ikke!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Laat het dan even zien voor degenen die het nog niet gezien hebben.
Hmmm bij 4x rood voor 1 team wordt afgefloten tochquote:
Wel eens gebeurt? Niet Fifa meetellen...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmmm bij 4x rood voor 1 team wordt afgefloten toch
Geen ideequote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel eens gebeurt? Niet Fifa meetellen...
Meeste kaarten in 1 wedstrijd: Portugal-Nederland, 20 kaarten (16x geel, 4x rood). Alle rode waren allemaal 2x geel.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Eenskijken het volgende:
nederland portugal was dichtbij2x 2 rood en iets van 6x geel toch?
Ja iemand met roots uit het buitenland zou gek staan bij het nederlands elftal? uhu..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef pberends het volgende:
Nee, we hoeven geen vreemdelingenlegioen Gijp.....
tering zo veel geel?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Meeste kaarten in 1 wedstrijd: Portugal-Nederland, 20 kaarten (16x geel, 4x rood). Alle rode waren allemaal 2x geel.
Meeste rode kaarten in 1 wedstrijd: Portugal-Nederland 4 keer (WK'06)
Kan het me nog herinneren
Daar gaat het niet om. We moeten niet spelers rondselen omdat we een paar posities moeten opvullen. We moeten spelers hebben die met hun hart voor het NL-elftal kiezen, of het nu allochtonen of autochtonen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja iemand met roots uit het buitenland zou gek staan bij het nederlands elftal? uhu..
Alsof dat wat boeit. Een Surinamer of een Braziliaan? Zoveel verschil maakt dat ook niet uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef pberends het volgende:
Nee, we hoeven geen vreemdelingenlegioen Gijp.....
Chileen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof dat wat boeit. Een Surinamer of een Braziliaan? Zoveel verschil maakt dat ook niet uit.
Gnofski karvav dingusquote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Cara het volgende:
ik zat even te slapen, welke club had interesse in biseswar? o.O
De Black Panthers uit de VS.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Cara het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Cara het volgende:
FC Abramovichquote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Cara het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Geo3kant het volgende:
Zo beschrijft mijn moeder ook als ik voetbal kijk, van lief manneke naar hooligan
Nee, inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat lukt nooit zo snel je hand wegtrekken
Studio Voetbal gekeken dusquote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef Geo3kant het volgende:
Nog effe en ze doen het zoals hocky (ipv de voet, de hand) elke hands is penalty.. omdat ze zelf als randebielen fluiten kunnen ze er zo cheap mee weg komen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Hij heeft dit weekend weer Italiaans voetbal gezien, dus daar zitten nu de nodige vlekken op.
[..]
Hij heeft dit weekend weer Italiaans voetbal gezien, dus daar zitten nu de nodige vlekken op.
Op goede kunstgrasvelden kan je prima voetballen hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef Geo3kant het volgende:
Gijp snapt het.. sowieso kunstgras competitie vervalsing
Ja, op goede welquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Op goede kunstgrasvelden kan je prima voetballen hoor.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Op goede kunstgrasvelden kan je prima voetballen hoor.
Eensquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef Geo3kant het volgende:
Gijp snapt het.. sowieso kunstgras competitie vervalsing
Ja, ze hadden het er gisteren al over bij Doordekkenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef BobW het volgende:
Optocht Oudewater
Er scheen een car met allemaal Derksens te zijn
[..]
Zijn lach is niet zo aanstekelijk als die van Gijpiequote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Gwunnik het volgende:
Er hard wel harder gelachen mogen worden om het grapje van Emiel
Bureau van de statistieken heeft het maar opgegeven .. ze bleven maar wachten op een goedequote:Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat niet alleen
Zijn voorzetten zijn ongekend
Hij sneeuwt een beetje onder in het humorgeweld van Gijp, Derksen en Genee he...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zijn lach is niet zo aanstekelijk als die van Gijpie
De Lama's waren anders aardig succesvol.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Geo3kant het volgende:
Tijlgeforceert grappig willen doen en nooit slagen..
Ik zou me werkelijk kapotlachen als hij hét doelpunt maakt waardoor PSV kampioen wordtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bureau van de statistieken heeft het maar opgegeven .. ze bleven maar wachten op een goede![]()
Nee grapje, ik vind Manolev tof, veel dreiging maar als je 40x per wedstrijd een bal mag voorgeven moet je er op een gegeven moment toch wel iets beter in worden
Yeah met de hulp van 3 andere valt hij minder op en iemand anders schreef waarschijnlijk de grappenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Lama's waren anders aardig succesvol.
Alleen niet grappig.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had dat nooit gezien maar daardoor verwachtte ik wel veel van hem.. hoe kan dat programma populair zijn als er 4 Tijl Beckands bij elkaar grappig staan te doen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een echtequote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef tong80 het volgende:
Is toch mooi :
'Ze leven voor AGOVV, echte fans.'
Dan ben je echt een fan lijkt me.
Deze leken aardig normaal...jammerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef inZanity het volgende:
Kan me bijna niet voorstellen dat alle Eredivisie debielen al op waren..
Dat komt volgende week. Hansie is de man de geheimen ontrafelt...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Ben wel benieuwd naar El Hamdaoui en het Geheim van de Sleutel.
Dat zouden dan de eersten in dit programma zijn..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze leken aardig normaal...jammer
Die VVV-ers van vorige week hadden ook een IQ van boven de 100 en relativeringsvermogenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat zouden dan de eersten in dit programma zijn..
Tja, maar als je uit Utrecht komt en voor VVV bent is er sowieso al iets mis met je.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die VVV-ers van vorige week hadden ook een IQ van boven de 100 en relativeringsvermogen
Klopt, die had een humorloze opmerking gemaakt waarna een grote pijnlijke stilte zou volgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef DrDentz het volgende:
Schelvis kan niet improviseren, dat had Tijl toch beter gedaan.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef DrDentz het volgende:
Schelvis kan niet improviseren, dat had Tijl toch beter gedaan.
Liever nietquote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
Hij zou wel bij Feyenoord passen.. daar nemen ze alles aan in deze tijden van nood, komt goed uit met zijn winkeltje in R'dam.. maarja die kunnen hem niet betalen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Oké genoeg over de mocro, nu de Derksen-praalwagen!
dat is toch niet te hopenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Atouba komt ook in de buurt denk ik.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De Jan Kooijmans onder de voetballers
goede reflex heb jequote:Op maandag 7 maart 2011 21:21 schreef pberends het volgende:
Hoe vaak zouden ze mailtjes krijgen...
[ afbeelding ]
Wie the fuck is Jan Kooijmans, die gladjakker.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De Jan Kooijmans onder de voetballers
Een of andere lul uit een soapquote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie the fuck is Jan Kooijmans, die gladjakker.
Dat zijn alleen de forwards.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:21 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt heel veel eigenlijk...of zou dit de gefilterde lijst zijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:21 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is dat gewoon de redactie die 'voorzetjes' geeft om van onderwerp te veranderen.. vast allemaal gescript.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet echt heel veel eigenlijk...of zou dit de gefilterde lijst zijn?
11 items... de rest is verwijderdquote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet echt heel veel eigenlijk...of zou dit de gefilterde lijst zijn?
En daar ben je zelf verantwoordelijk voor.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En daar ben je zelf verantwoordelijk voor.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En daar ben je zelf verantwoordelijk voor.
Niet meer doen en gezellig mee postenquote:
Dat zuipvakantieoord Sunny Beach is toch in Bulgarije?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:32 schreef Geo3kant het volgende:
Is toch geen geheim dat je naar dat soort clubs/landen gaat voor het geldze hebben geen mooie stranden hoor
Geen mensen meer quoten?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet meer doen en gezellig mee posten
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
Ronaldo Luis Nazario de Lima
[ afbeelding ]
Deze
De PSV Ronaldoquote:Op maandag 7 maart 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
Ronaldo Luis Nazario de Lima
[ afbeelding ]
Deze
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik midden in een McGrath-film zit.
Ik associeerde de toespraak van Van gaal idd met een figuur uit de vorige eeuw. Had al snel door dat dat niet door de beugel kon en heb snel mijn bericht gewijzigd.quote:
Dit zal mijn laatste keer quoten zijn vandaag hier, deal?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet meer doen en gezellig mee posten
Oke danquote:Op maandag 7 maart 2011 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik associeerde de toespraak van Van gaal idd met een figuur uit de vorige eeuw. Had al snel door dat dat niet door de beugel kon en heb snel mijn bericht gewijzigd.
Excuses daarvoor
Doe niet zo dom. Je snapt ook wel dat zo'n uitspraak niet kan en ook al kwam deze van iemand anders, hoef je hem niet te quoten. Verder iemand quoten is uiteraard geen probleem.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit zal mijn laatste keer quoten zijn vandaag hier, deal?
Pfft, die uitspraken worden ook in het programma zelf gedaan, luister naar Jan Everse.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke dan
[..]
Doe niet zo dom. Je snapt ook wel dat zo'n uitspraak niet kan en ook al kwam deze van iemand anders, hoef je hem niet te quoten. Verder iemand quoten is uiteraard geen probleem.
Wat een baasquote:
Als iemand een opmerking maakt die niet door de beugel kan dan mag je dit niet afkeuren?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Je snapt ook wel dat zo'n uitspraak niet kan en ook al kwam deze van iemand anders, hoef je hem niet te quoten. Verder iemand quoten is uiteraard geen probleem.
Ik liet blijken dat ik die post niet oke vond, meer was het niet. Dom doe ik meestal niet, ben ik namelijk niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke dan
[..]
You're back! Hoe was de pizza ?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie het nog niet zitten in Castaignos.˛
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie het nog niet zitten in Castaignos.˛
Heerlijk, heb zojuist Domino's ook weer gebeld. Smullen zo.quote:
Ja hoor, zie je het al voor je:quote:Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef Geo3kant het volgende:
Ze kopen 20 van die mannekes en hopen dat er 1 of 2 slagen.. waarschijnlijk wordt hij ook niks.
Zo lekker geknutseld nonchalant.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:53 schreef Albertoooo het volgende:
de jongen met het hartjeshaar als zn haar nog wat langer groeit
Jij komt van boven de rivieren?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef GGMM het volgende:
Als je als volwassen man in een bananenpak naar de wedstrijd gaat is er iets mis met je.
Banaan is wel een lekkere vrucht.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef GGMM het volgende:
Als je als volwassen man in een bananenpak naar de wedstrijd gaat is er iets mis met je.
Als je dan toch als vrucht gaat is banaan zeker de beste keuze.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Banaan is wel een lekkere vrucht.˛
True, true.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Banaan is wel een lekkere vrucht.˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |