ik denk dat het idd niet kan, omdat ik geen GPS-data heb. Ik heb de maker net even gemaild.
Ik ga de komende dagen veel hardlopen. Zaterdag 12,5 km (mooi weer
) en maandag weer 10. En daarna doe ik weer even een beetje rustig aan (heb nu even iets meer tijd en daar wil ik meteen gebruik van maken
)
Ooops.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg alleen het overzicht en ik zie nergens een export-knop. Dus hoe kan ik er dan een gpx-file van maken? En hij zegt dat er geen gps-data zijn. Komt dat wellicht doordat ik niet met de Nike+-app loop, maar met zo'n geval op m'n schoen?
Niet, je gebruikt Nike+ met zo'n sensor. Dan heb je geen GPS-data en dus geen locatie. Dat is noodzakelijk voor GPX.
Ik ga wel even zoeken of er andere opties zijn.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Oh ja, sensor, dat woord, zocht ik. Ik was er inmiddels ook achter dat dat het probleem is. De Googleresultaten bieden weinig hoopquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ooops.
Niet, je gebruikt Nike+ met zo'n sensor. Dan heb je geen GPS-data en dus geen locatie. Dat is noodzakelijk voor GPX.
Ik ga wel even zoeken of er andere opties zijn.. Heb wel die Eagerfeetgast gemaild, misschien heeft die een idee. Wel jammer als ik anders niet mee kan doen met het Endomondoteam
.
Je kunt natuurlijk wel alles handmatig invoeren bij Endomondo. Doe je alsnog mee, maar dan is het wel veel werk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, sensor, dat woord, zocht ik. Ik was er inmiddels ook achter dat dat het probleem is. De Googleresultaten bieden weinig hoop. Heb wel die Eagerfeetgast gemaild, misschien heeft die een idee. Wel jammer als ik anders niet mee kan doen met het Endomondoteam
.
Heb geprobeerd om een rondje van mij die ik ooit met de Nike+ sensor had gelopen te koppelen aan een route en dat dan te exporteren, maar dat gaat ook niet. Ik zoek nog even verder.
Gebruik je een windows/mac/linux computer? (Sommige tools zijn namelijk alleen voor het een of het ander...)He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Ik gebruik Windows. En dank voor het mee zoekenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel alles handmatig invoeren bij Endomondo. Doe je alsnog mee, maar dan is het wel veel werk.
Heb geprobeerd om een rondje van mij die ik ooit met de Nike+ sensor had gelopen te koppelen aan een route en dat dan te exporteren, maar dat gaat ook niet. Ik zoek nog even verder.
Gebruik je een windows/mac/linux computer? (Sommige tools zijn namelijk alleen voor het een of het ander...). Ik kwam net een ander progje tegen (fitness data importer oid), maar die is sinds vorige maand uit de lucht gehaald
.
En anders voer ik de data wel handmatig in. Is het de bedoeling dat ik de data vanaf 1 januari 2012 invoer of mogen de data van daarvoor ook? (want dan wordt het wel veel werk)
Jawel, maar ik vind het niet fijn om die mee te nemen. Ben zo gewend aan Nike+. Zou dan nog liever een Nike sports watch kopen. Bovendien loop ik nu al een jaar met Nike+ en ik wil die data ook gewoon bewaren en meedoen aan de challenges daar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je niet gewoon een smartphone?Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb de data voor januari ingevoerd en nu ben ik er flauw van.
Ben benieuwd wanneer ik geaccepteerd word. Wie is de administrator van die groep?.
GotCquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de data voor januari ingevoerd en nu ben ik er flauw van.
Ben benieuwd wanneer ik geaccepteerd word. Wie is de administrator van die groep?.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo, ik ben geaccepteerd in de Fok! Endomondogroep. Alleen zie ik mezelf niet bij de members staan en zie ik mezelf ook niet op het leaderboard. Kan iemand me even vertellen wat ik moet doen?
.
3 weken niet wezen hardlopen door tentamens en ziekte deze week, maandag weer oppakken en maar even zien hoe het gaat, ik verwacht er niet te veel van
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Duurt vaak even voor het geupdate wordt. Dus even geduld vrees ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben geaccepteerd in de Fok! Endomondogroep. Alleen zie ik mezelf niet bij de members staan en zie ik mezelf ook niet op het leaderboard. Kan iemand me even vertellen wat ik moet doen?
.
![]()
Ik heb diverse dingen geprobeerd, maar helaas geen werkbare oplossing gevonden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik gebruik Windows. En dank voor het mee zoeken. Ik kwam net een ander progje tegen (fitness data importer oid), maar die is sinds vorige maand uit de lucht gehaald
.
En anders voer ik de data wel handmatig in. Is het de bedoeling dat ik de data vanaf 1 januari 2012 invoer of mogen de data van daarvoor ook? (want dan wordt het wel veel werk)
Dan kan je inderdaad beter op termijn overstappen op die Nike+ Sports Watch of een iPhone met Nike+ GPS.
Ik loop met m'n iPhone in zo'n armband, werkt prima. Alleen gebeld worden tijdens een run is iets minder...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Ja, die Nike+ sports watch schijnt ook niet helemaal optimaal te werken. Misschien is dat Adidasgeval ook wat, maar dan moet ik alsnog met Nike+ blijven lopen, omdat ik anders al die data kwijt ben en voor mijn gevoel een jaar lang voor niks heb gelopenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb diverse dingen geprobeerd, maar helaas geen werkbare oplossing gevonden.
Dan kan je inderdaad beter op termijn overstappen op die Nike+ Sports Watch of een iPhone met Nike+ GPS.
Ik loop met m'n iPhone in zo'n armband, werkt prima. Alleen gebeld worden tijdens een run is iets minder.... Het is ook wel leuk om steeds een leven hoger te komen daar
.
Dank je voor het proberen. Ik wacht eens af of die knul van Eagerfoot nog reageert.
Huh? Ik sta op plek 2 op het leaderboard. Hoe kan dat nou? Kijkt 'ie hoeveel je per week loopt?Niet meer actief op Fok!![]()
Ja, afgelopen 7 dagen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Viking84 het volgende:
Huh? Ik sta op plek 2 op het leaderboard. Hoe kan dat nou? Kijkt 'ie hoeveel je per week loopt?![]()
Morgen weer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
... al is het me nu nog véél te koud
Ik snap niet waar jullie de discipline vandaan halen om te gaan rennen. Ik wandel met de hond, ingepakt als een Michelinmannetje.quote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
daar krijg je het wel koud van jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jullie de discipline vandaan halen om te gaan rennen. Ik wandel met de hond, ingepakt als een Michelinmannetje.
Van rennen wordt je warm!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik wacht nog wel een paar dagen. De kou vind ik niet zo'n probleem, maar ben bang om op mijn plaat te gaan. De plekken waar ik normaal gesproken loop zijn nog heel beroerd. En op fietspaden lopen vind ik zelf niet echt prettig.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Idem dito! Zit sowiesow al met een koudje. Wil niet nog eens door mijn enkel gaan of erger. En over een weekje ga ik naar Oostenrijk. Heb mijn rust en gezondheid daar wel nodig! En sport ik een hele week!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:12 schreef Fallen het volgende:
Ik wacht nog wel een paar dagen. De kou vind ik niet zo'n probleem, maar ben bang om op mijn plaat te gaan. De plekken waar ik normaal gesproken loop zijn nog heel beroerd. En op fietspaden lopen vind ik zelf niet echt prettig.![]()
![]()
![]()
Ik ben deze week ook wéer ziek
Ik loop zwaar achter op schema. Ik ga er overigens wel vanuit dat ik dit in het seizoen gewoon weer inhaal
heitieh![]()
Echte mannen doen pas een muts op als de ijsberen van ellende een jas aandoen.
How can I make this topic about me?![]()
nr 2 door de 100, Dven. Respect hoor.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik mis de app 'Adidas miCoach' in de openingspost!
Is nog niet zo lang op de markt en is fantastisch vergeleken met endomondo en rungps.
Het programma laat je de eerste keer een assessment doen en vervolgens kun je jouw doel opgeven, bijvoorbeeld het rennen van 10 kilometer. Je geeft het aantal dagen door dat je per week eraan wilt besteden en je krijgt een persoonlijk trainingsschema van micoach!
Trainingen verschillen keer op keer en het programma kan je actief coachen tijdens het rennen. Je hebt 4 zones lopen, joggen, rennen en sprinten en de coach geeft aan wanneer je in welke zone moet rennen. Het geeft ook aan of je nog moet accelereren, deaccelereren of dat je het juiste tempo hebt voor die zone.
Persoonlijk vind ik het heerlijk werken omdat ik zelf niet aan het schema hoef te denken maar de app dat voor mij doet. Ik heb nog nooit zoveel progressie geboekt in zo'n korte tijd (2 maanden).
Ik moet daarbij wel eerlijk zeggen dat ik een jaar lang praktisch 4 keer per week hetzelfde rondje rende (5-10km) op hetzelfde tempo en geen intervallen.
Uiteindelijk ging ik wel steeds sneller rennen omdat endomondo keurig aangaf dat ik de vorige keer een x-aantal seconden langzamer of sneller per kilometer rende vergeleken met de vorige trainingen.![]()
Heb je een link naar de micoach? Never mind http://www.adidas.com/nl/micoach/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het helpt niet dat je dat zegt, dan wil ik deze week ook heel veel gaan lopen om de 100 km te doorbrekenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef slacker_nl het volgende:
nr 2 door de 100, Dven. Respect hoor..
Iig morgen staat er 12,5 km op de planning en misschien dat ik later deze week op een avond ook nog 10 ga doen (iig 2 keer 5 op ochtend). Dit alles afhankelijk van de weersomstandigheden, maar morgen zijn die goed! Lekker lopen in het zonnetje.
Over twee weken dus over de 100. Gaat bij mij min. 3 weken duren. Je gaat overal de #1 plek opeisen? Succes!
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 10-02-2012 14:04:17 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In de middag 5km in 34:35 gelopen. Het werd wel weer lekker warm. Het was minder koud dan afgelopen zondag. Maar het afkoelen gaat wel snel.Isn't it ironic, don't you think
Eerst sneeuw en gezond, nu sneeuw en ziek (grieperig)
Gets, en het ziet er zo ideaal uit (afgezien van de sneeuw dan) om te lopen![]()
Ja doei.![]()
Aww, als je beter bent, kan je weer lekker lopen. Beterschap!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Eerst sneeuw en gezond, nu sneeuw en ziek (grieperig)
Gets, en het ziet er zo ideaal uit (afgezien van de sneeuw dan) om te lopen
Isn't it ironic, don't you think
In het zonnetje zal het wel gaan. 't is prachtig weer (zo vanachter het raam gezien)..
hahaha, ik weet niet of dat lukt. Voorsprong van Swerts is best groot. Ik hoop dat ie binnenkort driie weken op vakantie gaat en dan niet looptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:58 schreef slacker_nl het volgende:
Over twee weken dus over de 100. Gaat bij mij min. 3 weken duren. Je gaat overal de #1 plek opeisen? Succes!.
Je zit op 65 km en gaat nu 22,5 km lopen, doe dat twee weken en je zit op de honderd. Hoe dat zich dan gaat verhouden op de LB weet ik niet, maar Swets loopt ong. 18 km per week nu.
Als ik thuis ben ga ik eens rekenen... Seizoen is nog vroeg, je hebt nog zo'n 46 weken om bovenaan te staan..
Haha, ik ga echt niet meer lopen dan nu, streven is 2 keer per week 5 en 1 keer 10. Maar die 10 kan ook zomaar 5 worden. Deze week heb ik pas 1 keer 5 gelopen en ik hoop morgen een uur te lopen, dus ergens tussen de 10.5 en 11KM. Maar kan ook zomaar 8KM worden.
Kudo's voor iedereen die meer loopt. Ik heb al genoeg uitdaging aan mezelf motiveren en de continue strijd tegen overtollige kilo's en diabetes![]()
![]()
Overigens had ik normaal gesproken nu voor een dikke week naar Azie gegaan, maar ik heb een nieuwe functie en hoef niet meer de halve wereld over te vliegen![]()
Mijn plan is om in het weekend 10-15 te lopen en doordeweeks 1 keer 5 en 1 keer 5-10. Zeker als het weer wat minder donker is 's avonds, moet ik 's avonds nog wel een keer 10 km kunnen lopen.
Minimaal 20, maximaal 30 per week dus.
Gewoon voor de lol...
Viking84 (over 14 dagen met 22.5 km per week):
Challenge: 700.00
Ran: 105.50 (15.07%)
Expected: 105.19 (0.04%)
Run daily (expected): 1.91
Run daily (actual): 1.92 (forecasted distance: 702.05)
Run daily (to complete): 1.91
Swets (over 14 dagen met 18.2 km per week):
Challenge: 750.00
Ran: 140.73 (18.76%)
Expected: 112.70 (3.74%)
Run daily (expected): 2.05
Run daily (actual): 2.56 (forecasted distance: 936.49)
Run daily (to complete): 1.96
En mezelf (14 dagen met 15 km per week):
Challenge: 500.00
Ran: 83.82 (16.76%)
Expected: 75.14 (1.74%)
Run daily (expected): 1.37
Run daily (actual): 1.52 (forecasted distance: 557.78)
Run daily (to complete): 1.34
Statistieken zijn soms best leuk
Endomondo werkt bij mij al de hele week niet. Vind sowieso dat het vaak erg lang wachten is tot de GPS eindelijk beschikbaar is maar nu loopt het gewoon keer op keer vast..
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb de laatste tijd ook wat problemen, GPS lijkt nu wel te werken, maar gister kaptte het spul ermee nog voordat ik klaar was. Vrieskou en telefoon?!?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:56 schreef Dven het volgende:
Endomondo werkt bij mij al de hele week niet. Vind sowieso dat het vaak erg lang wachten is tot de GPS eindelijk beschikbaar is maar nu loopt het gewoon keer op keer vast..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee dat lijkt me niet, al is stevige kou wel funest voor de accuduur.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd ook wat problemen, GPS lijkt nu wel te werken, maar gister kaptte het spul ermee nog voordat ik klaar was. Vrieskou en telefoon?!?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
zo 6,98 gelopen in 39:58 dat is wel weer een PR
loop ik ook weer een beetje op schema
qua kou viel het mij reuze mee de eerste 3 minuten ff koud maar daarna (zonder handschoenen of muts) goed te doen. alleen nog wel glad hier en daar..![]()
Hopelijk volgende week weer lopen! Moet behoorlijk wat inhalen, ben twee weken niet geweest en dan lig je meteen achter op schema. Nou ja, als het echt lekker weer wordt haal ik dat wel weer in.![]()
9,15 in een uur... Dat ging wel ekker!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja leuk, maar die afstanden die ik noemde, loop ik alleen in optimale omstandigheden en aangezien er ijzel zit aan te komen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef slacker_nl het volgende:
Gewoon voor de lol...
Viking84 (over 14 dagen met 22.5 km per week):
Challenge: 700.00
Ran: 105.50 (15.07%)
Expected: 105.19 (0.04%)
Run daily (expected): 1.91
Run daily (actual): 1.92 (forecasted distance: 702.05)
Run daily (to complete): 1.91
Swets (over 14 dagen met 18.2 km per week):
Challenge: 750.00
Ran: 140.73 (18.76%)
Expected: 112.70 (3.74%)
Run daily (expected): 2.05
Run daily (actual): 2.56 (forecasted distance: 936.49)
Run daily (to complete): 1.96
En mezelf (14 dagen met 15 km per week):
Challenge: 500.00
Ran: 83.82 (16.76%)
Expected: 75.14 (1.74%)
Run daily (expected): 1.37
Run daily (actual): 1.52 (forecasted distance: 557.78)
Run daily (to complete): 1.34
Statistieken zijn soms best leuk.
Beetje last van m'n bovenrug vandaag (weet niet goed hoe ik moet zitten), maar lopen lijkt wel te moeten kunnen, dus ik ga straks gewoon. Het wordt heel mooi loopweer als het goed is! -3, zonnetje.
lopen joh! ;-)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Zit ik klaar in vol ornaat... zie ik dat het -10 is momenteel... met een gevoelstemperatuur van -15Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Succes!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Swets is net naar buiten gestapt met de bedoeling het uur vol te maken![]()
Dikke respect! Het is mij te koud(nou ben ik evengoed elke dag op het ijs te vinden en dus lekker bezig buiten.. tis niet dat ik meteen stilzit).
Morgen of maandag wel weer kijken
Gevoelstemperaturen tot -8/-10 vind ik prima te doen... daaronder is het me toch echt te koud ..
Rennen in de kou is idd heerlijk
Oh jij bent mevrouw Swets?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:37 schreef E.T. het volgende:
Swets is net naar buiten gestapt met de bedoeling het uur vol te maken![]()
Dikke respect! Het is mij te koud(nou ben ik evengoed elke dag op het ijs te vinden en dus lekker bezig buiten.. tis niet dat ik meteen stilzit).
Morgen of maandag wel weer kijken
Weer iets nieuws ontdekt. Ik ga over een halfuurtje ook. Weet niet hoe ver ik ga komen, want heb last van m'n rug. Wel ter hoogte van m'n schouders en zo lang ik niet te veel achterom kijk valt het mee, dus we zullen zien hoe het gaat. Ben in de positie om bij 7,5 km af te haken en anders ga ik door tot 10-12,5 km.
Wist je dat niet???
op 7.5KM batterij leeg. Nou heb ik nog geen uurtijd in endemondo staanSowieso 10KM gelopen. zo ff nameten.
-edit- 10.47KM
[ Bericht 5% gewijzigd door Swetsenegger op 11-02-2012 10:56:43 ]![]()
Morgen wil ik weer lopen. Ik ben alweer redelijk fit.
Ik heb het gevoel dat ik moet kiezen tussen schaatsen en hardlopen. Als ik ga schaatsen, dan is daarna mijn hardlopen waardeloos ivm spierpijn. Daarom ga ik maar voor het hardlopen. Ik heb nog heel wat km's te doen en het is veiliger dan schaatsen.heitieh![]()
Heb gelopen met -15, ik moet zeggen, verschilt weinig met -5. Ik twijfel nog of ik ga lopen, ben het geglibber om eerlijk te zijn zat.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
grrrr, das zo kut he...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:42 schreef Swetsenegger het volgende:
op 7.5KM batterij leeg. Nou heb ik nog geen uurtijd in endemondo staanSowieso 10KM gelopen. zo ff nameten.
-edit- 10.47KMInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Vanmiddag weer, bleg ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Terug!
12,5 km is gelukt in iets minder dan 1 uur en 21 min min. Had Nike+ op 1 uur en 25 min ingesteld, aangezien ik zag dat ik vorig jaar 12 km in 1 uur en 121 liep, maar ik heb dus vooruitgang geboekt inmiddels. En ook geen man met de hamer tijdens de laatste kilometers
.
Het was wel verdomd koud als ik niet in de zon liep. M'n gezicht is helemaal bevroren.Niet meer actief op Fok!![]()
Verkerd schetmInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Of zijn hier ook wot spelers? :-PInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Zo, net even een paar km gelopen. Andere route genomen en it paid off. Hoewel er sneeuw op de weg lag was het niet glad aangezien er daar aanzienlijk minder voetgangers en fietsers zijn, dus het was compact maar niet glad, mullig maar niet te. Heb geprobeerd om een constant tempo te lopen van 5:45-5:50 en dat is gelukt met 5:51min/km. Ben tevreden over de loop onder toch niet al te optimale omstandigheden.
Denk niet dat ik de 4:00 min/km ga halen voor m'n 5km, maar denk wel dat als ik deze trend doorzet dat m'n 10km PR zeker verbroken wordt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben morgen weer terug in NL. Iets eerder dan gepland, maar goed. Dan kan ik, als de jetlag weer voorbij is, ook het lopen weer oppakken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Valt tegen. De bovenkant van hardloopschoenen is zacht dus je voelt de rubbers om de voorkant heel erg ( komt alle kracht op). Mocht jr het toch wilken proberen -> Hema heeft ze ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:49 schreef Viking84 het volgende:
http://www.dehardloopwink(...)316336/Snowsteps.php
Handig!.
![]()
wacht maar tot bij mij de drukte op het werk weer over isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:58 schreef slacker_nl het volgende:
Over twee weken dus over de 100. Gaat bij mij min. 3 weken duren. Je gaat overal de #1 plek opeisen? Succes!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wacht het af, ga toch je ass kicken (pun intented) en dan loop je weer wat minder. Jij zit niet in het Endoteam he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wacht maar tot bij mij de drukte op het werk weer over isIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
nope,ik gebruik runtasticquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wacht het af, ga toch je ass kicken (pun intented) en dan loop je weer wat minder. Jij zit niet in het Endoteam he?
Ik kom net terug van een rondje van 6km.
Dit was mijn eerste rondje met mijn nieuw aangemeten zolen in mijn loopschoenen., liep vreemd maar ik had wel het gevoel dat ik rechter liep.
De podotherapeute gaf aan dat mijn blessure over zon' 2-3 weken helemaal over zou moeten kunnen zijn.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Eerste plek ga ik niet halen deze week...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ik ook niet, viking met der 30 km per week is killing...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:10 schreef Jumparound het volgende:
Eerste plek ga ik niet halen deze week...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ze is wel toegewijd.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
ik ook niet, viking met der 30 km per week is killing...
Isn't it ironic, don't you think
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hoho dat gaat niet elke week lukken hequote:. Ik was afgelopen week een dag thuis, dus meer tijd. Mag blij zijn als ik ergens deze week 5 km kan doen met die ijzel, dus meer dan 20 km wordt het deze week ws niet. Toewijding klopt wel. Er is weinig dat mooier is dan hardlopen
.
Zo.. 4.62km zit er weer op
Ik vond het zwaar vandaag...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
pff na 2 weken niet rennen weer een lesje gerend, maar dat viel vies tegen.
Door de kou op mijn keel kwam ik niet goed op adem . Had gehoopt dat 2 weken niet rennen iets minder effect zou hebben op mijn conditie![]()
Wat een rare 'onaffe' afstanden lopen jullie soms? (zie het ook in het lijstje staan). Of lopen jullie een ronde tijd?Niet meer actief op Fok!![]()
Als ik een rondje door m'n buurt loop doe ik dat van deur tot deur en dat is zelden een rondje dat eindigt op ,0 of ,5
Ja doei.![]()
En dan loop je niet even een blokje om om er een mooie rond kilometer getal can te maken? :pquote:Op zondag 12 februari 2012 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik een rondje door m'n buurt loop doe ik dat van deur tot deur en dat is zelden een rondje dat eindigt op ,0 of ,5![]()
Ik loop op tijd en niet op afstand. Dus 45 minuten, 30 minuten, etc etc. Afstand verschilt dan enorm. Ik ga niet even 10 km lopen, daarvoor heb ik wedstrijden, al het andere is tijdgebonden. Of interval gebonden, afhankelijk van het type training.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Wat een rare 'onaffe' afstanden lopen jullie soms? (zie het ook in het lijstje staan). Of lopen jullie een ronde tijd?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik loop altijd een rondje, tot ik weer thuis of bij mijn fiets ben. Als ik ronde kilometers loop moet ik in de kou teruglopen.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Wat een rare 'onaffe' afstanden lopen jullie soms? (zie het ook in het lijstje staan). Of lopen jullie een ronde tijd?![]()
De laatste keer dat ik heb gerend was 11 dagen geleden.Zometeen ga ik weer voor de lange route, eerst even wat eten en uitrusten (heb zojuist zumba gedaan).
![]()
Zodra ik mijn rondje begin druk ik op start in Endomondo en zodra ik klaar ben druk ik op stop. De afstand die Endomondo dan aangeeft noteer ik als afstand in de challenge. Ik loop bijna nooit exact dezelfde rondjes, dus die afstanden variëren nogal.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Wat een rare 'onaffe' afstanden lopen jullie soms? (zie het ook in het lijstje staan). Of lopen jullie een ronde tijd?![]()
Houd op!quote:Op zondag 12 februari 2012 15:09 schreef Gesloten het volgende:
Net terug van de grote ronde; 13,4 kilometer in 1:08 uur
Ik heb het koud en wil niet naar buiten.![]()
![]()
Ik heb zo veel mogelijkheden om af te snijden onderweg dat ik nooit ver naar huis hoef te lopen, zodat ik prima rondjes van een bepaalde afstand kan uitstippelen. Bovendien stop ik niet bij de drempel pas met lopen, eerst even rustig uitwandelen en m'n hartslag omlaag krijgen.
Maar dan gaan zowel jij als Viking84 ervan uit dat iemand een GPS-ding bij zich heeft dat precies aangeeft hoeveel je nu gelopen hebt.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:19 schreef computergirl het volgende:
En dan loop je niet even een blokje om om er een mooie rond kilometer getal van te maken? :p
Niet iedereen heeft zo'n ding. Ik loop bijv. alleen met een horloge met stopwatch-functie.
Van tevoren kijk ik op Google Maps welke route ongeveer 10 of 12,5 is.
Nog steeds thuiszittend.....zwak.![]()
![]()
Ik heb Nike+. Die dame zegt wanneer ik klaar ben. Al klopt dat niet altijd, dus ik weet van mijn vaste rondjes ook wanneer ik ongeveer welke afstand heb gelopen. Ik loop vrijwel altijd dezelfde rondjes. Verveelt tot nu toe niet en ik vind het prettig om te weten wat ik onderweg kan verwachten aan stoplichten en stijgen en dalen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dan gaan zowel jij als Viking84 ervan uit dat iemand een GPS-ding bij zich heeft dat precies aangeeft hoeveel je nu gelopen hebt.
Niet iedereen heeft zo'n ding. Ik loop bijv. alleen met een horloge met stopwatch-functie.
Nog steeds thuiszittend.....zwak.
Heb ik ook, niet zozeer de obstakels, maar de route an sich. Daarom vind ik onbekende wedstrijden in onbekende steden minder prettig. Al staat er wel vaak op borden aangegeven op hoeveel km je zit (ik mis er altijd wel een paar), toch vind ik het dan lastig doseren en heb ik het "Is het nog ver, grote smurf?"-gevoel.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik loop vrijwel altijd dezelfde rondjes. Verveelt tot nu toe niet en ik vind het prettig om te weten wat ik onderweg kan verwachten aan stoplichten en stijgen en dalen.![]()
Zodra de temperatuur weer in de dubbele cijfers boven de 0 is, ga ik ook weer verder
Dus als het 10 graden is, dan loop ik in 20 graden!quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef wyccie het volgende:
Dubbel? Als je rent wordt het vanzelf 10 graden warmer.
Ik hou van warmte!
Zolang het niet boven de 25 graden wordt, vind ik het zalig. Ik veeg liever mijn voorhoofd af van het zweten dan dat ik in mijn handen moet blazen tegen de kou.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik moet met -zoveel anders ook regelmatig het zweet van m'n voorhoofd afvegen... Je kan nu prima lopen, eerste 2 km rustig tempo daarna versnellen en laat het zweten maar beginnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als het 10 graden is, dan loop ik in 20 graden!
Ik hou van warmte!
Zolang het niet boven de 25 graden wordt, vind ik het zalig. Ik veeg liever mijn voorhoofd af van het zweten dan dat ik in mijn handen moet blazen tegen de kou.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoeft niet . Vroeger had ik een geval aan mijn schoen dat werkte als een soort stappenteller, maar die gaf alleen op de hele km mijn tempo door aan mn horloge. Dat heeft mijn voorliefde voor ronde afstanden wel beinvloedquote:Op zondag 12 februari 2012 15:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dan gaan zowel jij als Viking84 ervan uit dat iemand een GPS-ding bij zich heeft dat precies aangeeft hoeveel je nu gelopen hebt.
Nog steeds thuiszittend.....zwak.![]()
![]()
![]()
Als ik 3x een route heb gelopen vinnik 'm saai worden. Ik moet dan echt een andere route nemen. Thank god heb ik een heel scala aan routes, plus dat ik soms ook gewoon maar een bocht neem en kijk waar ik beland.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb Nike+. Die dame zegt wanneer ik klaar ben. Al klopt dat niet altijd, dus ik weet van mijn vaste rondjes ook wanneer ik ongeveer welke afstand heb gelopen. Ik loop vrijwel altijd dezelfde rondjes. Verveelt tot nu toe niet en ik vind het prettig om te weten wat ik onderweg kan verwachten aan stoplichten en stijgen en dalen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hangt ervan af waar je loopt, natuurlijk. Ik loop in Den Haag/Scheveningen en heb altijd genoeg te zien onderweg: stukje natuurgebied, stukje stad, stukje boulevardquote:Op zondag 12 februari 2012 17:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als ik 3x een route heb gelopen vinnik 'm saai worden. Ik moet dan echt een andere route nemen. Thank god heb ik een heel scala aan routes, plus dat ik soms ook gewoon maar een bocht neem en kijk waar ik beland.. Ik ben altijd bang om te verdwalen (niet onterecht: toen ik 17 km deed, verdwaalde ik gigantisch
)
Wel eens van handschoenen gehoord?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als het 10 graden is, dan loop ik in 20 graden!
Ik hou van warmte!
Zolang het niet boven de 25 graden wordt, vind ik het zalig. Ik veeg liever mijn voorhoofd af van het zweten dan dat ik in mijn handen moet blazen tegen de kou.. Ik heb trouwens nog geen handschoenen nodig gehad deze winter.
Je kunt je kleden op kou.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik loop ook langs een natuurgebied, maar na een week dat rondje gelopen te hebben vinnik het saai worden. Door in tegengestelde richting te lopen kan je er nog wat meer uithalen, maar dan is de houdbaarheid van de route toch echt wel verstreken. Het liefst loop ik een route 2x achterelkaar, dan kan ik dusdanig rouleren dat ik me niet verveel over een periode van zoveel weken. Plus ik loop ook welleens in Amsterdam of op een atletiekbaan, dat is ook wel prettig. Dat laatste is vooral prettig bij intervaltraining, kan je makkelijk je aantal meters tellen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je loopt, natuurlijk. Ik loop in Den Haag/Scheveningen en heb altijd genoeg te zien onderweg: stukje natuurgebied, stukje stad, stukje boulevard. Ik ben altijd bang om te verdwalen (niet onterecht: toen ik 17 km deed, verdwaalde ik gigantisch
)
Het klinkt mij als slappe smoesjes in de oren, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Laat iedereen lekker zelf beslissen welke temperatuur ze lekker vinden om te lopen
Maar goed, vorig jaar klaagde ik over de warmte (maar ik ging wel), dus we zullen zien wat ik daar dit jaar van vind.
Och kan me best voorstellen dat mensen bij een gevoelstemperatuur van -10 en lager nou niet staan te trappelen om naar buiten te gaan. Ten slotte staat dit in LIF he, niet in SPTquote:Op zondag 12 februari 2012 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het klinkt mij als slappe smoesjes in de oren, eerlijk gezegd.
Maar goed, vorig jaar klaagde ik over de warmte (maar ik ging wel), dus we zullen zien wat ik daar dit jaar van vind.
![]()
![]()
Niet?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens nog geen handschoenen nodig gehad deze winter.
Ik had toen met -6 of -8 ook geen handschoenen aan en alleen vaseline gesmeerd, maar mijn handen bevroren tot op het bot (ietwat overdreven, maar het deed verdomd veel pijn aan de knokkels). Nu kan ik nergens meer mijn dunne handschoentjes voor het hardlopen vinden.![]()
Ik loop overigens liever in kou dan bij hitte, want anders verlies ik veel vocht en droog ik uit. Kom dan niet meer vooruit, terwijl ik bij kou uiteindelijk wel warm word.![]()
Nee. Ze waren wel koud aan de buitenkant, maar niet aan de binnenkant en op de eoa manier registreer ik het dan niet als 'koud'. Ik hoor ook wel eens mensen over koude voeten. Ook totaal geen last van. Het enige wat bij mij nog enigszins fris aanvoelt, zijn mijn bovenbenen en mijn wangen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet?
Ik had toen met -6 of -8 ook geen handschoenen aan en alleen vaseline gesmeerd, maar mijn handen bevroren tot op het bot (ietwat overdreven, maar het deed verdomd veel pijn aan de knokkels). Nu kan ik nergens meer mijn dunne handschoentjes voor het hardlopen vinden.![]()
Ik loop overigens liever in kou dan bij hitte, want anders verlies ik veel vocht en droog ik uit. Kom dan niet meer vooruit, terwijl ik bij kou uiteindelijk wel warm word.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb de eerste 2KM handschoenen aan. Daarna zijn mijn handen op temperatuur. Verder geen mutsen fzo op gehad, alleen een thermoshirt, longsleeve en bij de gevoelstemperaturen van afgelopen 2 weken nog een windjack. Verder een dikke tight.
Enige wat ik merk van de kou is dat ik een tikkie minder hard loop en dat ik meer last heb van kleine pijntjes en irritaties in gewrichten na afloop.![]()
Ik heb maar 1 keer onder het vriespunt gelopen, maar ik liep nog in dezelfde kleren als bij +5, dus gewoon een lange tight en shirt met lange mouwen. Blijkbaar heb ik een warme romp.
Of misschien had mijn romp het ook heel koud maar werd ik afgeleid door mijn handen.
Aan mijn bovenbenen merk ik het omdat het lijkt alsof iemand me met een zweepje slaat.![]()
![]()
Dat van die bovenbenen herken ik wel. Ik heb de afgelopen keren een korte tight aangehad onder mijn lange tight. Dat beviel me prima![]()
![]()
Vandaag lekker een rustdag genomen![]()
Gister mn lange duurloop gehad (30 KM) en ik moet zeggen dat ik minder snel herstel door de kou![]()
En dat van die bovenbenen is idd herkenbaar! Ik draag ook 2 broeken, een korte en een lange.
Handschoenen ook, al beginnen die na een tijdje irritant te worden haha!![]()
Met deze temperaturen loop ik met een wintertight.. en verder thermohemd (korte mouw) + shirt (lange mouw) en een jas erover. Handschoenen en een pet..."Step into the light to see the darkness"
Serieus?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:22 schreef locutus51 het volgende:
Met deze temperaturen loop ik met een wintertight.. en verder thermohemd (korte mouw) + shirt (lange mouw) en een jas erover. Handschoenen en een pet...
Krijg jij het onderweg dan niet echt ontzettend warm?![]()
Nee dan krijg je het niet warm. Ik loop met een iets andere config:
Wintertight
hardloopshirt met korte mouwen
Wintershirt of shirt met lange mouwen
Windjack
Handschoenen
Loopt heerlijk.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik loop meestal 's avonds en draag dan een tight, thermoshirt, hardloopshirt en een winddichte jack.. Oh en handschoenen! Ik krijg het niet koud :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
mijn wintertight heeft op de bovenbenen een soort neopreen als stof. Winddicht dus niet zo koud... alleen ga je wel op je bovenbenen zweten van dat ding. Gelukkig is het nu weer wat warmer, dus ik kan weer m'n gewone lange tight aan; die zit 1000x lekkerder![]()
Het windjack kan ook weer aan de kapstok, blijft alleen nog even thermoshirt en gewoon loopshirt over
Last van de binnenkant van m'n rechterknie, deze week dus even niet lopen, de dooit zet in, verwacht gladheid en heb geen zin in een verergering van de klachten. Deze week dus krachttraining en wellicht een beetje zwemmen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga woensdag pas weer lopen, een beetje rust inbouwen. Vanavond maar eerst een uurtje doorbrengen op mijn racefiets."Step into the light to see the darkness"
Grappig. Ik loop juist harder, volgens mijquote:Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de eerste 2KM handschoenen aan. Daarna zijn mijn handen op temperatuur. Verder geen mutsen fzo op gehad, alleen een thermoshirt, longsleeve en bij de gevoelstemperaturen van afgelopen 2 weken nog een windjack. Verder een dikke tight.
Enige wat ik merk van de kou is dat ik een tikkie minder hard loop en dat ik meer last heb van kleine pijntjes en irritaties in gewrichten na afloop..
30 km!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef MvN_Rdam het volgende:
Gister mn lange duurloop gehad (30 KM) en ik moet zeggen dat ik minder snel herstel door de kou![]()
En dat van die bovenbenen is idd herkenbaar! Ik draag ook 2 broeken, een korte en een lange.
Handschoenen ook, al beginnen die na een tijdje irritant te worden haha!. Jij moet naar het amateurhardloperstopic!
Zo loop ik ook, exclusief de handschoenenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef slacker_nl het volgende:
Nee dan krijg je het niet warm. Ik loop met een iets andere config:
Wintertight
hardloopshirt met korte mouwen
Wintershirt of shirt met lange mouwen
Windjack
Handschoenen
Loopt heerlijk.. Maar ik ga met deze temperaturen het shirt met korte mouwen weer weglaten.
30 kilometer ... kom ik aan met mijn 9 km per keer (op naar de 10-12quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef MvN_Rdam het volgende:
Handschoenen ook, al beginnen die na een tijdje irritant te worden haha!). Maar goed woensdag weer hardlopen, dan moeten de paden in het park wel sneeuw / ijsvrij zijn. Eens zien wat twee weken niet lopen met me heeft gedaan mbt conditie.
![]()
Ik ga straks ook weer beginnenSneeuw en rommel is een eind weg hier, dus kan er weer lekker gelopen worden.
![]()
Met pijn en moeite 5km erbij gezet, nog niet helemaal fit blijkbaar, maar wel blij dat ik gegaan ben![]()
Ja doei.![]()
Eindelijk aangename temperaturen. Maar nu is het bospad supermodderig & zeiknat, daar ga ik mn schoenen niet aan wagen.
Raar, vroegah fietste ik zonder problemen elke dag tientallen kilometers en liep ik daarnaast ook nog heel wat afstanden (hele lange wandelingen met de hond, een uurtje was het al snel, af en toe anderhalf tot soms twee uur).
Tegenwoordig is er niets meer van over. fietsen naar het centrum (5km) vind ik al (te) ver, en het lopen naar de supermarkt (nog geen kilometer) is al een eind, wat ik alleen doe omdat ik het echt niet vind kunnen om dat met de auto te doen.
Hoe snel je kunt inzakken qua conditie en motivatie. Die auto staat altijd paraat voor de deur, dat maakt ook lui.
herkenbaar?
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 13-02-2012 17:52:20 ]How can I make this topic about me?![]()
Enorm. Maar vond mezelf het laatste jaar zo lui dat ik nu weer 'actief' geworden ben. Ook beetje uit verveling... Het bevalt welquote:![]()
![]()
Very! Ik heb m'n auto dit jaar verkocht, want hij kwam toch niet door de keuring en ik woon in de stad, dus eigenlijk was de auto overbodige luxe. Nu moet ik wel fietsen als ik iets wil, en dan is het ook minder snel 'te ver'[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik woon juist in een buitengebied en moet wel overal de auto voor pakken. De dichtsbijzijnde supermarkt (en dat is niet de beste), is 4 km evenals de brievenbus, waar ik elke dag heen moet omdat ik kantoor aan huis heb. Ik heb niet eens een fiets! Maar heb wel een paard en kan lekker paardrijden en hardlopen hier in het buitengebied, dat is dan weer een voordeel.
Verder heb ik gewoon een modern leven hoor, als ik dit zo na lees lijkt het net zoiets uit de middeleeuwen.....![]()
Ik kan echt niet buiten lopen als het zo koud isHeb het een paar keer geprobeerd maar ik krijg enorme hoofdpijn en kramp in mijn kaken..
![]()
Eindelijk weer eens "normaal" kunnen lopen. Dat wil zeggen: Langer dan 10 minuten achtereen zonder dat mn rug vastsloeg
Dat het voor mijn doen niet zo heel vlug ging, kan me niet schelen. Zo'n 3 kwartier achter elkaar gelopen![]()
![]()
F means you're fucked![]()
Cool!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef YUR het volgende:
Eindelijk weer eens "normaal" kunnen lopen. Dat wil zeggen: Langer dan 10 minuten achtereen zonder dat mn rug vastsloeg
Dat het voor mijn doen niet zo heel vlug ging, kan me niet schelen. Zo'n 3 kwartier achter elkaar gelopen![]()
Omdat je zo snel moe wordt ervan?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef jerryboy het volgende:
Ik ben bij het hardlopen altijd geneigd sneller op te geven. Vraag me niet waarom
Ik heb hetzelfde.
Fietsen is minder energievretend, dat houd je langer vol. En wordt het moeilijk, dan fiets je wat langzamer. Met hardlopen is het lastig om minder hard hard te lopen, dat wordt dan al heel snel gewoon wandelen.How can I make this topic about me?![]()
Mooiquote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef YUR het volgende:
![]()
Mijn GPS was weer eens aan het kloten. Sinds ik endomondo heb geupdate op m'n blackberry is het klote.
Anyway, nagemeten 5:64KM in 32:32![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef YUR het volgende:
![]()
ik moest 3 kwartier... ben helemaal gesloopt nu
tering wat viel dat tegen zeg
Ecosia
daarom probeer ik altijd in een ritme te komen waarbij het lopen "vanzelf" gaat...je benen lijken dan automatisch vooruit te gaan zonder dat je er bij na hoef te denken.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat je zo snel moe wordt ervan?
Ik heb hetzelfde.
Fietsen is minder energievretend, dat houd je langer vol. En wordt het moeilijk, dan fiets je wat langzamer. Met hardlopen is het lastig om minder hard hard te lopen, dat wordt dan al heel snel gewoon wandelen.
Als je eenmaal in dit ritme zit kan je het vaan kilometers vol houden.
Maar ik ben dan ook wel een langzame starter, ik begin vaak pas na een kilometer of 3 echt lekker te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klinkt precies hetzelfde als bij mij. Die eerste kilometers blijven afzien. Daarna kom je op 'cruise' snelheid.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daarom probeer ik altijd in een ritme te komen waarbij het lopen "vanzelf" gaat...je benen lijken dan automatisch vooruit te gaan zonder dat je er bij na hoef te denken.
Als je eenmaal in dit ritme zit kan je het vaan kilometers vol houden.
Maar ik ben dan ook wel een langzame starter, ik begin vaak pas na een kilometer of 3 echt lekker te lopen![]()
idem hier, ook de enige reden dat ik ooit de Zevenheuvelenloop heb uitgelopen met een gemiddelde van 9,8km per uur.
Ook nu loop ik liever in één keer die 5km (en straks ook de 10) dan dat ik eerst 5 minuten 'opwarm'. Juist door te stoppen schop ik mezelf weer uit de opbouwende 'flow' en kan ik als 't ware weer opnieuw beginnen.
Deze week staat nog 1 of 2 keer lopen op 't programma. Morgen gaan we een hike van 18km doen in het Peak District, donderdag spinningles en dan vrijdag weer lopen en willicht zondag ook nog, afhankelijk van hoe de spiertjes en gezondheid zich houdenBen echt érg blij met de verdwenen sneeuw
Ja doei.![]()
Vanmorgen gelopen, eindelijk weer.
Hoe langer je niet gaat hoe moeilijker het wordt...
11 km in 1.00.20 uur, tevreden! (op die 20 sec. na dan)
Loop wel in mijn wintertight, lekker winddicht op de bovenbenen inderdaad.
Daarbij een hardloopshirt met lange mouwen, vandaag ook nog een t-shirtje erbij aan.
Geen handschoen (alleen bij vorst) of muts.
Loop eigenlijk altijd hetzelfde rondje die ik in allerlei afstanden kan doen, vind het wel fijn die 'ijkpunten'Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Zou je niet eens wat aan je snelheid gaan doen? Dit schiet niet echt op zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanmorgen gelopen, eindelijk weer.
Hoe langer je niet gaat hoe moeilijker het wordt...
11 km in 1.00.20 uur, tevreden! (op die 20 sec. na dan)
Loop wel in mijn wintertight, lekker winddicht op de bovenbenen inderdaad.
Daarbij een hardloopshirt met lange mouwen, vandaag ook nog een t-shirtje erbij aan.
Geen handschoen (alleen bij vorst) of muts.
Loop eigenlijk altijd hetzelfde rondje die ik in allerlei afstanden kan doen, vind het wel fijn die 'ijkpunten'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
En ik begin er idd ook pas na 30 minuten lekker in te komen. Vandaar dat ik zo dol ben op de langere afstanden.
Zo, voor het eerst weer geweest sinds 27 januari, 5,93 km. Viel niet tegen. Conditioneel merkte ik geen achteruitgang, alleen mijn benen hadden er wat meer moeite mee, wat strammer en zo. Maar ik ga er vanuit dat dat nu weer weg is.
Leuk dat de challenge lijst nu in volgorde van voortgang staat! Is weer een extra stimulans, om te klimmen.![]()
Als je trouwens Runkeeper op een I-Phone draait, dan gaat dat toch via GPS he? Betekent dat dan dat je verder geen internetverbinding of 3G gebruikt, dus dat het kosteloos is, ook in het buitenland?
Ik ga namelijk over een paar weken skieen en het lijkt me wel leuk om dan bij te houden hoeveel je dan eigenlijk aflegt en hoe snel.
En ook voor in de zomervakantie als ik in het buitenland wil lopen.
Weet iemand zeker hoe dat precies zit?![]()
Vraag me af of het helemaal geen 3G verbruikt.. Toen ik probeerde of ik m'n oude iPhone (zonder sim) mee kon nemen ipv mijn nieuwe ging dat iig niet lukken..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Als je trouwens Runkeeper op een I-Phone draait, dan gaat dat toch via GPS he? Betekent dat dan dat je verder geen internetverbinding of 3G gebruikt, dus dat het kosteloos is, ook in het buitenland?
Ik ga namelijk over een paar weken skieen en het lijkt me wel leuk om dan bij te houden hoeveel je dan eigenlijk aflegt en hoe snel.
Weet iemand zeker hoe dat precies zit?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Google Maps wel, maar TomTom bijvoorbeeld niet. Dat kun je gewoon in het buitenland gebruiken zonder dataroaming aan. Hoe het met Endomondo/Runkeeper gaat durf ik niet te zeggen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
http://support.runkeeper.(...)unkeeper-use-3g-dataquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Weet iemand zeker hoe dat precies zit?
antwoord van support:enquote:Sorry for the delayed response.
There is no way to know exactly how much data is being transferred as each activity has a different number of data points. If you would like to use RunKeeper and avoid any charges, follow the steps below:
Turn 'send location data' off in RunKeeper app settings
Turn 3G off
Then, track activity as normal, resend activity when you have wi-fi connection afterwards and you should avoid being charged for any data transfers.quote:All features are available for activity tracking with 3g off except RK Live, which requires sending data from app to web real time. As long as you have strong GPS connection 3g is not required for activity tracking. You can send activities from app to web when you re-establish wi-fi connection. Hope this helps.***![]()
Ik heb in Duitsland een aantal wandelingen gemaakt en inderdaad RunKeeper gebruikt. Gewoon data-roaming uitzetten. De GPS-locaties worden wel bijgehouden, slechts zonder kaart. Die wordt later toegevoegd als je gaat syncen.
Je krijgt tijdens het lopen dus ook alleen 'platte' feedback. Het aantal kilometers en de tijd. In je totaal staat dan ook het aantal calorieën. Ga je daarna syncen, dan schieten die calorieën ook omhoog omdat je route op de kaart wordt gelegd en dus ook hoogteverschil gaat meerekenen.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
ik gebruik endo op een foon zonder simkaart. Dat moet een antwoord op de vraag zijn. Maw, data connectie is niet nodig voor het mappen/tracken v je route/workout.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Google Maps wel, maar TomTom bijvoorbeeld niet. Dat kun je gewoon in het buitenland gebruiken zonder dataroaming aan. Hoe het met Endomondo/Runkeeper gaat durf ik niet te zeggenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik gebruik het automatisch uploaden van RunKeeper dus dan heb je wel 3G nodig. niet dat het me wat uitmaakt veel data zal het niet gebruiken.![]()
Ah, dat is mooi, dan zou ik het tijdens het skieen kunnen gebruiken. Wat ik wil weten is het aantal kilometers en de tijd/snelheid. En dat krijg je dan dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:04 schreef Fallen het volgende:
Ik heb in Duitsland een aantal wandelingen gemaakt en inderdaad RunKeeper gebruikt. Gewoon data-roaming uitzetten. De GPS-locaties worden wel bijgehouden, slechts zonder kaart. Die wordt later toegevoegd als je gaat syncen.
Je krijgt tijdens het lopen dus ook alleen 'platte' feedback. Het aantal kilometers en de tijd. In je totaal staat dan ook het aantal calorieën. Ga je daarna syncen, dan schieten die calorieën ook omhoog omdat je route op de kaart wordt gelegd en dus ook hoogteverschil gaat meerekenen.![]()
In Nederland niet, maar in het buitenland wordt dat natuurlijk wel een duur grapje, toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef AntiChrist het volgende:
ik gebruik het automatisch uploaden van RunKeeper dus dan heb je wel 3G nodig. niet dat het me wat uitmaakt veel data zal het niet gebruiken.![]()
Absoluut, dan kun je je dataroaming echt maar beter uitzetten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ligt eraan je hebt vrij veel buitenland prepaidbundels welke echt niet zo heel erg duur zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Absoluut, dan kun je je dataroaming echt maar beter uitzetten
ik heb vorige jaar tijdens sziget via t-mobile een week lang internet gehad voor 15 euro.![]()
Ja, dat is zo. Maar veel mensen staan er niet bij stil om zo'n bundel te nemen. En die bundels zijn ook alleen maar in Europa geldig, toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ligt eraan je hebt vrij veel buitenland prepaidbundels welke echt niet zo heel erg duur zijn.
ik heb vorige jaar tijdens sziget via t-mobile een week lang internet gehad voor 15 euro.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
nope ! je hebt ook bundels voor buiten europa maar die zijn prijzigerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar veel mensen staan er niet bij stil om zo'n bundel te nemen. En die bundels zijn ook alleen maar in Europa geldig, toch?![]()
![]()
Precies. Ik ga daarom altijd maar gewoon naar de McDonalds of andere plek waar ik even gratis de wifi kan gebruikenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nope ! je hebt ook bundels voor buiten europa maar die zijn prijziger
Dat is een goede tip, ga ik eens kijken of ik voor een week zo'n bundel kan nemen. Heb ook een eigen praktijk en vind het altijd wel handig om af en toe mijn mails te kunnen checken. Nu betaal ik dan voor een week wel 50 Euro extra of zo.![]()
Ik denk dat ik vanavond maar weer eens 5km ga lopen, heb alweer +/- 3 weken niet gelopen. Ik had het druk en het weer was niet bepaald aangenaam, al met al een goed excuus om rust te nemen (ivm pijn in de lies).![]()
![]()
zo net 8,73 gelopen in 55:08 irritant want had alle stoplichten tegen...![]()
maar ja loop wel weer goed op schema![]()
![]()
Morgen maar weer eens oppakken. Nu ruim een week niet gelopen vanwege de gladheid, drukte en wat kleine ongemakken. Prima combinatie om het steeds uit te stellen. Maar goed, tijd om weer wat ruimte te creëren op het challenge-schema.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Vandaag 5km in 33:53 gelopen. Heerlijk om op een sneeuwvrij pad te lopen. Ik hoef me niet in te houden en oppassen of ik niet uitglij.Isn't it ironic, don't you think
Ah, wat goed om te horen dat iedereen weer aan het lopen is.
Ik wil ook graag, maar kan morgenmiddag pas. Hopelijk niet te veel wind en geen regen.
Dan ga ik weer beginnen met 3 keer per week. Zondag de lange afstand, heb er veel zin in.![]()
![]()
Voor de mensen die vaak reizen:
http://www.google.nl/search?q=sim+cards+for+travelers Wellicht is dit een optie. Heb je 1 simkaart voor al het buitenland, dus niet per buitenland. Weet niet precies hoe het zit met je 3g, maar doe er je voordeel mee.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga morgen weer eens, na een lange pauze![]()
Voor het eerst 's ochtends lopen, kijken hoe dat bevalt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Nee man, tenzij je je map wilt bekijken is het nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:36 schreef YUR het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat ik 3G nodig had voor EndomondoIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vandaag weer gestart na anderhalf week winterstop. Ging behoorlijk goed had meer verwacht dat mijn conditie achteruit was gegaan. Morgen weer een kleine rondje:)![]()
Gisteren nog 6,6km gelopen in een uurtje. Kreeg kramp al meteen in de eerste minuut.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Waarom loop je dan door?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren nog 6,6km gelopen in een uurtje. Kreeg kramp al meteen in de eerste minuut.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Omdat ik gewoon (nog steeds) eten in mijn maag had. Heb een aantal keer wat rustiger gelopen, wat boertjes gelaten en toen ging het weerOpgeven is voor quitters
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik laat ook wel eens boertjes tijdens het lopen.Dat is waar, maar volgende keer misschien maar langer wachten?quote:![]()
![]()
Ik zie luisteren naar je lichaam niet iets voor quitters maar goed, dat ben ik hè?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik kan soorten kramp redelijk uit elkaar houden. Heb een tijdje een soort gehad die niet weg wilde gaan, terwijl ik niet eens veel gegeten had. Die soort verdween zodra ik magnesium supplementen ben gaan slikken. Ik ken mijn lichaam en zijn reacties erg goed, omdat ik allergisch ben en dus altijd goed in de gaten houd waar hij ergens op reageert. Dit was een kramp links onderin mijn buik. Waren gewoon mijn darmen en na wat rustiger aan doen ging het steeds beter. Niks aan de hand dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:20 schreef DarkElf het volgende:
Ik zie luisteren naar je lichaam niet iets voor quitters maar goed, dat ben ik hè?
Ik had overigens al anderhalf uur gewacht, zou genoeg moeten zijn.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Loop je nu ook buiten of is het nog steeds op de loopband?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nog steeds op de loopband, binnenkort eens voor het eerst buiten proberen. Dan wil ik eigenlijk de Nike chip/tracker voor in mijn schoen, om mijn routes bij te houden ( http://www.apple.com/nl/ipod/nike/ )quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:29 schreef slacker_nl het volgende:
Loop je nu ook buiten of is het nog steeds op de loopband?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Misschien wist je het al, maar de Nike+ sensor is niets meer dan een soort stappenteller. De route wordt daardoor niet bijgehouden. Daarvoor heb je een GPS-app nodig, zoals bijv. Nike+ GPS App (iPhone only), RunKeeper of Endomondo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nog steeds op de loopband, binnenkort eens voor het eerst buiten proberen. Dan wil ik eigenlijk de Nike chip/tracker voor in mijn schoen, om mijn routes bij te houden ( http://www.apple.com/nl/ipod/nike/ )He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Dat wist ik nog niet, maar toch lijkt hij me handigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien wist je het al, maar de Nike+ sensor is niets meer dan een soort stappenteller. De route wordt daardoor niet bijgehouden. Daarvoor heb je een GPS-app nodig, zoals bijv. Nike+ GPS App (iPhone only), RunKeeper of Endomondo.Ik maak inderdaad wel gebruik van Runkeeper, wie nog meer?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Moi moi!!
wat ook leuk is, account op endo aanmaken en dan daar in het fokteam gaan zitten. Je GPX exporten uit runkeeper en dan.. nouja, meer lijstjes
Ik gebruik Nike+, RunKeeper en Endomondo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, maar toch lijkt hij me handigIk maak inderdaad wel gebruik van Runkeeper, wie nog meer?
Nike+ gebruik ik alleen voor hardlopen en de runs daarvan exporteer ik naar RunKeeper en Endomondo. Voor wandelingen en hikes gebruik ik RunKeeper en ook die exporteer ik eventueel naar Endomondo.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Runkeeper hier. fijnere app dan endomondo. Exporteer wel naar endomondo voor het fok team en de stats van coopertest en zo...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hoezo is RK fijner dan? Wat zijn de directe voordelen boven Endomondo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Jumparound het volgende:
Runkeeper hier. fijnere app dan endomondo. Exporteer wel naar endomondo voor het fok team en de stats van coopertest en zo...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
makkelijker een run aan te maken inclusief verschillende intervallen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoezo is RK fijner dan? Wat zijn de directe voordelen boven Endomondo.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
nike plus ben ik aardig op afgeknapt. Vooral het gedoe met calibreren is rete irritant...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, maar toch lijkt hij me handigIk maak inderdaad wel gebruik van Runkeeper, wie nog meer?
Ecosia
Zo doe het ook, als ik loop that is...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Jumparound het volgende:
Runkeeper hier. fijnere app dan endomondo. Exporteer wel naar endomondo voor het fok team en de stats van coopertest en zo...
Idd vanwege het gemaak van looplesse invoeren bij RK.***![]()
ligt ook een beetje aan het toestel wat je gebruikt ik weet dat Runkeeper het op Android's een stuk slechter deed dan op de iphone (qua gps nauwkeurigheid) weet niet hoe dat tegenwoordig is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:54 schreef GotC het volgende:
Runkeeper schijnt qua GPS nauwkeurigheid er regelmatig flink naast te zitten..
mezelf net maar even ingeschreven bij Endomondo en aangemeld bij de FOK groep
[ Bericht 12% gewijzigd door AntiChrist op 15-02-2012 09:18:00 ]![]()
lopen dan johquote:Op woensdag 15 februari 2012 07:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo doe het ook, als ik loop that is...
Idd vanwege het gemaak van looplesse invoeren bij RK.
Ecosia
Ach, zo heeft iedereen zijn voorkeur voor welke kleding, hoeveel kleding, welke weersomstandigheden wel of juist niet fijn zijn om in te lopen, hoe hard hij of zij loopt, hoe lang hij of zij loopt en met welke hulpmiddelen er gelopen wordt.
Zolang we maar lopen
Mkay, das wel een handige optie. Ik interval op een atletiekbaan en/of met een loopgroep dus niet echt nodig. Maar eens checken dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
makkelijker een run aan te maken inclusief verschillende intervallen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De makkelijke en uitgebreide manier om intervallen in te stellen bij RunKeeper is echt goud waard. Voor mij de reden geweest om RunKeeper naast Nike+ GPS te gebruiken.
Natuurlijk kan je ook met MP3'tjes lopen die aangeven wanneer je moet versnellen etc. etc., maar ik loop liever met mijn eigen muziek en een voice-over die je vertelt wat je moet doen. En dat is precies waar RunKeeper in kan voorzien.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Loop nu meestal nadat ik thuis aan krachttraining gedaan heb en het verschil is goed merkbaar. Op de vijf kilometer eindig ik nu rond de 25.00. De tien kilometer laat ik om die reden voorlopig ook even links liggen. Helaas, want ik vind het een veel prettiger afstand dan de vijf kilometer maar op het moment vergt het iets te veel energie en breekt het iets te veel dingen af die ik juist graag behouden wil
Laatst ook Tabata gedaan en dat is iets wat ik er wel in wil gaan houden. Ben nog nooit zo gesloopt geweest als na die vier helse minuten!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik gebruik alleen Nike+ op de iPod en heb dus geen GPS. En telefoon mee tijdens het lopen wil ik niet (dan moet ik er rekening mee houden dat 'ie niet bijna leeg is, ben ik bang dat 'ie nat wordt tijdens het regenen, onhandig bedienen als 'ie in een hoesje om m'n arm zit etc). Maar ik vind Nike+ niet heel betrouwbaar qua afstand meten en snelheid, dus mogelijk dat ik gewoon via afstandmeten.nl rondjes ga uitstippelen en de afstand/snelheid die daar uit komt aanhoud ipv die van Nike+. Ik zal ook wel altijd wel met Nike+ blijven lopen, vanwege de levels die daar kunt bereiken. Wil er echter ook nog wel eens iets bij nemen. Een Garmin ofzo.
En wat is Tabata, Dven? Ik denk dan aan die Tabatha van dat kapsalonprogramma.
Het meenemen van een telefoon begint mij ook steeds meer tegen te staan. Daarom vraag ik voor mijn verjaardag ook een mooi horloge incl hartslagmeter en GPS
ach ik heb dat ding in een hoesje om me arm zitten. ik start run keeper op druk op start en ga lopen. op het einde druk ik op stop + save en that's it. dat ding zit verder niet in de weg. en kan er mooi af en toe op kijken.![]()
De hint was al aangekomen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:29 schreef YUR het volgende:
Het meenemen van een telefoon begint mij ook steeds meer tegen te staan. Daarom vraag ik voor mijn verjaardag ook een mooi horloge incl hartslagmeter en GPS![]()
![]()
Ik loop in een afgelegen gebied. (Doe ik expres, want ik loop raarquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:29 schreef YUR het volgende:
Het meenemen van een telefoon begint mij ook steeds meer tegen te staan. Daarom vraag ik voor mijn verjaardag ook een mooi horloge incl hartslagmeter en GPS)
Maar ik ben bang dat als ik zonder telefoon loop en ik val lelijk, dat ik dan een aardig tijdje kan liggen voordat ik gevonden word.
Dus die telefoon neem ik altijd mee!
Koop een TomTom voor 'm. Na 300 meter rechtsaf.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Haha nee daar heeft het weinig mee te makenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik gebruik alleen Nike+ op de iPod en heb dus geen GPS. En telefoon mee tijdens het lopen wil ik niet (dan moet ik er rekening mee houden dat 'ie niet bijna leeg is, ben ik bang dat 'ie nat wordt tijdens het regenen, onhandig bedienen als 'ie in een hoesje om m'n arm zit etc). Maar ik vind Nike+ niet heel betrouwbaar qua afstand meten en snelheid, dus mogelijk dat ik gewoon via afstandmeten.nl rondjes ga uitstippelen en de afstand/snelheid die daar uit komt aanhoud ipv die van Nike+. Ik zal ook wel altijd wel met Nike+ blijven lopen, vanwege de levels die daar kunt bereiken. Wil er echter ook nog wel eens iets bij nemen. Een Garmin ofzo.
En wat is Tabata, Dven? Ik denk dan aan die Tabatha van dat kapsalonprogramma.
Tabata is een Japanse wetenschapper/onderzoeker die een methode heeft ontwikkeld waar verbluffende resultaten mee worden behaald.
Lees hier maar verder, wordt beter uitgelegd dan dat ik dat kan
Woohoo, ik heb weer eens een uur hard kunnen lopen, en met een negatieve split
http://www.endomondo.com/workouts/r9bOTzZZksoWeet ikquote:Ga NU rechtsaf!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Koop een TomTom voor 'm. Na 300 meter rechtsaf.
*PLONS*F means you're fucked![]()
idem, hoesje eromheen tegen het vallen (is me overkomen... hij viel recht op een punt en maakte nog wat radslagen door... Hoera voor hoesjes!)quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb echt geen last van m'n telefoon. Soms heb ik 'm zelfs kilometers in m'n hand.
en na het lopen ff facebook en fok checken
Ecosia
ik net ook weer 8,69 gelopen in 54:07 morgen maar een dagje rust want 2 dagen achter elkaar rond de 8,5 is nog te overdreven![]()
![]()
Ik kan pas zaterdag weer lopen nuGisteren behoorlijk ziek, vandaag nog naweeen. Morgen moet vrouwlief werken en vrijdag heb ik een etentje...
Daar baal ik van, had mooi nu na de buien kunnen lopen![]()
![]()
dit dus, ik heb hem ook altijd mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb echt geen last van m'n telefoon. Soms heb ik 'm zelfs kilometers in m'n hand.
Dus ook op de lange rondes en ik vind het zelfs lekker lopen als ik wat in mijn hand heb om vast te houden....telefoon, hondenriem.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb dat ding gewoon om m'n arm. Voordeel is dat ik drie telefoons heb, dus een lege batterij is voor mij bijna niet aan de orde.. Tenzij ik halve marathons ga lopen, dan drain je je batterij best wel met de GPS.
Ow!! Aangezien we in LIF zitten en het dus ook voor het afvallen is, heb vandaag een recept gemaakt uit een kookboek speciaal voor sporters, http://anaboliccooking.org/.
Het recept plus mijn ervaringen: [Bodybuilding] (#184) Sportschoolbillies uniteIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik las sportschoolbulliesquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:25 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb dat ding gewoon om m'n arm. Voordeel is dat ik drie telefoons heb, dus een lege batterij is voor mij bijna niet aan de orde.. Tenzij ik halve marathons ga lopen, dan drain je je batterij best wel met de GPS.
Ow!! Aangezien we in LIF zitten en het dus ook voor het afvallen is, heb vandaag een recept gemaakt uit een kookboek speciaal voor sporters, http://anaboliccooking.org/.
Het recept plus mijn ervaringen: [Bodybuilding] (#184) Sportschoolbillies unite
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanmiddag weer gelopen![]()
5 km. Vorige keer dat ik was gegaan heb ik mijn persoonlijk record van 7.5 km bereikt () maar aangezien ik een tijdje gestopt ben doe ik maar weer even rustig aan.
Oh en de hond was mee, werkt motiverend.But while the earth sinks to its grave
Nee dat valt meequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Loopt die dan goed mee en moet die niet de hele tijd snuffelen en zo?. Ik laat hem ook eerst even gewoon los zonder hard te lopen, zodat hij kan plassen en rennen enzo. En dan doe ik hem aan de riem en blijft hij vrij netjes naast me lopen. Alleen soms als we langs een plas komen gaat hij daar wel in spelen en liggen
.
But while the earth sinks to its grave
Net als ik 5 minuten aan het lopen ben gaat het keihard regenen met tegenwind. Wist ook niet of het nou regen of hagel was, het deed erg pijn.![]()
Zodra ik gedraaid was hield de regen gelukkig ook op. Laatste stuk weer tegen de wind in, en ik had het KOUD, ook toen ik thuis was, nog erger dan toen met de vrieskou.![]()
![]()
Mijn god, ben even gaan zwemmen ipv lopen. KA-POT!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zal me ook aanmelden wanneer ik Endomondo eindelijk aan de praat krijg!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef GotC het volgende:
Nieuwe mensen van het Endomondo Fok! team zijn toegevoegd
Wat is het pribleem dven?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Halloquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef GotC het volgende:
Nieuwe mensen van het Endomondo Fok! team zijn toegevoegd
sta meteen 2dequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef GotC het volgende:
Nieuwe mensen van het Endomondo Fok! team zijn toegevoegd![]()
![]()
uitsloverquote:
Ecosia
Zo, ging dat ff slecht zeg
Afgelopen dagen een tikkie buikgriep meegekregen.. de eerste 10minuten ging lekker, daarna begon m'n buik te rommelen, toen dat was afgezakt steken bij m'n maag..
dus 10 minuten meer wandelend dan rennend doorgebracht.. en uiteindelijk nog wel een minuut of 8 gerend daarna.
Wel heel veel gezweten, dus waarschijnlijk een hoop 'zooi' eruit gezweten. Zal van het weekend wel weer beter gaan..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Toch maar uitgesteld tot vanochtend, heb zonet 5km gelopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar weer eens 5km ga lopen, heb alweer +/- 3 weken niet gelopen. Ik had het druk en het weer was niet bepaald aangenaam, al met al een goed excuus om rust te nemen (ivm pijn in de lies).
Bijna 4 weken niet lopen is niet positief voor je conditie heb ik gemerkt. Door de koude lucht kreeg ik m'n ademhaling niet goed onder controle. Ik heb een paar keer een korte wandelpauze moeten nemen.
4 weken geleden kon ik 5km zonder wandelpauze lopen.![]()
![]()
Vergeet niet genoeg water te drinken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:59 schreef E.T. het volgende:
Zo, ging dat ff slecht zeg
Afgelopen dagen een tikkie buikgriep meegekregen.. de eerste 10minuten ging lekker, daarna begon m'n buik te rommelen, toen dat was afgezakt steken bij m'n maag..
dus 10 minuten meer wandelend dan rennend doorgebracht.. en uiteindelijk nog wel een minuut of 8 gerend daarna.
Wel heel veel gezweten, dus waarschijnlijk een hoop 'zooi' eruit gezweten. Zal van het weekend wel weer beter gaan..Isn't it ironic, don't you think
Misschien te veel gelopen gelijk de eerste keer? Als ik straks weer ga lopen, dan begin ik gewoon weer ergens bij les 8 of zo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:06 schreef sylvesterrr het volgende:
En na het lopen heb ik weer pijn in de lies, dat ondanks dat ik bijna 4 weken rust heb genomen.
Het moet wel leuk blijven, ik doe het ook echt voor mijn plezier, niet om een topatleet te worden.
Zou het?quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien te veel gelopen gelijk de eerste keer? Als ik straks weer ga lopen, dan begin ik gewoon weer ergens bij les 8 of zo.
Het moet wel leuk blijven, ik doe het ook echt voor mijn plezier, niet om een topatleet te worden.
Kent er iemand toevallig een goede fysiotherapeut in de omgeving Nijmegen/Utrecht? Ik kan niet bij m'n huisarts terecht omdat hij vorige maand met pensioen is gegaan (en zijn opvolger ken ik niet).![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: