En daar ben je zelf verantwoordelijk voor.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En daar ben je zelf verantwoordelijk voor.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En daar ben je zelf verantwoordelijk voor.
Niet meer doen en gezellig mee postenquote:
Dat zuipvakantieoord Sunny Beach is toch in Bulgarije?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:32 schreef Geo3kant het volgende:
Is toch geen geheim dat je naar dat soort clubs/landen gaat voor het geldze hebben geen mooie stranden hoor
Geen mensen meer quoten?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet meer doen en gezellig mee posten
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
Ronaldo Luis Nazario de Lima
[ afbeelding ]
Deze
De PSV Ronaldoquote:Op maandag 7 maart 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
Ronaldo Luis Nazario de Lima
[ afbeelding ]
Deze
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik midden in een McGrath-film zit.
Ik associeerde de toespraak van Van gaal idd met een figuur uit de vorige eeuw. Had al snel door dat dat niet door de beugel kon en heb snel mijn bericht gewijzigd.quote:
Dit zal mijn laatste keer quoten zijn vandaag hier, deal?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet meer doen en gezellig mee posten
Oke danquote:Op maandag 7 maart 2011 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik associeerde de toespraak van Van gaal idd met een figuur uit de vorige eeuw. Had al snel door dat dat niet door de beugel kon en heb snel mijn bericht gewijzigd.
Excuses daarvoor
Doe niet zo dom. Je snapt ook wel dat zo'n uitspraak niet kan en ook al kwam deze van iemand anders, hoef je hem niet te quoten. Verder iemand quoten is uiteraard geen probleem.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit zal mijn laatste keer quoten zijn vandaag hier, deal?
Pfft, die uitspraken worden ook in het programma zelf gedaan, luister naar Jan Everse.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke dan
[..]
Doe niet zo dom. Je snapt ook wel dat zo'n uitspraak niet kan en ook al kwam deze van iemand anders, hoef je hem niet te quoten. Verder iemand quoten is uiteraard geen probleem.
Wat een baasquote:
Als iemand een opmerking maakt die niet door de beugel kan dan mag je dit niet afkeuren?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Je snapt ook wel dat zo'n uitspraak niet kan en ook al kwam deze van iemand anders, hoef je hem niet te quoten. Verder iemand quoten is uiteraard geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |