Duurt vaak even voor het geupdate wordt. Dus even geduld vrees ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben geaccepteerd in de Fok! Endomondogroep. Alleen zie ik mezelf niet bij de members staan en zie ik mezelf ook niet op het leaderboard. Kan iemand me even vertellen wat ik moet doen?
.
Ik heb diverse dingen geprobeerd, maar helaas geen werkbare oplossing gevonden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik gebruik Windows. En dank voor het mee zoeken. Ik kwam net een ander progje tegen (fitness data importer oid), maar die is sinds vorige maand uit de lucht gehaald
.
En anders voer ik de data wel handmatig in. Is het de bedoeling dat ik de data vanaf 1 januari 2012 invoer of mogen de data van daarvoor ook? (want dan wordt het wel veel werk)
Ja, die Nike+ sports watch schijnt ook niet helemaal optimaal te werken. Misschien is dat Adidasgeval ook wat, maar dan moet ik alsnog met Nike+ blijven lopen, omdat ik anders al die data kwijt ben en voor mijn gevoel een jaar lang voor niks heb gelopenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb diverse dingen geprobeerd, maar helaas geen werkbare oplossing gevonden.
Dan kan je inderdaad beter op termijn overstappen op die Nike+ Sports Watch of een iPhone met Nike+ GPS.
Ik loop met m'n iPhone in zo'n armband, werkt prima. Alleen gebeld worden tijdens een run is iets minder...
Ja, afgelopen 7 dagen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Viking84 het volgende:
Huh? Ik sta op plek 2 op het leaderboard. Hoe kan dat nou? Kijkt 'ie hoeveel je per week loopt?
Ik snap niet waar jullie de discipline vandaan halen om te gaan rennen. Ik wandel met de hond, ingepakt als een Michelinmannetje.quote:
daar krijg je het wel koud van jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jullie de discipline vandaan halen om te gaan rennen. Ik wandel met de hond, ingepakt als een Michelinmannetje.
Idem dito! Zit sowiesow al met een koudje. Wil niet nog eens door mijn enkel gaan of erger. En over een weekje ga ik naar Oostenrijk. Heb mijn rust en gezondheid daar wel nodig! En sport ik een hele week!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:12 schreef Fallen het volgende:
Ik wacht nog wel een paar dagen. De kou vind ik niet zo'n probleem, maar ben bang om op mijn plaat te gaan. De plekken waar ik normaal gesproken loop zijn nog heel beroerd. En op fietspaden lopen vind ik zelf niet echt prettig.
Het helpt niet dat je dat zegt, dan wil ik deze week ook heel veel gaan lopen om de 100 km te doorbrekenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef slacker_nl het volgende:
nr 2 door de 100, Dven. Respect hoor.
Aww, als je beter bent, kan je weer lekker lopen. Beterschap!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Eerst sneeuw en gezond, nu sneeuw en ziek (grieperig)
Gets, en het ziet er zo ideaal uit (afgezien van de sneeuw dan) om te lopen![]()
hahaha, ik weet niet of dat lukt. Voorsprong van Swerts is best groot. Ik hoop dat ie binnenkort driie weken op vakantie gaat en dan niet looptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:58 schreef slacker_nl het volgende:
Over twee weken dus over de 100. Gaat bij mij min. 3 weken duren. Je gaat overal de #1 plek opeisen? Succes!
Heb de laatste tijd ook wat problemen, GPS lijkt nu wel te werken, maar gister kaptte het spul ermee nog voordat ik klaar was. Vrieskou en telefoon?!?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:56 schreef Dven het volgende:
Endomondo werkt bij mij al de hele week niet. Vind sowieso dat het vaak erg lang wachten is tot de GPS eindelijk beschikbaar is maar nu loopt het gewoon keer op keer vast..
Nee dat lijkt me niet, al is stevige kou wel funest voor de accuduur.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd ook wat problemen, GPS lijkt nu wel te werken, maar gister kaptte het spul ermee nog voordat ik klaar was. Vrieskou en telefoon?!?
Ja leuk, maar die afstanden die ik noemde, loop ik alleen in optimale omstandigheden en aangezien er ijzel zit aan te komen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef slacker_nl het volgende:
Gewoon voor de lol...
Viking84 (over 14 dagen met 22.5 km per week):
Challenge: 700.00
Ran: 105.50 (15.07%)
Expected: 105.19 (0.04%)
Run daily (expected): 1.91
Run daily (actual): 1.92 (forecasted distance: 702.05)
Run daily (to complete): 1.91
Swets (over 14 dagen met 18.2 km per week):
Challenge: 750.00
Ran: 140.73 (18.76%)
Expected: 112.70 (3.74%)
Run daily (expected): 2.05
Run daily (actual): 2.56 (forecasted distance: 936.49)
Run daily (to complete): 1.96
En mezelf (14 dagen met 15 km per week):
Challenge: 500.00
Ran: 83.82 (16.76%)
Expected: 75.14 (1.74%)
Run daily (expected): 1.37
Run daily (actual): 1.52 (forecasted distance: 557.78)
Run daily (to complete): 1.34
Statistieken zijn soms best leuk
lopen joh! ;-)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Zit ik klaar in vol ornaat... zie ik dat het -10 is momenteel... met een gevoelstemperatuur van -15
Oh jij bent mevrouw Swets?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:37 schreef E.T. het volgende:
Swets is net naar buiten gestapt met de bedoeling het uur vol te maken![]()
Dikke respect! Het is mij te koud(nou ben ik evengoed elke dag op het ijs te vinden en dus lekker bezig buiten.. tis niet dat ik meteen stilzit).
Morgen of maandag wel weer kijken
grrrr, das zo kut he...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:42 schreef Swetsenegger het volgende:
op 7.5KM batterij leeg. Nou heb ik nog geen uurtijd in endemondo staanSowieso 10KM gelopen. zo ff nameten.
-edit- 10.47KM
Valt tegen. De bovenkant van hardloopschoenen is zacht dus je voelt de rubbers om de voorkant heel erg ( komt alle kracht op). Mocht jr het toch wilken proberen -> Hema heeft ze ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:49 schreef Viking84 het volgende:
http://www.dehardloopwink(...)316336/Snowsteps.php
Handig!.
wacht maar tot bij mij de drukte op het werk weer over isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:58 schreef slacker_nl het volgende:
Over twee weken dus over de 100. Gaat bij mij min. 3 weken duren. Je gaat overal de #1 plek opeisen? Succes!
Ik wacht het af, ga toch je ass kicken (pun intented) en dan loop je weer wat minder. Jij zit niet in het Endoteam he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wacht maar tot bij mij de drukte op het werk weer over is
nope,ik gebruik runtasticquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wacht het af, ga toch je ass kicken (pun intented) en dan loop je weer wat minder. Jij zit niet in het Endoteam he?
ik ook niet, viking met der 30 km per week is killing...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:10 schreef Jumparound het volgende:
Eerste plek ga ik niet halen deze week...
Ze is wel toegewijd.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
ik ook niet, viking met der 30 km per week is killing...
quote:
hoho dat gaat niet elke week lukken hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |