SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt hier nog wat te relluuhh?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Wat me wel opvalt aan die gefilmde YouTube-filmpjes is dat de filmers geen kick geven. Een VI-hooligan lacht, huilt, juicht en zingt liederen tijdens een uitzending, maar deze heren staan doodkalm een topshow te filmen en lijken niet vatbaar voor welke grap of koek dan ook. Iets zegt me dat ze het allemaal voor het aantal youtube views op hun accountjes doen! Succesupporters!![]()
Als we die Feyenoord hooligans die de Maasgebouw bestormt hebben nou eens inhuren voor een bestorming van het RTL hoofdgebouw?
Overigens kan BNN na dat incident van gisteren de boel ook wel sluiten. Was sowieso al niks, nu maar dat belastingcenten vretende omroepje laten verwijderen?![]()
Is al eens besproken inderdaad, maar ik kon geen geschikte capuchon jas vindenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef Rens-Reith het volgende:
Als we die Feyenoord hooligans die de Maasgebouw bestormt hebben nou eens inhuren voor een bestorming van het RTL hoofdgebouw?
Overigens kan BNN na dat incident van gisteren de boel ook wel sluiten. Was sowieso al niks, nu maar dat belastingcenten vretende omroepje laten verwijderen?![]()
![]()
Laten we het erop houden dat we het aardig rustig houden in het openbaar, maar dat er onderling aardig wat emoties gedeeld worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Wat me wel opvalt aan die gefilmde YouTube-filmpjes is dat de filmers geen kick geven. Een VI-hooligan lacht, huilt, juicht en zingt liederen tijdens een uitzending, maar deze heren staan doodkalm een topshow te filmen en lijken niet vatbaar voor welke grap of koek dan ook. Iets zegt me dat ze het allemaal voor het aantal youtube views op hun accountjes doen! Succesupporters!![]()
Wat trouwens wel opvalt, dat sinds de Gouden Televizier-Ring er opvallend veel uploaders bij gekomen zijn.
"Maar dat geheel terzijde"![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:33 schreef Rens-Reith het volgende:
Wat trouwens wel opvalt, dat sinds de Gouden Televizier-Ring er opvallend veel uploaders bij gekomen zijn.
"Maar dat geheel terzijde"Vuige successupporters dat het zijn! maar jij kunt zo trots als een hond met zeven lullen zijn dat jij het ervoor al deed.
![]()
Nou het is natuurlijk not dun om nu sinds het programma succes heeft te gaan scoren over de makers van het programma. Het grote publiek doorziet dit en dit betekent gewoon minachting van de kijker.![]()
Inderdaad, drie jaar geleden moesten Derksen en Genee iedere week 50 euro van hun salaris afstaan om het decor te kunnen af betalen. Nu het programma, dankzij VI-Hooligans, een succes is, gedragen ze zich als Mr. Bigstar en willen ze er een slaatje uit slaan. Opportunisme troef.![]()
![]()
Tja... Derksen moet wel de voormalig miss Gouda onderhouden he.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Inderdaad, drie jaar geleden moesten Derksen en Genee iedere week 50 euro van hun salaris afstaan om het decor te kunnen af betalen. Nu het programma, dankzij VI-Hooligans, een succes is, gedragen ze zich als Mr. Bigstar en willen ze er een slaatje uit slaan. Opportunisme troef.![]()
Serieus geen youtube filmpjes meer? Wat een honden man. What the fuck moet ik nu gaan doen op momenten dat ik me kapot verveel. Schandalig dit. Ze gedragen zich inderdaad als hollywood sterren die Derksen en Genee. Ik begin me er steeds meer aan te ergeren.
Ik zet een boycot in. Verdomme wij, en al die youtube filmpjes, zijn degene die ze groot hebben gemaakt.Koekoek![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 11:15 schreef Massief het volgende:
Serieus geen youtube filmpjes meer? Wat een honden man. What the fuck moet ik nu gaan doen op momenten dat ik me kapot verveel. Schandalig dit. Ze gedragen zich inderdaad als hollywood sterren die Derksen en Genee. Ik begin me er steeds meer aan te ergeren.
Ik zet een boycot in. Verdomme wij, en al die youtube filmpjes, zijn degene die ze groot hebben gemaakt.Derksen en Genee hebben hier 0,0% schuld aan. Aangezien ik geen zin heb, om de hele problematiek uit te leggen, zie hieronder de link:
http://sigaarsnor.blogspo(...)deos-op-youtube.html![]()
Wat zeg jij, een of andere saaie man die stoer doet over dat hij succesvol is ofzo, geen Genee
I want to bla bla bla![]()
Maakt niet uit, ik zit nog in een fase waarin ik alles en iedereen de schuld geef.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]Derksen en Genee hebben hier 0,0% schuld aan. Aangezien ik geen zin heb, om de hele problematiek uit te leggen, zie hieronder de link:
http://sigaarsnor.blogspo(...)deos-op-youtube.html
Koekoek![]()
lol in de MP4 van vrijdag van 58:03 tot 58:22, over Ajax-Utrechtquote:WG:Dit weekend Utrecht, die hebben dan nog een kans ook op die manier natuurlijk
JD:Nou, nee
WG:Nee?, nou Fernandez, de doelman, heeft gezegd, "Als wij een beetje goed spelen, zouden we dit weekend weleens kunnen winnen bij Ajax.
Gijp:HAHAHA
WG:Paraguay he
JD:Nou nee, ik weet hoe moeilijk het is om een eredivisiewedstrijd te voorspellen, uit ervaring weet ik dat. Maar Utrecht winnen bij Ajax, dat lijkt me godsonmogelijk.
Gijp:Ja,mij ook.Feyenoord!!! * Barça![]()
Hoor Johan Derksen maandag al zeggen: 'Ik heb het al vaker gezegd, de Eredivisie is niet te voorspellen'quote:Op zondag 5 februari 2012 15:56 schreef Bonobo11 het volgende:
lol in de MP4 van vrijdag van 58:03 tot 58:22, over Ajax-Utrecht
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:40 schreef DrDentz het volgende:
Beste Johan,
Is Frank de Boer nog wel de juiste man voor Ajax?
Jelle![]()
![]()
En de vragen wanneer RTL weer VI filmpjes toestaat op Youtube afwimpelen met: 'Mijn Laptop is gecrashed'![]()
![]()
Ja maar dat vind ik een gelul, met alle respect voor deze vragensteller ,maar voor frank de boer is altijd wel een plekje hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:40 schreef DrDentz het volgende:
Beste Johan,
Is Frank de Boer nog wel de juiste man voor Ajax?
JellePaardelul !!!![]()
Waarom is de reactie van Jelle verwijderd?quote:![]()
De reactie is verwijderd
jelliehop1 3 dagen geleden
was: HAHAHA, IK ben Jelle Hopstaken! En is gewoon een goede vraag hoor..![]()
Maar je moet ook beseffen dat wanneer Johan deze voorspellingen gegeven had hij met een busje werd afgevoerd en werd opgesloten in een inrichting.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
PSV gelijk, Feyenoord gewonnen...het gaat voorlopig niet lekker met Johan's voorspellingen.![]()
"Johan, misschien is het verstandig om even terug te gaan in de tijd. Afgelopen vrijdag, Johan Derksen's voorspelling over FC Utrecht."
"Ja, als je een grote bek hebt zit je wel eens voor lul."![]()
Ik denk dat Jelle zich schaamde (heeeeeeeeeel diep)quote:Op zondag 5 februari 2012 17:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom is de reactie van Jelle verwijderd?![]()
De reactie is verwijderd
jelliehop1 3 dagen geleden
was: HAHAHA, IK ben Jelle Hopstaken! En is gewoon een goede vraag hoor..![]()
United, omdat hij dat met name hooptequote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat heeft Johan bij Chelsea-Man. Utd voorspelt?![]()
![]()
Een tweetje.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Manchester, omdat ie Chelsea een kutclub vindt.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel raar dan, want die Ferguson deed ontzettend vervelend tijdens het etentje!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
United, omdat hij dat met name hoopte![]()
Dat was mevrouw Ferguson...quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel raar dan, want die Ferguson deed ontzettend vervelend tijdens het etentje!![]()
Ja inderdaad, die Van_Poppel heeft weer zitten slapen tijdens de uitzending. Wakker worden!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee die was juist erg gezellig alleen verstond hij haar platte Schotse dialect niet.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee die was juist erg gezellig alleen verstond hij haar platte Schotse dialect niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die Van_Poppel heeft weer zitten slapen tijdens de uitzending. Wakker worden!
Ik onthoud normaal gesproken alleen anekdotes die Johan minstens 3 keer heeft verteld.![]()
Normaal gesproken staan deze Anekdotes ook op Youtube ... ... ... .... Maar ja, RTL en Youtube hebben ruziequote:Op zondag 5 februari 2012 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Ik onthoud normaal gesproken alleen anekdotes die Johan minstens 3 keer heeft verteld.![]()
![]()
Ik ben benieuwd wanneer Johan eens gaat toegeven dat Van Geel + Koeman beter presteren dan Been + Beenhakker, en dat Feyenoord niet een paar plaatsen te hoog staat. Het verdedigen van z'n vriendje Beenhakker (en Van der Gijp hetzelfde verhaal met Been) begint nu toch wel heel erg op te vallen.
2000 light years from home![]()
Het succes van VI is denk ik ook al over zijn hoogtepunt heen. Hoe vaak in een uitzending hebben Genee en Derksen het wel niet over elkaars uiterlijk. Die grappen zijn nu al zo vaak gemaakt, het tovert mij hooguit een grijs op me gezicht.. Van der Gijp en Derksen hebben bovendien ook al hun mooie verhalen al meerdere malen verteld waardoor ze ook daarmee weinig punten meer mee kunnen scoren. Enige recept voor meer succes nu is gewoon een gevarieerde tafel. Nu gaat VI natuurlijk niet alleen maar om lachen en grollen maar met betrekking tot het voetballende gedeelte praten zowel Van der Gijp als Derksen ook genoeg onzin. Beter gaan ze meer en verschillende mensen uitnodigen.Koekoek![]()
Flikker eens op met dat achterlijke hashtaggedoe.quote:As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Dat hoort tegenwoordig zo, weet ook niet waarom #durftevragenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat achterlijke hashtaggedoe.![]()
Ajax![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Gaat Derksen weer de zinsnede "dat is de charme van de Nederlandse competitie" bezigen of zou hij inmiddels weten dat die plaat compleet grijs gedraaid is?![]()
Ik denk eerder van:
"In Nederland speelt de lamme tegen de blinde, maar het is wel ontzettend leuk om te kijken".![]()
Ik gok op 'Cruijff en Van Hanegem wonnen ook nooit een voetbalpooltje'
noobvraag: wie zit er morgen tussen Gijpie en Derksen?![]()
Hansie Hansiequote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef DrDentz het volgende:
noobvraag: wie zit er morgen tussen Gijpie en Derksen?![]()
![]()
Zegt Gijp dat niet altijd? Tenzij Johan hem voor is met: "In het land der blinden is eenoog koning, hč"quote:Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef Rens-Reith het volgende:
Ik denk eerder van:
"In Nederland speelt de lamme tegen de blinde, maar het is wel ontzettend leuk om te kijken".![]()
Nee, zegt Johan. Echt zijn standaarduitspraakhij zei het ook bij Mexico - Zuid Afrika dit WK.
I want to bla bla bla![]()
Het schijnt dat ze tissues neer gezet hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef DrDentz het volgende:
noobvraag: wie zit er morgen tussen Gijpie en Derksen?Hij had kunnen voorspellen dat de wedstrijd zou worden afgelost, de echt goede TOTO spelers had waarschijnlijk ook een * neergezet op zijn Toto formulier (* = sneeuwvlokje)quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef Symer het volgende:
Alleen jammer dat #ADOAZ niet doorging, die had Johan ook goed fout kunnen hebben.![]()
Hee wat is het rustig hier! Wakker worden !!!!!!<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Gewoon wat filmpjes in het topic gooien!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hee wat is het rustig hier! Wakker worden !!!!!!
Oh wacht...![]()
![]()
Veel filmpjes werken toch nog? Ik snap niet echt wat er gaande is, alleen sommige filmpjes zijn offline maar lang niet alles?![]()
![]()
VI wel, VI Oranje niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
Veel filmpjes werken toch nog? Ik snap niet echt wat er gaande is, alleen sommige filmpjes zijn offline maar lang niet alles?![]()
Al die verwijderde filmpjes staan nog wel rechts bij suggesties.
Dus dan denk je van O ja! Leuk fragment, even kijken!!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is dus echt kutquote:Op maandag 6 februari 2012 16:37 schreef tralalala het volgende:
Al die verwijderde filmpjes staan nog wel rechts bij suggesties.
Dus dan denk je van O ja! Leuk fragment, even kijken!!1!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
.
![]()
Dat zal ze leren bij RTL!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef Massief het volgende:
Vanavond ga ik ipv VI liverpool - spurs kijken.. Mijn boycot is begonnen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wel leuk dat FOK! een foto van een filmpje van mijn youtube kanaal gebruikt
Filmpjes die de dans zijn ontsprongen:
Hoop dat RTL en Youtube het eens eruit gaan komen, en dat alle VI hoogtepunten weer terug te zien zijn![]()
![]()
Als ze die zooi anders op hun eigen site gooien"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Oliver gebruik nou niet mijn video! De maffiabazen van RTL lezen mee op FOK!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef Oliver23 het volgende:
Wel leuk dat FOK! een foto van een filmpje van mijn youtube kanaal gebruikt
Filmpjes die de dans zijn ontsprongen:
Hoop dat RTL en Youtube het eens eruit gaan komen, en dat alle VI hoogtepunten weer terug te zien zijn![]()
Zijn er nog video's van jou overgebleven dan?
Overigens denk ik dat we met de uploaders vanavond maar weer (net als vrijdag) even een groepsgesprek op Facebook moeten hebben.![]()
HANSIE vanavondNu hopen dat Gijp niet te aanwezig is en gewoon zijn pilletje neemt
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Je bedoelt zeker dat Hans zijn pilletje moet nemen?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
HANSIE vanavondNu hopen dat Gijp niet te aanwezig is en gewoon zijn pilletje neemt
![]()
Groepsgesprek vanavond na VI voor de uploaders vind ik een prima idee. Kunnen we gelijk kijken of BNN zijn interview met SigaarSnor online gooit.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:50 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Oliver gebruik nou niet mijn video! De maffiabazen van RTL lezen mee op FOK!![]()
Zijn er nog video's van jou overgebleven dan?
Overigens denk ik dat we met de uploaders vanavond maar weer (net als vrijdag) even een groepsgesprek op Facebook moeten hebben.
Van mij zijn er alleen de korte filmpjes overgebleven
![]()
Als het iemand met zo'n kijkkastje was wel. Maar goed die blijven meestal anoniem. Als je daar 20 weet te vinden die gaan boycotten voelen ze het wel.quote:![]()
Voetbal International kan zelf er niks aan doen (behalve iets meer druk zetten op RTL misschien).
Het ligt volledig bij RTL, die nu de schuld doorschuift naar YouTube. Dus hoe kan je RTL het meest pakken zonder dat je VI zelf pakt? RTL XL boycotten!
Ik gebruikte het sowieso alleen voor VI, maar nu dus alleen nog MP4. Help die maffiabazen niet en boycotten maar.![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
Emiel Schelvis is zelf ook een tweederangs verslaggever.
Zie hem nog zitten bij Studio Sport met een pen in zijn hand om zijn zenuwen en bewegende hand in bedwang te houden.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef tong80 het volgende:
\Ik lig dubbel om Emiel Schelvis. Het is nog steeds het jongetje dat vroeger werd gepest in de klas.
Tien jaar geleden probeerden ze hem als presentator bij Studio Sport.
Hij was zo zenuwachtig dat ze hem een potlood in de hand gaven. Zodat ie zijn handen stil hield
Het hielp niet. Tegenwoordig begeleid iee stotterende staciaires bij de KPN.
Kan ie een tuut tuut tuut tuut corrrigeren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was ironisch.
chelvis werd vroeger altijd in elkaar geslagen denk ik, hij is blijdat Kraaij de pospaal isquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een bibberende stotteraar zonder humor.quote:Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef tong80 het volgende:
Ik let net pas op het shirt van Schevis. Dat is echt een landverader.
Die roept bravo net als van Vollenhoven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef tong80 het volgende:
Emiel Schelvis moeten ze afschieten
Vroeger sloegen we dat soort jongetjes in elkaar op school.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verkeerd idee
Ik zie schelvis nog voor me bibberend als presentator in SS.
Hij moest een pen vasthouden om zijn hand stil te houden.Volgens mij wil tong hier een punt maken, maar wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet samen met van der Gijp.
Alles beter an Emiel Schelvis.![]()
![]()
Helaas, het antwoord was acht keer, maar van alle inzenders kom je wel het dichtst in de buurt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze quote heb ik ook al 10 keer gehoord tong.
Vanavond trouwens Hansie![]()
![]()
Bovendien wordt mij niet helemaal duidelijk of hij nou een pen of een potlood in zijn hand hield?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij wil tong hier een punt maken, maar wat?![]()
Hopelijk doen ze nu eens positief over Feyenoord!Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Episch nieuws!!!
MAIL DIT NAAR VI EN ALLES, DIT MOET VANAVOND WORDEN BESPROKEN ZODAT HET HUN KAMP CRUIJFF VOORDEEL IS NET VOOR DE STEMMING EN RECHTSUITSPRAAK , MAIL NAAR VI !!!
‘Sturkenboom speelt met mensen’
INTERVIEW - Derk de Kloet kwam in december in het nieuws omdat hij het eerste slachtoffer was van de komst van Martin Sturkenboom als directeur van Ajax. De Kloet, die als procesbegeleider een belangrijke spil was in het plan-Cruijff, werd op non-actief gesteld. Zonder uitleg wees de directie hem de deur.
De Kloet heeft zich vervolgens op de vlakte gehouden wat betreft deze kwestie en heeft bewust aanvragen van verschillende media om uitleg te geven, naast zich neer gelegd. In gesprek met AjaxShowtime.com vertelt de procesbegeleider zijn verhaal. Van het eerste contact met Ajax, tot aan het ontslag door Sturkenboom, alles komt op tafel.
Interview
De Kloet kwam donderdagmiddag even na vieren ons kantoor in Amsterdam Zuid-Oost binnen. Hij belde al exact om vier uur om te laten weten dat hij iets later was. De Kloet liep een rondje door de redactieruimte van 140 m2 en genoot even van het uitzicht op onder meer de Arena en De Toekomst. Na een kort praatje legde hij zijn jas neer, nam ‘een zwart bakkie’ uit een Ajax-beker en ging hij er voor zitten. Hij was netjes gekleed in pak. ‘Dat was niet de bedoeling’, verontschuldigt De Kloet zich met een glimlach, ’maar ik had hiervoor een afspraak’. Als redacteuren Sam van Raalte en Sjoerd Valkering ook de benodigde brandstof hebben en de hond lekker ligt te slapen in zijn bench, kan de voicerecorder aan. We trappen af.
Ajax benaderde De Kloet
De periode waarin De Kloet werkzaam was voor Ajax is begonnen aan het einde van 2007. Vanwege vermeende problemen met mentale weerbaarheid wat betreft het eerste elftal werd er door de toenmalige directie contact met de procesbegeleider gezocht. De Kloet: ‘Goed, laat ik maar bij het begin beginnen. Ik ben binnen gekomen bij Ajax onder directeuren Maarten Fontein en Martin van Geel in 2007. Die hadden van me gehoord en hebben mij destijds gevraagd om mijn visie te geven op mentale weerbaarheid. Hennie Henrichs (momenteel voorzitter van de bestuursraad red.) zat destijds in de Raad van Commissarissen. Ajax verloor te veel punten in kleine wedstrijden en ze verloren op 1 punt het kampioenschap, dus ze wilden dat ik langs kwam om mijn visie met hen te delen. Dat wilde ik natuurlijk heel graag want Ajax is toch je club en als Ajax belt ga je harder lopen! Dus dat heb ik toen gedaan.’
‘Na een leuk gesprek met de directie kwam daar een overeenkomst uit, want mijn visie op mentale weerbaarheid werd door zowel Fontein als Van Geel enthousiast ontvangen. Ik had ook een gesprek met Henk ten Cate, die destijds trainer was, en die heeft mijn komst goedgekeurd’, vertelt De Kloet verder. ‘Er werd contact met mij gezocht vanwege de prestaties van het eerste elftal, maar ik heb van het begin af aan aangegeven: ik ben een bouwer, ik werk aan een hele cultuur die nodig is om mentale weerbaarheid te kweken en het is dus goed om daar in de jeugdopleiding al mee te beginnen. Ajax moet het hebben van de jeugdopleiding, dus konden we beter met de jeugd beginnen waardoor de jeugdspelers veel beter gewend zijn om met bepaalde aspecten om te gaan. Vervolgens zou er dan een ander klimaat gecreëerd worden. Ik heb toen ook een splitsing gemaakt tussen het curatieve en het preventieve, dus tussen iets oplossen en iets voorkomen. Ik zit aan de preventieve kant. Ik heb het breder getrokken.’
De rol van De Kloet
De Kloet ging aan de slag op sportpark De Toekomst om de jeugdopleiding van Ajax te verbeteren. Daar kwam hij voor het eerst in contact met Frank de Boer en Wim Jonk, die momenteel in het technisch hart van Ajax zitten, maar toen nog jeugdtrainer waren. De Kloet werd in tegenstelling tot wat er in de media werd gemeld bij Ajax niet alleen gezien als een mental coach. ‘Het heeft al verschillende namen gehad: mental coaching, mentale proces begeleider. Nou waar gaat het om? Een cultuur bouwen!’, verduidelijkt hij zijn rol. ‘De talenten moeten in een cultuur komen waarin ze weten dat fouten maken mag. Ouders leren dan bijvoorbeeld wat het is om een kind te hebben met zo’n exceptioneel talent. Wat sta je langs de zijkant te doen? Wat is de druk die jij je kind oplegt? Veel ouders gaan nog even als de trainer klaar is met zijn training in de auto nog eventjes alles dunnetjes over doen, waardoor die kinderen in een soort constante druk leven. Daar moeten we het over hebben en dat is wat ik doe.’
De Kloet vervolgt: ‘Ik zeg altijd: de mental coach van de voetballer is de trainer zelf. Ik zie in mentale begeleiding van spelers dus een enorme rol voor de trainer weggelegd, bijvoorbeeld: hoe praat een trainer, hoe brengt hij zijn boodschap over? Vanaf de B-jeugd/C-jeugd moeten de spelers zelf leren om met hun sport om te gaan en hoe ze leven als professional. Vanaf de B1 kan je daar heel specifiek aan gaan werken. Daaronder, dus voor de jongere spelers, is ontzettend veel werk voor de trainers weggelegd. Dus hoe praat de trainer? Hoe is hij didactisch in staat om zijn boodschap over te brengen? Wat doet hij zelf? Dus daar komt het ‘coach de coach-programma vandaan’. Het wordt heel divers. Dat moet je met elkaar doen. Toen ik aantrad was het veel te veel medisch bekeken. Je had een probleem en dat probleem moet opgelost worden, maar als je een probleem hebt, dan ben je eigenlijk al te laat.’
‘In die tijd had ik dus sessies met de trainers om het over de verbetering van de jeugdopleiding te hebben. Wim Jonk, Frank de Boer, Bryan Roy en noem ze maar op; ik praatte met hen allemaal over hoe je spelers en trainers beter kunt maken. Met Jonk had ik destijds een hele goede klik en extra veel contact over dat onderwerp.’
De Kloet kreeg echter veel weerstand vanuit een andere hoek. ‘Ik zou met Jan Olde Riekerink aan de slag gaan. Dat is eigenlijk nooit echt van de grond gekomen. Ik heb heel veel weerstand gehad, sowieso van de medisch staf. Ze zeiden bij Ajax: "Alles wat met mentale aspecten te maken is voor de medische staf." En ik zei: “Laten we nou een team gaan bouwen. Met elkaar, dat je elkaars expertise leert kennen en in gaat zetten wanneer je het nodig hebt.” Het is natuurlijk flauwekul om te zeggen: “Je hebt Derk de Kloet en die gaat alles doen.” Dat is een beetje magertjes hč? Ik bedoel, zo meteen vindt iemand mij niet leuk, of is het toch iets medisch of is het de trainer die daar iets belangrijks in kan doen. Of misschien wel een fysiotherapeut. Er zijn zoveel mensen die aanwezig zijn die iets kunnen doen’, zegt De Kloet, die daarmee al een link legt met het ‘wiel-structuur’ van het plan-Cruijff.
Blind steekt er een stokje voor
De sympathieke De Kloet ondervindt niet alleen tegenwerking van de medische staf, maar ook van Danny Blind, wat uiteindelijk resulteert in een eerste afscheid van Ajax. De Kloet: ‘Toen de tijd van Marco van Basten aanbrak (juli 2008 red.) werd Danny Blind technisch manager. Ik had met Jan Olde Riekerink en Henri Van der Aat afgesproken het plan op de Toekomst door te gaan zetten en de ArenA er meer bij te betrekken. De Toekomst en de ArenA zouden dan samen in het plan betrokken worden. Op donderdagavond heb ik gebeld met Henri (Van der Aat red.) en die zei dat we het gingen doen. Echter, maandag na het weekend kreeg ik te horen dat we het niet meer zouden doen. Waarom? Het kwam er op neer dat Danny (Blind red.) het niet goed vond’.
‘Toen kwam de directie met een voorstel om mijn gangbare werkzaamheden te staken en om alleen les te geven aan het Ajax College. Dit was een functie die eigenlijk gewoon door een leraar uitgevoerd had kunnen worden, dus daar heb ik toen “nee” tegen gezegd. Een leuk initiatief, maar daar vond ik me niet geschikt voor. Ik wilde mijn andere werkzaamheden voor Ajax voortzetten. Dat voorstel was niet wat ik kan en wat ik kom doen bij de club. Dus toen ben ik afgezwaaid bij Ajax, maar heb ik nog wel contact met Jonk en andere jeugdtrainers (o.a. Bryan Roy en Bob de Klerk) gehouden.’
Terugkeer De Kloet
Het contact tussen De Kloet en enkele jeugdtrainers bleef in stand en met name met Wim Jonk onderhield De Kloet een goed contact, wat uiteindelijk zou resulteren in de terugkeer van De Kloet bij Ajax in 2011. ‘In april 2011 belde Wim Jonk me weer op. Hij vertelde me toen dat hij met onder meer Johan Cruijff en Dennis Bergkamp bezig was met een nieuw plan voor Ajax: het plan-Cruijff’, vertelt De Kloet. ‘Jonk wilde dat ik in het plan meedeed en de procesbegeleiding ging doen en heeft dat met van der Aat overlegd, dus om een ontwikkelplan te maken voor de trainers, spelers, ouders en ons allemaal bij Ajax. Toen zijn we met de ‘club-Cruijff’, om het zo maar even te zeggen, aan de gang gegaan en ben ik dus in ere hersteld bij Ajax. Uiteindelijk zijn we echt officieel van start gegaan toen Dennis Bergkamp en Wim Jonk in juni groen licht kregen van Ajax.’
Van der Aat ‘wil’ alles faciliteren
‘Henri Van der Aat, die mij ook zag zitten speelde een hele gekke rol. Die heeft voortdurend gezegd dat er een basispot was, maar uiteindelijk heeft hij daar later in de rechtzaak afstand van genomen – dat alles wat Wim en Dennis, oftewel de opleiding en het technisch hart, nodig zouden hebben gefaciliteerd zou worden. Daar zou hij geld voor vrijmaken. Uiteindelijk zijn de condities waar we voor aan de slag gingen vrijwel dezelfde geweest als waar ik eerder, in 2007, al voor werkte. Dus het is niet extra veel en ik heb er geen misbruik van gemaakt. Dezelfde afspraken had ik al onder Fontein en Van Geel. Niks nieuws onder de zon. Ze weten wat ik doe, ze weten wie ik ben en waar ik voor sta. Van der Aat heeft dat allemaal laten gebeuren. We hebben afspraken gemaakt, ook waar Van der Aat van wist. Toen Sturkenboom kwam, is dat allemaal in het niet gevallen’.
‘Je krijgt betaald waar je voor gewerkt hebt’
Op 16 november 2011 trad Martin Sturkenboom in dienst als directeur bij Ajax. Al snel zou dit resulteren in een conflict tussen Sturkenboom en De Kloet. De Kloet legt uit: ‘Ik werkte vanaf juni 2011 in principe elke week 30 uur voor Ajax contractueel gezien. Ik maakte altijd meer uren dan die 30 uur, echter als ik er over heen ging, dan factureerde ik die extra uren niet. Dat is logisch. Ik werk altijd heel integer, maar toen Sturkenboom kwam heeft hij mijn werk zonder pardon gekeeld. Dat ging als volgt: Ik heb op 25 november 2011 een gesprek gehad met Sturkenboom. Hij vertelde letterlijk: “Je krijgt betaald waar je voor gewerkt hebt!”. Dat lijkt mij nogal logisch’, zegt De Kloet die zijn schouders ophaalt over de aparte opmerking van Sturkenboom.
De Kloet gaat verder: ‘Maar er moesten nieuwe afspraken over mij gemaakt worden wat betreft de toekomst. Daarom wilde hij met Jonk alleen een gesprek gaan voeren over mij, wat Jonk en ik prima vonden. Dat gesprek tussen Jonk en Sturkenboom heeft echter nooit plaatsgevonden: ik werd plotseling op non-actief gesteld. Dat bleek uit het gespreksverslag dat ik kreeg. Maar dat heeft hij nooit tegen mij gezegd.’
Nadat hij was weggestuurd ontstond er een conflict over een factuur die De Kloet aan Ajax stuurde. De Kloet legt uit: ‘Toen ik de laan werd uitgestuurd was de maand november al afgelopen, dus ik stuurde Ajax nog wel een factuur op voor mijn werk van de maand november met de gedachte van: ontzettend jammer dat ik weg moet, maar ik krijg nog betaald voor waar ik voor gewerkt heb. Sturkenboom had me immers beloofd me in ieder geval uit te betalen voor wat ik gewerkt had’, gaat De Kloet verder. ‘Ik heb die maand november echter nooit uitbetaald gekregen. Die maand is gewoon van me gepikt, zo voelt dat ten minste. Dat is gewoon niet eerlijk en kinderachtig geweest van de directeur van Ajax. Daar komt het volgende nog bij: toen ik die factuur had gestuurd, kreeg Jonk zijn tweede gele kaart van Sturkenboom. Dat was een factuur van mij aan Ajax, gericht aan de crediteurenadministratie, welke uiteindelijk op het bordje van Jonk moest belanden. Echter, Jonk heeft die factuur nooit gezien. Die is gefilterd bij de crediteurenadministratie. Waarom zou Jonk dan, onder andere voor dit incident, een gele kaart moeten krijgen?’
Dit was echter nog niet alles. De Kloet werd ook verzocht om zich volledig afzijdig te houden wat betreft het beleid op de Toekomst via een brief van Sturkenboom. ‘Ik kreeg ook nog eens een boze brief van Sturkenboom waar in stond dat ik geen facturen meer mocht sturen’, vertelt De Kloet. ‘Sturkenboom zei dat hij daar duidelijk in was geweest, wat dus niet waar is. Sturkenboom speelt met mensen, daar zijn nu wel genoeg voorbeelden van. Deze manier van werken, die drijft op autoriteit, macht, straffen en afrekenen, is totaal uit de tijd. Vroeger, in de jaren 50, konden dit soort mannen gewoon hun gang gaan maar die tijd is voorbij. Het ironische is dat Ajax zelf in haar strategisch beleidsplan 2009-2014 heeft opgeschreven dat het over moest zijn met de afrekencultuur omdat te veel de angst regeert. Ook staat daar in dat Ajax af wil van de organisatie die te veel op hierarchie is gestoeld. Alleen stond daar dus niet in hoe je dat moest bewerkstelligen. Het plan Cruijff was daarvoor de oplossing. Het gekke is dus dat de huidige directie en RvC met het aanstellen van een dictatoriaal type als Sturkenboom en met de roep om ‘ sterk leiderschap’, haar eigen beleid ondermijnt. Het is te gek voor woorden’.
Hij vervolgt: ‘Sturkenboom gedraagt zich heel onprofessioneel en is zowel verbaal als in zijn houding erg agressief en dominant. Hij zei dat ik een gepasseerd station was en dat hij niet meer over me zou spreken. Ook was ik niet meer welkom op de Toekomst in een andere rol dan een supporter. Dat is heel wrang. Ik werd als procesbegeleider gewoon uit de organisatie gesneden, zodat daarmee weer een stuk van het plan-Cruijff gekeeld werd.’
‘Ik laat Bergkamp en Jonk niet vallen’
Zoals bekend heeft De Kloet zich na deze heisa rustig gehouden in de media. Volgens De Kloet zou een persoonlijke vete tussen hem en Sturkenboom namelijk enkel roet in het eten gooien voor Jonk en Bergkamp: ‘Ik heb me na deze acties van Sturkenboom rustig gehouden. Ik stelde me even ondergeschikt op aan het plan-Cruijff en wilde geen olie op het vuur gooien voor Jonk en Bergkamp. Ik heb vertrouwen in Jonk en Bergkamp en denk dat Sturkenboom er niet lang zal zitten bij Ajax, dus het had geen zin om er een persoonlijke strijd van te maken. Ik verwacht ooit weer in dienst te treden bij Ajax, een andere club hoeft ook niet aan te kloppen: ik werk voor Ajax. Dit plan moet bij Ajax tot stand komen. Ik laat Jonk en Bergkamp en alles wat voor Cruijff is, van de trainers tot aan de supporters, niet vallen’, besluit De Kloet.
Sjoerd Valkering en Sam van Raalte![]()
Nee?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:57 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Episch nieuws!!!
MAIL DIT NAAR VI EN ALLES, DIT MOET VANAVOND WORDEN BESPROKEN ZODAT HET HUN KAMP CRUIJFF VOORDEEL IS NET VOOR DE STEMMING EN RECHTSUITSPRAAK , MAIL NAAR VI !!!
-Kotsverhaal.-
Dit, dus.![]()
Didn't read lol.
En het is niet nodig dat naar Ajax te sturen want Ajax wordt toch wel besproken.Koekoek![]()
Ik heb de eerste paar alinea's gelezen (maar daarna gaat het nog érg lang door). Sneu voor die man, maar het zal aan de uitspraak van de rechter niets veranderen. Vergadering van vrijdag: ander verhaal. Maar zijn die mensen al niet sowieso grotendeels op de hand van Johan?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:57 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Episch nieuws!!!
MAIL DIT NAAR VI EN ALLES, DIT MOET VANAVOND WORDEN BESPROKEN ZODAT HET HUN KAMP CRUIJFF VOORDEEL IS NET VOOR DE STEMMING EN RECHTSUITSPRAAK , MAIL NAAR VI !!!Look behind you! It's your ass!![]()
Dit heb ik net opgestuurd als vraag (naar Algemeen):
Hallo,
Zonet heeft u een artikel ontvangen van iemand die zichzelf Colonel Gaddafi noemt op een forum.
Dan weet u wel hoe laat het is, en vandaar mijn boodschap: wilt u dit vooral niet behandelen?
Met vriendelijke groet,![]()
Precies.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit heb ik net opgestuurd als vraag (naar Algemeen):
Hallo,
Zonet heeft u een artikel ontvangen van iemand die zichzelf Colonel Gaddafi noemt op een forum.
Dan weet u wel hoe laat het is, en vandaar mijn boodschap: wilt u dit vooral niet behandelen?
Met vriendelijke groet,
Helemaal geen zin in (weer) dat gedoe over RvC, JC en allerlei nietszeggende marionetten. Volop gevoetbald dus lijkt me dat veel interessanter
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Gewoon praten over Chelsea - Man U, Blessure busquets, Zwalkend Ajax, Goed spel van Excelsior, Falend PSV, Verrassend RKC.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Helemaal geen zin in (weer) dat gedoe over RvC, JC en allerlei nietszeggende marionetten. Volop gevoetbald dus lijkt me dat veel interessanter![]()
Van Persiequote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon praten over Chelsea - Man U, Blessure busquets, Zwalkend Ajax, Goed spel van Excelsior, Falend PSV, Verrassend RKC.
Die Bergkamp nu trouwens voorbij is in de top 10 topscoorderslijst van Arsenal
Groetjes, Ezio.![]()
Rene moet eens leren dat 'mits' het tegenovergestelde is van 'tenzij' en niet een synoniem.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
En Feyenoord, die verrassend of niet, boven Ajax staanquote:
Groetjes, Ezio.![]()
Past ook wel bij het seizoen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En Feyenoord, die verrassend of niet, boven Ajax staan![]()
Hebben teveel punten, alles zit mee, moeite om tegen Ajax te winnen thuis terwijl de nummer 15 dat uit doet zonder tegendoelpunten, Van Geel, vrouw van Van Geel, linkerrijtje is een topprestatie, walg van mediageile Vlaar, alleen maar voor de camera's. Zoiets.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En Feyenoord, die verrassend of niet, boven Ajax staanWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Zoiets ontzettend flauws zal het wel weer gaan worden ja. Derksen kennende.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Hebben teveel punten, alles zit mee, moeite om tegen Ajax te winnen thuis terwijl de nummer 15 dat uit doet zonder tegendoelpunten, Van Geel, vrouw van Van Geel, linkerrijtje is een topprestatie, walg van mediageile Vlaar, alleen maar voor de camera's. Zoiets.
Snap eerlijk gezegd ook niet wat hij loopt te zaniken over dat wijf van V Geel, terwijl zijn eigen vrouw privé en is ab-so-luut niet in beeld mag/kanOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Wat lult Johan trouwens over dat hij de wekker om 05.00 ging zetten en dan later dat hij altijd automatisch om 05.00 wakker wordt
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 18:44:34 ]![]()
Ach, Derksen doet dat ook bij PSV. Marcelo bakt er niks van, Manolev bakt er niks van, Labyad is een vervelend mannetje, Matavz boeit het niet als hij een kans mist, Isaksson is een clown, blabla![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:44 schreef Stevenzenl het volgende:
Ach, Derksen doet dat ook bij PSV. Marcelo bakt er niks van, Manolev bakt er niks van, Labyad is een vervelend mannetje, Matavz boeit het niet als hij een kans mist, Isaksson is een clown, blabla
Anyways, verheug me op de uitzending.Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Iskaksson een zak aardappelenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:44 schreef Stevenzenl het volgende:
Ach, Derksen doet dat ook bij PSV. Marcelo bakt er niks van, Manolev bakt er niks van, Labyad is een vervelend mannetje, Matavz boeit het niet als hij een kans mist, Isaksson is een clown, blabla
Groetjes, Ezio.![]()
Malkiquote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Pranjicc het volgende:
Wie oh wie wordt de Gilette speler van de week?![]()
Duplan?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Pranjicc het volgende:
Duplanquote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Pranjicc het volgende:
Wie oh wie wordt de Gilette speler van de week?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Blindquote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Pranjicc het volgende:
Bart Schenkeveld. 2 keer gescoord.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Pranjicc het volgende:
Strootmanquote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Pranjicc het volgende:
Wie oh wie wordt de Gilette speler van de week?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Van Persiequote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Pranjicc het volgende:
Bahahaha. Inderdaad. Dat hele Ajax kan echt de k$^&%r krijgen. Dat geboom erom heen de hele tijd. Ze laten maar weten wanneer ze weer klaar zijn en iets te melden hebben over het voetbal.quote:
Waarom staat VI eigenlijk niet meer in de episodeguides? Mag naast filmpjes op Yt ook geen uitzendinformatie meer gedupliceerd worden??WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Johan Derksen kennende zal het Johan Cruijff zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Pranjicc het volgende:
![]()
Het zit je diep hé dat Ajax altijd de meeste aandacht krijft in de media? jezusquote:Op maandag 6 februari 2012 19:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
Bahahaha. Inderdaad. Dat hele Ajax kan echt de k$^&%r krijgen. Dat geboom erom heen de hele tijd. Ze laten maar weten wanneer ze weer klaar zijn en iets te melden hebben over het voetbal.
Waarom staat VI eigenlijk niet meer in de episodeguides? Mag naast filmpjes op Yt ook geen uitzendinformatie meer gedupliceerd worden??
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Ach Ajax is gewoon de grootste club in Nederland met verreweg de meeste fans. Dus is het aantrekkelijk voor een programma om het over Ajax te hebben. Al mogen ze van mij ook wel wat meer aandacht aan de provincieclubs geven.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
Bahahaha. Inderdaad. Dat hele Ajax kan echt de k$^&%r krijgen. Dat geboom erom heen de hele tijd. Ze laten maar weten wanneer ze weer klaar zijn en iets te melden hebben over het voetbal.
Waarom staat VI eigenlijk niet meer in de episodeguides? Mag naast filmpjes op Yt ook geen uitzendinformatie meer gedupliceerd worden??![]()
nou Twente is wel enorm gegroeid natuurlijk en AZ en PSV spelen het beste voetbal.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:06 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ach Ajax is gewoon de grootste club in Nederland met verreweg de meeste fans. Dus is het aantrekkelijk voor een programma om het over Ajax te hebben. Al mogen ze van mij ook wel wat meer aandacht aan de provincieclubs geven.
en Feyenoord en Heerenveen doen het erg goed, dus die mogen wel wat meer aandacht ja.![]()
Heerlijk hč, broekie uit en verwarming op 25..quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Vanavond na werk weer heerlijk beentjes omhoog, broekie uit en lekker op de bank.![]()
Is toch heerlijk man, met dit weer. Broekje uit, beetje op die bank liggen zo. Af en toe aan die TV schudden, whiskey'tje erbij. Laat gaan joh. Mag ik toch gewoon zeggen.![]()
Dat mag jij zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Is toch heerlijk man, met dit weer. Broekje uit, beetje op die bank liggen zo. Af en toe aan die TV schudden, whiskey'tje erbij. Laat gaan joh. Mag ik toch gewoon zeggen.![]()
Ja, dat mag jij zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Is toch heerlijk man, met dit weer. Broekje uit, beetje op die bank liggen zo. Af en toe aan die TV schudden, whiskey'tje erbij. Laat gaan joh. Mag ik toch gewoon zeggen.
Misschien nog een bamihapje in de frituur?![]()
Ja man, waarom ook niet. Dan kom ik die avond wel door.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat mag jij zeggen.
Misschien nog een bamihapje in de frituur?![]()
Gvd, ik dacht nu even dat Boskamp de gast zou zijn.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:04 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Johan Derksen kennende zal het Johan Cruijff zijnTriest dat jullie de legitimatie nodig hebben...quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Het zit je diep hé dat Ajax altijd de meeste aandacht krijft in de media? jezusWHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Ik heb er al Ajacied totaal geen moeite mee dat het vaak over Cruijff gaat. Ik waardeer het enorm dat VI en de Telegraaf wat tegenwicht bieden tegen NOS en AD in zake Cruijff.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
Triest dat jullie de legitimatie nodig hebben...
Alleen kan ik me voorstellen dat niet Ajacieden vinden dat het teveel over Ajax gaat.![]()
hopelijk vrijdag weer !!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:44 schreef ThaTim het volgende:
Gvd, ik dacht nu even dat Boskamp de gast zou zijn.![]()
Tuurlijk, de problematiek bij Ajax is een actueel onderwerp. Maar om daar weer een groot gedeelte het erover te hebben bij VI vind ik te ver gaan.
Heb het eens over dat FC Utrecht vier keer op rij Ajax verslaat in de Eredivisie
En hopelijk herrinerd Wilfred Johan en Gijpie er nog even aan dat FC Utrecht onmogelijk kon winnen van Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoor wrijf het er maar lekker in jongen! Haha Oliver toch valt me tegen van je hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Oliver23 het volgende:
Heb het eens over dat FC Utrecht vier keer op rij Ajax verslaat in de Eredivisie.
![]()
Genee kennende doet ie dat gewoon.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Oliver23 het volgende:
Tuurlijk, de problematiek bij Ajax is een actueel onderwerp. Maar om daar weer een groot gedeelte het erover te hebben bij VI vind ik te ver gaan.
Heb het eens over dat FC Utrecht vier keer op rij Ajax verslaat in de Eredivisie
En hopelijk herrinerd Wilfred Johan en Gijpie er nog even aan dat FC Utrecht onmogelijk kon winnen van Ajax![]()
![]()
En uiteraard Johan uitlachen met de toto. hij heeft in ieder geval Ajax-Utrecht en NEC-Feyenoord fout. Ado-Az werd niet gespeeld. Wat had ie nog meer ingevuld?Niemand houdt mij tegen![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ja hoor wrijf het er maar lekker in jongen! Haha Oliver toch valt me tegen van je hoor.
![]()
Was niet mijn bedoeling Rens
![]()
Ik woon in Utrecht, daar is het door dit feit een feestdag (ook al is de degradatiezone nog steeds in zicht). De hele dag wordt erover gesproken
Al had ik als PSV supporter ook een minder weekend hoor![]()
![]()
Chelsea - Manchester United: een 2quote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Genee kennende doet ie dat gewoon.
En uiteraard Johan uitlachen met de toto. hij heeft in ieder geval Ajax-Utrecht en NEC-Feyenoord fout. Ado-Az werd niet gespeeld. Wat had ie nog meer ingevuld?![]()
![]()
![]()
Ik ga me klaar maken.
Pilsje d'r bij. Doritos met salsa dip.
Genieten.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Volgens mij wordt er op een avondje VI heel wat gesnackt.![]()
Frituurpan doet volgens mij zijn werk wel bij de mensen thuis.![]()
Hier is het standaard pindachipsquote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef Rens-Reith het volgende:
Frituurpan doet volgens mij zijn werk wel bij de mensen thuis.![]()
![]()
Party-Snacks zijn nu lekker warm, en de Hertog Jan staat koud!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef Rens-Reith het volgende:
Frituurpan doet volgens mij zijn werk wel bij de mensen thuis.Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Weer vergeten bamihappen te kopen. Nog wel bananenschuimpjes van afgelopen week liggen, maar die zijn iets wat hard geworden![]()
![]()
Is toch heerlijk man!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Weer vergeten bamihappen te kopen. Nog wel bananenschuimpjes van afgelopen week liggen, maar die zijn iets wat hard geworden![]()
Lekker voor tussen de tanden. Dat stuk tussen Breda en de Grens van België heeft weinig Texaco's.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Karaokebarquote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar komt Wilfred altijd zo laat nog vandaan?![]()
Babyvoeding geven.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gehoord: ''Wij zijn Ajax, wij zijn de ZESDE!''
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 20:33:31 ]![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad die moeten we bashen5/6e plek hahahahaha
![]()
![]()
Dit sloeg nergens op van Derksen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Eigenlijk is Hansie nog steeds een naar waardering zoekend jochie, heeft ie nooit gekregen van de oude Kraay.![]()
![]()
Hij hanteert dezelfde tactiek als McClaren.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die deed dat ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk is Hansie nog steeds een naar waardering zoekend jochie, heeft ie nooit gekregen van de oude Kraay.Narf!![]()
Ja, echt erg.. geen diepte kunnen schatten als keepernet als die zwarte van Feyenoord al 2 jaar met de kleine schoenen spelen
![]()
![]()
All in op ManU @ 2quote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
United - Ajax
Zal Liverpool - Besiktas worden verbroken?![]()
![]()
Denken dat Utd kans maaktquote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
United - Ajax
Zal Liverpool - Besiktas worden verbroken?![]()
![]()
Hans is een ongelofelijke sukkel! Altijd maar overdrijven en grappig proberen te zijn. Maar toch geniet ik al jaren van jou bij Voetbal International. Go Hansie!![]()
Dat programma van Borst toen. Was best zielig eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk is Hansie nog steeds een naar waardering zoekend jochie, heeft ie nooit gekregen van de oude Kraay.![]()
Neequote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef Rens-Reith het volgende:
Hans is een ongelofelijke sukkel! Altijd maar overdrijven en grappig proberen te zijn. Maar toch geniet ik al jaren van jou bij Voetbal International. Go Hansie!. Echt de meest irritante gast.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Aad.
Kraaij jr is zo'n mannetje die in elke setting in het middelpunt van de belangstelling wil staan en iedereen moet met volle aandacht luisteren naar wat hij allemaal te melden heeft.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Goede bijdrage aan dit topic.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze hebben de Elfstedentocht al besproken. Wanneer gaan ze American Football uitleggen![]()
[ afbeelding ]![]()
Leuke ballenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze hebben de Elfstedentocht al besproken. Wanneer gaan ze American Football uitleggen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geilquote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maare even ontopic: VInden jullie Genee er ook nogal ongezond kleurig uitzien![]()
![]()
Aad heeft ons de televizier ring gegeven die avond. Kan Gijp natuurlijk niet tegen, daarom valt hij hem aan.Ż _(ツ)_/Ż![]()
Lingerie Bowlquote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dat we een paar maanden zonder Gijp hebben overleefd is een wonder. Wat een mooie kerel toch! Prachtig dat hij terug is, de laatste uitzendingen waren echt weer geweldig!![]()
Heeft samen met Sjek over het strand geslenterd om de ruzies uit te pratenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geil![]()
Maare even ontopic: VInden jullie Genee er ook nogal ongezond kleurig uitzien![]()
Ditquote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef Rens-Reith het volgende:
Dat we een paar maanden zonder Gijp hebben overleefd is een wonder. Wat een mooie kerel toch! Prachtig dat hij terug is, de laatste uitzendingen waren echt weer geweldig!![]()
![]()
Afschuwelijk shirt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Best nice.. alleen wel wat te donker voor NL jamaar design vind ik wel nice.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 20:39:25 ]![]()
Mweh.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Best nice.. alleen wel wat te zwart voor NL jamaar design vind ik wel nice.
quote:![]()
Nike verneukt dit jaar elk shirt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik had ook even niet aan de hitte gedachtquote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel mooi, maar inderdaad, in de hitte is het niet echt handig
Vind het ook wel mooi.![]()
Lelijker dan het shirt van 96 wordt het toch niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mooi dat zwart. Niks mis mee.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
zwart... lekker met 40 graden inderdaad.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
![]()
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Als ze die oranje boekenlegger eraf hadden gehaald en het kraagje oranje hadden gemaakt was het nog wel te doen geweest.![]()
quote:.
President Camacho
Ik heb een medestanderquote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Uitshirt is juist mooi, thuis is godsgruwelijk lelijk![]()
![]()
![]()
Wat nou Gullit die wist niet wie Gianni Ribera was en wilde witte sokken en broekjes bij Milan
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef zatata het volgende:
hahahahahahaha wat een lol kijk ons eens leuk doen ipv studio voetbal, eikels daar op rtl7
Begin je weer? Het is wel duidelijk nu.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef zatata het volgende:
hahahahahahaha wat een lol kijk ons eens leuk doen ipv studio voetbal, eikels daar op rtl7![]()
Irl valt ze tegen :/quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Wat een geluksvogels die Danny Vera!
Voetbal International #344: Hansie bash!Narf!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: