ligt eraan je hebt vrij veel buitenland prepaidbundels welke echt niet zo heel erg duur zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Absoluut, dan kun je je dataroaming echt maar beter uitzetten
Ja, dat is zo. Maar veel mensen staan er niet bij stil om zo'n bundel te nemen. En die bundels zijn ook alleen maar in Europa geldig, toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ligt eraan je hebt vrij veel buitenland prepaidbundels welke echt niet zo heel erg duur zijn.
ik heb vorige jaar tijdens sziget via t-mobile een week lang internet gehad voor 15 euro.
nope ! je hebt ook bundels voor buiten europa maar die zijn prijzigerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar veel mensen staan er niet bij stil om zo'n bundel te nemen. En die bundels zijn ook alleen maar in Europa geldig, toch?
Precies. Ik ga daarom altijd maar gewoon naar de McDonalds of andere plek waar ik even gratis de wifi kan gebruikenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nope ! je hebt ook bundels voor buiten europa maar die zijn prijziger
Nee man, tenzij je je map wilt bekijken is het nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:36 schreef YUR het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat ik 3G nodig had voor Endomondo
Waarom loop je dan door?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren nog 6,6km gelopen in een uurtje. Kreeg kramp al meteen in de eerste minuut.
Dat is waar, maar volgende keer misschien maar langer wachten?quote:
Ik kan soorten kramp redelijk uit elkaar houden. Heb een tijdje een soort gehad die niet weg wilde gaan, terwijl ik niet eens veel gegeten had. Die soort verdween zodra ik magnesium supplementen ben gaan slikken. Ik ken mijn lichaam en zijn reacties erg goed, omdat ik allergisch ben en dus altijd goed in de gaten houd waar hij ergens op reageert. Dit was een kramp links onderin mijn buik. Waren gewoon mijn darmen en na wat rustiger aan doen ging het steeds beter. Niks aan de hand dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:20 schreef DarkElf het volgende:
Ik zie luisteren naar je lichaam niet iets voor quitters maar goed, dat ben ik hè?
Nog steeds op de loopband, binnenkort eens voor het eerst buiten proberen. Dan wil ik eigenlijk de Nike chip/tracker voor in mijn schoen, om mijn routes bij te houden ( http://www.apple.com/nl/ipod/nike/ )quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:29 schreef slacker_nl het volgende:
Loop je nu ook buiten of is het nog steeds op de loopband?
Misschien wist je het al, maar de Nike+ sensor is niets meer dan een soort stappenteller. De route wordt daardoor niet bijgehouden. Daarvoor heb je een GPS-app nodig, zoals bijv. Nike+ GPS App (iPhone only), RunKeeper of Endomondo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nog steeds op de loopband, binnenkort eens voor het eerst buiten proberen. Dan wil ik eigenlijk de Nike chip/tracker voor in mijn schoen, om mijn routes bij te houden ( http://www.apple.com/nl/ipod/nike/ )
Dat wist ik nog niet, maar toch lijkt hij me handigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien wist je het al, maar de Nike+ sensor is niets meer dan een soort stappenteller. De route wordt daardoor niet bijgehouden. Daarvoor heb je een GPS-app nodig, zoals bijv. Nike+ GPS App (iPhone only), RunKeeper of Endomondo.
Ik gebruik Nike+, RunKeeper en Endomondo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, maar toch lijkt hij me handigIk maak inderdaad wel gebruik van Runkeeper, wie nog meer?
Hoezo is RK fijner dan? Wat zijn de directe voordelen boven Endomondo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Jumparound het volgende:
Runkeeper hier. fijnere app dan endomondo. Exporteer wel naar endomondo voor het fok team en de stats van coopertest en zo...
makkelijker een run aan te maken inclusief verschillende intervallen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoezo is RK fijner dan? Wat zijn de directe voordelen boven Endomondo.
nike plus ben ik aardig op afgeknapt. Vooral het gedoe met calibreren is rete irritant...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, maar toch lijkt hij me handigIk maak inderdaad wel gebruik van Runkeeper, wie nog meer?
Zo doe het ook, als ik loop that is...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Jumparound het volgende:
Runkeeper hier. fijnere app dan endomondo. Exporteer wel naar endomondo voor het fok team en de stats van coopertest en zo...
ligt ook een beetje aan het toestel wat je gebruikt ik weet dat Runkeeper het op Android's een stuk slechter deed dan op de iphone (qua gps nauwkeurigheid) weet niet hoe dat tegenwoordig is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:54 schreef GotC het volgende:
Runkeeper schijnt qua GPS nauwkeurigheid er regelmatig flink naast te zitten..
lopen dan johquote:Op woensdag 15 februari 2012 07:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo doe het ook, als ik loop that is...
Idd vanwege het gemaak van looplesse invoeren bij RK.
Mkay, das wel een handige optie. Ik interval op een atletiekbaan en/of met een loopgroep dus niet echt nodig. Maar eens checken dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
makkelijker een run aan te maken inclusief verschillende intervallen.
De hint was al aangekomen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:29 schreef YUR het volgende:
Het meenemen van een telefoon begint mij ook steeds meer tegen te staan. Daarom vraag ik voor mijn verjaardag ook een mooi horloge incl hartslagmeter en GPS
Ik loop in een afgelegen gebied. (Doe ik expres, want ik loop raarquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:29 schreef YUR het volgende:
Het meenemen van een telefoon begint mij ook steeds meer tegen te staan. Daarom vraag ik voor mijn verjaardag ook een mooi horloge incl hartslagmeter en GPS
Koop een TomTom voor 'm. Na 300 meter rechtsaf.quote:
Haha nee daar heeft het weinig mee te makenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik gebruik alleen Nike+ op de iPod en heb dus geen GPS. En telefoon mee tijdens het lopen wil ik niet (dan moet ik er rekening mee houden dat 'ie niet bijna leeg is, ben ik bang dat 'ie nat wordt tijdens het regenen, onhandig bedienen als 'ie in een hoesje om m'n arm zit etc). Maar ik vind Nike+ niet heel betrouwbaar qua afstand meten en snelheid, dus mogelijk dat ik gewoon via afstandmeten.nl rondjes ga uitstippelen en de afstand/snelheid die daar uit komt aanhoud ipv die van Nike+. Ik zal ook wel altijd wel met Nike+ blijven lopen, vanwege de levels die daar kunt bereiken. Wil er echter ook nog wel eens iets bij nemen. Een Garmin ofzo.
En wat is Tabata, Dven? Ik denk dan aan die Tabatha van dat kapsalonprogramma.
Weet ikquote:
Ga NU rechtsaf!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Koop een TomTom voor 'm. Na 300 meter rechtsaf.
idem, hoesje eromheen tegen het vallen (is me overkomen... hij viel recht op een punt en maakte nog wat radslagen door... Hoera voor hoesjes!)quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb echt geen last van m'n telefoon. Soms heb ik 'm zelfs kilometers in m'n hand.
dit dus, ik heb hem ook altijd mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb echt geen last van m'n telefoon. Soms heb ik 'm zelfs kilometers in m'n hand.
ik las sportschoolbulliesquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:25 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb dat ding gewoon om m'n arm. Voordeel is dat ik drie telefoons heb, dus een lege batterij is voor mij bijna niet aan de orde.. Tenzij ik halve marathons ga lopen, dan drain je je batterij best wel met de GPS.
Ow!! Aangezien we in LIF zitten en het dus ook voor het afvallen is, heb vandaag een recept gemaakt uit een kookboek speciaal voor sporters, http://anaboliccooking.org/.
Het recept plus mijn ervaringen: [Bodybuilding] (#184) Sportschoolbillies unite
Nee dat valt meequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Loopt die dan goed mee en moet die niet de hele tijd snuffelen en zo?
Ik zal me ook aanmelden wanneer ik Endomondo eindelijk aan de praat krijg!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef GotC het volgende:
Nieuwe mensen van het Endomondo Fok! team zijn toegevoegd
Halloquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef GotC het volgende:
sta meteen 2dequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef GotC het volgende:
uitsloverquote:
Toch maar uitgesteld tot vanochtend, heb zonet 5km gelopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar weer eens 5km ga lopen, heb alweer +/- 3 weken niet gelopen. Ik had het druk en het weer was niet bepaald aangenaam, al met al een goed excuus om rust te nemen (ivm pijn in de lies).
Vergeet niet genoeg water te drinken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:59 schreef E.T. het volgende:
Zo, ging dat ff slecht zeg
Afgelopen dagen een tikkie buikgriep meegekregen.. de eerste 10minuten ging lekker, daarna begon m'n buik te rommelen, toen dat was afgezakt steken bij m'n maag..
dus 10 minuten meer wandelend dan rennend doorgebracht.. en uiteindelijk nog wel een minuut of 8 gerend daarna.
Wel heel veel gezweten, dus waarschijnlijk een hoop 'zooi' eruit gezweten. Zal van het weekend wel weer beter gaan..
Misschien te veel gelopen gelijk de eerste keer? Als ik straks weer ga lopen, dan begin ik gewoon weer ergens bij les 8 of zo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:06 schreef sylvesterrr het volgende:
En na het lopen heb ik weer pijn in de lies, dat ondanks dat ik bijna 4 weken rust heb genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |