Dat mag jij zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Is toch heerlijk man, met dit weer. Broekje uit, beetje op die bank liggen zo. Af en toe aan die TV schudden, whiskey'tje erbij. Laat gaan joh. Mag ik toch gewoon zeggen.
Ja, dat mag jij zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Is toch heerlijk man, met dit weer. Broekje uit, beetje op die bank liggen zo. Af en toe aan die TV schudden, whiskey'tje erbij. Laat gaan joh. Mag ik toch gewoon zeggen.
Ja man, waarom ook niet. Dan kom ik die avond wel door.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat mag jij zeggen.
Misschien nog een bamihapje in de frituur?
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:04 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Johan Derksen kennende zal het Johan Cruijff zijn
Triest dat jullie de legitimatie nodig hebben...quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Het zit je diep hé dat Ajax altijd de meeste aandacht krijft in de media? jezus
Ik heb er al Ajacied totaal geen moeite mee dat het vaak over Cruijff gaat. Ik waardeer het enorm dat VI en de Telegraaf wat tegenwicht bieden tegen NOS en AD in zake Cruijff.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
Triest dat jullie de legitimatie nodig hebben...
hopelijk vrijdag weer !!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:44 schreef ThaTim het volgende:
Gvd, ik dacht nu even dat Boskamp de gast zou zijn.
Ja hoor wrijf het er maar lekker in jongen! Haha Oliver toch valt me tegen van je hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Oliver23 het volgende:
Heb het eens over dat FC Utrecht vier keer op rij Ajax verslaat in de Eredivisie
Genee kennende doet ie dat gewoon.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Oliver23 het volgende:
Tuurlijk, de problematiek bij Ajax is een actueel onderwerp. Maar om daar weer een groot gedeelte het erover te hebben bij VI vind ik te ver gaan.
Heb het eens over dat FC Utrecht vier keer op rij Ajax verslaat in de Eredivisie
En hopelijk herrinerd Wilfred Johan en Gijpie er nog even aan dat FC Utrecht onmogelijk kon winnen van Ajax![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ja hoor wrijf het er maar lekker in jongen! Haha Oliver toch valt me tegen van je hoor.
Chelsea - Manchester United: een 2quote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Genee kennende doet ie dat gewoon.
En uiteraard Johan uitlachen met de toto. hij heeft in ieder geval Ajax-Utrecht en NEC-Feyenoord fout. Ado-Az werd niet gespeeld. Wat had ie nog meer ingevuld?
Hier is het standaard pindachipsquote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef Rens-Reith het volgende:
Volgens mij wordt er op een avondje VI heel wat gesnackt.![]()
Frituurpan doet volgens mij zijn werk wel bij de mensen thuis.
Party-Snacks zijn nu lekker warm, en de Hertog Jan staat koud!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef Rens-Reith het volgende:
Volgens mij wordt er op een avondje VI heel wat gesnackt.![]()
Frituurpan doet volgens mij zijn werk wel bij de mensen thuis.
Je UI.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |