Nog steeds op de loopband, binnenkort eens voor het eerst buiten proberen. Dan wil ik eigenlijk de Nike chip/tracker voor in mijn schoen, om mijn routes bij te houden ( http://www.apple.com/nl/ipod/nike/ )quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:29 schreef slacker_nl het volgende:
Loop je nu ook buiten of is het nog steeds op de loopband?
Misschien wist je het al, maar de Nike+ sensor is niets meer dan een soort stappenteller. De route wordt daardoor niet bijgehouden. Daarvoor heb je een GPS-app nodig, zoals bijv. Nike+ GPS App (iPhone only), RunKeeper of Endomondo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nog steeds op de loopband, binnenkort eens voor het eerst buiten proberen. Dan wil ik eigenlijk de Nike chip/tracker voor in mijn schoen, om mijn routes bij te houden ( http://www.apple.com/nl/ipod/nike/ )
Dat wist ik nog niet, maar toch lijkt hij me handigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien wist je het al, maar de Nike+ sensor is niets meer dan een soort stappenteller. De route wordt daardoor niet bijgehouden. Daarvoor heb je een GPS-app nodig, zoals bijv. Nike+ GPS App (iPhone only), RunKeeper of Endomondo.
Ik gebruik Nike+, RunKeeper en Endomondo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, maar toch lijkt hij me handigIk maak inderdaad wel gebruik van Runkeeper, wie nog meer?
Hoezo is RK fijner dan? Wat zijn de directe voordelen boven Endomondo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Jumparound het volgende:
Runkeeper hier. fijnere app dan endomondo. Exporteer wel naar endomondo voor het fok team en de stats van coopertest en zo...
makkelijker een run aan te maken inclusief verschillende intervallen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoezo is RK fijner dan? Wat zijn de directe voordelen boven Endomondo.
nike plus ben ik aardig op afgeknapt. Vooral het gedoe met calibreren is rete irritant...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, maar toch lijkt hij me handigIk maak inderdaad wel gebruik van Runkeeper, wie nog meer?
Zo doe het ook, als ik loop that is...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Jumparound het volgende:
Runkeeper hier. fijnere app dan endomondo. Exporteer wel naar endomondo voor het fok team en de stats van coopertest en zo...
ligt ook een beetje aan het toestel wat je gebruikt ik weet dat Runkeeper het op Android's een stuk slechter deed dan op de iphone (qua gps nauwkeurigheid) weet niet hoe dat tegenwoordig is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:54 schreef GotC het volgende:
Runkeeper schijnt qua GPS nauwkeurigheid er regelmatig flink naast te zitten..
lopen dan johquote:Op woensdag 15 februari 2012 07:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo doe het ook, als ik loop that is...
Idd vanwege het gemaak van looplesse invoeren bij RK.
Mkay, das wel een handige optie. Ik interval op een atletiekbaan en/of met een loopgroep dus niet echt nodig. Maar eens checken dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
makkelijker een run aan te maken inclusief verschillende intervallen.
De hint was al aangekomen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:29 schreef YUR het volgende:
Het meenemen van een telefoon begint mij ook steeds meer tegen te staan. Daarom vraag ik voor mijn verjaardag ook een mooi horloge incl hartslagmeter en GPS
Ik loop in een afgelegen gebied. (Doe ik expres, want ik loop raarquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:29 schreef YUR het volgende:
Het meenemen van een telefoon begint mij ook steeds meer tegen te staan. Daarom vraag ik voor mijn verjaardag ook een mooi horloge incl hartslagmeter en GPS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |