De Lama's waren anders aardig succesvol.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Geo3kant het volgende:
Tijlgeforceert grappig willen doen en nooit slagen..
Ik zou me werkelijk kapotlachen als hij hét doelpunt maakt waardoor PSV kampioen wordtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bureau van de statistieken heeft het maar opgegeven .. ze bleven maar wachten op een goede![]()
Nee grapje, ik vind Manolev tof, veel dreiging maar als je 40x per wedstrijd een bal mag voorgeven moet je er op een gegeven moment toch wel iets beter in worden
Yeah met de hulp van 3 andere valt hij minder op en iemand anders schreef waarschijnlijk de grappenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Lama's waren anders aardig succesvol.
Alleen niet grappig.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had dat nooit gezien maar daardoor verwachtte ik wel veel van hem.. hoe kan dat programma populair zijn als er 4 Tijl Beckands bij elkaar grappig staan te doen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een echtequote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef tong80 het volgende:
Is toch mooi :
'Ze leven voor AGOVV, echte fans.'
Dan ben je echt een fan lijkt me.
Deze leken aardig normaal...jammerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef inZanity het volgende:
Kan me bijna niet voorstellen dat alle Eredivisie debielen al op waren..
Dat komt volgende week. Hansie is de man de geheimen ontrafelt...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Ben wel benieuwd naar El Hamdaoui en het Geheim van de Sleutel.
Dat zouden dan de eersten in dit programma zijn..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze leken aardig normaal...jammer
Die VVV-ers van vorige week hadden ook een IQ van boven de 100 en relativeringsvermogenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat zouden dan de eersten in dit programma zijn..
Tja, maar als je uit Utrecht komt en voor VVV bent is er sowieso al iets mis met je.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die VVV-ers van vorige week hadden ook een IQ van boven de 100 en relativeringsvermogen
Klopt, die had een humorloze opmerking gemaakt waarna een grote pijnlijke stilte zou volgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef DrDentz het volgende:
Schelvis kan niet improviseren, dat had Tijl toch beter gedaan.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef DrDentz het volgende:
Schelvis kan niet improviseren, dat had Tijl toch beter gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |