Serieus?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:22 schreef locutus51 het volgende:
Met deze temperaturen loop ik met een wintertight.. en verder thermohemd (korte mouw) + shirt (lange mouw) en een jas erover. Handschoenen en een pet...
Grappig. Ik loop juist harder, volgens mijquote:Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de eerste 2KM handschoenen aan. Daarna zijn mijn handen op temperatuur. Verder geen mutsen fzo op gehad, alleen een thermoshirt, longsleeve en bij de gevoelstemperaturen van afgelopen 2 weken nog een windjack. Verder een dikke tight.
Enige wat ik merk van de kou is dat ik een tikkie minder hard loop en dat ik meer last heb van kleine pijntjes en irritaties in gewrichten na afloop.
30 km!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef MvN_Rdam het volgende:
Vandaag lekker een rustdag genomen![]()
Gister mn lange duurloop gehad (30 KM) en ik moet zeggen dat ik minder snel herstel door de kou![]()
En dat van die bovenbenen is idd herkenbaar! Ik draag ook 2 broeken, een korte en een lange.
Handschoenen ook, al beginnen die na een tijdje irritant te worden haha!
Zo loop ik ook, exclusief de handschoenenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef slacker_nl het volgende:
Nee dan krijg je het niet warm. Ik loop met een iets andere config:
Wintertight
hardloopshirt met korte mouwen
Wintershirt of shirt met lange mouwen
Windjack
Handschoenen
Loopt heerlijk.
30 kilometer ... kom ik aan met mijn 9 km per keer (op naar de 10-12quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef MvN_Rdam het volgende:
Vandaag lekker een rustdag genomen![]()
Gister mn lange duurloop gehad (30 KM) en ik moet zeggen dat ik minder snel herstel door de kou![]()
En dat van die bovenbenen is idd herkenbaar! Ik draag ook 2 broeken, een korte en een lange.
Handschoenen ook, al beginnen die na een tijdje irritant te worden haha!
Enorm. Maar vond mezelf het laatste jaar zo lui dat ik nu weer 'actief' geworden ben. Ook beetje uit verveling... Het bevalt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |