Nike+ data is uit te lezen met EagerFeet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik zie dat hele Endomondo-gedoe nu pas. Aangemeld
. Moet ik verder nog iets doen om mijn data daar te krijgen? Ik loop met Nike+.
Maar ik snap niet hoe ik dat moet doen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nike+ data is uit te lezen met EagerFeet.
De ge-exporteerde GPX-bestanden kan je dan weer importeren bij Endomondo.
Overigens staat EagerFeet standaard op miles, maar dat maakt over het algemeen niet zo veel uit.
En de Nike+ data staat bij mij altijd +5 uur. Dus daar moet ik dan weer opletten bij het importeren naar Endomondo, anders heb ik soms heel laat op de avond/nacht gelopen.
Nee. Ik krijg alleen het overzicht en ik zie nergens een export-knop. Dus hoe kan ik er dan een gpx-file van maken? En hij zegt dat er geen gps-data zijn. Komt dat wellicht doordat ik niet met de Nike+-app loop, maar met zo'n geval op m'n schoen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef slacker_nl het volgende:
Endomondo/Runkeeper en consorten hebben de GPX bestanden nodig. Staat er nergens een knop download .gpx ?!
Dat had ik zelf ook al gevondenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:03 schreef jcdragon het volgende:
Effe snel gegoogled op 'eagerfeet gpx'. Misschien kan je hier wat mee ?
http://eagereyes.org/blog/2011/eagerfeet-free-your-nike-gps-data
http://eagerfeet.org/
Ooops.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg alleen het overzicht en ik zie nergens een export-knop. Dus hoe kan ik er dan een gpx-file van maken? En hij zegt dat er geen gps-data zijn. Komt dat wellicht doordat ik niet met de Nike+-app loop, maar met zo'n geval op m'n schoen?
Oh ja, sensor, dat woord, zocht ik. Ik was er inmiddels ook achter dat dat het probleem is. De Googleresultaten bieden weinig hoopquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ooops.
Niet, je gebruikt Nike+ met zo'n sensor. Dan heb je geen GPS-data en dus geen locatie. Dat is noodzakelijk voor GPX.
Ik ga wel even zoeken of er andere opties zijn.
Je kunt natuurlijk wel alles handmatig invoeren bij Endomondo. Doe je alsnog mee, maar dan is het wel veel werk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, sensor, dat woord, zocht ik. Ik was er inmiddels ook achter dat dat het probleem is. De Googleresultaten bieden weinig hoop. Heb wel die Eagerfeetgast gemaild, misschien heeft die een idee. Wel jammer als ik anders niet mee kan doen met het Endomondoteam
.
Ik gebruik Windows. En dank voor het mee zoekenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel alles handmatig invoeren bij Endomondo. Doe je alsnog mee, maar dan is het wel veel werk.
Heb geprobeerd om een rondje van mij die ik ooit met de Nike+ sensor had gelopen te koppelen aan een route en dat dan te exporteren, maar dat gaat ook niet. Ik zoek nog even verder.
Gebruik je een windows/mac/linux computer? (Sommige tools zijn namelijk alleen voor het een of het ander...)
Jawel, maar ik vind het niet fijn om die mee te nemen. Ben zo gewend aan Nike+. Zou dan nog liever een Nike sports watch kopen. Bovendien loop ik nu al een jaar met Nike+ en ik wil die data ook gewoon bewaren en meedoen aan de challenges daar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je niet gewoon een smartphone?
GotCquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de data voor januari ingevoerd en nu ben ik er flauw van.
Ben benieuwd wanneer ik geaccepteerd word. Wie is de administrator van die groep?.
Duurt vaak even voor het geupdate wordt. Dus even geduld vrees ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben geaccepteerd in de Fok! Endomondogroep. Alleen zie ik mezelf niet bij de members staan en zie ik mezelf ook niet op het leaderboard. Kan iemand me even vertellen wat ik moet doen?
.
Ik heb diverse dingen geprobeerd, maar helaas geen werkbare oplossing gevonden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik gebruik Windows. En dank voor het mee zoeken. Ik kwam net een ander progje tegen (fitness data importer oid), maar die is sinds vorige maand uit de lucht gehaald
.
En anders voer ik de data wel handmatig in. Is het de bedoeling dat ik de data vanaf 1 januari 2012 invoer of mogen de data van daarvoor ook? (want dan wordt het wel veel werk)
Ja, die Nike+ sports watch schijnt ook niet helemaal optimaal te werken. Misschien is dat Adidasgeval ook wat, maar dan moet ik alsnog met Nike+ blijven lopen, omdat ik anders al die data kwijt ben en voor mijn gevoel een jaar lang voor niks heb gelopenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb diverse dingen geprobeerd, maar helaas geen werkbare oplossing gevonden.
Dan kan je inderdaad beter op termijn overstappen op die Nike+ Sports Watch of een iPhone met Nike+ GPS.
Ik loop met m'n iPhone in zo'n armband, werkt prima. Alleen gebeld worden tijdens een run is iets minder...
Ja, afgelopen 7 dagen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Viking84 het volgende:
Huh? Ik sta op plek 2 op het leaderboard. Hoe kan dat nou? Kijkt 'ie hoeveel je per week loopt?
Ik snap niet waar jullie de discipline vandaan halen om te gaan rennen. Ik wandel met de hond, ingepakt als een Michelinmannetje.quote:
daar krijg je het wel koud van jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jullie de discipline vandaan halen om te gaan rennen. Ik wandel met de hond, ingepakt als een Michelinmannetje.
Idem dito! Zit sowiesow al met een koudje. Wil niet nog eens door mijn enkel gaan of erger. En over een weekje ga ik naar Oostenrijk. Heb mijn rust en gezondheid daar wel nodig! En sport ik een hele week!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:12 schreef Fallen het volgende:
Ik wacht nog wel een paar dagen. De kou vind ik niet zo'n probleem, maar ben bang om op mijn plaat te gaan. De plekken waar ik normaal gesproken loop zijn nog heel beroerd. En op fietspaden lopen vind ik zelf niet echt prettig.
Het helpt niet dat je dat zegt, dan wil ik deze week ook heel veel gaan lopen om de 100 km te doorbrekenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef slacker_nl het volgende:
nr 2 door de 100, Dven. Respect hoor.
Aww, als je beter bent, kan je weer lekker lopen. Beterschap!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Eerst sneeuw en gezond, nu sneeuw en ziek (grieperig)
Gets, en het ziet er zo ideaal uit (afgezien van de sneeuw dan) om te lopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |