SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
De whey gebruikt mij.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, net zo'n boven-de-deur opening-optrek-multifuctioneel-geval opgehaald bij de Lidl. (merk: Crivit Sports) Weekaanbod, 15 euro en ruim op voorraad. Ben benieuwd of hij past. Zo'n 'Iron Gym' kost vaak al 30 euro en dan moet je ook nog verzendkosten betalen, mij niet gezien voor zoiets.
Het gaat om deze: http://www.lidl.nl/cps/rd(...).htm?offerdate=27785
Als hij niet past of bevalt dan ruil ik hem morgen voor die stang van 8 euro, die schuif je uit en klem je vast in de deuropening. Nog altijd beter dan wat ik nu doe (in het trapgat), houdt niet goed vast en als ik val breek ik mijn nek.Misschien wil ik ze ook wel allebei, ze zijn allebei erg handig. Pullups enzo doe ik ook al in de gym, maar eigenlijk wil ik ze elke dag doen, wanneer ik er maar zin in heb.
Daarom thuis ook even mogelijk maken.
Stereotomy nog bedankt voor de Lidl-tip!![]()
![]()
Ik ben niet aansprakelijk als je je nek breekt hequote:Op maandag 13 februari 2012 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
Stereotomy nog bedankt voor de Lidl-tip!![]()
Confidence through competence![]()
Je kunt ook hele goede nek oefeningen doen met die stang. Neem een stevig stuk touw, maak hem vast aan de bar en doe hem rond je kaaklijn. Zorg dat de bar redelijk hoog is (anders ga je cheaten met je tenen door mee te liften), hang eraan en doe ja-knik bewegingen voor die super sexy nekspieren
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
^ok wat hierboven staat niet doen!![]()
Zojuist Adidas PowerPefect II's gekocht, powerlift schoenen, nu wachten op het pakketje...![]()
Wilde eigenlijk deze http://www.nerlinger.com/(...)n__561107_05.01.html want die zag ik ook bij de pro's op de olympische spelenMaar ze hadden hem niet in mijn maat
![]()
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Is gewichtheffen, powerliften is iets anders.
Bij het WK gewichtheffen waren er trouwens ook genoeg die PowerPerfect II's droegen. Ik heb ze ook![]()
![]()
klopt kloptquote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef seto het volgende:
Is gewichtheffen, powerliften is iets anders.
deze schoenen dus
Rippetoe vind ze lelijk
Heerlijk om die heup- en rugsperen te zien werken om de rug weer in extensie te zetten.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef Zith het volgende:
[..]
klopt klopt
deze schoenen dus
Rippetoe vind ze lelijk
Confidence through competence![]()
Ik zie wel dat deze met schroefjes is (stukje boven de deur waar je hem (tijdelijk) aan hangt), eigenlijk alleen maar ideaal want ik heb maar twee deurposten met ruimte boven de deur. Nu kan ik hem mooi boven de slaapkamerdeur monteren.![]()
![]()
Zit nu ook een tijdje te denken of ik niet andere schoenen ga kopen. Heb nu simpele Asics maar je leest/hoort overal dat je juist dat soort schoenen niet moet hebben. Heb ze ooit gekocht omdat ik ook binnen wilde hardlopen, maar dat doe ik zoooo weinig en well. Andere schoenen wellicht. Mooie schoenen trouwens.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:25 schreef Zith het volgende:
^ok wat hierboven staat niet doen!![]()
Zojuist Adidas PowerPefect II's gekocht, powerlift schoenen, nu wachten op het pakketje...![]()
Wilde eigenlijk deze http://www.nerlinger.com/(...)n__561107_05.01.html want die zag ik ook bij de pro's op de olympische spelenMaar ze hadden hem niet in mijn maat
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
laatst discussie hier over wedstrijden,
kwam zojuist dit tegen
www.flexcup2012.nl
misschien interessant voor sommige hier.
Is niet alleen een wedstrijd maar worden ook semairs gegeven![]()
Wow dat face transformation topic van het vorige deelhoop dat mijn jawline ook iets meer defined wordt als ik naar 10% ofzo cut, want mijn broertje is altijd al rond de 8-9% geweest en die heeft een beestige kaaklijn. Dus het moet mogelijk zijn
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Haha. Als je wil dat je meer kaaklijn krijgt moet je aan de test en HGH gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wow dat face transformation topic van het vorige deelhoop dat mijn jawline ook iets meer defined wordt als ik naar 10% ofzo cut, want mijn broertje is altijd al rond de 8-9% geweest en die heeft een beestige kaaklijn. Dus het moet mogelijk zijn
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Hoe bedoel je dat met die schroefjes?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:34 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zie wel dat deze met schroefjes is (stukje boven de deur waar je hem (tijdelijk) aan hangt), eigenlijk alleen maar ideaal want ik heb maar twee deurposten met ruimte boven de deur. Nu kan ik hem mooi boven de slaapkamerdeur monteren.![]()
zou graag van 3x pw fullbody naar 4-day split gaan, mn trainingsdagen worden dan: ma wo vr za
hoe kan ik het beste de spiergroepen verdelen? ik zat te denken aan:
-ma: benen schouders, abs
-wo borst bicep, abs
-vr rug tricep, abs
-za borst (wil graag 2x pw borst doen) en kuiten![]()
ja beetje raar inderdaad, wil igg wel voor de zomer een 4 weken schema volgen voor de abs, die is wel 3x pw kan nu idd beter 1x pw doenquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: